شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 24 اردیبهشت 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 2 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 3 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 4 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 5 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 6 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 7 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 8 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 9 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 10 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 11 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 12 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 13 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 14 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 15 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 16 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 17 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 18 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 19 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 20 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 21 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 22 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 23 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 24 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 25 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 26 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 27 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 28 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 29 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۶:۱۷    
اصفهان- نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سوابق مدیریتی و اشراف کامل بر سازمان ها و وزارتخانه ها از ویژگی های بارز حجت الاسلام رئیسی است حمایت خود را از وی به عنوان نامزد ریاست ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۲    
بیرجند- یک کارشناس علوم سیاسی در خراسان جنوبی گفت: مهم ترین کارکرد حضور گسترده مردم در انتخابات بحث حفظ امنیت نظام اسلامی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۹    
نیشابور-مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور از پلمب یک باب رستوران غیر بهداشتی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۰    
ساری- مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آبفاشهری مازندران از اجرای طرح پیاده سازی نظام آراستگی محیط کار در شهرهای بابل، آمل، ساری و قائمشهر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۸    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش قیمت گوشت گوسفند تا 41هزار تومان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۱:۰۸    
فلزات سنگین از بدن دفع نمی شوند، بلکه در بافت های چربی، عضلات، استخوان ها و مفاصل رسوب کرده و باعث بروز بیماری ها و عوارضی چون اختلالات عصبی، انواع سرطان، سقط جنین، اختلالات تنفسی، آسیب به کبد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۲۹    
رییس سازمان سنجش آموزش و پرورش با اشاره به آمادگی کامل برای برگزاری امتحانات از برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان طی برنامه اعلام شده و بدون تغییر نسبت به سال گذشته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۸:۳۰    
نظامیان ارتش سوریه تونل های متعلق به تروریست های تکفیری در منطقه آزادشده القابون در دمشق را کشف کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۶    
مشهد-مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی اعلام کرد: بر حسب اعلام نظر قطعی دامپزشکی، علت مرگ پلنگ تلف شده در منطقه حفاظت شده درونه بردسکن، کهولت سن بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۰    
بندر انزلی- ورود فاضلاب به تالاب انزلی مشکلات زیست محیطی فراوانی را ایجاد کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۹    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای اعتراض خود را به تصویب سند 2030 توسط دولت ابراز کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۷    
رئیس کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر رسانه ای درباره انتخابات، دروغ یا خبر نادرست انصراف نامزدی را منتشر کند، مجرم است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۴    
بجنورد- سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اجرای نمایش خون مرده گی در کشور تاجیکستان خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۱    
حجت الاسلام تسخیری ظهر دیروز در دیدار اندیشمندان اهل سنت افغانستان، با تاکید بر این که گفتگوی بینادینی یک نیاز و ضرورت است، گفت: ایران همواره به دنبال وحدت و تقریب جوامع اسلامی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۱    
دهک ثروتمند شهری نسبت به دهک فقیر روستایی در یکی از زیر مجموعه های هزینه ای فاصله ای 110 برابری دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۹    
ایلام- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در ایلام هرساله با استقبال شرکت کنندگان از استان های مختلف کشور، نقش مهمی در راستای ترویج فرهنگ رضوی دارد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۲    
قرار گرفتن نام رئیس جمهور سودان در فهرست سخنرانان کنفرانسی بشردوستانه در دوحه پایتخت قطر باعث شد تا سفیران آمریکا، کانادا و استرالیا این مراسم را ترک کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۳۹    
وزیر تعاون: برای هر واحد زلزله زده روستایی 5 میلیون تومان کمک بلاعوض و برای واحدهای شهری 6 میلیون تومان علاوه بر 2 میلیون تومان کمک معیشتی و تسهیلات بانکی پرداخت می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۳۳    
بجنورد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: آبنبات بجنورد که یکی از ظرفیت های بالفعل استان است در نمایشگاه بین المللی دوسلدورف آلمان معرفی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۹    
بجنورد- استاندار خراسان شمالی خواستار احداث مرکز مدیریت بحران و مرکز مطالعات درمانی و بهداشتی برای خراسان شمالی شد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۹    
یزد - استاندار یزد گفت : باید از تمامی ظرفیت های قانونی برای حمایت از تشکل ها وسمن استفاده شود و سمن ها باید بر اساس اهداف و وظایفی که در اساسنامه تعیین شده، فعالیت خود را پیگیری نمایند .
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۶    
مشهد- مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از اعزام 42 نیرو و خودروهای امدادی به مناطق زلزله زده خراسان شمالی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۳    
مشهد- تولیت آستان قدس رضوی در پی وقوع زلزله در استان خراسان شمالی همه بخشهای خدماتی و امدادی این آستان را برای رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان بسیج کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۵    
نامزد ریاست جمهوری گفت: آقای روحانی! و آقایان نامزدها! اطلاعات من از اشخاص قابل قیاس با بقیه نیست فردی که می خواهد رئیس جمهور شود باید ظرفیت داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۸    
یزد- حمله گرگ های گرسنه به یک گله گوسفند در منطقه آسفیج شهرستان بهاباد باعث تلف شدن 30 راس گوسفند شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۸    
یزد معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای یزد گفت: استان یزد دارای کمترین تلفات شبکه های انتقال و فوق توزیع برق کشور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۶:۳۴    
ایجادی خاطرنشان کرد: فشار خون یکی از علل مهم نارسایی کلیه بوده و در عین حال از عوامل افزایش فشار خون نمک نیز به حساب می آید. از طرفی سرانه مصرف نمک در کشور ما خیلی زیاد است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۵:۳۴    
وای بر آن کسانی که به من پشت کردند و رفتند. از من بریدند و به غیر من پیوستند. وای بر آنها از عذاب سختی که هم در دنیا بر سر آنان می آید و هم در آخرت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۴:۲۷    
مردم بحرین در همبستگی با اهالی شیعه نشین منطقه العوامیه واقع در شرق عربستان، تظاهرات کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۳:۳۱    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: دستگاه های اجرایی خراسان شمالی در کوتاه ترین زمان ممکن خسارت های ناشی از زلزله 5.7 ریشتری را برآورد و به استانداری گزارش دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۱:۰۷    
اچ تی سی سه روز پس از رونمایی از پرچم دار 2017 خود آن را در فروشگاه های معتبر خود در برخی بازارهای برگزیده به فروش می رساند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۱:۳۱    
مطالعات نشان داده است که چای سفید می تواند روی متابولیسم چربی ها اثر بگذارد و مانع از جذب زیاد چربی در بدن شود و در مقابل سوخت و ساز این ماده را بالا ببرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۰:۳۸    
واژه استرس (stress) که به احساس درونی فشار روانی اشاره دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۰:۱۷    
نماینده آمریکا در سازمان ملل در واکنش به آزمایش جدید موشک بالستیک توسط کره شمالی اعلام کرد: پرتاب موشک راه را برای مذاکره کره شمالی با آمریکا بازنمی کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۵    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: شما می دانید به دلیل مشاغلی که تاکنون داشته ام، اطلاعاتم قابل قیاس با این آقایان نیست اما کسی که می خواهد رییس جمهور شود بایدظرفیت داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۲    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه تخلف عمده ای نداشته ایم، گفت: در روند چاپ و توزیع برگه های رای که طولانی هم هست نمایندگان شورای نگهبان حضور دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۲    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: توجه تهران به نقش آفرینی مصر در اعاده حقوق مردم فلسطین، لزوم مقابله کشورهای اسلامی با اقدامات توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی یادآور می سازد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۹    
شورای امنیت سازمان ملل متحد روز سه شنبه با برگزاری جلسه ای فوق العاده، آزمایش موشکی بامداد یکشنبه از سوی کره شمالی را مورد بررسی قرار می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۶    
زنگنه گفت: کسی که وعده رشد 26 درصدی در سال را می دهد نشانه چیست؟ کسی که اعلام می کند با تولید یک میلیون تن پتروشیمی برای 600 هزار نفر شغل ایجاد می کند چه دلیلی دارد در حالی که فقط با این میزان تولید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۶    
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: در هشتمین روز جست وجو دومین جسد سیل روستای سیدمحمد بخش منج در سد کارون 4 پیدا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۶    
وزیر امور خارجه آمریکا گفت روابط محدود واشنگتن و مسکو به جهان صدمه می زند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۳    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کمک به بخش تولید بسیار مهم است باعث می شود تولیدات با قیمت ارزان و کیفیت بالا به مردم برسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۹    
سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی و امارت های شمالی با صدور اطلاعیه ای از هموطنان حاضر در امارات که اعتبار گذرنامه آنها درحال انقضا است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۳    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم دیگر خسته شدند و ظرفیت اخبار اختلاس را ندارند، باید زمینه فساد را از بین برد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۳    
ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما با اشاره به تحریف سخنانش گفت: متاسفانه بعضی ها در آخرین روزهای دولت روحانی، دست از تحریف و تقطیع سخنان دیگران برای تحمیق خلایق برنمی دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۱۱    
ناسا اطلاعاتی از یک سیاه چاله کلان جرم به دست آورده که ویژگی های متناقضی با بقیه دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۱۱    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی امروز بخشنامه بند ت ماده 28 قانون برنامه ششم مبنی بر اصلاح احکام بازنشستگان پیش از موعد را به ادارات کل تامین اجتماعی ابلاغ کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۰۸    
وزارت امور خارجه چین در واکنش به آزمایش موشکی اخیر کره شمالی ضمن اعلام مخالفتش با این اقدام پیونگ یانگ از همه طرف های مرتبط با این مسئله خواست تا خویشتنداری نشان دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۰۸    
سخنگوی اورژانس کشور از مصدومیت 73 نفر و فوت یک نفر به علت مسمومیت غذایی در تالار عروسی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۰۵    
مراجع تقلید شیعیان گفت: درباره پرونده فاجعه منا باید برای شهدا، دیه قتل شبه عمد گرفته شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۰۵    
محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ظهر یکشنبه بیست و چهارم اردیبهشت با حضور در مسجد جامع دانشگاه شیراز در جمع دانشگاهیان این شهر به سخنرانی پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۰۲    
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای از موضوع بازداشت 9 جاسوسی که 7 سال پیش به اتهامات امنیتی بازداشت و محاکمه شدند، به عنوان اهانت به مقدسات دینی نام برد!
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۰۲    
بیتا سحرخیز بازیگر تلویزیون که اخیرا در نقش ملکا در سریال ماه و پلنگ ایفای نقش کرده بود، مشغول بازی در پروژه ای در شمال کشور بود که متاسفانه دچار سانحه شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۰۲    
نجفی تاکید کرد: نظر سنجی ها حاکی از این است که روحانی 56 درصد آرا را دارد اما نباید به این دل خوش کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۹    
در پی یک حملۀ هوایی به غرب موصل، یکی از معاونان برجستۀ ابوبکر بغدادی، سرکردۀ داعش، کشته شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۹    
تیمی از دانشمندان موفق به حل معمای 400 ساله فیزیک شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۶    
نمایشگاه آثار پروین حبیبی با عنوان مرغ باغ ملکوت در نگارخانه اقوام برج آزادی برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۶    
نوجوان 17 ساله نگین شهری برای انجام تبلیغات انتخابات شورای شهر، جان خود را از دست داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۶    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور با تاکید بر اینکه همه باید به نتیجه انتخابات تمکین کنند، نسبت به تخریب و سیاه نمایی ها هشدار داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۳    
رئیس دفتر بازرسی ویژه مقام معظم رهبری گفت: متأسفانه بد اخلاقی ها و بی انضباطی هایی را در مناظرات شاهد بودیم که ریشه در بدعت ها و میراث های زشت بجای مانده از دوره های قبل داشتند و حکایت از آسیب هایی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۳    
دادستان عمومی و انقلاب کرج از به قتل رسیدن یکی از روسای شعب موسسه مالی و اعتباری آرمان در کرج خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۰    
حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (یکشنبه) به اصفهان سفر و در جمع هواداران خود در میدان نقش جهان به سخنرانی پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۷    
ستاره ایرانی تیم فوتبال روستوف در دیدار مقابل تیم سابق خود دو بار موفق به گلزنی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۵۶    
تیم فوتبال تاتنهام در حساس ترین بازی هفته سی و هفتم رقابتهای لیگ برتر انگلیس برابر منچستر یونایتد به پیروزی رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۵۳    
قرار است مجسمه همسر رئیس جمهور آمریکا در ابعاد واقعی ساخته و در بوسنی و هرزگوین نصب شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۵۰    
در زیر تصویری که سال 1960 گرفته شده و اولین عکس دست کاری شده و یا به معنای امروزی فتوشاپی است را ببینید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۷    
خاک کشور را بر باد داده اند و این یک حقیقت است که دارند برای یک مشت دلار خاک حاصلخیز کشاورزی استان های جنوبی و مرکزی را به فروش می رسانند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۱    
ساری- مازندرانی ها مهم ترین مشکلات شان را عدم توجه به کشاورزی و تعطیلی واحدهای تولیدی اعلام کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۸    
ساری- حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشکل اصلی کشور را نبود مدیران سالم و صالح خواند و اظهار کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۸    
شهرکرد-علیرغم هماهنگی ها و برنامه ریزی های متعدد و گسترده ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اما این سفر لغو شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۳    
خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۷    
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود از تصمیم این حزب برای خارج کردن رزمندگان خود از مرزهای شرقی با سوریه خبر داد؛ موضوعی که توجه ناظران امور را به خود مشغول کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۱۱    
"امانوئل مکرون" در حالی امروز دوره 5 ساله ریاست جمهوری خود را در فرانسه آغاز کرد که دست کم با شش چالش بزرگ روبرو خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۵۰    
قدس/ مجید تربت زاده : آخرین خبر بیماری و بستری شدن آیت الله هاشمی شاهرودی را اگر در اینترنت جستجو کنید، نه به دیروز و هفته پیش، که به 16 دی ماه سال90 می رسید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۹:۱۴    
در فروردین ماه، سامسونگ پیش فروش ویژه گلکسی اس 8 را با همکاری چند فروشگاه اینترنتی آغاز نمود و در تاریخ 12 اردیبهشت ماه، عرضه پرچمدار خود را برای کاربرانی که آن را سفارش داده بودند شروع کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۴    
نیروهای عراقی جبهه های جدیدی ضد داعش در مناطق الاقتصادیین، العریبی، الرفاعی و 17 جولای در غرب موصل گشوده اند و نیروهای حشد شعبی نیز لحظه به لحظه به القیروان نزدیک تر می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۱    
شاید کمتر کسی در جریان بهروز پرستویی برادر بازیگر مطرح کشور پرویز پرستویی باشد که در منطقه عملیاتی شلمچه در سال 65 به شهادت رسید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۱    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت موفق شد در 2 سال اخیر سالی 630 هزار شغل ایجاد کند که این رقم را باید به یک میلیون شغل در سال برسانیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۱    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت گفت:حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تثبیت امنیت و اقتدار کشور می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۰۸    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در صورت موفقیت در انتخابات تابلو شمارش 5 میلیون شغل را روشن می کنم، گفت: 4 درصدی ها تسهیلات 400 میلیون تومانی بدون وثیقه و بهره می گیرند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۹:۴۴    
کره شمالی اعلام کرد اجرای تحریم های جدید آمریکا علیه پیونگ یانگ، اقدامی فجیع علیه بشریت است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۹:۴۱    
تیم فوتبال لیورپول در هفته سی و هفتم رقابتهای لیگ برتر انگلیس برابر وستهام پیروز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۸    
طی پنج سال گذشته تجهیزاتی به ارزش 2.4 میلیون پوند از تجهیزات الکترونیکی شبکه بی بی سی به سرقت رفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۲    
تیم فوتبال ناپولی با غلبه بر تورینو موقتا به رده دوم جدول سری آ ایتالیا صعود کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۹:۲۹    
مقتدا صدر رهبر جریان صدر با انتشار بیانیه ای از اروپا خواست برای مسلمانان محدودیت اعمال نکند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۹:۲۶    
دو بازیکن تاثیرگذار تیم فوتبال پرسپولیس دچار مصدومیت شدند اما مشکل خاصی برای ادامه تمرینات ندارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۹:۲۳    
سام مشایخی فرزند جمشید مشایخی از بهبود حال پدرش و ترخیص وی از بیمارستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۹:۲۳    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم حاضرند نگرفتن تسهیلات را تحمل کنند اما بی عدالتی و فساد را هرگز تحمل نمی کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۹:۲۰    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز کسانی که مزاحم تولید هستند سربازان بیگانه اند و علت اصلی فاصله طبقاتی، وجود 4 درصدی هستند که اجازه فعالیت را به 96 درصد دیگر نمی دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۹:۲۰    
ستاد حجت الاسلام رئیسی، برنامه دولت کار و کرامت را برای دریافت نظرات مردم و نخبگان منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۹:۲۰    
تیم فوتبال در روزی که علیرضا جهانبخش گلزنی کرد در خانه برابر اوترخت شکست خورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۹:۱۷    
روحانی در اصفهان گفت: مردم غیور اصفهان و مردم ایران ما می خواهیم تعامل سازنده با جهان را ادامه دهیم. ما می خواهیم دانشگاه های ما با دانشگاه های جهان در ارتباط باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۹:۱۴    
کاروان ورزش ایران تاکنون 14 مدال طلا، نقره و برنز در چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی کسب کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۸:۵۹    
پنج روز مانده به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران (29 اردیبهشت) تبلیغات شش نامزد و هواداران آنها بویژه پس از برگزاری مناظره سوم شدت یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۸:۵۶    
وزیر خارجه آمریکا در مورد اهداف سفر ترامپ به عربستان، فلسطین اشغالی و واتیکان، گفت پیام این سفر اتحاد علیه داعش و ایران است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۸:۵۳    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی ها فکر می کنند برای رأی آوردن کل نظام را باید زیر سوال ببرند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۸:۵۳    
سرویس امنیت خارجی آلمان با طرح ادعای دست داشتن ارتش سوریه در حادثه شیمیایی خان شیخون اعلام کرد: در حادثه خان شیخون که منجر به کشته شدن حداقل 80 نفر شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۸:۵۰    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در گفت وگو با یک رسانه عربی گفت: ما آماده گفت وگو با عربستان هستیم و نمی خواهیم که مشکلات مان با کشورهای همسایه استمرار پیدا کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۸:۵۰    
همان طور که هفته گذشته تابناک اقتصادی به درستی پیشبینی کرد، در این هفته از یک طرف کاهش تقاضای چین و عدم اطمینان از توانی اوپک در ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضای نفت به وسیله قرار داد کاهش تولید و از ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۸:۵۰    
یکی از اعضای ارشد حماس بر پایبندی و تلاش این جنبش برای آزادسازی تمام خاک فلسطین تأکید کرد.