شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 20 اردیبهشت 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 2 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 3 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 4 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 5 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 6 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 7 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 8 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 9 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 10 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 11 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 12 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 13 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 14 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 15 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 16 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 17 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 18 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 19 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 20 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 21 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 22 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 23 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 24 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 25 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 26 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 27 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 28 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 29 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۴    
زاهدان_مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان گفت: مرحله نخست دهکده اقتصاد مقاومتی در ادامه اجرای طرح های توانمند سازی در بخش تولید واشتغال با طرح های مختلف در زاهدان افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۳    
سخنگوی کاخ کرملین نسبت به دیدار اخیر وزیر خارجه روسیه و رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۵:۰۰    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: سعودی ها پیشنهاد ایران برای حج عمره را پذیرفته اند و شرایط اعزام زائر به حج عمره پس از برگزاری حج امسال بررسی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۰    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انتخابات سالم سطح رضایتمندی را در کشور افزایش می دهد و این مسئله موجب ایجاد تعادل و ثبات و ایجاد امنیت پایدار و موثر در کشور خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۰    
گرگان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه تولیدات جشنواره پویانمایی رضوی بهترین الگوهای رفتاری را به جامعه معرفی می کند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۰    
رئیس سازمان حج و زیارت زمان نام نویسی برای اعزم به حج تمتع را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۴    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: افرادی که قرار است در دولت کار و کرامت حضور یابند باید اهل کار بوده و از روحیه انقلابی برخوردار باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۵    
تبریز- شهردار تبریز گفت: اولین همایش بین المللی و منطقه ای سالمندان با حمایت و مشارکت شهرداری تبریز برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۴    
سمنان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از مشاهده یک قلاده یوزپلنگ آسیایی به همراه دو توله یوزپلنگ یک ساله در پارک ملی توران در منطقه زمان آباد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۲۱    
تلویزیون در روزهای پایانی هفته که مصادف با جشن نیمه شعبان نیز هست، فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی را تدارک دیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۸    
شهرکرد-مدیر کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته بیش از 49 میلیارد تومان عوارض از محل ارزش افزوده توسط اداره کل امور مالیاتی استان به حساب شهرداری ها واریز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۹    
شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای جابه جایی روستای سیدمحمد شهرستان لردگان مسئولان دستگاه های اجرایی حق بروکراسی اداری را ندارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۹    
اصفهان- رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: 45 درصد از پرونده های جرایم فضای مجازی استان مربوط به شبکه اجتماعی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۹    
یزد – رئیس دادگستری استان یزد گفت: مردم با دقت و ظرافت تبلیغات انتخاباتی را دنبال می کنند و بی توجهی به مقررات و قوانین انتخاباتی را از سوی هیچ فرد و گروهی نمی پذیرند و تبلیغات انتخاباتی نباید آرامش ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۶    
ساری- معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت هلال احمر کاروان سلامت با همکاری جمعی از پزشکان داوطلب عضو هلال احمر استان به منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر اعزام می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۶    
بجنورد- مدیر کل تبلیعات اسلامی خراسان شمالی گفت: برای برگزاری مراسم نیمه شعبان 80 روحانی و مبلغ به سراسر استان اعزام می شوند و 200 روحانی مستقر در مناطق محروم و روستاها نیز در برگزاری این مراسم در ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۶:۰۰    
جماعت اخوان المسلمین مصر در بیانیه ای نیروهای امنیتی این کشور را به ترور 8 جوان عضو این جماعت متهم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۵:۰۳    
روسیه در چارچوب ادامه برنامه حمایت مالی از افزایش جمعیت در این کشور، در حال بررسی اعمال جریمه مالیاتی برای خانواده هایی است که فرزند نداشتن یا کم فرزندی را انتخاب می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۳:۰۱    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از آمریکا خواست که در تصمیم خود درباره تجهیز کردها در سوریه تجدید نظر کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۲:۱۳    
یک منبع نظامی از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران عربستان در حمله غافلگیر کننده نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۵۸    
محققان در پژوهشگاه رویان موفق شدند رابطه دیابت و آلزایمر را کشف کنند. این موضوع برای درمان آلزایمر به کار گرفته می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۳۴    
حال عمومی جمشید مشایخی خوب است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۲۸    
طرح های ویژه مهدویت که در طراحی طراحان گرافیک به دست آمده در کنار نورپردازی از جمله برنامه های ویژه سازمان زیباسازی تهران برای استقبال از نیمه شعبان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۲۸    
وزیر امور خارجه با یادآوری اینکه ما زمانی هم قاچاق می کردیم و هم خام فروشی، بیان کرد: پول نفت خود را در اختیار برخی دلال ها می گذاشتیم که منابعی از این کشور را نابود کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۲۵    
وزیر دفاع ترکیه فاش کرد آنکارا و مسکو به مذاکرات خود درباره فروش سامانه موشک های اس 400 ساخت روسیه به ترکیه ادامه می دهند و در حال حاضر جوانب فنی و بهای معامله را مورد بحث قرار داده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۲۵    
گوینده خبر شامگاهی شبکه یک تلویزیون اسرائیل در حالی که گریان بود اعلام کرد این آخرین بخش خبر شامگاهی است که از این شبکه پخش می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۰۴    
کاخ سفید با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که ترامپ در دیدار با لاوروف درباره لزوم کنترل ایران و سوریه توسط مسکو تأکید کرده است!
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۸    
عضو لیست خدمت با بیان اینکه لیست ارائه شده در انتخابات آتی شورای اسلامی شهر تهران از افراد متخصص تشکیل شده است، گفت: لیست خدمت تخصصی و به دور از چهره های سیاسی بسته شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۹    
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: امروزه بسیاری از تولیدات داخلی در سطح استانداردهای ملی و بین المللی هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۰    
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از دیدار با یکدیگر در کاخ سفید به تشریح نتایج آن پرداختند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۰    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه اگر انتخاب درست نداشته باشیم و کشور نابسامان شود، رأی دهندگان در انتخاب نادرست خود مسئول هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۷    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: افرادی که می خواهند در این دولت باشند باید اهل کار باشند و روحیه انقلابی داشته باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۷    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: عراق یک بازار مناسب و مساعد برای صادرات محصولات کشاورزی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۴    
مَرد 50 ساله چینی 18 نفر را در یکی از خیابان های شهر چانگچون با ضربات چاقو زخمی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۴    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر دولت در تمام 4 سال گذشته مانند 2 یا 3 ماه اخیر، سفر استانی می رفت و پروژه افتتاح می کرد و حقوق ها را افزایش می داد، دیگر مشکلی باقی نمی ماند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۱۹    
رئیس جمهور روسیه تأکید کرد این کشور در جریان برکناری جیمز کومی از ریاست اداره تحقیقات فدرال آمریکا، دخالتی نداشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۱۹    
دبیرکل ناتو از ارزیابی طرح اعزام نیروهای بیشتر به افغانستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۱۶    
عضو ستاد ارتش صهیونیستی که دادستان این ارتش نیز هست اعتراف کرد که از سنین پایین دچار انحراف جنسی بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۱۶    
شورای قانون اساسی فرانسه آقای امانوئل مکرون را به عنوان رئیس جمهور منتخب فرانسه اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۸    
برنامه ای برای سه برابر کردن یارانه ها ندارم و نمی خواهم عوام زده کار کنم؛ کشور را نمی توان با افرادی که دستشان به فساد آلوده است اداره کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۵    
عصر امروز افرادی ناشناس در پوشش ماموران سد معبر شهرداری اقدام به حمله به برخی از دستفروشان خیابان انقلاب و آسیب به اموال آنها کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۵    
مرجع تقلید شیعیان سخنان برخی افراد که می گویند اگر مفاسد زیاد شود امام زمان ظهور می کند را مدنظر قرار داد و گفت: این تفکر اشتباه و انحرافی است که سبب ترویج فساد و گسترش آن در جامعه می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۲    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: آب های بین المللی از طریق گروه های تروریستی موجود در جنوب یمن در معرض تهدید قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۹    
راهبردی جزایر ایرانی خلیج فارس منوط به موافقت شورای عالی امنیت ملی نقشه محدوده مناطق آزاد جدید (سیستان، بانه-مریوان، اینچه برون ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۹    
یک روزنامه آمریکایی با انتشار مطلبی به افشای جزئیات جدیدی از دلایل رئیس جمهور این کشور برای برکناری رئیس اف بی آی پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۶    
الان کلیپی تحت عنوان افشاگری تکان دهنده!!! (بخوانید دروغ شاخدار) فاطمه آلیا که توسط قرارگاه سایبری عمار بازنشر می شود به دستم رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۶    
اسحاق جهانگیری در پاسخ به سوال خبر نگاری درباره اعلام اموال شخصی نامزدها گفت:مگر شما اموال خود را اعلام می کنید که من اعلام کنم . اینها سنتهای غلطی است که گذاشته می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۳    
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در آذربایجان غربی گفت: قالیباف از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری نمی کند و تصمیم دارد مجدانه برای حل مشکلات کشور در صحنه بماند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۳    
در ادامه عملیات آوار برداری از تونل شماره 1 معدن زغال سنگ زمستان یورت، پیکر آخرین معدنچی مدفون کشف شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۷    
وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست هیئت دولت گفت: سند 2030 الزام آور نیست و تعهدی به اجرای بخش هایی که با موازین شرعی و عرفی ما مغایر باشد، نداریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از کشورهای جهان خواست تا به توافق هسته ای با ایران پایبند باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۱    
منابع خبری روز چهارشنبه گزارش داده اند دولت کوزوو بعد از گرفتن رأی عدم اعتماد از پارلمان سقوط کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۵    
گواهینامه رانندگی ایران در 85 کشور دارای اعتبار است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۵    
پاکستان از تشکیل یک کمیسیون مشترک مرزی برای کاهش تحرکات تروریستی در مرز دو کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۲    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل شهادت سه تن از مأموران پلیس در ارتفاعات منطقه کهیری سیستان و بلوچستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۲    
وزیر امور خارجه روسیه که در آمریکا به سر می برد برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا وارد کاخ سفید شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۱۹    
سخنگوی کمیسیون تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مستقر در سازمان صدا وسیما در خصوص اصلاحیه مستند برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز اظهار کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۱۹    
منابع خبری از برپایی صندوق های رای گیری ریاست جمهوری ایران در آمریکا که سه مورد آن در شهر نیویورک است، خبر داده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۴    
معاون فنی و عمران موقوفات آستان قدس رضوی از آماده تحویل بودن مسکن زوج های جوان تا بیست ماه آینده خبر داد. این مسکن ها به همت آستان قدس رضوی و در دو شهر مشهد و بیرجند ساخته خواهند شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: از تراکتوری ها حلالیت می طلبم، شاید مدیرعامل و اعضای میات مدیره بخواهند مربی جدیدی را بیاورند تا بهتر کار کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۷    
وزارت کشور هرگونه دخالت بخشداران یا سایر مقامات محلی برای جهت دهی به آرای روستائیان را تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۴    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به دولت کنونی نقدهایی هم وارد است اما اگر به شاخص نگاه کنیم می بینیم این دولت با دولت های دیگر قابل مقایسه نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۱    
سازمان بین المللی پزشکان بدون مرز امروز اعلام کرد که مرگ 839 شهروند نیجریه ای به ویژه کودکان بر اثر ابتلا به مننژیت در این کشور بحران ساز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۵    
با پیشروی نیروهای عراقی در مناطق مختلف موصل، راهی جز خودکشی برای عناصر داعش باقی نمانده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۵    
مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) با حضور حضرت امام خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۵    
عصر امروز چهارشنبه (20 اردیبهشت ماه) ابراهیم رییسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه برنامه های انتخاباتی خود در جمع مردم اسلامشهر سخنرانی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۲    
پس از پیشروی نیروهای کرد دموکراتیک سوریه و تصرف مناطق زیادی در استان رقه سوریه، گروهک تروریستی داعش به دنبال ایجاد مناطق فعالیت جدید در مصر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۱    
محمدباقر قالیباف عصر امروز در مجتمع سرچشمه شهر تهران حاضر شد و در میان حامیان خود از گروه های جهادی به سخنرانی پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۸    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بیکاری و اشتغال مهمترین مشکل کشور است و همه باید برای ایجاد اشتغال و مبارزه با گرانی و محرومیت زدایی تلاش کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۸    
محمدباقر قالیباف عصر امروز چهارشنبه 20 اردیبشهت در دیدار با گروه های جهادی در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی تهران به سخنرانی پرداخت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۸    
رئیس سازمان بهزیستی کشور از وجود 45 هزار کودک تحت مراقبت بهزیستی در کشور خبر داد و گفت: از این میزان 26 هزار کودک در مراکز نگهداری کودکان غیر دولتی نگهداری می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۵    
محمدنبی حبیبی گفت: رئیس جمهور دستش در حوزه اقتصادی خالی است و می خواهد ذهن مردم را از مسائل اصلی منحرف کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۶    
قدس/ مجید تربت زاده : زمزمه های نامزدی اش که کمی جدی تر شد ، دو گروه انگار بشدت نگران شدند! گروه نخست آنهایی که او و پیشینه اش را بیش و کم می شناختند و نگرانی شان بابت آبرو و آینده سیاسی اش بود که ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۳۲    
این نمایشگاه می تواند به عنوان بخشی از دیپلماسی عمومی کشور در نشان دادن چهره پنهان ماندة تحریم های ظالمانه ای که حیات اجتماعی مردم ما را نشانه رفته بود، در کشورهای مختلف جهان برپا شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۳۲    
1 شنوای عتاب و خطاب وقتی آدم، خردسال است؛ گوش نصیحت پذیر ش باز است. می شنود و می پذیرد ... هم جهان و آدم هایش را نمی شناسد... هم به والدینش اعتماد دارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۳    
به دلیل 2 برابر شدن حجم نمایشگاه کتاب طی 10 سال گذشته، امکان برگزاری آن از مکان هایی در داخل تهران سلب شده است و مصلی و محل دائمی نمایشگاه ها دیگر نمی توانند میزبان نمایشگاه کتاب باشند
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۳    
ادبیات داستانی و آزاداندیشی، ارتباط تنگاتنگ و منسجمی با یکدیگر دارند و ضرورت وجود آزاداندیشی در ادبیات و هنر، به شدت احساس می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۳    
هرسال در دومین پنجشنبه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران که معمولاً شلوغ ترین روز نمایشگاه هم هست، قدس بسته ای پیشنهادی شامل کتاب های تألیفیِ شعر و داستان که به نظر ما ارزش خواندن و خریدن دارد را معرفی می ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۸    
خبرهای ویژه و حاشیه های خواندنی دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۱    
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: رئیس جمهور منتخب باید جایگاه و نقش نیروهای مسلح در امنیت، عزت و اقتدار ملی را درک کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۸    
نامزد سوسیالیست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه قصد دارد یک جنبش چپگرای جدید را راه اندازی و ایجاد کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مردم در این چند سال درباره ثبات داخلی و اقتصادی کشور حرفهایی دارند و نارسایی هایی وجود دارد که در طول تاریخ نیز وجود داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۴    
نماینده بدخشان در پارلمان در واکنش به اظهارات اشرف غنی در رابطه با وزارت کشور گفت: رئیس جمهور افغانستان با یاد کردن از وزارت کشور به عنوان قلب فساد در حکومت اوج تعصبات قومی خود را نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۴    
بیرجند- دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت:552هزار و 288 نفر در خراسان جنوبی واجد شرایط در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۷    
جامعه:در دنیای امروز مردم به خوردن غذاهای مختلف و متنوع اهمیت زیادی می دهند و از طرفی با شاغل بودن بسیاری از مردان و زنان، تمایل به استفاده از غذاهای رستوران و فست فودها افزایش یافته است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۱    
گروه جامعه:در جامعه امروز که مهارت آموزی پیش نیازی برای توسعه و رشد کشورها محسوب می شود، تعریف هماهنگ و یکپارچه از آموزش های مهارتی در کشور ضروری و الزامی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۸    
حسین امیر عبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با صدور پیامی انتصاب اسماعیل هنیه را به ریاست دفتر سیاسی جنبش حماس تبریک گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۸    
عضو ارشد شورای روابط خارجی آمریکا با اشاره به جوانی و کم تجربگی رئیس جمهور جدید فرانسه در تحلیلی نوشت: ماکرون با شرایطی دشوار مواجه خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۸    
پارلمان رژیم صهیونیستی طرح موسوم به دولت ملت یهود را در دُور اول تصویب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۵    
در جلسه هیات دولت، وزارت صنعت، معدن و تجارت طی گزارشی در دو بخش تجارت خارجی و بازرگانی داخلی، تجارت، دستاوردها، اقدامات و راهبردهای این حوزه را برای هیئت وزیران تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۵    
سخنگوی کرملین در پاسخ به برخی گمانه زنی ها مبنی بر این که سفر لاوروف به آمریکا مقدمه دیدار پوتین و ترامپ است گفت هنوز چیزی مشخص نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۲    
نظامیان آل سعود با یورش به زادگاه شیخ النمر ضمن شهید کردن یک نفر شماری از منازل را نیز تخریب کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۹    
جیمز ماتیس اعلام کرد آمریکا تمامی نگرانی های امنیتی ترکیه در قبال کردهای سوریه را بر طرف خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۹    
گروه جامعه:این روزها فصل مناظره های انتخاباتی است و شش کاندیدای معرفی شده در رادیو و تلویزیون نظرات خود را بیان می کنند، چه خوب بود به جای شش نفر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۹    
شهرکرد- نزاع های دسته جمعی ازجمله حوادثی است که هرچند وقت یک بار در استان چهارمحال و بختیاری رخ می دهد و سبب نگرانی مردم می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۶    
جامعه:یک روز پلاسکو در آتش می سوزد و آتش نشان ها را به کام مرگ می کشاند و روز دیگر معدنچی ها قربانی انفجار معدن می شوند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۶    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به برکناری مدیر اف بی آی گفت: تصمیم ترامپ در این باره یک موضوع داخلی است و به روسیه ارتباط ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۳    
نخست وزیر ترکیه گفت ارسال سلاح به کردهای سوری از سوی آمریکا به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۷    
وزیر خارجه عربستان سعودی اعلام کرد که ریاض از رهبران 17 کشور عربی و اسلامی دعوت به عمل آورده است تا در کشورش با رئیس جمهوری آمریکا دیدار کنند.