یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۰Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 11 شهریور 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 شهریور 1398 مشرق نیوز 2 شهریور 1398 مشرق نیوز 3 شهریور 1398 مشرق نیوز 4 شهریور 1398 مشرق نیوز 5 شهریور 1398 مشرق نیوز 6 شهریور 1398 مشرق نیوز 7 شهریور 1398 مشرق نیوز 8 شهریور 1398 مشرق نیوز 9 شهریور 1398 مشرق نیوز 10 شهریور 1398 مشرق نیوز 11 شهریور 1398 مشرق نیوز 12 شهریور 1398 مشرق نیوز 13 شهریور 1398 مشرق نیوز 14 شهریور 1398 مشرق نیوز 15 شهریور 1398 مشرق نیوز 16 شهریور 1398 مشرق نیوز 17 شهریور 1398 مشرق نیوز 18 شهریور 1398 مشرق نیوز 19 شهریور 1398 مشرق نیوز 20 شهریور 1398 مشرق نیوز 21 شهریور 1398 مشرق نیوز 22 شهریور 1398 مشرق نیوز 23 شهریور 1398 مشرق نیوز 24 شهریور 1398 مشرق نیوز 25 شهریور 1398 مشرق نیوز 26 شهریور 1398 مشرق نیوز 27 شهریور 1398 مشرق نیوز 28 شهریور 1398 مشرق نیوز 29 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 شهریور 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۰    
کتاب ضیافت بلا در 208 صفحه توسط نشر تمدن نوین چاپ و با قیمت 16000 تومان به بازار نشر عرضه گردیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۱:۱۴    
پیرو اظهارات خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال مبنی بر احتمال قطع همکاری با اسپانسر این تیم در صورت ادامه داشتن مشکلات، شرکت ایرانسل بیانیه ای را در این باره صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۰:۵۳    
دادستان ایرانشهر گفت: شب گذشته 77 قبضه سلاح کلت کمری را از یک دستگاه خودروی پژو 405 در ورودی محور سرباز به ایرانشهر کشف و ضبط کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۰:۴۸    
صوت ماندگار شهید همت: کار مومن نشد ندارد...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۰:۲۰    
جلسه علنی صبح امروز مجلس با دستور کار بررسی صلاحیت علی اصغر مونسان برای وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین بررسی صلاحیت حاجی میرزایی برای وزارت آموزش و پرورش تشکیل شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۹:۵۵    
سرنوشت تصمیم انگلیسی ها برای خروج از اتحادیه اروپا در حالی همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد که نخست وزیر جدید این کشور با به تعطیلی کشاندن پارلمان، سعی دارد برگزیتِ بدون توافق را رقم بزند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۹:۳۸    
علیرضا مختارپور گفت: درس های عاشورا برای آشنا شدن با تعالیم و معرفت و عبرت های عاشورا برای جلوگیری از دچار شدن به سرنوشتی است که 50 سال پس از پیامبر اکرم (ص) رخ داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۹:۳۵    
با وجود این که دولت از رشد اقتصادی می گوید، آمارها از افزایش ضریب جینی و بیشتر شدن فاصله طبقاتی حکایت می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۴    
سرمربی زنیت دلیل تعویض کردن مهاجم ایرانی اش در دیدار با اسپارتاک مسکو را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۹:۰۸    
بر ماست که هرچه در توان داریم در همچنان زنده نگاه داشتن نهضت بیداری حسین(ع) بکوشیم. هر وجدان بیدار و انسان عزت طلبی که به حقیقت حسین(ع) و خدای حسین(ع) باور دارد
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۶:۳۰    
اقدامات فرانسه خرید وقت به نفع غرب و به ضرر ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۶:۰۰    
شبکه دولتی انگلیس نسبت به جدی بودن قوه قضائیه در پاکسازی مدیران مفسد و متخلف ابراز نگرانی کرد و روند مبارزه با مدیران مفسد را جدی ارزیابی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۵:۳۰    
مدتی است شاهد تبلیغات گسترده محصولات سلامت محور در شبکه های اجتماعی هستیم، یک روز ادعا می شود که درمان قطعی ریزش مو کشف شد و روز دیگر ادعا می کنند که با مصرف داروی خاص قدتان افزایش پیدا می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۵:۰۰    
این روزها مجلس در شرایطی با سرعت هر چه تمامتر در حال تصویب رگباری مواد لایحه تجارت است که کمترین بی دقتی در تصویب این قانون پایه، ریل گذاری اقتصاد کشور را به سمت منافع کلاهبرداران منحرف خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۴:۳۰    
دولتمردان باید با قاطعیت گام سوم برجامی را اجرا کرده و از بیان اظهاراتی که از ضریب اولتیماتوم ایران می کاهد، پرهیز کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۴:۴۵    
پزشک هندی در درگیری وحشیانه با 21 کاگر به طرز دلخراشی به قتل رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۴:۰۰    
یک کارشناس سیاست خارجی می گوید برخی مقامات وسواس مذاکره کرده اند و به این ترتیب، به غربی ها تنفس مصنوعی می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۱:۳۰    
رضا قوچان نژاد به پک زوله پیوست. این خبر دقایقی پیش در توییتر و سایت زوله قرار گرفت و قوچان نژاد نیز با انتشار تصویر توافق روی آن صحه گذاشت تا بازگشتش به هلند رسمی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۲:۳۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم به اقدامات خود علیه حزب الله لبنان ادامه می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۲:۰۰    
یک مقام کاخ سفید دوشنبه گفته دولت آمریکا به دنبال تسریع روند اجرای حکم اعدام برای افرادی است که با تیراندازی های کور مرتکب قتل های دسته جمعی می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۱:۴۱    
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای منزل با 47 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۰:۵۱    
هانی زاده: در شرایط فعلی به نظر می رسد اگر نتانیاهو به حزب الله پاسخ دهد قطعا در انتخابات آینده شکست خواهد خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۰:۴۶    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به وجود 2 میلیون و 800 هزار مصرف کننده مستمر مواد مخدر کشور گفت: نرخ شیوع به مواد مخدر در کشور بیش از 5 درصد است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۰:۴۱    
مهدی مهدی خانی ستاره فصل گذشته تیم پدیده با عقد قراردادی به واراژدین کرواسی پیوست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۰:۳۱    
مهاجم ایرانی تیم فوتبال فنرباغچه به صورت قرضی به تیم استانبول اسپور ترکیه پیوست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۰:۲۶    
رژیم صهیونیستی شدیدترین تدابیر امنیتی را برای دور ماندن از حمله انتقام جویانه حزب الله که پیش تر از سوی سیدحسن نصرالله وعده داده شد به کار بسته بود؛ اما باز نتوانست از آن جلوگیری کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۰:۱۶    
رژیم صهیونیستی کم کم وارد تله ای شده که استراتژیست های نظامی و امنیتی آنها بارها به دوری از این تله هشدار داده بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۰:۰۲    
2 بازیکن تیم فوتبال استقلال در جریان تمرین امروز با یکدیگر درگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۳:۴۸    
یک عضو ستاد انتخاباتی حسن روحانی در سال 96 به نحوه شائبه برانگیزی اخیرا در یکی از نهادهای مهم دولتی که اطلاعات وسیعی نیز در اختیار دارد، منصوب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۳:۳۶    
انتشار فیلم وضع حمل یک زن در زندان دنور کلرادو تنها بخشی از مشکلات زنان بارداری است که در زندان های آمریکا با آن دست و پنجه نرم می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۳۰    
امروز در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید با 5 هزار تومان کاهش 4 میلیون و 84 هزار تومان و دلار با کاهش 150 تومانی 11 هزار و 250 تومان به فروش رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۳:۲۸    
دبیرکل حزب الله لبنان دوشنبه شب درباره عملیات اخیر مقاومت که در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان انجام گرفت، صحبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۳:۱۷    
گروه سینمایی هنر و تجربه به عنوان یک موسسه خصوصی اما با بودجه دولتی فعالیت می کند و جالب این است که در سال 97 فقط یک 12هزارم از فروش کل سینمای ایران مربوط به فیلم های این گروه بود!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۳:۰۵    
درحالی که مجری بی بی سی سعی داشت ایران را در جنگ اقتصادی و تحریم های آمریکا، شکست خورده معرفی کند، حسین ابن یوسف کارشناس نفت وانرژی از افزایش قدرت ایران و ناکامی آمریکا گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۳:۰۳    
نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه با بیان اینکه شانس توافق این کشور با اتحادیه اروپا بر سر برگزیت افزایش یافته گفت که او خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۵۳    
یارو نزد قاضی بلخ از شخصی شکایت کرد و گفت؛ فلانی چنین و چنان کرده! قاضی گفت؛ حق با توست. یک ساعت بعد طرف دیگر دعوا آمد و ماجرای دعوا را برخلاف اولی تعریف کرد...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۵۳    
وزیرامورخارجه ایران، محمدجواد ظریف در نشست مشترک خبری با همتای روسی خود، از فهرست بلندبالای جنایات و اقدامات مخرب آمریکا در منطقه و جهان می گوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۵۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: برخی مواقع ممکن است جامعه به دلیل عدم اطلاع کافی، برداشت ناقصی نسبت به مسایل کشور پیدا کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۴۴    
مرکز رسانه قوه قضائیه از خودسوزی یک خانم در مقابل یکی از واحدهای قضایی تهران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۳۹    
فواز جرجس، استاد خاورمیانه مدرسه اقتصاد دانشگاه لندن در گفتگو با بی بی سی: هرگونه جنگ با حزب الله بسیار پرهزینه و فاجعه بار برای اسرائیل خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۳۱    
نیروهای مردمی کشمیر می گویند در صورت تعلل صلح بانان سازمان ملل، وظیفه حراست از مردم منطقه تحت مناقشه با هند، با پاکستان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۲۱    
تنی چند از نمایندگان پارلمان انگلیس طرحی را به منظور جلوگیری از خروج بدون توافق این کشور از اتحادیه اروپا آماده کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۸    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر به نتایج سفر خود به مسکو اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۵    
رسانه های انگلیسی از افزایش چند برابری افراد بی خانمان سیاه پوست در مقایسه با افراد سفید پوست در شهرهای بزرگ این کشور گزارش داده و عامل اصلی آن رادر اختیار نگذاشتن داده های دقیق از سوی دولت می دانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۱:۱۵    
به گزارش مشرق ، توییتر رسمی باشگاه اوپن بلژیک، رسما از جذب امید ابراهیمی، هافبک تیم ملی ایران خبر داد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۰۱    
به گزارش مشرق ، در حالی که این روزها نام سعید ملایی سرتیتر اخبار جودو است، فدراسیون جهانی جودو کار عجیبی انجام داد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۰۰    
بعد از سخنرانی من حضرت آقا آن جمله ای که خیلی خبری شد را فرمودند: حضور این خانم محترم به همراه همسر و فرزند خود، نشان می دهد خانمها با داشتن همسر و فرزند نیز می توانند به موفقیت های بزرگ دست یابند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۱:۵۸    
شبکه تلویزیونی المنار لبنان، فیلم و تصاویر مربوط به عملیات تلافی جویانه حزب الله علیه تجاوزهای رژیم صهیونیستی و انهدام خودروی نظامی اسرائیلی را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۱:۵۷    
رایزنی های کارشناسان ارشد ایران و فرانسه در پاریس به ریاست عراقچی بیش از 10 ساعت به طول انجامید و جزییات سناریوهای محتمل برای پیشبرد ابتکار مطرح شده بین روسای جمهور دو کشور بررسی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۱:۵۷    
سهراب عظیمی جانباز 70 درصد از لشکر فاطمیون استان البرز است که به شوق دفاع از حرم عقیله بنی هاشم (س) به سوریه رفت و در نبرد با داعش هر دو پای خود را از زانو از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۱:۳۵    
به گزارش مشرق ، محمدرضا گلزار بازیگر معروف سینما در استوری صفحه اینستاگرام خود به مناسبت ماه محرم تصویری را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۱:۳۳    
یک رسانه وابسته به کنگره آمریکا در گزارشی روز دوشنبه نوشته بعید است مذاکره ای میان ایران و آمریکا اتفاق بیفتد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۱:۱۶    
وبگاه باشگاه والدای روسیه در گزارشی نوشت، با توجه به افول نفوذ غربی ها و پایان سریع هژمونی آنها، گروه 7 باید به دنبال یافتن نقشی جدید در دنیای نوین کنونی باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۱:۱۲    
متهم پرونده بانک سرمایه، در آخرین دفاع خود از اسناد جعل شده با فتوشاپ در دادگاه رونمایی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۱:۱۰    
پوتین ورزشکارترین رئیس جمهوری است که کاخ کرملین تا به حال به خود دیده است. او در سن 66 سالگی نه تنها به پدربزرگ ها شباهتی ندارد بلکه از 10 سال گذشته نیز جوان تر به نظر می رسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۱:۰۱    
وزیر خارجه روسیه گفت: ما توافق کردیم، تلاش های مشترک بیشتری برای گسترش حمایت از پروژه های تجاری و اقتصادی با ایران به منظور استقلال یافتن از مبادلات دلاری انجام دهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۵۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشستی با حضور سفرای، کشورهای اروپایی در بروکسل، بر تداوم تلاش ها جهت حفظ توافق هسته ای سال 2015 با ایران تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۵۰    
پیوند بین ایرانی ها و عراقی ها قدمتی دارد به بلندای انس و الفت هر دو مردمان به ائمه اطهار و به ویژه علاقه به امام حسین (ع).
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۴۹    
مترجم کتاب علوم اجتماعی نیندیشیدنی، اثر والرشتاین گفت: اواخر دهه 90 که فروپاشی شوروی سابق اتفاق افتاد، والرشتاین ناقوس فروپاشی آمریکا را به صدا درآورد و نشان داد آمریکا رو به زوال است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۴۸    
به گزارش مشرق ، علی ضیا مجری معروف تلویزیون در استوری اینستاگرام خود پستی درباره ماه محرم منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۳۱    
رهبرانقلاب خطاب به ورزشکاران: مبادا به شما بگویند اگر فلان کار را نکنید، فلان فدراسیون بین المللی از شما ناراضی میشود! به درک!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۲۵    
مذاکرات ایران و اروپا همچنان ادامه دارد امّا با توجه به این که اروپا فعلا قادر به تامین شروط ایران تا 14 شهریور نیست، برداشتن گام سوم ایران قطعی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۲۴    
یک تحلیلگر برجسته آلمانی تاکید کرد چندقطبی شدن جهان کابوسی واقعی برای واشنگتن است که به فروپاشی هژمونی آمریکا منجر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۷    
غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در گفتگویی با شبکه خبر به ارائه توضیحاتی پیرامون فعال شدن سامانه اموال مسئولان پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۴    
آمریکا از دهه 50 میلادی تا همین اواخر بیش از چند ده مورد پرتاب ناموفق ماهواره داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۵۴    
سخنگوی دولت: به گفته رئیس جمهور، اگر تامین منافع ملی ما در این باشد که گفت وگو نکنیم، گفت وگو نمی کنیم و اگر مصلحت در گفت وگو کردن باشد، انجام خواهیم داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۳۹    
گل زیبای لیونل مسی که با ضربه چیپ به ثمر رسید جزو 3 نامزد نهایی کسب جایزه پوشکاش معرفی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۳۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای کسب جوایز رؤیایی فوتبال قاره کهن در سال 2019 را معرفی کرد که سنگربان تیم ملی و فدراسیون فوتبال ایران جزو آنها هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۳۱    
رزمایش تفنگداران و تکاوران ارتش در دریای خزر را در فیلم مشاهده می کنید. در این رزمایش، تکاوران، شناسایی و حمله به اهداف دشمن را تمرین کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۲۰    
وزیر ارتباطات گفت: تجارت چند صد میلیاردی در حوزه خرید و فروش فیلترشکن وجود دارد ولی هیچ کسی جلوی این اقدام را نمی گیرد؛ مگر می شود نتوان شفاف سازی کرد که چه کسی پشت تجارت فیلترشکن است؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۲۰    
رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن تبریک به حزب الله بابت پاسخ به تجاوزهای رژیم صهیونیستی گفت که مقاومت لبنان همچون حصار فولادی است که از امت اسلامی دفاع می کند .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۱۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مقرر کردند تمامی ساختمان های مسکونی دارای انشعاب قانون برق تحت پوشش بیمه پایه حوادث طبیعی ساختمان قرار گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۹    
زن فعال آمریکایی: زندانیان رنگین پوست زیادی در زندان های آمریکا وجود دارد که البته مهم تر از زندانی کردن، خفه کردن صدای افراد و تخریب اعتبار آنها، اقدامات ناشایستی است که دولت آمریکا انجام می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۷    
به گزارش مشرق، وزیر بهداشت کشور ، در پیامی در توییتر خود به تاثیرات تحریم آمریکا روی مواد دارویی کشور اشاره کرد و نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۶    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را با قرمزپوشان 4 سال دیگر تمدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۲    
تعداد 105 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر دادگستری لزوم تمکین و رعایت اصل تفکیک قوا و استقلال قوه قضاییه در رسیدگی به پرونده های مهم مفاسد اقتصادی به ویژه پرونده های فساد ارزی را متذکر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۱    
الکساندر نوآک، وزیر انرژی روسیه با همتای ایرانی خود رضا اردکانیان امروز در مورد ابتکار عمل دو کشور در زمینه انرژی هسته ای گفتگو خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران گفت؛ حزب الله با عملیات اخیرش ثابت کرد که به عهدش وفا می کند و در وعده اش صادق است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۴    
هیچ مسئله ای مانند امنیت نمی تواند در سفر ما مهم باشد. همه ی مسافران در برنامه ریزی خود پیش از سفر سعی در انتخاب امن ترین وسیله ی حمل و نقل را دارند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۱    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی می خواهند با محروم کردن من در بازی های بزرگ تیم شان نتیجه بگیرد. اگر لازم باشد من می گویم مقابل فلان تیم بازی نمی کنم!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۰    
این فیلم مربوط به مصاحبه با فردی است که در متروی تهران دستفروشی می کند در حالی که رتبه اول ارشد اقتصاد دارد. او می گوید از دستفروشی به ازای 6 تا 8 ساعت کار، روزانه 100 هزار تومان درآمد دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۹    
وزیر امور خارجه با بیان اینه گام سوم طبق برنامه پیش می رود، گفت: آنچه رئیس جمهور فرانسه با شرکای آمریکایی خود ادامه می دهد مربوط به فرانسوی ها و اتحادیه اروپاست؛ نه آنچه برای ما اهمیت دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، علت عدم انتشار امضاءهای بیانیه حمایت از سریال گاندو را فشار گروه های سیاسی به برخی اعضای فراکسیون امید برای عدم امضاء این بیانیه خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۲    
مراسم های تشریفاتی برای افتتاح پروژه های کم اهمیتی مثل سیم خاردار و تیر چراغ برق تا سرسره و حمام و دستشویی، واکنش های زیادی در فضای مجازی به دنبال داشته است. سوال اینجاست که چرا؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۱    
به گفته وزیر ورزش و با توجه به فراهم نبودن شرایط و تفاهم با مجلس و نهادهای نظارتی، واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس حداکثر تا پایان سال جاری به تعویق افتاد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اطلاعات قوای مجریه و مقننه روی سایت شفاف سازی حقوق مدیران قرار دارد، گفت: برخی از بخش ها اقدام به این کار نکرده اند که باید پیگیری شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۰    
کشور زیبای هند (India) که پایتخت آن شهر دهلی است در جنوب آسیا قرار دارد. زیبایی طبیعی، شگفتی های باستانی و مدرن ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۸    
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد: نشست سران ایران، ترکیه و روسیه درباره سوریه 25 شهریور ماه برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۶    
یک شبکه لبنانی اعلام کرد، تصاویر ویژه از عملیات دیروز (یکشنبه) حزب الله موجود است و هر زمانی که تصمیم گرفته شود، قابل انتشار است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۵    
رویترز طی گزارشی نوشت علی رغم تحریم های آمریکا علیه صادرات نفت ایران، جمهوری اسلامی همچنان ماهانه نزدیک به 500 میلیون دلار از فروش محصولات نفتی درآمد دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۱    
باید دید بدهی شهرداری تهران در دوره مدیریت شهری قالیباف چقدر بوده است. آن طورکه معاون سابق برنامه ریزی شهرداری تهران می گوید، بدهی خالص آن دوران تا شهریور1396، عددی بین 16 تا 20هزار می باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۰    
علی ربیعی سخنگوی دولت: خطای فنی عامل انفجار سکوی ماهواره بر بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۵    
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف باشگاه و بویژه اخذ مجوز حرفه ای با مهدی تاج دیدار کرد و درباره تمدید قرارداد هم با بیرانوند جلسه ای داشت که منجر به توافق شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۵    
سربازان اسرائیلی پس از موشک خوردن یک نفربرشان، پایگاه مرزی را رها کرده و فرار کرده اند. خبرنگار شبکه آرتی وارد پایگاه می شود و می بینید تمام اسلحه و مهمات و ادوات را رها کرده اند و رفته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۳    
معاون مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح یارانه کار دستمزد امسال در 8 استان کشور اجرا می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۲    
رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی پس از فسخ توافقی قراردادش با باشگاه آپوئل قبرس امروز (دوشنبه) در آزمایش های پزشکی باشگاه زووله هلند شرکت می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۷    
مایک برایان به دلیل شوخی با داور در تنیس اپن آمریکا 10 هزار دلار جریمه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۵    
نمایندگان مجلس در جلسه علنی عصر امروز دومین کارت زرد خود را به وزیر اقتصاد نشان دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۴    
هر دو مربی با شعار جوان گرایی آمدند و هر دو هم تا حدودی به این شعار پایبند بودند.