شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 11 اردیبهشت 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 2 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 3 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 4 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 5 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 6 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 7 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 8 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 9 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 10 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 11 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 12 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 13 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 14 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 15 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 16 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 17 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 18 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 19 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 20 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 21 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 22 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 23 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 24 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 25 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 26 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 27 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 28 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 29 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۱    
بجنورد- معاون بهبود تولیدات سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی از اجرای پروژه توسعه باغات و نوغانداری شهرستان راز و جرگلان در سطح 40 هکتارخبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۱    
بجنورد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از اختصاص چهار و نیم میلیارد تومان اعتبار برای مطالعات اکتشافی ژئوفیزیک هوایی و شیمیایی در پهنه جنوبی و همه استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۸    
اهواز- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول گفت: بیش از 2 هزار شهروند دزفولی با تولید صنایع دستی برای خود اشتغال زایی کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۲    
شیراز- سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی فارس از تولید کتاب گویای دو عنوان از کتاب های هفتمین جشنواره رضوی در شیراز خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۵۱    
بردسکن- امام جمعه بردسکن از بی توجه ای برخی از مسئولان در عمل کردن به مطالبات جانبازان گلایه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۴:۲۱    
یک متخصص تغذیه گفت: چغاله بادام جزو میوه های کال و نارس محسوب می شود و هضم آن سخت است، به همین دلیل باید از آن به مقدار کم استفاده کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۸    
شرکت ایرانسل اعلام کرد: استفاده از VPN تاثیری روی بسته اینترنت ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۳    
ساری- فرمانده انتظامی مازندران از کشف اشیا عتیقه چند هزار ساله دوره های تاریخی اشکانی و ساسانی در ساری خبر داد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۳    
سازمان مدیریت بحران کشور با صدور اخطاریه ای اعلام کرد: با توجه به استمرار روند بارش ها در مناطق مختلف کشور و بر اساس اخطاریه شماره 16 سازمان هواشناسی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۶    
نیشابور- نخستین همایش وکارگاه آموزشی جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان نیشابور 13و 14 اردیبهشت 96 در نیشابور برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۷    
بجنورد- معاون نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حوزه علمیه باید متخصص دین تربیت کند زیرا روحانیت زبان گویای دین اسلام است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۷    
بجنورد- مدیرکل کتابخانه های خراسان شمالی گفت: با تکمیل چهار کتابخانه شهری و چهار کتابخانه روستایی، خراسان شمالی در سرانه فضای کتابخانه ای از میانگین های کشوری پیشی می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۷    
اصفهان- نهمین نمایشگاه مبلمان شهری، فضای سبز و خدمات شهری و ششمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه از 14 تا 18 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه های استان واقع در پل شهرستان برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۷    
بجنورد- رئیس هیئت بازرسی انتخابات کشور گفت: دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی به همه استان ها ابلاغ شده و باید رصد شود که همه رفتارها در مدار قانون باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۴    
محمدباقر قالیباف در گفت وگوی ویژه خبری از ساعت به عنوان نماد انتخاباتی خود رونمایی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۷    
مشهد- در روز میلاد با سعادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) حضور یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۸    
مشهد- مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: ارائه خدمات به مناطق محروم و احداث مدارس جدید در مناطق کم برخوردار از رویکردهای جدید بنیاد فرهنگی رضوی بر اساس منشور 7 گانه مقام معظم رهبری است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۸    
شهرکرد-محمد حسین مقیمی در جمع فرمانداران و بخشداران استان چهارمحال و بختیاری گفت: برقراری امنیت و حفاظت از آرای مردم در انتخابات به عنوان مهمترین وظیفه وزارت کشور محسوب می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۸:۳۳    
یزد- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: هنر حصیر بافی بافق برند صنایع دستی استان یزد می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۸:۲۴    
تبریز- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه یک سوم کلاس های درسی در استان استاندارد نیستند، گفت: 31 هزار کلاس درسی در استان داریم که یک سوم این کلاس ها از استاندارد کافی برخوردار نیستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۷:۵۷    
اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تأسی به سیره و روش امام حسین (ع) و ابوالفضل العباس (ع) به عنوان منشور کار نیروی انتظامی است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۷:۵۷    
اصفهان- مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل از آغاز گلاب گیری از گل های برداشت شده از کویر این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر 10 واحد صنعتی و سنتی گلابگیری در این شهرستان فعالیت می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۷:۴۸    
بندر عباس- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: متأسفانه فقرچهره نورانی کشور را به عنوان یک نقطه آسیب نشان می دهد و بسیاری از خانواده ها از فقر و عدم تامین معیشت و همچنین بیکاری جوان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۷:۱۸    
بیرجند- رئیس دانشگاه بیرجند گفت:18 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار برای ساخت دو دانشکده در دانشگاه بیرجند اختصاص یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۶:۰۳    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از اعلام رسمی سند سیاسی جدید این جنبش خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۴:۲۷    
محققان از امکان هک شدن افکار ما در پی پیشرفت فناوری عصبی خبر می دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۳:۰۰    
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که در رایزنی تلفنی لاوروف و تیلرسون، طرفین برای دیدار دوجانبه در 10 و 11 ماه می سال جاری میلادی به توافق رسیدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۲:۲۷    
کودکانی که شب ها کمتر از 8 ساعت می خوابند، قند خون بالاتری دارند که ممکن است پیش زمینه ابتلا به بیماری دیابت (مرض قند) باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۰:۳۲    
بسیاری از مالکان خودروهای لوکس و نجومی این روزها تمایل بالایی به مات کردن و استفاده از کاور و فیبر کربن برای بدنه خودروهایشان دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۱:۲۳    
اولین کامیون نیمه خودران قرار است تا ماه سپتامبر رونمایی و در صورت کسب نتیجه رضایت بخش تولید انبوه آن آغاز شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۷    
حدود 300 نفر از اتباع انگلیس در صفوف داعش در سوریه و عراق می جنگند و بیشتر آن ها نیز مسئول بخش رسانه ای و تبلیغات داعش هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۳:۵۶    
وزیر دفاع اسلام، ولایت و ملت ایثارگر را عوامل تولید قدرت در کشور دانست و گفت: عزت، عظمت و استقلال و توسعه کشور به برکت خون شهدا و ایثارگری ها محقق شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه با ناگوار خواندن سانحه رانندگی مینی بوس حامل گردشگران آلمانی در استان فارس به بازماندگان آنان تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۸    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امریکا هنوز دست از شیطنت هایش برنداشته است، گفت: در دولت یازدهم عملکرد ما به گونه ای بوده که در برابر سخنان مخالفین صبر و تحمل کردیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۸    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: جلسه شورای نگهبان در هفته جاری با سه دستور کار تشکیل خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۲:۱۱    
در صورت ادامه همین وضعیت در مناظره دوم تصمیم سازان طیف سیاسی اصلاح طلب دو گزینه در پیش روی خواهند داشت؛ اول: رهاسازی خود از لکوموتیوی که در توان آن تردید جدی ایجاد شده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۸    
فاکس نیوز از آزمایش یک موشک دوربُرد دیگر توسط نیروی هوایی آمریکا در بحبوحه تنش های کنونی این کشور با کره شمالی در همین زمینه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۲    
در هفته ای که فروش جهانی سرنوشت خشمگین از مرز یک میلیارد دلار گذشت، یک فیلم هندی سومین اثر پرفروش سینماهای آمریکا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۰    
سخنگوی نیروهای سوریه دموکراتیک از آزاد سازی کامل شهر الطبقه که در 55 کیلومتری شهر الرقه واقع شده است، از لوث داعش خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۴    
نامردو دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شرایط کنونی کشور نیاز به یک تغییر اساسی در بحث مدیریت دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۴    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه با دوربین شبکه اول سیما گفت: آمریکا مدام با توطئه به دنبال آسیب زدن به انقلاب اسلامی بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۴    
کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: برای مقابله با فساد و ساختارهای فسادزا هیچ خط قرمزی در کشور نداریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۸    
رئیس جمهور آمریکا امروز در مصاحبه ای اعلام کرد: اگر شرایط مناسب باشد، با رهبر کره شمالی دیدار می کنم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۸    
نماد رسمی ستاد انتخاباتی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۸    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: یاسوج پایتخت طبیعت ایران است و جلوه هایی دارد که در دنیا کم نظیر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۵    
کلینیک ویژه مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان افضلی پور و بخش دیالیز بیمارستان راضی فیروز با حضور وزیر بهداشت در کرمان به بهره برداری رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۵    
کاندیدای ریاست جمهوری گفت:کار جهادی، ادامه کار رزمندگان اسلام در جبهه هاست؛ یعنی همه باید َآماده فداکاری باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۲    
با اعلام قطعی زمان پخش مستندهای تبلیغتی کاندیداهای ریاست جمهوری، نام هیچ کارگردان سرشناسی در میان فیلمسازان فعال در این عرصه مشاهده نمی شود و چنین به نظر می رسید که چهره های سرشناس دیگر انگیزه لازم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۲    
در پی راه یابی امانوئل مکرون به مرحلۀ دومِ انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، زندگی شخصی او به نقل محافل رسانه ها تبدیل شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۵۹    
صدور حکم حبس به مدت یازده سال برای متهم به سرقت شیر خشک کودک در منطقه کردستان عراق، خشم و غضب عراقی ها را به دنبال داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۷    
محمد هاشمی در واکنش به اظهارات اخیر یک مداح در خصوص نحوه ملاقات مرحوم هاشمی رفسنجانی با آقای روحانی، این گونه اظهارات را نوعی بداخلاقی انتخاباتی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری خواند و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۴    
روزنامه دیلی تلگراف روز دوشنبه در گزارشی عنوان کرد وزارت دفاع انگلیس ممکن است در چارچوب طرح 'ناتو'، نیروهای بیشتری را به افغانستان اعزام کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۵    
ایلام- معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: به علت تداوم استقرار پدیده ریزگردها در آسمان استان ایلام، هوای شهرستان های دره شهر، دهلران و آبدانان در وضعیت هشدار قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۲    
بانک مرکزی از توقف فعالیت موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز ظرف سالهای گذشته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۲    
1 حقیقت ما چند نفر است؟ گاهی آدم ها یک نفر اند اما دونفر می شوند!... هنگامی که کسی را در رفتار اجتماعی اش یک جور می بینیم و در تنهایی و خانواده اش، جور دیگری رفتار می کند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۲    
اراک-رئیس ستاد مردمی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان مرکزی گفت: حجت الاسلام رئیسی در جمع مردم در مصلی اراک سخنرانی می کند
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۹    
اراک-غلامرضا کاتب در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: باید شرایطی ایجاد کنیم تا روند کاهش جمعیت در روستاها متوقف شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۹    
قدس/ مجید تربت زاده: نعل به نعل که نه، اما می شود گفت؛ نسخه ای از مایکل فلین -مشاور پیشین امنیت ملی ترامپ- است. .. ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۹    
حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: در آلمان نسبت به کشورهای دیگر شرایط مناسبی برای مسلمانان فراهم است و دلیل اصلی آن رفتار خوب مسلمانان در این کشور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۶    
ایلام- مدیرکل امور عشایری استان ایلام گفت: فردی که با سلاح سرد مدیر اداره امور عشایری این شهرستان را مورد ضرب و شتم قرار داده و کارکنان را تهدید کرده بود، هیچ گونه ماهیت عشایری ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۶    
سید مصطفی میرسلیم امروز 11 اردیبهشت همزمان با روز کارگر در سفر به قم از دو کارخانه در شهرک صنعتی شکوهیه قم بازدید کرد و سپس به زیارت بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س) رفت و با اهدا گل و فاتحه بر مزار شهید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۰    
روسای ستادکل نیروهای مسلح ایران و سوریه با تأکید بر تحکیم و توسعه بیشتر روابط نیروهای مسلح دوکشور، تجاوزات آمریکا و رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۰    
اهواز- سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در آیین تجلیل از جانبازان و فرزندان شهید با بیان اینکه دفاع مقدس پاسخ به یک جنگ ناخواسته و دفاع از کشور بود و مردم ایران در جنگ تحمیلی به تنهایی در مقابل عراق ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۷    
سفارت آمریکا در کابل با انتشار بیانیه ای از عملی شدن توافق میان حکومت افغانستان و حزب اسلامی حکمتیار استقبال کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۴    
گرچه بانوی اول آمریکا هنوز به کاخ سفید نقل مکان نکرده، اما میزان محبوبیت او در 100 روز اول دولت دونالد ترامپ به شدت افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۲    
محدودیت در اعمال تخفیف برای برخی کابران اینترنت، حاشیه هایی ایجاد کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۳    
دولت مصر اعلام کرد در حال بررسی اعطای تابعیت مصری به خارجی ها در مقابل سرمایه گذاری آنان در این کشور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۴    
زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید توانایی های کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی تیمش را ستود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۴    
بازیگر کشورمان گفت: تک تک ما به وسعت وجب به وجب خاک کشورمان به جانبازان مدیون هستیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۱    
لاون امکدلیدزه، مهاجم امپولی بعد از شکست تیمش برابر ساسولو مورد ضرب و شتم هواداران امپولی قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۵    
پیرپائولو تریولتزی، مدیربرنامه های دیبالا تاکید کرد که تیم های زیادی به دنبال جذب این بازیکن جوان هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۹    
سازمان هواشناسی کشور از وقوع آبگرفتگی و سیلاب در دو روز آتی برای هشت استان کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۴    
برای حفظ حقوق مادی و معنوی صاحبان فیلم و تلاش در جهت امانت داری بهتر، سازمان سینمایی در اطلاعیه ای از تمامی تهیه کنندگان سینما درخواست کرد تا از این پس جهت بازبینی آثار تنها نسخه "دی سی پی" را در ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۱    
مدیرعامل اتحادیه صنایع و اقتصاد ایالت باواریای آلمان با بیان اینکه آلمانی ها در جهان به همکاری های بلندمدت مشهور هستند گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۲    
مرجع تقلید شیعیان کفت: چاره اتحاد میان مسلمانان تنها وحی و قرآن است، باید قرآن محور اتحاد مسلمان باشد و باید اصول ما وحیانی و عقلانی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۹    
مرجع تقلید شیعیان برخی قوانین و مسائل حقوقی را دست و پاگیر دانست و گفت: برخی تعصبی بر حفظ برخی قوانین موجود دارند که براساس موازین شرع نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۹    
سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که از شرکت های پیش فروش کننده خودرو فاقد نمایندگی رسمی و فاقد مجوز پیش فروش از وزارت صنعت، معدن و تجارت خودرو خریداری نشود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با آیت الله صافی گلپایگانی دیدار و گفت وگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۳    
پلیس انگلیس از بازداشت 3 زن جوان در ارتباط با یک عملیات امنیتی در شهر لندن خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۳    
دلیل حضور رئیس اسبق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در باشگاه پرسپولیس مشخص شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۰    
مشترکان باید بدانند در نقاط مرزی همواره احتمال استفاده از شبکه تلفن همراه کشورهای همسایه هنگام برقراری ارتباط وجود دارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۴    
کره شمالی اعلام کرد در هر زمان و هر مکان که بخواهد اقدام به آزمایش هسته ای خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۸    
هرچند سونی در زمستان 2017 از نظر مالی وضعیت خوبی گذرانده است؛ اما گزارش سال مالی منتهی به بهار 2017، نشان از نصف شدن سود خالص ژاپنی ها دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۵    
یک روزنامه آمریکایی ضمن تاکید بر اهمیت توافق هسته ای، تاکید کرد که تناقض گویی و ناسازگاری ترامپ در قبال ایران، به نفع منافع آمریکا نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۳    
صدراعظم آلمان در جریان دیدار با مقامات سعودی خواستار پایان دادن حملات عربستان به یمن شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۰    
سفر رئیس دولت یازدهم به استان کرمانشاه در فاصله یک روز به انجام آن، لغو شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۱    
عضو جبهه ایستادگی می گوید کسانی که درصدد برهم زدن سخنرانی حجت الاسلام حسن روحانی هستند بدانند که این تشنج آفرینی ها به نفع او خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۸    
مینی بوس دانش آموزان در شیراز واژگون شد و با چندین خودرو برخورد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۸    
سخنگوی جنبش حماس، دیدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با رئیس جمهور آمریکا را برای ملت فلسطین، بی فایده قلمداد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۵    
هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در شرایطی برگزار شد که تیم سپیدرود با برتری برابر نساجی به عنوان دومین تیم راهی لیگ برتر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۶    
یکی از مهمترین اقدامات رییس جمهور آینده باید اشتغال جوانان باشد چرا که در حال حاضر با وجود وزارت خانه ی ورزش و جوانان، امور جوانان از قبیل تحصیلات ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۳    
رئیس سازمان حج وزیارت با اشاره به رزرو هتلهای زائران در مدینه و مکه ازتکمیل روند ثبت نام نزدیک به پنجاه هزار ودیعه گذار خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۴    
مقبل البرغوثی تاکید کرد که در روز چهارشنبه راهپیمایی بزرگی در میدان نلسون ماندلا رام الله در حمایت از اسرای فلسطینی در اعتصاب کرامت و آزادی برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۴    
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی گفت: حجت الاسلام رئیسی روز چهارشنبه به استان لرستان سفر می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۲    
صدراعظم آلمان ظهر امروز در سفری رسمی وارد امارات عربی متحده شده و مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۹    
نشست خبری لیست خدمت با حضور پرویز سروری رئیس ستاد انتخابات این لیست فردا برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۶    
جامعه:سال های پیش، وقتی که قصد داشتیم بسته ای پستی را برای کسی ارسال کنیم، زمان زیادی طول می کشید تا بسته به وی تحویل داده شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران از حضور بازیکن تیم استقلال تهران در اردوی تدارکاتی تیم ملی جوانان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۳    
یک مقام انگلیسی حزب مخالف دولت این کشور نسبت وضعیت نازنین زاغری ابراز ناامیدی کرد.