یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۸Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 12 شهریور 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 شهریور 1398 مشرق نیوز 2 شهریور 1398 مشرق نیوز 3 شهریور 1398 مشرق نیوز 4 شهریور 1398 مشرق نیوز 5 شهریور 1398 مشرق نیوز 6 شهریور 1398 مشرق نیوز 7 شهریور 1398 مشرق نیوز 8 شهریور 1398 مشرق نیوز 9 شهریور 1398 مشرق نیوز 10 شهریور 1398 مشرق نیوز 11 شهریور 1398 مشرق نیوز 12 شهریور 1398 مشرق نیوز 13 شهریور 1398 مشرق نیوز 14 شهریور 1398 مشرق نیوز 15 شهریور 1398 مشرق نیوز 16 شهریور 1398 مشرق نیوز 17 شهریور 1398 مشرق نیوز 18 شهریور 1398 مشرق نیوز 19 شهریور 1398 مشرق نیوز 20 شهریور 1398 مشرق نیوز 21 شهریور 1398 مشرق نیوز 22 شهریور 1398 مشرق نیوز 23 شهریور 1398 مشرق نیوز 24 شهریور 1398 مشرق نیوز 25 شهریور 1398 مشرق نیوز 26 شهریور 1398 مشرق نیوز 27 شهریور 1398 مشرق نیوز 28 شهریور 1398 مشرق نیوز 29 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 شهریور 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۲:۲۹    
یک جستجوی ساده در سابقه اخبار مربوط به تاکسی های اینترنتی نشان می دهد مساله حریم خصوصی و مجبور کردن رانندگان به حذف اپلیکیشن های رقیب، پیش از این نیز سابقه داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۶:۵۱    
یک زمانی می گفتند ترکیب بازیگران در مهمانی بسته می شود و من باور نمی کردم تا اینکه خودم به چشمم دیدم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۸:۵۰    
کتاب "سرّ دلبران" به قلم دکتر امیرحسین بانکی پورفرد در 270 صفحه در شمارگان 2000 جلد توسط نشرحدیث راه عشق چاپ و با قیمت 24 هزار تومان به بازار نشر عرضه گردیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۷:۳۰    
انتشار فیلم خطبه عقد موقت یک دختر 11ساله با پسری 22 ساله در یکی از شهرستان ها که با برخورد دستگاه قضا و ابطال عقد روبه رو شد، فرصت خوبی برای موج سواری برخی رسانه ها و مدعیان اصلاحات ایجاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۵:۰۰    
پیگیری کار دراویش گنابادی (خصوصا بدون توجه به خانواده هایی که این دراویش عزادار کردند) نامش کار کردن برای مردم نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۲    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام تاریخ ایران و جهان طی پستی با عنوان "عزای حسین (ع) با پول انگلیسی ها؟! " نوشت: برشی از سریال دلیران تنگستان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۴:۰۶    
یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دلیل قیمت بلیت هواپیما تنها 2 تا 2.5 درصد مردم از حمل و نقل هوایی استفاده می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۴    
فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون یک هزار و 20 خانه آسیب دیده از سیل را تعمیر و به مردم واگذار کرده و این روند ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۲:۱۸    
بازیکن دو رگه تیم ملی هنگ کنگ به دنبال این است با نمایشی خوب برابر ایران بازگشت فوق العاده ای به تیم ملی داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۶    
کتاب "شصت پرسش اعتقادی" به قلم سید رضا طباطبایی در 230 صفحه و در شمارگان 1000 نسخه توسط انتشارات کتاب جمکران چاپ و با قیمت 25 هزار تومان به بازار نشر عرضه و تاکنون دوازده نوبت تجدید چاپ گردیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۰    
فروش فوری خودرو هم سر کاری بود/ کاهش 75 درصدی تولید خودروهای تجاری ؛ از دیگر عناوین روزنامه های امروز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۹:۵۷    
مجتبی جباری بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، به کادر فنی تیم گل گهرسیرجان پیوست و دستیار وینگو بگوویچ سرمربی این تیم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۶    
هافبک تیم فوتبال تراکتور به تیم ملی دعوت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۷:۴۵    
هدف اصلی بسته توخالی فرانسه تحت عنوان اختصاص اعتبار 15 میلیارد دلاری در اینستکس، نه گشایش اقتصادی برای مردم ایران، بلکه حفظ کلاه برجام بر سر دولت و عقیم کردن ضرب الاجل برجامی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۳    
به گزارش مشرق، پس از انتشار خبر درگذشت مادر دکتر مسعود سلیمانی دانشمند ایرانی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مطلبی در واکنش به ترور و زندانی کردن دانشمندان ایرانی پستی را در صفحه اینستاگرام ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۷:۳۰    
فائزه هاشمی دقیقاً مدلی از اصلاحات را برای کشور توصیه می کند که یکی از عوامل اصلی فروپاشی و سرنگونی اتحادیه جماهیر شوروی بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۸:۳۰    
سخنگوی ارتش اسرائیل می گوید: حزب الله 130 هزار موشک و راکت دارد اما اکنون دنبال آن است که راکت های غیرهوشمند را به موشک های فوق دقیق تبدیل کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۷:۱۵    
انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس پیرامون بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره نفوذ در عرصه فرهنگ و هنر در دیدار اعضای هیئت دولت، بیانیه ای صادر کرد و نسبت به پروژه نفوذ در عرصه تئاتر هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۷:۵۲    
طبق یک قانون جالب، احتمال جدایی ستاره برزیلی در پایان فصل جاری فوتبال وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۶:۰۰    
فرمانده ناو انگلیسی می گوید 115 بار با سپاه پاسداران در تنگه هرمز روبه رو شده و سرانجام سپاه پاسداران، نفتکش انگلیسی را توقیف کرده که همچنان در توقیف است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۷:۰۰    
امروز که تشت رسوایی توافق هسته ای از بام بر زمین افتاده و بی دقتی ها و ارزیابی های غلط آقایان نمایان شده است، به جای اذعان به اشتباه خود و عذرخواهی از ملت، همچنان ژست طلبکار و قهرمان می گیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۶:۳۰    
یک گزارش مستند و منتشر شده در غرب نشان می دهد غیر از آمریکا و اسرائیل، کشورهای هلند، فرانسه و انگلیس هم در خرابکاری علیه برنامه هسته ای ایران مشارکت داشته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۵:۰۰    
با وجود این که دولت از رشد اقتصادی می گوید، آمارها از افزایش ضریب جینی و بیشتر شدن شکاف طبقاتی در 5 سال دولت روحانی حکایت می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۴:۳۰    
دولتمردان در حالی که پرونده پوری حسینی رئیس سابق سازمان خصوصی سازی در قوه قضائیه در حال بررسی است، وی را پاکدست خواندند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۵:۳۰    
سخنگوی ارتش اسرائیل می گوید: حزب الله 130 هزار موشک و راکت دارد اما اکنون دنبال آن است که راکت های غیرهوشمند را به موشک های فوق دقیق تبدیل کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۴:۰۱    
پیشنهاد فرانسه اختصاص اعتبار 15 میلیارد یورویی به کانال اینستکس است تا این گونه مبادلات تجاری ایران به صورت کانالیزه با کشورهای دیگر برقرار شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۳:۰۰    
بنگلادش در تازه ترین اقدام خود، مسلمانان روهینگیا را از دریافت خدمات مخابراتی محروم کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۲:۱۵    
نان کامل سالم، نانی است که از آرد سبوس دار فاقد هرگونه افزودنی (از جمله اسید فئولیک) تهیه شده باشد اما در حال حاضر سبوس که بخش اصلی و مغذی گندم و آرد کامل است، خوراک گاو و گوسفندان می شود!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۱:۴۲    
نماینده اصفهان در مجلس گفت: رئیس مجلس و رؤسای کمیسیون های بودجه و اقتصادی و مرکز پژوهش ها در جریان برخی تغییرات ساختاری بودجه سال 99 قرار گرفته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۱:۳۳    
سیدقاسم یاحسینی پژوهشگر تاریخ به تشریح انگیزه رئیسعلی دلواری برای مبارزه با استعمار انگلیس پرداخت و به برخی شبهات مطرح شده در خصوص مبارزات او پاسخ داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۱:۲۵    
فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری سارقان 66 هزار دلاری منزل فوتسالیست لژیونر در قم خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۱:۲۱    
دبیرکل حزب کارگزاران تاکید کرد: احترام ما به رئیس دولت اصلاحات سرجای خودش است اما باید روی مفهوم اصلاح طلبی کار شود و یک دور خودمان را تعریف کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۱:۰۲    
سناتور آمریکا با انتقاد از برجام، امضای این توافق را اشتباه بزرگ اوباما دانست و مدعی شد که تحریم های تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران موقر واقع شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۰:۴۳    
تد کروز، سناتور جمهوری خواه، در مبارزات انتخاباتی و برای جلب رای لابی اسلحه، ویدئویی عجیب را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۰:۳۰    
رئیس کل دادگستری استان فارس دستور پیگیری ویژه بررسی پرونده فوت یک متهم در آگاهی خرمبید را صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۳:۵۴    
یک نهاد اسرائیلی با بررسی اوضاع اقتصادی ایران تاکید کرد ایران در مقابل تحریم های آمریکا ایستادگی خواهد کرد و در سال آینده، اقتصاد ایران شاهد رشد خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۳:۴۳    
ارتش یمن از حملات پهپادی به چند هدف مهم نظامی در پایگاه ملک خالد عربستان سعودی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۳:۳۹    
فرقه رجوی آنقدر منفور است که حتی در میان اپوزیسیون خارج از کشور نیز فاقد جایگاه است و به دیده انزجار و نفرت به آن می نگرند،تا جایی که رسانه های اپوزیسیون هم جرات حمایت از این گروهک تررویستی را ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۳:۳۰    
صالح الازرق مجری سرشناس شبکه لندنی الحوار ، ضمن اشاره به حادثه سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط سامانه های دفاع هوایی ایران و ناتوانایی آمریکا در واکنش به این حادثه گفت: ایران ترامپ را به سوراخش برگردا
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۳:۲۸    
پس از انتقام حزب الله لبنان و اصابت چندین به موشک به پایگاه اسرائیلی در روز روشن، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل به حیله ای جدید برای فریب افکار عمومی دست زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۳:۱۰    
رهبر حزب کارگر انگلیس با انتقاد از نخست وزیر کشورش پیرامون نحوه برخورد با توافق هسته ای کشورهای 1+5 با ایران تأکید کرد: اگر دولت تشکیل دهم از طریق سازمان ملل برجام را احیا می کنم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۳:۰۹    
در جلسه خواستگاری، مادر عروس از مادر داماد پرسید؛ پسر شما تحصیلاتش چیه؟ گفت؛ بی سواده! پرسید شغلش چیه؟ گفت بیکاره! پرسید خونه داره؟ گفت نه! پرسید پول و پله چی؟ گفت آسمون جُله!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۳:۰۱    
وزارت خزانه داری آمریکا نام سه مرکز فضایی ایران را به فهرست نهادهای تحت تحریم خود افزود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۲:۵۴    
در حالی که شهرداری تهران در طی دو سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای در احداث پروژه های عمرانی نداشته است، اما بدهی های میلیاردی این سازمان افزایش پیدا کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۲:۴۶    
ولی عهد سابق سعودی که با قدرت گرفتن پسر شاه از ولایت عهدی کنار گذاشته شد، بار دیگر به مناسبت یک عروسی خانوادگی، در انظار عمومی حاضر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۲:۴۲    
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هزینه اعزام تیم ملی فوتبال به هنگ کنگ حدود 3 میلیارد تومان می شود، گفت: وضعیت بدهی های باشگاه استقلال پیچیده تر از پرسپولیس است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۲:۳۶    
لوگوی رسمی جام جهانی فوتبال 2022 در قطر رونمایی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۲:۲۶    
شبکه نسیم در حالی در نظرسنجی اخیر مرکز تحقیقات رسانه ملی صدرنشین جذب مخاطب شده است که در سال جدید هنوز برنامه تازه ای را روانه آنتن نکرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۲:۲۶    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه اتخاذ گام سوم به معنای پایان مذاکره نیست، گفت: رئیس جمهور به زودی جزئیات گام سوم را اعلام خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۲:۲۲    
نشریه نیویورک تایمز در گزارشی می گوید که شمار افرادی که در آمریکا تنها در ماه آگوست قربانی تیراندازی ها شدند به 53 نفر رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۲:۱۷    
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه ای گفت که هنوز زود است درباره مرگ برجام صحبت کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۲:۱۵    
با تصویب شورای عالی مقابله با جرائم پولشویی و تامین مالی تروریسم، ضرورت دریافت تصویر از مدارک هویتی شهروندان درشبکه بانکی کشور ملغی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۲:۱۵    
به گزارش مشرق ، صفحه اینستاگرام اینستا خبری در تازه ترین پست خود نوشت: با آمدن اسم نذری عموما تصویر "غذا" در ذهن ثبت می شود، اما چند سالی است که نذرهای فرهنگی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۲:۱۱    
یک مقام ارشد روسیه روز سه شنبه گفته اعضای شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست هفته آینده خود در وین درباره کاهش تعهدات برجامی ایران گفت وگو خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۲:۰۵    
وزیر اطلاعات گفت: متهمان 53 نفر بوده اند که پس از بررسی کارشناسی معاون حفاظت واجا عدم انتساب اتهام ترور به آنها، 4 میلیارد تومان بابت جبران خسارت پرداخت شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۵۸    
سازمان ملل متحد روز سه شنبه اعلام کرد خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا دست کم 16 میلیارد دلار از لحاظ کاهش صادرات به لندن ضربه خواهد زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۵۷    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری استفتائات رهبر معظم انقلاب پیرامون پوشیدن لباس مشکی در ایام عزاداری خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۵۵    
ارتش رژیم صهیونیستی روز سه شنبه مدعی شد که حزب الله در نزدیکی بقاع لبنان تاسیسات تولید موشک های نقطه زن دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۵۳    
رئیس جمهور که حاجی میرزایی را به سمت وزیر آموزش و پرورش منصوب کرده بود، طی پیوست حکمی در دو بخش عمومی و تخصصی، اولویت های بیست و سه گانه این وزارتخانه را ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۳۶    
حجت الاسلام حسن روحانی علی اصغر مونسان را به سمت وزیر میراث فرهنگی منصوب کرده بود و طی پیوست حکمی در دو بخش عمومی و تخصصی، اولویت های سی و چهارگانه این وزارتخانه را ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۳۴    
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن می گوید اگر کشورهای سعودی و امارات به حملات خود علیه یمن پایان ندهند، متحمل حملات تلافی جویانه نیروهای یمنی در عمق خاک خودشان خواهند بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۳۰    
وزیر کشور با بیان اینکه لغو روادید با عراق از اوایل محرم انجام شده است، گفت: امیدواریم مرز خسروی از این هفته به صورت رسمی بازگشایی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۸    
نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق عملیات امنیتی خود را برای تعقیب عناصر تروریستی داعش در جزیره البغدادی استان الانبار آغاز کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۶    
یک مقام فرانسوی به گام های احتمالی ایران برای کاستن از تعهدات خود ذیل برجام واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۳    
وزیر اقتصاد سابق انگلیس گفت که تعداد نمایندگان مورد نیاز برای شکست دادن جانسون درباره جلوگیری از خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا وجود خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۲    
ویلموتس در نشست صمیمانه با وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که تیم ملی فوتبال با ارائه بازی های هجومی و گلزنی مورد احترام مردم قرار گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۱۹    
پس از آنکه فرستاده آمریکا در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل خواستار تلاش برای آزادی نظامیان اسیر صهیونیست شد، حماس این اقدام را جانبداری کامل وی از رژیم صهیونیستی خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۰:۴۴    
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه با داروی قاچاق برخورد قاطع می شود گفت: خرید و فروش داروی قاچاق در فضای مجازی و حقیقی مورد رصد نیروی انتظامی قرار می گیرد و با قاچاقچیان برخورد قاطع می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۰:۲۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد وزارت امور خارجه اخبار مربوط به نقش داشتن سرویس های امنیتی هلند در خرابکاری در سایت هسته ای نطنز را در دست بررسی دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۰:۲۴    
رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: لایحه بودجه سال 99 کل کشور در موعد مقرر قانونی (15 آذرماه) تقدیم مجلس خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۴    
با پیوستن یک نماینده محافظه کار به حزب لیبرال-دموکرات، بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس اکثریت پارلمانی را از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۴    
مذاکره برای دست یابی به منافع ملی امر مطلوبی است اما نگرانی هایی درباره مذاکرات با اروپایی ها وجود دارد که مسئله ی این متن بررسی برخی از آنهاست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۰:۰۲    
بسیاری از افراد با نام ماء الشعیر و نوشیدنی مالت آشنایی دارند اما شاید ندانند که این نوشیدنی ها چگونه ساخته شده و در اختیار آنان قرار می گیرند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۹:۵۹    
سازمان بهداشت جهانی هشدار داد اگر به اوضاع بهداشتی در یمن رسیدگی نشود، احتمال دارد هزارن نفر از مردم این کشور جان خود را از دست بدهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۹:۵۳    
جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور سران قوا و به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۹:۵۲    
قطعه بندی مرغ، نه تنها عامل مهم گران فروشی این محصول خوراکی است، بلکه از نظر کارشناسان بهداشت، نیاز به مجوز قانونی دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۳    
سازمان ملل اعلام کرد که بیش از بیست و چهار میلیون شهروند یمنی برای زنده ماندن نیازمند کمک هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۹:۳۹    
یکی از افشاگران فساد بانک سرمایه از دلایل لزوم حمایت نهادهای قانونی از سوت زنان مفاسد اقتصادی می گوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۹:۳۸    
وزیر خارجه فنلاند این احتمال را که بسته پیشنهادی فرانسه به ایران، اجازه صادر کردن 700 هزار بشکه نفت در روز را شامل شود، رد نکرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۹:۳۷    
این روزها 400 هزار نفر از مردم منطقه سیستان زیر آوار گردوغبار نفس هایشان به شماره افتاده است و به نظر می رسد در سایه عدم چاره اندیشی مسئولان این شرایط و مشکلات ناشی از آن همچنان ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۹:۳۶    
وزیر ورزش و جوانان گفت: از مارک ویلموتس انتظار داریم همانطور که به عنوان استراتژی خود مطرح کرده است تیم ملی فوتبال ایران هم نتیجه خوبی بدست آوردو هم با هجومی بازی کردن تیم محبوبی باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۹:۳۶    
"نماینده ای در این مجلس می شناسم که 17 میلیارد تومان خرج کرده که به مجلس بیاید. این نماینده مجلس در این 4 سال قرار است چه کاری انجام دهد که حاضر است 17 میلیارد تومان خرج کند؟"
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۹:۰۲    
تحلیلگر سیاسی لبنان حمله آمریکا به مواضع القاعده در ادلب سوریه را نه از سر لطف آن به دولت سوریه بلکه برای بر هم زدن توافق ترکیه و روسیه به منظور خروج گروه های تروریستی و طولانی تر کردن بحران دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۸    
کارشناس پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش در سواحل خزر روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده افزایش می یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۸    
آمبولانس هلال احمر آذربایجان غربی روز جمعه هشتم شهریور به سرقت رفت. شایان ذکر است که خودرو در محوطه پایگاه پارک بوده و سارقان با بریدن زنجیری، خودرو را سرقت کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۶    
پلیس آمریکا اعلام کرد که یک نوجوان آمریکایی با شلیک گلوله، اعضای خانواده خود را به قتل رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۵    
انفجار مهیب در بازاری در شهر اعزاز سوریه به کشته و زخمی شدن یازده نفر از شهروندان سوری منجر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۵    
وزیر امور خارجه ضمن تاکید بر عزم ایران برای حل و فصل بحران سوریه از طریق سیاسی، از هرگونه تعامل مثبت دمشق و سازمان ملل حمایت کرد و گفت: تهران همواره مشوق تماس های طرفین بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۴    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از آزادسازی هزار و 220 متر از اراضی منابع طبیعی خبر داد و گفت: حکم قطعی و لازم الاجرا در خصوص تصرف عدوانی این اراضی به مرحله اجرا درآمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۴    
به گزارش مشرق، گابریل کادرون و برانکو ایوانکوویچ که برای حضور در گردهمایی مربیان برتر آسیا به چین سفر کرده اند بعد از ظاهر امروز (سه شنبه) به وقت تهران در حاشیه این مراسم که در شانگهای چین آغاز شده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۳    
یه کودک فلسطینی داره دوچرخه بازی میکنه نگاه کنید سرباز اسرائیلی دوچرخه شو میگیره بعد پرت میکنه داخل بوته ها! یه همچین انگل هایی در فلسطین رخنه کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۲    
امضاء دو تفاهم نامه شرکت ساپکو با دانشگاه فردوسی مشهد و شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی امروز طی بازدید مدیرعامل این شرکت از توانمندی های سازندگان این استان انجام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۷    
محققان سازمان ملل با استخراج لیستی محرمانه از مظنونان بین المللی در جنایات جنگی در یمن، گزارش دادند آمریکا و کشورهای اروپایی با فروش سلاح به ائتلاف سعودی در کشتار یمنی ها همدست هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۳    
رئیس جمهور طی حکمی محسن حاجی میرزایی را به سمت وزیر آموزش و پرورش و علی اصغر مونسان را به سمت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منصوب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۳۹    
با نزدیک شدن به روز اعلام گام سوم ایران در کاهش تعهدات هسته ای، گمانه زنی ها درباره کم و کیف این مرحله افزایش یافته است. گام سوم نسبت به دو گام قبلی جدی تر به نظر می رسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۳۴    
وزیر خارجه فرانسه تاکید کرد که مذاکره با ایران در زمینه ایجاد یک خط اعتباری نفتی در جریان است و هنوز کارهای زیادی باقی مانده است که برای حفظ برجام باید انجام شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۷    
یک تحلیلگر آمریکایی در گفت وگویی اختصاصی گفت که زوال آمریکا پدیده ای است که به صورت عیان و آشکار در حال اتفاق افتادن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۳    
نوحه زیبای شب سوم محرم که توسط میثم مطیعی در هیئت میثاق با شهدا خوانده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۰۵    
گزارش "آمار ملی انگلیس" از کاهش سن خودکشی در انگلیس به 16 سال خبر می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۰۳    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ثبت نام برای بیمه تکمیلی درمان رانندگان کامیون به همراه همسر و دو فرزند آنها از 15 شهریور ماه جاری آغاز می شود و تا 15 آبان ماه ادامه خواهد داشت.