جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 1 اردیبهشت 1396 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 31 فروردین 1396 نامه نیوز 31 خرداد 1396 نامه نیوز 31 تیر 1396 نامه نیوز 31 مرداد 1396 نامه نیوز 28 شهریور 1396 نامه نیوز 30 مهر 1396 نامه نیوز 20 آبان 1396 نامه نیوز 17 آذر 1396 نامه نیوز 28 دی 1396 نامه نیوز 30 بهمن 1396 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 1 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 2 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 3 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 4 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 5 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 6 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 7 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 8 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 9 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 10 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 11 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 12 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 13 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 14 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 15 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 16 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 17 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 18 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 19 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 20 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 21 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 22 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 23 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 24 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 25 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 26 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 27 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 28 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 29 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1396 
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۲    
طبق نتایج موسسه پیو 67 درصد کاربران گوشی خود را جهت مشاهده تماس ها، پیام ها و فعالیت های شبکه اجتماعی کنترل می کنند، حتی در زمانی که تلفن آنان زنگ نمی خورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۰    
اولین روز سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی و جمعی از هنرمندان در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۰    
ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت .
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۱۲    
یک شرکت تولید کننده موبایل، تلفن هوشمندی ساخته که قابل فشردن است و به این وسیله می توان اپلیکیشن های مختلف دستگاه را فعال کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۷:۴۲    
نسرین مقانلو با انتشار عکس هایی از خودش در کنار مهمانداران زن, صفحه شخصی اش را بروز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۷:۴۲    
روزنامه اعتماد با اشاره به بگومگوها در باره مناظرات انتخاباتی نوشت: این تصمیم در کمیسیون پنج نفره با پیشنهاد چه کسانی اتخاذ شد؟ علاوه بر دو نماینده دولت که مخالفت خودشان را با این تصمیم اعلام کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۳:۱۱    
یک شرکت حقوقی در انگلیس اعلام کرد که به رغم لغو تحریم ها، حساب های بانکی شماری از ایرانیان مقیم انگلیس بسته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۱:۴۱    
گروهی از روانپزشکان در کنفرانسی در دانشگاه ییل آمریکا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور را مبتلا به یک بیماری خطرناک روانی دانستند و اعلام کردند که او بدگمان، متوهم و خود بزرگ پندار است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۱:۱۱    
مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ درخصوص خروج احتمالی از برجام، در حال ارزیابی همه گزینه ها درباره توافق هسته ای ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۱:۰۲    
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که همکاری های این کشور با ایران و ترکیه برای تقویت آتش بس برقرار شده در سوریه همچنان ادامه خواهد یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۰:۵۰    
وزیر ارشاد در حاشیه اولین روز برپایی جشنواره جهانی فیلم فجر درباره پرونده پزشکی عباس کیارستمی، آخرین وضعیت صندوق هنر، بیمه هنرمندان و... اظهار نظر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۰:۴۱    
آمریکا مدعی است یکی از معاونان ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش در عملیات زمینی واشنگتن در سوریه کشته شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۰:۴۱    
وزارت دفاع سوریه با اشاره به تجاوز جمعه شب رژیم صهیونیستی به خاک سوریه در پشتیبانی مستقیم از تروریست ها، اعلام کرد که حمله هوایی صهیونیست ها به خاک سوریه فقط خسارت های مادی برجای گذاشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۰:۴۱    
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه نظارت بر پرونده های داوطلبان انتخابات شوراها به پایان رسید و نتایج آن به هیات اجرایی ارسال شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۳۲    
وزیر اطلاعات با تاکید بر این که امروز امنیت پایدار در کشور وجود دارد ، گفت : پارسال 30برنامه بمب گذاری در کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و خنثی شد که فقط چهار مورد آن برای مردم اطلاع ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۰    
رییس ستاد انتخابات کشور از نامزدها، ستادها، هواداران و احزاب خواست در جریان انتخابات مُرّ قانون را رعایت و در امر انتخابات به هیچ وجه از مدار اخلاق و قانون خارج نشوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۰    
عیسی فرهادی فرماندار تهران در مورد برخی ادعاهای رسانه های بیگانه در مورد تجمعات در تهران پس از اعلام نتیجه بررسی صلاحیتها، توضیحاتی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۰:۲۰    
مطالعه ای که بر روی 261 نفر از دانشجویان داشگاه ملی تایوان صورت گرفت، حاکی از آن است که افرادی که خوددرگیری دارند سریعا نسبت به رفتار دیگران پرخاشگری می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۰    
واردات خودروهای سواری هیبریدی مشمول چهار درصد حقوق ورودی به ازای هر دستگاه، بر مبنای ارزش سیف (بهای خرید کالا در مبدا به اضافه هزینه بیمه و حمل و نقل) است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۱    
بازرسان روسی گزارش دادند، عامل انتحاری که خودش را اوایل ماه جاری میلادی در متروی سن پترزبورگ منفجر کرد، از جانب یک "گروه بین المللی تروریستی" در ترکیه حمایت مالی می شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۲    
مدافع مصدوم پرسپولیس می تواند تیمش را مقابل الهلال همراهی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۰    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره فعالیت ستادهای انتخاباتی نیز، گفت: هنوز به این جمع بندی نرسیده ام که ستاد انتخاباتی بزنم یا خیر.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۰    
مدافع سابق سپاهان و تیم ملی فوتبال کفش هایش را آویزان و با فوتبال وداع کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۲    
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه تانکر حمل سوخت در پیش از ظهر امروز زن و شوهر جوانی جان باختند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۱    
امام جمعه اراک بر تمکین از تصمیمات شورای نگهبان تأکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۱    
رئیس ستاد انتخاباتی مهدی کلهر در نامه ای اعلام کرد که او از نامزدی کناره گیری نکرده و خواستار تجدید نظر در احراز صلاحیت این نامزد داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۱    
دو مقام دولت احمدی نژاد به عنوان روسای اصلی ستاد ابراهیم رئیسی انتخاب شدند. مسعود میرکاظمی وزیر نفت دولت پیشین و صولت مرتضوی معاون وزیر کشور احمدی نژاد به عنوان مدیران ستاد این کاندیدای اصولگرا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۱    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به قانون انتخابات، مطرح کرد: شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری اعلام رد صلاحیت نمی کند و لذا فقط اسامی واجدین شرایط به وزارت کشور ارسال می گردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۲    
کمیسیون اروپا اعلام کرد: خروج انگلیس از اتحادیه اروپا نیازمند حل و فصل تعهدات و الزامات مالی پیش از روند بریگزیت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1280 دلار و یک سنت رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: قانون انتخابات باید بررسی و اصلاح شود، در قانون اساسی شرایط رئیس جمهور دقیق و زیبا توصیف شده اما شرایط کسی که قرار است کاندیدا شود را قانون انتخابات مجلس و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۲    
با آغاز اکران فیلم امتحان نهایی عادل یراقی در 10 سالن سینما، چیدمان اکران نوروزی تغییر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۰    
تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که تماشاگران این تیم از باخت به تراکتورسازی ناراحت بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۱    
امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه رعایت تقوا در انتخابات لازم است گفت: مناظره های انتخابات ریاست جمهوری باید به صورت زنده انجام شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۱    
وکیل مدافع بابک زنجانی از تقدیم درخواست اعاده دادرسی موکلش به دیوان عالی کشور خبر داد و گفت که مطابق قانون، به محض وصول درخواست اعاده دادرسی، در صورتی که حکم صادره از نوع مجازات سالب حیات باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۰    
شمار قربانیان متروی سن پترزبورگ به 16 نفر رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۰    
وزیربهداشت تبلیغ یاس و ناامیدی در جامعه، رذائل اخلاقی، مشکلات معیشتی و بیکاری را از جمله موارد تاثیر گذار بر سلامت روان مردم جامعه عنوان و بر ضرورت توجه به این حوزه تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۲    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: ایران شرایط کامل عضویت در سازمان همکاری شانگهای را دارد و امیدواریم این موضوع در نشست سران این سازمان که ماه ژوئن در آستانه پایتخت قزاقستان برگزار خواهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۲    
زنده بودن پخش مناظره های انتخاباتی تلویزیون در حالی همچنان در کمیته تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در حال بررسی است که تا این لحظه هم مدیران ارشد صداوسیما و هم نامزدهای انتخاباتی از برگزاری زنده آن که ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۱    
اظهارات مقامات مسئول در پرسپولیس درباره نقل و انتقالات کاملا در تضاد با یکدیگر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه عملیات تروریستی شب گذشته در پاریس را محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۰    
با اعلام اسامی 6 نامزد نهایی و تأیید شده انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر 5 ضلعی سیاسی 92 شکل گرفته هر چند تفاوت هایی وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۱    
رییس جمهور آمریکا با بیان این که توافق هسته ای را به دقت بررسی خواهد کرد، مدعی شد: ایران به روح برجام پایبند نبوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی از روز یکشنبه از شمال غرب و غرب کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۱    
حسن روحانی حتما کار سختی در انتخابات خواهدداشت . همه افراد حاضر در رقابت ، غیر از اسحاق جهانگیری او را رقیب اصلی خود می دانند .
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۲    
نقوی حسینی با بیان اینکه استراتژی اصولگرایان برای انتخاب نامزد واحد نباید تغییر کند گفت: اصولگرایان باید با استفاده از تاکتیک دولت برای ورود به مناظرات انتخاباتی برنامه ریزی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۱    
زن 500 کیلویی مصری پس از جراحی در هند 250 کیلو از وزن خود را از دست داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به ماجرای اخیر در مورد غیبت هانی در جشن اهدای جام به اعضای پرسپولیس واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس با اشاره به دیدار دو چهره اصلاح طلب با مقام معظم رهبری گفت که حزب اعتماد ملی پایبند به ساز و کار شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
محمد هاشمی پس از اعلام اسامی افراد احراز صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان، اعلام کرد: من به رای شورای نگهبان تمکین می کنم
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور از یکطرفه شدن محور کرج - چالوس خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۰    
لیگ برتر به هفته های پایانی نزدیک می شود و رقابت بر سر کسب عنوان آقای گلی نیز بسیار نزدیک است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پیامی تاکید کرد: به تصمیم شورای نگهبان کاملا احترام گذاشته و از سایر نامزدها و جریان های سیاسی نیز می خواهم شورای نگهبان را طبق قانون اساسی فصل الخطاب بدانند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
عضو فراکسیون امید با بیان اینکه پیش بینی می شود در هفته های آینده اقداماتی در جهت سیاه نمایی و بی انصافی علیه دولت صورت بگیرد گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۰    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خطاب به مدیران و کارکنان سازمان متبوعش گفت: همانطور که نگرش سیاسی و جناحی نه از طرف دولت و نه از سوی مدیریت سازمان طی این چهارسال بر تامین اجتماعی حاکم نبوده است در این ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۲    
خبرگزاری رویترز گزارش داد که روزنامه رسمی حزب حاکم کره شمالی دولت واشنگتن را به حمله پیشگیرانه تهدید کرد و نوشت: آمریکا را خاکستر می کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۰    
عضو شورای شهر تهران اعلام کرد: با وجودگزارش کمیته فنی پلاسکو، هنوز هم جای خالی کمیته حقیقت یاب احساس می شود و باید این کمیته شکل گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۰    
تایید صلاحیت میرسلیم یک تنفس سیاسی جانانه به موتلفه ای ها بود، خاصه آنکه این تشکل حزبی اصولگرا در چند انتخابات اخیر در راهی کردن نامزدهای مورد تاییدش به بهارستان و پاستور موفق نبوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۰    
گزارش های صندوق بین الملیی پول براساس اطلاعا جمع آوری شده کارشناسان این سازمان ارایه می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۰    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شانس حسن روحانی از دیگر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بیشتر است، بر لزوم ارایه برنامه از سوی کاندیداها و پرهیز از تخریب یکدیگر تأکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۲    
در پی حمله دو مرد مسلح در پاریس، یک افسر پلیس کشته و یک تن دیگر زخمی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۲    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که تمایل ندارد ایالات متحده را وارد درگیری های مسلحانه در لیبی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۲    
رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد، تحقیقات اولیه در مورد تیراندازی در خیابان شانزه لیزه پاریس حاکی از تروریستی بودن آن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۰    
اعلام نتایج بررسی صلاحیت های انتخابات ریاست جمهوری ایران با بازتاب رسانه ای خارجی همراه بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۱۱    
انتخابات ریاست جمهوری، با اعلام 6 نامزد "احراز صلاحیت شده"، وارد مرحله نیمه نهایی شد تا در روز 29 اردیبهشت، ایران آخرین رئیس جمهور قرن جاری خورشیدی را بشناسد و تا سال 1400 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا می گوید برجام توافقی بد بوده که آمریکا اصلاً نباید پای میز مذاکره آن حاضر می شده ولی بهرحال این توافق منعقد شده و ایران به روح آن پایبند نمانده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۰    
ردصلاحیت برخی چهره های سیاسی چون غرضی یا احمدی نژاد با واکنش های طنزگونه کاربران فضای مجازی روبرو شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۰    
عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات از برگزاری جلسه ویژه این کمیسیون به منظور تجدیدنظر در پخش غیرزنده مناظرات انتخاباتی از رسانه ملی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۸:۴۱    
شورای نگهبان اسامی کاندیداهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد. از 1636داوطلب، تنها شش نفر در میدان رقابت باقی مانده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۸:۴۱    
یک فعال اصولگرا بر این باور است که بعید نیست که رئیسی در ادامه انتخابات بخواهد به نفع فرد دیگری کنار برود، زیرا ساز و کار جمنا را پذیرفته و این امکان وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۸:۲۰    
نامزد تایید صلاحیت نشده اصولگرا پیش بینی کرده بود که بتواند تبدیل به یک پدیده انتخاباتی شود، امری که در نهایت با دست رد شورای نگهبان محقق نشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۷:۲۰    
سرانجام پس از 5 روز بررسی صلاحیت نامزدهای از سوی شورای نگهبان، 6 نفر به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم انتخاب و فعالیت تبلیغاتی خود را آغاز کردند.