شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 23 اردیبهشت 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 2 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 3 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 4 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 5 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 6 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 7 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 8 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 9 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 10 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 11 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 12 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 13 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 14 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 15 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 16 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 17 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 18 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 19 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 20 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 21 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 22 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 23 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 24 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 25 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 26 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 27 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 28 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 29 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۶    
خط قرمز – مهدی کاهانی مقدم: مرد 38 ساله ای که زن جوان خود را در برابر چشمان فرزندانش در مشهد با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، با اعترافات تکان دهنده خود پرونده این جنایت را پیچیده تر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۹    
بجنورد- قائم مقام کمیته امداد خراسان شمالی گفت: امسال حدود350 بیمار صعب العلاج در قالب طرح محسنین شناسایی شده اند که از حامیان و سایر نیکوکاران می خواهیم به دلیل سنگین بودن هزینه های درمانی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۱    
اصفهان- سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته با حضور 110 شرکت مطرح داخلی و خارجی در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گشایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۹    
امیرحسین مقصودلو به انصراف قالیباف به نفع حجت الاسلام رئیسی واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۲    
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی با 10 سال سابقه بیمه پردازی و 70 سال سن امکان بازنشستگی دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۷    
اهواز- آیین افتتاح طرح اتصال تاسیسات آبرسانی گروه ملی به شبکه آب شرب اهواز با حضور شریعتی استاندار خوزستان، نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۵    
اهواز_ دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: نامزدهای ریاست جمهوری و نمایندگان آنها می توانند از سالن های دولتی به صورت برابر استفاده کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۳۹    
اهواز_ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از تأیید و صدور احکام احراز شهادت جان باختگان فاجعه تروریستی حلّه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۴    
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: هیچ برنامه توسعه ای که موجب بروز اختلال و قطعی در ارتباطات شود تا پایان انتخابات در سراسر کشور انجام نشود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۹:۱۱    
تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب سه مدال طلا، یک نقره و چهار برنز عنوان قهرمانی رقابت های کشتی آسیا را به خود اختصاص داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۷:۴۷    
یک کارشناس امنیتی در انگلیس امروز یکشنبه هشدار داد که یک حمله بزرگ سایبری ظرف 24 ساعت آینده رخ خواهد داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۷:۰۹    
محمد امیدزاده مفرد جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس، به جمع یاران شهیدش پیوست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۵    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به فضای انتخاباتی در کشور، گفت: ما در برابر هر رأی که به صندوق می اندازیم مسئول هستیم، زیرا باید در بین نامزدها به فردی که حافظ منافع انقلاب باشد رای دهیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۷    
شهرکرد- رئیس کانون وکلای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وکلا و متخصصان در اجرای عدالت و پیشگیری و آسیب شناسی نقش آفرین هستند، افزود: این قشر از لحاظ تامین آرامش در وضعیت نامطلوبی قرار دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۸    
اهواز_ تیم بدمینتون خوزستان به لیگ دسته یک کشور صعود کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۵    
اهواز- ماهرو جدیدالاسلام مادر شهید رمضان ابراهیمی چغاسبزی نژاد به دیدار معبود شتافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۷    
معاون رئیس جمهور در نشست با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر فرصت آشنایی با صنایع دستی را برای کودکان فراهم کنیم احساس بی هویتی در نسل آینده، کمتر می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۶    
اولین نشست هم اندیشی اعضای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه کار و تولید با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۷    
جزئیات شرایط و ضوابط آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1396 اعلام شد و در 31 رشته پذیرش بدون آزمون صورت می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۱    
در طول دهه آینده، میلیون ها نفر در چین و هند خودرو های الکتریکی خواهند خرید که این امر، زنگ خطر تغییری بنیادی در صنعت نفت را به صدا در می آورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۲    
گرگان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در استان 13 بازرس کار برای 40 هزار کارگاه در استان داریم که با وجود این حجم زیاد کارگاه ها، نوبت بازرسی برخی از آنها به چند سال می انجامد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۲    
سازمان سنجش در اطلاعیه ای نحوه اعلام نتیجه و اعمال سهمیه ها در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال 95 را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۲    
تاکستان- امام جمعه تاکستان گفت: به یقین ملت در انتخابات آتی با رأی بالای ملت به رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و حضور سنگین خود را به دشمنان تحمیل خواهد کرد، چراکه حضور مردم زمینه ساز امنیت کشور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۹    
اهواز_ رییس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به پیش بینی سه هزار و 757 شعبه اخذ رای برای انتخابات 29 اردیبهشت در استان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۶    
یزد معاون حقوقی و نظارت گمرک از کاهش زمان واردات از طریق گمرک به کشور خبر داد و گفت: زمان واردات از 26 روز به چهار روز کاهش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۳    
یزد - به همت انجمن علمی حقوق دانشگاه یزد و با همکاری انجمن جامعه شناسی ایران مستند بابک زنجانی با تحلیل حقوقی و جامعه شناختی جرایم اقتصادی اکران شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۹    
همزمان با ورود پادشاه بحرین و پسرش به لندن برای شرکت در مسابقات اسب سواری، جمعی از فعالان بحرینی مقیم انگلیس تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۳    
بیرجند- رئیس اداره فنی و حرفه ای و کارو دانش اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی گفت: چهار هنرجوی هنرستانهای فنی و حرفه ای استان در چهاردهمین دوره ی مسابقات علمی عملی هنرستان های فنی و حرفه ای ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۰    
شهرکرد-وزیر علوم تحقیقات و فنآوری گفت: دانشگاه شهرکرد با 320 عضو هیات علمی و بیش از هفت هزار دانشجو جزء قطب های آموزشی عالی کشور است و در زمینه های دانشگاه های کارآفرین مسیر خوبی را طی کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به عدم اجازه دولت کانادا به قرارگیری حوزه های رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری ایران در این کشور گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۵    
سراوان- شورای روستای قادر آباد گفت: روستای 180 خانواری قادرآباد شهرستان سراوان با کمبود آب مواجه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۳    
مشهد- فردی که با ترفندی حیله گرانه از 11 مشتری عابربانک در یکی از خیابان های مشهد کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۳    
مشهد- زن و شوهر موتورسوار که در محدوده غرب مشهد کیف قاپی می کردند، دستگیر و تاکنون به 25 فقره سرقت اعتراف کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۸:۰۸    
گرگان- رئیس جبهه مردمی انقلاب گلستان از فعالیت های مخرب دولتی ها برای تخریب حجت الاسلام رئیسی در شهرستان علی آبادکتول خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۷:۳۸    
اراک- وزیر سابق اطلاعات گفت: دو قطبی کردن یکی از اقدامات دشمن برای خطای محاسباتی در تصمیم گیری هاست که می توان به دو قطبی جنگ و صلح و دو قطبی گشایش و انسداد اشاره کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۷:۳۲    
اراک-وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: با تعاملی که در کشور زیر سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ایجاد شده، مسئولان باید چه در این دولت و چه در دولت های آینده خدمتگذاران خوبی برای مردم و جامعه باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۶:۲۹    
اگر شما هم جزو افراد علاقه مند به گوشی های تاشوی قدیمی هستید، می توانید با خرید گوشی جدید سامسونگ از فناوری جدید در آن بهره مند شوید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۵:۰۲    
یکی از فرمانده هان نیروهای آمریکا مستقر در اروپا اعلام کرد که یک جنگنده سوخو-27 روس در اقدمی قابل توجه به 6 متری هواپیمای تجسسی آمریکا نزدیک شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۲:۱۷    
معدن یکی از ارکان اقتصاد به شمار می رود و سهم آن نیز در اشتغالزایی بسیار حائز اهمیت است و به طور قطع یزد به عنوان دومین استان معدنی کشور نقشی بسزا در این زمینه دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۰:۰۲    
ناسا از جدیدترین مریخ نورد خود که قابلیت حمل چهار سرنشین را دارد و می تواند به عنوان یک آزمایشگاه سیار مورد استفاده قرار بگیرد، رونمایی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۰:۵۹    
روزنامه آمریکایی به تحلیل ادعاهایی پرداخته که معقتدند اقدام دونالد ترامپ در اخراج رئیس اف بی آی ممکن است سرنوشت نیکسون در رسوایی واترگیت را برای او رقم بزند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۰:۳۵    
رئیس اورژانس کشور گفت: برخی از منازل در بجنورد و در قصر قجر و بیدک دچار آسیب شده و برق منطقه قطع شده است و شبکه تلفنی نیز قطع است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۳:۲۹    
خودروهای حافظ محیط زیست قیمت های بالاتری نسبت به همتایان فسیلی خود دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۰:۲۹    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نقش برادران رئیس دولت و معاون اول او در برخی سوءاستفاده های بانکی را فاش کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۰:۲۶    
سعد حریری نخست وزیر لبنان با میشل عون در کاخ ریاست جمهوری دیدار و اظهاراتی را علیه حزب الله لبنان مطرح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۰:۲۶    
به رغم آنکه بارش باران با فروکش کردن گرده ها به افراد مبتلا به آلرژی یا آسم کمک می کند، اما مطالعه جدید نشان می دهد رعد و برق موجب شیوع بیشتر آسم می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۰:۲۶    
فرماندهی عملیات بغداد جلوگیری از ورود اهالی موصل به پایتخت را تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۳:۲۰    
در بیانیه پایانی اجلاس وزرای اقتصاد گروه هفت بر استفاده از تمامی ابزارها برای رشد اقتصادی فراگیر و نیز همکاری سایبری بیشتر میان کشورهای عضو تأکید شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۳:۵۶    
بر اثر تیراندازی افراد مسلح به سمت خودروی گردشگران خارجی در جنوب غرب ترکیه دستکم 20 نفر کشته شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۳:۴۴    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در همایش آسیب های اجتماعی از کاهش میزان طلاق توافقی در مقایسه با سال های قبل در کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۳:۴۴    
کمیته ضدشکنجه سازمان ملل متحد با انتشار بیانیه ای، آزادی نبیل رجب فعال مدنی بحرینی و تحقیق در خصوص شکنجه وی را خواستار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۳:۴۱    
به گزارش قدس آنلاین به نقل از الف، آیت الله حاج شیخ احمد صابری همدانی نماینده مردم همدان در دوره های دوم و سوم مجلس خبرگان رهبری، دار فانی را وداع گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۳:۴۱    
زلزله ای به بزرگی 5.7 درجه در مقیاس ریشتر شامگاه شنبه بجنورد در خراسان شمالی را لرزاند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۸    
تیم فوتبال آرسنال در دیدار خارج از خانه برابر استوک سیتی به پیروزی رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۹    
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه به گلستان سفر می کند و در مصلی نماز جمعه گرگان در میان دوستداران خود به سخنرانی خواهند پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حمایت از اشتغال خُرد علاوه بر درآمدزایی و کاهش بیکاری، زمینه تبدیل شدن این مشاغل تولیدی کوچک را به تولیدکنندگان بزرگ فراهم می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۹    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فعال شدن طرح های عمرانی متوقف شده دانشگاه ها از مهمترین اقدامات دولت است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۹    
سخنگوی رسمی دولت اردن تاکید کرد که کابینه اسرائیل که اشغالگر است، مسئولیت تیراندازی به شهروند اردنی در قدس اشغالی و شهادت وی را برعهده دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۶    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید اقتصادی داشته باشیم که در برابر تکانه های داخلی و خارجی ثبات داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۶    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نقش برادران رئیس دولت و معاون اول او در برخی سوءاستفاده های بانکی را فاش کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۳    
سری دوم برنامه گفت وگو محور نیمه پنهان ماه گفت وگو با همسران شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، با اجرای زینب ابوطالبی به زودی از شبکه افق پخش می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۰    
وزارت خارجه پاکستان با انتشار بیانیه ای از دیدار احتمالی نواز شریف نخست وزیر این کشور با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در عربستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۴۱    
یک فروند بالگرد ارتش عراق هدف تیراندازی شدید عناصر داعش در جنوب شرق شهر سنجار استان نینوی قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۳۵    
دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی تصریح کرد: بنده و آقای باهنر برای مناظره اعلام آمادگی کردیم اما دولتی ها تعارف می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۳۵    
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مناظره دیروز تلخ بود، گفت: کوبیدن یکدیگر نامزدهای انتخاباتی در مناظره سوژه ای برای رسانه های غربی شده تا به این وسیله بتوانند ضربه ای به انقلاب بزنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۳۵    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: این موج بارشی تا اواخر وقت روز سه شنبه در بخشهایی از شمال غرب، سواحل خزر، دامنه های البرز و بخشهایی از شرق کشور فعال خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۷    
نخستین گردهمایی ستاد حامیان خدمت، با تاکید بر این که مردم شایسته خدمتند و باید خدمت ادامه یابد، گفت: تبلیغ برای لیست های حاشیه ای به انتخابات شوراها لطمه می زند و لیست های حاشیه ای خودزنی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۷    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر وزیرم بخواهد مثل برخی وزرای دولت یازدهم به سفارت سوئد برود و برای کاسبی خودش با آنها مذاکره کند، قلم پایش را خرد می کنم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۷    
رئیس مجلس در پیامی انتصاب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت را تبریک گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۱    
همسر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی برای حضور در جمع هواداران به همدان سفر می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۸    
اجتماع بزرگ جنبش 96 درصدی ها یکشنبه در تهران برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۸    
آئین افتتاحیه پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کشور مالزی به علت عدم آماده سازی محل برگزاری مسابقات، در روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۸    
مدیر بخش خادمان بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اشاره به رونمایی از اساسنامه انجمن خادمان قرآن از راه اندازی غرفه ای برگرفته از سوره مبارکه نحل در نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۵    
مردم ایتالیا طی تظاهراتی علیه نشست وزرای اقتصادی گروه 7، با روند جهانی سازی اقتصاد مخالفت کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۱:۵۶    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه این دولت بگوید در 4 سال گذشته چه کرده که برای 4 سال آینده آمده گفت: به جای پاسخ به مشکلات اقتصادی به تهمت زدن و رقیب هراسی روی آورده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۱:۵۰    
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان جزئیات جلسه هماهنگی ظهر امروز این شورا با نمایندگان داوطلبان ریاست جمهوری را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۱:۵۰    
بر اساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، یارانه 45500 تومانی اردیبهشت ماه روز سه شنبه واریز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۱:۵۰    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در اظهاراتی با اشاره به سفر آتی ترامپ به سرزمین های اشغالی اعلام کرد که رئیس جمهور کشورش در جریان این سفر از حق تعیین سرنوشت فلسطینیان حمایت خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۱:۴۷    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا در خصوص انتشار ویروس باجگیر جدیدی که طی 24 ساعت گذشته بسیاری از سیستم های کامپیوتری بیش از 72 کشور جهان در تمام قاره ها را آلوده کرده هشدار داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۱:۴۷    
فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام باند و شبکه قاچاق بین المللی مواد مخدر و کشف 400 کیلوگرم هروئین در این استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۱:۳۵    
امارات از وقوع آتش سوزی در یک کشتی حامل مواد پتروشیمی با پرچم پاناما در بنده الحمریه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۱:۳۲    
فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد که این نیرو به هیچ جریان سیاسی، فردی یا گروهی وابسته نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۱:۲۹    
1 ما مهربانیم؟ گِلِ ما را با خیرخواهی شکل داده اند. هرگز کودکی را ندیده ایم که به عمد و قصد، به کسی آسیب رسانده باشد. گاهی که کودکی به دیگران آسیبی زده، افسردگی را در چهرة خودش دیده ایم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۱:۲۳    
خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۴    
تیم فوتبال اسپانیول در هفته سی و هفتم رقابتهای لالیگا برابر والنسیا شکست خانگی را پذیرا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۸    
قدس/ مجید تربت زاده : اینکه لیاقت پیدا کنی پرده ها از جلوی چشمت کنار برود ، مستجاب الدعوه بشوی و دعایت ردخور نداشته باشد، صاحب کرامت باشی و .. ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۵    
|بین الملل/ احمد یوسفی صراف| ونزوئلا دارای یک جامعه دو قطبی است و به دلیل اینکه وابستگی شدید به صنعت نفت از گذشته در این کشور وجود داشته است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۵    
معاون سیاسی وزیر کشور، تمام برنامه های صدا و سیما را گزینشی و ضد دولت دانست و گفت: در نامه ای این موضوع را به مسئولان صدا و سیما اعلام کرده ام.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۲    
| بین الملل / احمد یوسفی صراف| انتخابات زودهنگام کره جنوبی تقریبا همه مناسبات منطقه را برای این کشور بهم ریخت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۹    
به دلیل تایید صلاحیت افراد پرونده دار شورای شهر تبریز در تهران، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان آذربایجان شرقی دسته جمعی استعفا دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۹    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان از کشف جسد آخرین بازمانده حادثه انفجار معدن ذغال سنگ آزادشهر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۹    
رییس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: احمدی نژاد پیش از رییس جمهور شدن هیچ اطلاعی از پرونده هسته ای نداشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۹    
بر اساس گزارش های منتشر شده، رئیس سابق اف بی آی که توسط ترامپ از سمتش عزل شده است، درصدد است تا در ملاء عام در کمیته اطلاعاتی سنا درباره روابط احتمالی روسیه با ستاد انتخاباتی ترامپ شهادت دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۶    
نخستین روز از رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا با یک مدال نقره، سه برنز و صدرنشینی نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۶    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: 5 میلیون بیکار که اکثر آنها جوان هستند در جامعه وجود دارد و یک میلیون تحصیل کرده بیکار هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۶    
سخنگوی شورای سیاست گذاری نمایشگاه از محرومیت 156 ناشر از حصور در نمایشگاه کتاب سال آینده خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۳    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تصمیمی برای کناره گیری از رقابت ریاست جمهوری ندارم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۳    
الیاس نادران گفت: دولت یازدهم مشکل بیکاری را حل کند مجوز برگزاری کنسرت شهرام شب پره را می گیریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۵    
در دیدارهای همزمان هفته سی و سوم رقابتهای بوندس لیگا تیم بایرن مونیخ در حالی که تا دقیقه 91 از لایپزیش 4 بر 3 عقب بود پیروزی 5 بر 4 را رقم زد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۰    
استاندار کردستان گفت: کلاً در غرب کشور جنگل های بلوط با آفت خطرناکی مواجه شده است.