سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 8 اردیبهشت 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 2 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 3 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 4 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 5 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 6 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 7 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 8 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 9 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 10 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 11 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 12 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 13 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 14 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 15 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 16 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 17 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 18 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 19 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 20 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 21 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 22 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 23 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 24 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 25 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 26 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 27 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 28 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 29 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۲:۰۰    
طبق نتایج یک مطالعه کوچک، مواد مغذی موجود در گوشت و تخم مرغ موسوم به کولین در تلاقی با باکتری های روده موجب افزایش احتمال لختگی خون بیشتر می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۹:۱۳    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: 29 اردیبهشت روز خداحافظی با کسانی است که می گویند نداریم، نمی شود و نمی توانیم .
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۴    
بجنورد- واژگونی خودروی سواری در محور بجنورد به شیروان 4مصدوم و یک کشته به جا گذاشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: پیام حضور حدود 25 هزار نفری در بازی دراز به دشمنان اقتداری است که به زودی امنیت و آرامش ناشی از آن به عراق و سوریه و لبنان می رسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۳:۳۱    
بجنورد- معاون دفتر قوانین و مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نبود بازار فروش یکی از دلایل رکود واحدهای تولیدی خراسان شمالی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۷    
ایلام-فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام از کشف لوح تاریخی و دستگیری متهمان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۲    
گناباد-مراسم سنتی گل غلتان برای سومین سال متوالی با حضور مسئولان و مردم گناباد در بخش کاخک این شهرستان برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۵    
آمار رسمی گمرک جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد که واردات کالای چینی در دولت یازدهم 31 درصد از لحاظ ارزشی و 25 درصد از لحاظ وزنی رشد داشته و به رقم 10 میلیاردو 752 میلیون دلار و معادل 4 میلیون و 450 ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۲    
احمد یوسفی صراف| هنگامی که نخستین بار ترامپ در کارزار انتخاباتی آمریکا به طرفدارانش قول داد که دیواری میان کشورش و مکزیک خواهد کشید و هزینه ها آن را تمام و کمال از مکزیکی ها خواهد گرفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۶    
مشهد- رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی قصه گویی را بهترین راهکار برای تعامل و مشارکت کودکان برشمرد و گفت: کودکان به عنوان آسیب پذیرترین اقشار جامعه همواره در معرض انواع صدمات جبران ناپذیر جسمی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۷    
ایلام- رئیس کل دادگستری ایلام گفت: مجری هتاک به امام رضا(ع) در یکی از ستادهای انتخاباتی استان ایلام بازداشت شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۵    
زاهدان- رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مسئولیت عواقب شهادت مرزبانان غیور ما با دولت پاکستان است و این کشور به دلیل عدم توانمندی برای کنترل وضعیت خود به مأمن گروهک های تروریستی تبدیل شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۱    
بیرجند- مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت:امدادرسانی به مصدومین حادثه واژگونی زانتیا توسط اورژانس هوایی طبس انجام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۰۹    
رئیس پژوهشکده فناوری های نرم دانشگاه تهران هشدار داد: در زمینه رشد علمی در حال عقب افتادن از دیگر کشورها هستیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۳۰    
یک کارشناس مسائل اروپا معتقد است که با گذشت شش ماه از تغییر دولت ایالات متحده آمریکا، رفته رفته سیاست خارجی دولت آلمان در حال کاهش فاصله خود با رویکرد رئالیسم تهاجمی دولت آمریکا است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۲:۲۷    
پلیس سومالی اعلام کرد که گروهک الشباب یک افسر ارشد دستگاه اطلاعات ملی را در مقابل منزل وی در موگادیشو ترور کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۴۲    
مردی که عامل اصلی حملات هکری به سونی و مایکروسافت بوده و با این کار خود جهان را به آشوب کشید، به دو سال زندان محکوم شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۴۲    
بر اساس اعلام بانک مرکزی ظرف سه سال گذشته، بیش از 191 هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۴۲    
قم- تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، توهین یک مجری یکی از ستادهای انتخاباتی نامزدها به ساحت مقدس امام رضا(ع) را محکوم کرد و خواستار برخورد سریع قضایی با عامل یا عاملان این عمل زشت و وقیحانه شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۴۲    
نماینده دسته 94 کیلوگرم وزنه برداری ایران مدال نقره رقابتهای قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۴۲    
ملی پوشان هاکی سالنی ایران جام قهرمانی مسابقات جام ملتهای آسیا که به میزبانی قطر برگزار شد را بالای سر بردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۳۹    
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با ارسال نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی اهانت به ساحت امام رضا(ع) را تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۷    
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز گفت: حادثه سقوط خودرو درون رودخانه کارون بااطلاع رسانی آنی و سرعت عمل آتش نشانان بدون تلفات جانی به سرانجام رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۷    
یزد – هفتمین کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل همراه با دومین کنگره ژنتیک تولید مثل و اولین کنگره ایمونولوژی تولید مثل شامگاه جمعه با حضور مسئولان و اساتید شاخص طب تولید مثل ایران و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۵۷    
رئیس ستاد مشترک عراق در گفتگو با یک رسانه روسی تاکید کرد که نیروهای این کشور به تنهایی در میدان می جنگند و هیچ نیروی زمینی آمریکایی در کنار آن ها حضور ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۴۲    
پس از گذشت بیش از دو هفته از حملات تروریستی به کلیساهای مصر، رهبر کاتولیک های جهان وارد قاهره پایتخت این کشور شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۹    
چین به سخنان و ادعای کاخ سفید در خصوص برنامه 100روزه دونالد ترامپ در خصوص "منزوی کردن روسیه در سازمان ملل متحد" با همکاری پکن پاسخ داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۳۳    
دفتر سخنگوی دولت اعلام کرد: پاداش پایان خدمت فرهنگیان محترم بازنشسته در هفته معلم انجام می پذیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۰۶    
ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع نظامیان سعودی در شهر مرزی جیزان را هدف حملات خمپاره ای قرار دادند که به دنبال آن شماری از نظامیان کشته شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۵۱    
شورای امنیت سازمان ملل متحد روز جمعه برای بررسی مسائل پیرامون کره شمالی به ریاست رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا تشکیل جلسه داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۲۱    
نظامیان ارتش سوریه مواضع تروریست های تکفیری در منطقه اللجاة واقع در حومه درعا را هدف قرار داده و دهها نفر را به هلاکت رساندند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۲    
روحانی در پیامی به جشنواره ملی فن آفرینی گفت : نوآوران و فن آفرینان ایران اسلامی را جهادگران عرصه نوآوری و توسعه علمی کشور می دانم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۹    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی از اقدامات دولت خود در خصوص کهنه سربازان آمریکایی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۹    
حریق پاساژ مهستان با تلاش نیروهای آتش نشانی اطفا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۶    
علیرغم تلاش قالیباف و مشاوران او برای پخش ویدئوی قول حجت الاسلام روحانی در سال 92 برای ایجاد 4 میلیون شغل، مسئولان صداوسیما اجازه پخش آن در وسط مناظره را نمی دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۶    
جامعه:چندسالی هست که در کشور ما ساخت مجموعه های مسکن ارزان قیمت با عنوان مسکن مهر دنبال می شود، در این مجال می خواهیم شما را با قدیمی ترین مجموعه مسکونی ارزان قیمت جهان که از قرن 15 میلادی تاکنون ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۰    
کاربران گوشی اندرویدی از این پس به راحتی می توانند با دوربین ارزان قیمت و به اندازه توپ گلف عکس های 360 درجه تهیه کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۷    
وزیر خارجه ترکیه از توافق نهایی با روسیه برای خرید سامانه موشکی اس 400 خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۶    
مجید تربت زاده : نه اینکه رکورددار نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری باشد اما از قدیمی ترین نامزدها و به قول خودش از استخواندارهای مبارزه و از ریش سفیدهای انقلاب است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۰    
یک رسانه غربی از گفتگوی مستقیم دیپلمات های آمریکایی با مقامات ایرانی در خصوص آمریکایی های بازداشت شده در ایران خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۷    
رئیس پارلمان روسیه ضمن محکوم کردن آزمایشات اخیر موشکی کره شمالی، از چین و دیگر بازیگران منطقه ای و جهانی خواست تا به از سرگیری مذاکرات صلح آمیز برای رفع تنش های شبه جزیره کره کمک کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۷    
پاساژ مهستان تهران دچار حریق شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۴    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری از پروژه توسعه حرم و مقاوم سازی ستون های اطراف مضجع مطهر سیدالشهداء (ع) در کربلای معلی بازدید و از نزدیک در جریان روند کار قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۴    
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از وقوع آتش سوزی گسترده در پاساژ مهستان در میدان انقلاب خبر داد و گفت:مهار شعله های آتش همچنان ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۱۵    
حسام الدین آشنا از رنگ کمپین روحانی رمزگشایی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۱۲    
رئیس جمهوری جدید آمریکا با اشاره به اینکه با ورود به کاخ سفید گویی درون پیله زندگی می کند، گفت که فکر نمی کرد پست ریاست جمهوری این قدرت دشوار باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۱۲    
جامعه: انتشار دستور العملی که گفته می شود توسط مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در فضای مجازی منتشر شده با عکس العمل تشکل های پرستاری کشور مواجه شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۷    
رویترز بر اساس آمارهای اخیر منتشره از سوی دولت آمریکا نوشت، ایرانی ها به طور متوسط در سال گذشته 644 ویزای مهاجرتی دریافت کردند که این تعداد در ماه مارس امسال به 393 ویزا رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۷    
جامعه:از مدرسه به عنوان یکی از تاثیر گذارترین محیط ها بر شخصیت هر فرد در دوران کودکی، نوجوانی و جوانی یاد می شود. محیطی که به نظر می رسد این روزها برای برخی از دانش آموزان ما مخاطره آمیز شده است .
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۸    
رئیس جمهور روسیه و صدراعظم آلمان روزسه شنبه در سوچی دیدار می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۵    
سرپرست باشگاه پرسپولیس از اقدام بازیکنان این تیم و تحریم تمرینات انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۹    
منابع سوری از درگیر شدن گروه های تروریستی با یکدیگر در غوطه شرقی و دفع حمله تروریستی جدید در حومه حماه خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در صورت خرید جلال الدین ماشاریپوف باید نام یکی از بازیکنان خارجی را از لیست خود خارج کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اظهار کرد در جلسه ای که در گذشته با مسئولان سپاهان داشته به آنها یادآور شده بود که راهی که می روند باعث نابودی سپاهان می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۸    
سفیر اوکراین در قرقیزستان که مشهور به توهین علنی به رئیس جمهور روسیه و برخی نمایندگان پارلمان قرقیزستان بود، از کار برکنار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۸    
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز هم از برگزاری تمرین خودداری کردند تا سومین روز اعتصاب را پشت سر بگذارند؛ این در حالی است که سرخپوشان فردا باید به مصاف ذوب آهن بروند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۹    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که به زودی رژیم صهیونیستی را به پرداخت بهای آزادی اسرای فلسطینی در بند زندان های این رژیم وادار خواهیم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۹    
جاده های چالوس و هراز از عصر امروز یک طرفه می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۶    
هفته گرامیداشت کارگر مجالی است تا به بهانه گنجاندن این نام در تقویم رسمی ، سهم غیر قابل انکار کارگران سختکوش در به گردش درآوردن چرخ اقتصاد کشور و اهمیت یافتن اشتغال عاری از فساد مطمح نظر مسوولان قرار ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۷    
پس از شروع بکار دولت جدید ازبکستان، کویت از جمله اولین کشورهای عربی است که خواهان توسعه روابط با تاشکند می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۸    
با توجه به روی آوردن دوباره سرمایه گذاران به دارایی پرریسک در هفته گذشته و کسادی بازار، قیمت طلا در مسیر ثبت بیشترین کاهش هفتگی در 7 هفته گذشته قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۲    
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی طرح 5 بندی مقابله با ایران و حزب الله را به آمریکا ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۳۹    
مراسم قرعه کشی مناظره انتخاباتی امروز کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، دقایقی پیش برای ترکیب استقرار و تعیین صندلی محل نشستن کاندیداها و همچنین اینکه کدام کاندیداها آغاز کننده مناظره باشد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۳۶    
مناظره 6 کاندیدای ریاست جمهوری عصر امروز برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۳۰    
در آستانه برگزاری اولین مناظره نامزدهای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، بر پخش نماهایی یکسان از نامزدها در جریان این برنامه تاکید شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۳۰    
وزیر بهداشت در نامه ای به سرلشکر سلیمانی، از عملکرد نیروهای ایرانی در آزادسازی یکی از پرستاران از دست گروه های تکفیری تقدیر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۷    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای حضور در این مناظره آماده هستم و مسائل مربوط به این مناظره را در این برنامه مطرح خواهم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۴    
پس از آغاز مناظره های انتخاباتی 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بعد از 90 دقیقه می توانند 15 دقیقه با مشاوران خود جلسه برگزار کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۱    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه برای مناظره آماده هستند که حضور پیدا کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۱    
قزوین- نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته قزوین به امامت آیت الله عبدالکریم عابدینی درمیعاد گاه عاشقان الله مسجد النبی این شهر با حضور اقشارمختلف مردم برگزارشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۸    
مناظره 6 کاندیدای ریاست جمهوری عصر امروز برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۸    
اراک-آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: تبلیغات در انتخابات باید صادقانه، به دور از تخریب و شاسته سالارانه باشد و نامزدهای انتخاباتی باید بدانند که مردم هوشیار هستند و از وعده های پوچ و تبلیغات پرزرق ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۵    
دقایقی قبل حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی یکی از 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، برای برگزاری اولین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ساختمان معاونت سیمای رسانه ملی
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۲    
خودروهای مورد استفاده کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برای ورود به ساختمان معاونت سیما، محل برگزاری مناظره
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۲    
مناظره های انتخاباتی مشترک نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ های 8، 15 و 22 اردیبهشت ماه و در سه بخش مناظره فرهنگی- اجتماعی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۹    
خنده های نامزدها قبل از آغاز مناظره خنده های نامزدها قبل از آغاز مناظره خنده های نامزدها قبل از آغاز مناظره خنده های نامزدها قبل از آغاز مناظره
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۶    
زاهدان- پیکر پاک و مطهر شهید مرزبان علی پودینه ای که شامگاه چهارشنبه در درگیری با اشرار مسلح در مرز میرجاوه به درجه رفیع شهادت نائل شد ظهر جمعه در میان خیل کثیری از مردم ولایتمتدار سیستان و بلوچستان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۴    
معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه تهدید تروریسم و بی ثباتی از افغانستان به منطقه آسیای مرکزی و جنوبی را واقعی عنوان کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۴    
مشهد- امام جمعه باخرز گفت:مردم پاسخ اهانت یک جریان خاص به بهانه تبلیغات انتخاباتی را به مقدسات خود خواهند داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۸    
خرم اباد- امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: مردم می خواهند ببیند چه شخصی قدرت حکومت را دارد و به دنبال این هستند تا در مناظرات زنده نقد عملکردها و نقد کارشناسانه باشد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۳    
ایلام- امام جمعه ایلام بیان کرد: انفعال و عقب نشینی های مکرر در مقابل دشمنان در چند سال اخیر نشان داده است مشکلات کشور با ترس از دشمن و سرایت دادن به مردم حل نمی شود بلکه دشمن را گستاخ تر می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۳    
اهواز-نماینده دزفول گفت:اولویت اول در بحث درمان براساس محرومیت زدایی است و بخش های چهارگانه باید درمانگاه و پایگاه درمان بستر ساخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۰    
سخنگوی شورای نگهبان از اعلام اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده انتخابات میان دوره ای مجلس به وزارت کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۷    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری در اینستاگرام خود نوشت: آمده ام برای تداوم راه تدبیر و امید و پیشبرد تحول و اصلاحات بیشتر با "دولت امید و آینده" و با شعار "همه برای ایران".
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۴    
مرتضی حیدری مجری برنامه های مناظره انتخابات ریاست جمهوری شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۴    
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران با تاکید بر این که این هیات هنوز وارد بررسی پرونده های داوطلبان رد صلاحیت شده عضو فعلی شورای شهر تهران نشده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۴    
اولین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری که قرار است امروز پخش شود، با نیم ساعت تأخیر آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۸    
وزیر دفاع ضمن تسلیت شهادت جمعی از مرزبانان در جنوب شرق، تصریح کرد: ضمن حفظ حق پاسخگویی قاطع به اینگونه اعمال رذیلانه تروریستی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۵    
اهواز-دبیر هیات دو ومیدانی خوزستان گفت: تیم دو و میدانی پسران نونهال خوزستانی برسکوی قهرمانی مسابقات قهرمانی مناطق کشور ایستاد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۵    
قم- آیت الله علوی گرگانی با صدور بیانیه ای توهین یک مجری به امام رضا(ع) را محکوم و اعلام کرد: اهانت به امامان معصوم (ع) به بهانه بازی های سیاسی یا آزادی بیان یا هر بهانه دیگری اثری جز قداست زدایی از ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۵    
اهواز-امام جمعه موقت اهواز گفت: رئیس جمهور باید رفاهیات خود را فدای مردم کند و مهم تر از همه پاکدستی او و اطرافیان او است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۲    
اصفهان- امام جمعه اصفهان با اشاره به انتخابات های پیش رو در کشور، گفت: مشکلات حل نشدنی زیادی در کشور ما وجود دارد اما انسان های دلسوز که برای رضای خدا کار کنند نه برای رأی آوردن کم داریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۲    
سید مصطفی آقامیرسلیم، اسحاق جهانگیری و سید ابراهیم رئیسی برای انجام نخستین مناظره تلویزیونی وارد ساختمان سیمای رسانه ملی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۲    
شیراز- امام جمعه موقت شیراز با اشاره به نگاه برخی افراد برای حل مشکلات به خارج از کشور بیان کرد: امید بستن به خارج از کشور امید به سراب است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۹    
کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز ساعت 16:30 با حضور در سازمان صداوسیما به مناظره خواهند نشست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۶    
رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی عنوان داشت که آنکارا اجازه تشکیل کریدور تروریستی در مرزهای جنوبی ترکیه نمی دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۳    
عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخاباتی نامزدها گفت: محتوای برنامه مناظره امروز کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مسائل اجتماعی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تدوین برنامه 10گانه برای رشد اشتغال و تولید گفت:افتخار می کنم که کارگرزاده بوده و خود نیز کارگر بوده ام و سختی های زندگی کارگری را به خوبی می دانم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۳    
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نگاه مثبت معاونت آموزشی وزارت علوم به رشته های میان رشته ای، از کسب مجوز 71 رشته میان رشته ای در سال گذشته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۰    
پروژه آزاد راه تهران- شمال بعنوان یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه های راه سازی کشور است که با گذشت 43 سال از زمان مطالعات اولیه طرح، هنوز به بهره برداری نرسیده است.
  • ۱