شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 21 اردیبهشت 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 2 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 3 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 4 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 5 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 6 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 7 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 8 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 9 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 10 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 11 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 12 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 13 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 14 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 15 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 16 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 17 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 18 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 19 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 20 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 21 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 22 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 23 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 24 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 25 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 26 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 27 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 28 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 29 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸    
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوزادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت با سفر به استان اصفهان، در جمع مردم اصفهان سخنرانی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۳    
پشت آیفون اس ای 2017 به جای فلز، شیشه ای خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۴    
کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات فرمانداری تهران، زمان و نحوه شرکت در انتخابات روز 29 اردیبهشت را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۳    
از آغاز محاصره منطقه شیعه نشین العوامیه تاکنون، 4 شهروند عربستانی به ضرب گلوله نظامیان سعودی به شهادت رسیده و شماری نیز زخمی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۹:۲۸    
اصفهان- معاون فناوری اطلاعات و آمارهای جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان اصفهان با اعلام اینکه امسال حدود 56 میلیون و 410 هزار نفر در کشور واجد شرکت در انتخابات هستند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۳:۰۲    
باهدف ساده سازی، کیف موجود در پشت آیکون فروشگاه گوگل حذف شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۹    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان از کشف جسد آخرین بازمانده حادثه انفجار معدن زغال سنگ آزادشهر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۶    
حسن روحانی سال 92 در حالی با وعده انتخاباتی چرخیدن چرخ اقتصاد وارد عرصه انتخابات شد که آشناترین اسامی صنعت کشور را به کام ورشکستگی و تعطیلی کشاند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۱    
اهواز_ فرماندار شهرستان شوش با اشاره به آغاز تبلیغات نامزدهای پنجمین دوره ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۷    
بجنورد-رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: بر اساس آمار اعلام شده از اداره کل ثبت احوال، شمار واجدان رأی دادن در استان در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت ماه 647 هزار و 6 نفر اعلام شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۷    
یزد - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد گفت: شهرستان مهریز با وجود کمبود اعتبارات و نیم درصد شهرداری از نظر رشد فضاهای کتابخانه ای و فعالیت فرهنگی جزو شهرستان های پیشرو استان بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۸    
بجنورد- نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری بر نقش و تاثیر گذاری رسانه ها در انتخابات تاکید کرد وگفت: رسانه ها نباید از این مسئولیت عظیم به راحتی بگذرند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۸    
آمل- سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران گفت: سقوط خودرو در رودخانه هراز دو کشته برجای گذاشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۴    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک پرحجم در محورهای تهران- قم، قم -جمکران و بزرگراه خلیج فارس محدوده شهرآفتاب خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۴    
متاسفانه در روزهای اخیر، مرکز پژوهش های مجلس که به عنوان یکی از معتبرترین مراکز پژوهشی مستقل کشور شناخته می شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۳    
جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف اعلام کردند: ادامه شرایط اقتصادی موجود و حاکمیت تفکر اقتصادی فعلی بر کشور منجر به ورشکستگی اقتصاد کشور خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۳    
گرگان- هفته پنجم رقابت های اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس با رقابت 87 راس اسب در هشت دور مختلف عصر پنجشنبه در مجموعه سوارکاری این شهرستان واقع در شرق استان گلستان برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۰    
تبریز- شهردار تبریز اظهار داشت: در کمیته ماده 5، مشوق هایی تصویب شده تا پروانه ساخت هتل به صورت رایگان اعطا شود که تعدادی زیادی در حال احداث است و تا سال 2018 این هتل ها افتتاح می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۹:۱۷    
اردبیل- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل شمار مصدومان ناشی از زلزله اردبیل را 16 نفر عنوان کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۶:۲۶    
بنا بر اعلام مسوولان، یکی از اهداف نهایی شکل گیری اپراتور مجازی شبکه تلفن همراه از حضور در بازار، افزایش کیفیت و کاهش قیمت این خدمات در یک فضای رقابتی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۵:۲۰    
استاد روابط بین الملل دانشگاه گیلان معتقد است که مردم فرانسه با انتخاب امانوئل ماکرون و عدم انتخاب احزاب سنتی، نشان دادند که خواستار ایجاد وضعیت جدید در کشورشان هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۴:۲۱    
سفیر الجزایر در سوریه اعلام کرد که این کشور قصد دارد بزودی خطوط هوایی با دمشق را فعال کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۳:۱۵    
پس از برجام و انجام توافقات بین ایران و مقامات بوئینگ و ایرباس، تعدادی هواپیمای جدید و مناسب برای خطوط هواپیمایی کشورمان خریداری شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۱:۳۰    
منتقد نام آشنای سیاست های آمریکا در اظهاراتی جدید حزب جمهوریخواه آمریکا را خطرناکترین سازمان در تاریخ بشریت توصیف کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۲:۳۰    
سخنگوی وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور موفق شدند تا شهر زیباک واقع در ولایت بدخشان این کشور را از تصرف طالبان خارج کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۳:۳۹    
امیر زلقی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود گفت: به منظور جلوگیری از آسیب به تنوع جانوری و گیاهی، ورود گردشگران به دریاچه گهر تا 15خرداد ماه ممنوع شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۳:۱۵    
خواستگار کینه توز که به اتهام درگیری با پدر دخترمورد علاقه اش وآتش زدن اومحاکمه شده بود با حکم قضات دادگاه کیفری استان تهران به پرداخت دیه و زندان محکوم شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۳:۴۵    
تیم های پرسپولیس و نفت تهران روز 30 تیر ماه در ورزشگاه آزادی سوپرجام فوتبال ایران را برگزار می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۳:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تاکید کرد کمترین سهم را در قهرمانی تیمش در جام حذفی داشته است. وی از بازیکنان این تیم هم خداحافظی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۲:۳۷    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن روز پنجشنبه در اطلاعیه ای نشانی یازده شعبه اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران که قرار است علاوه بر لندن در شش دیگر شهر انگلیس برپا شوند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۳:۲۱    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که بلاشک اقدام دشمن صهیونیستی در ترور شهید مازن فقهاء سخت بود ولی نهادهای امنیتی ما با کشف جزئیات این ترور، ضربه امنیتی راهبردی به دشمن اسرائیلی وارد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۳:۱۲    
علی محمد نوریان طی حکمی محمد تقی ترابی را به سمت مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۳:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران که در دیدار فینال محروم بود پس از پایان سوت بازی از جایگاه ویژه پایین آمد و در جشن قهرمانی تیمش شرکت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۳:۰۹    
عربستان در تلاش برای ملغی کردن قانون جاستا به کهنه سربازان آمریکایی پول داده و از آن ها خواسته است تا با رفتن به کنگره به نمایندگان آمریکایی دربارۀ پیامدهای ناخواسته این اقدام هشدار دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۲:۵۴    
سفیر جمهوری چک در ایران گفت: لرستان جواهری است که باید دوباره کشف شود و در این خصوص فقط کافی است درها را به روی سرمایه گذاران بازکنید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۸    
معاون برنامه ریزی مناطق آزاد کشور از معرفی 90 پروژه بندری و فرودگاهی، به سرمایه گذاران خارجی خبر داد و گفت: آماری از میزان رشد سرمایه گذاری در مناطق آزاد ندارم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۲:۳۱    
تیم فوتبال نفت تهران با پیروزی برابر تراکتورسازی در فینال سی امین دوره رقابت های جام حذفی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۲:۲۸    
سازمان هواشناسی کشور در اخطاریه ای اعلام کرد که بعداز ظهر امروز و طی روز جمعه در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب و غرب کرمان، شمال وشرق هرمزگان، جنوب شرق فارس و جنوب اصفهان با رشد ابرهای جوششی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۲:۱۶    
یونگ یانگ انتقال مظنونان ترور رهبر رهبر کره شمالی به این کشور را خواستار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۲:۱۳    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدیم همه طیف های سیاسی در کشور باید حول محور ولایت حرکت کرده و با دوری از منیت ها مشکلات را برطرف کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۲:۰۷    
مدیر روابط عمومی سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تهیه و تدوین کتاب سی اُمین دوره این رویداد فرهنگی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۲:۰۷    
وزیر دفاع آمریکا در دیدار با نخست وزیر ترکیه در واکنش به اعتراضات مقامات آنکارا به تسلیح کردهای سوری از سوی واشنگتن اعلام کرد که آمریکا امنیت ترکیه متعهد است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۳    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در سال گذشته یک میلیون و 200 هزار نفر از وام ازدواج استفاده کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۴    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: از زمانی که تبریز به عنوان وسیله ای برای معرفی ایران مان در جهان به کار گرفته می شود دیگر در دیدگاه ما یک شهر معمولی نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۱    
اهواز-وزیر ورزش و جوانان گفت: رویکرد ما توسعه مشارکت جوانان در همه امور و استفاده حداکثری از توان آنها است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۱    
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: جوان های این خطه در سالن های ورزش می کنند که کولر، آب سرد کن و پنکه ندارد و باید جلوی این مظلومیت و محرومیت گرفته شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۱    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در جریان مراسم بزرگداشت سالروز شهادت مصطفی بدرالدین تصریح کرد: روسیه بیش از هر زمان دیگری با محور مقاومت و سوریه هماهنگ است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۱    
معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت: نیازمند حضور زنان در عرصه های فرهنگی اجتماعی و آموزشی هستیم که انقلاب اسلامی این امکان را برای بانوان فراهم کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۱    
بجنورد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: امسال برخورد با انشعابات غیر مجاز آب در روستاهای استان تشدید می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۱    
بجنورد- رئیس انجمن سینمای جوان خراسان شمالی گفت: رونق عرصه سینمای استان نیازمند توجه و حمایت جدی از هنرمندان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۲۸    
رشتخوار -با حضور جمعی از مسئولین محلی و مدیر وکارکنان کارخانه فولاد شهرستان رشتخوار سند 45 هکتار از اراضی ملی به مجتمع فولاد نور شهرستان تحویل شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۲۸    
بجنورد- استاندار خراسان شمالی از واگذاری پنل های خورشیدی قابل حمل به عشایراستان خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۲۵    
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی از سخنرانی این کاندیدا طی روز سه شنبه هفته آینده در جمع مردم استان زنجان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۲۵    
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور با تاکید بر اقدامات صورت گرفته در زمینه احیای دریاچه ارومیه اعلام کرد: اگر دریاچه ارومیه خشک شود، تبریز بیش ترین آسیب را می بیند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۲۵    
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در گیلان از سفر این کاندیدای ریاست جمهوری به استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۲۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر نوشت: مراقب بازی خطرناک قدرت های بزرگ در سوریه باشیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۲۲    
بیرجند- مدیرحج و زیارت خراسان جنوبی گفت: امسال یک هزار و 535 زائرشیعه واهل سنت در قالب 11 کاروان از استان خراسان جنوبی به حج تمتع اعزام می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۲۲    
رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی از تعیین رئیس این دانشگاه حداکثر تا سه ماه آینده خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۲۲    
نیممه اول دیدار فینال جام حذفی باشگاه های کشور با تساوی تیم های فوتبال نفت تهران و تراکتورسازی تبریز همراه شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۹    
این هفته قیمت خودروهای 206، 405، سورن توربو، تندر اتوماتیک، پراید و خودروی پرطرفدار ساندرو استپ وی در جایگاه خود ثابت ماند و هیچ افزایشی را تجربه نکرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۶    
یزد - مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گفت: حکومت امام زمان(عج) یک حکومت جهانی بوده منتظران امام زمان(عج) باید جهانی فکر کنند و جهانی عمل کنند و جهانیان را با امام زمان(عج) ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۶    
بیرجند- مدیر مرکز بیماران خاص استان خراسان جنوبی با بیان این که همه بیماران دیالیزی استان در نوبت دریافت کلیه از بیماران مرگ مغزی هستند گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۳    
شهرکرد-فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت:صبح پنجشنبه در حین سرکشی 6 نفر حفار غیرمجاز در حین حفاری مشاهده شد که به محض دیدن نیروهای یگان حفاظت اقدام به فرار ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۳    
بیرجند- قائم مقام بنیاد مهدی موعود (عج) خراسان جنوبی گفت: تاکنون 20 پیش نشست برای کنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی برگزار شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۰    
اهواز-مدیرعامل سازمان آتش نشانی ایمنی شهرداری اهوازگفت: بیش از70 آتش نشان و20خودروی اطفاحریق درمحل حضوریافتند و درباره این مسئله که آتش سوزی عمدی بوده یا خیر اکنون نمی توان صحبت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۰    
بازیکنان دو تیم تراکتورسازی و نفت از کیفیت زمین ورزشگاه اروندان خرمشهر ابراز ناراحتی کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۰    
اهواز-مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: الحمدلله با تلاش پیگیر و فعالانه همه دلسوزان آتش سوزی پاساژ رضوان مهار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۷    
بجنورد- مدیرتنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از رشد 27 و نیم درصدی صادرات محصولات کشاورزی درفروردین ماه خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۱    
اهواز-سرپرست فرمانداری اهواز گفت؛ علت اصلی حادثه تاکنون مشخص نشده و موضوع در حال بررسی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۱    
اهواز- مدیرروابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان عنوان کرد: براثر آتش سوزی پاساژ رضوان ابتدای خیابان امام خمینی ره اهواز هشت آتش نشان و یک عابر دچار مصدومیت شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۸    
استاندار خوزستان گفت: استاندارد و شاخص ها براساس استعداد و پتانسیل های هر منطقه باید اختصاص پیدا کند؛ چراکه در غیر اینصورت خوزستان با مشکل مواجه می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۵    
رشت_ مدیرکل جهادکشاورزی گیلان با بیان اینکه 57 درصد فعالیت های کشاورزی گیلان با ماشین آلات انجام می گیرد، گفت: در حوزه کشت برنج 80 درصد فعالیت کشاورزی به صورت مکانیزه انجام می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۵    
شهرکرد- در آستانه روزهای پایانی دولت یازدهم پایگاه هلال احمر بخش لاران استان چهارمحال و بختیاری صبح پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولین استانی افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۵    
بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند وعده داده است که بعد از گستره ظلم در دنیا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۹    
رییس ستاد انتخاباتی روحانی در اصفهان از سفر روز یکشنبه رییس جمهور به این استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۹    
رییس نمایشگاه کتاب اتریش گفت: ما در اتریش می گوییم دو کتاب بیشتر بخوانید. مطالعه ذهن انسان را باز می کند و برای همین تمرکز ما در نمایشگاه کتاب وین همین مسئله کتابخوانی است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۶    
رییس بیمه مرکزی می گوید که به شرکت بیمه آسیا دستور داده تا سقف بیمه نامه که معادل دیه 40 نفر از کارگران معدن زمستان یورت است را به خانواده بازماندگان کارگران فوت شده در معدن بپردازد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۶    
رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب گرگان گفت: 60 دختر و پسر در پارتی شبانه در منطقه جنگلی توسکستان گرگان دستگیر شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۶    
5 سر سرنشیان یک پژو پارس که به داخل کانال آب در پاکدشت وارمین سقوط کرده بودند ، اجسادشان از آب بیرون کشیده شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۶    
طبق برنامه ریزی ناسا انسان تا 2030 به مریخ سفر می کند. اما براساس برنامه ریزی ها پیش از این سفر، فضانوردان باید سفری یک ساله به ماه کنند تا مقدمات سفر به مریخ را فراهم کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۳    
رئیس پلیس کرج از دستگیری سه آدم ربا و رهاسازی گروگان در کمتر از 12 ساعت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۳    
حسام الدین آشنا، در یادداشتی در کانال تلگرامی اش خطاب به حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان نوشت:
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۸    
رئیس جمهوری آمریکا چه چیزی به امت عربی و اسلامی تقدیم کرده است که سزاوار احترام ویژه عربستان سعودی باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۵    
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: انتخابات در فضای کاملا امن و بدون هرگونه تهدید امنیتی برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۵    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت این نهاد از خاورمیانه عاری سلاح اتمی حمایت می کند، اما فقط می تواند از این روند پشتیبانی فنی کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: تعداد مصدومان زلزله صبح امروز در شهرهای شمالی استان اردبیل به 16 نفر رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۲    
مقام های افغان اعلام کردند که 17 عضو طالبان در مناطق مختلف استان قندهار در جنوب این کشور به هلاکت رسیدند و ده ها عضو دیگر زخمی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۲    
مرکز اطلاع رسانی جنگ امروز(پنجشنبه) نقشه آخرین مواضع و سنگرهای باقیمانده در دست تروریست های داعش در شهر موصل را منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۲    
احمد الابیض تحلیلگر سیاسی عراقی گفت که 5 هزار مستشار نظامی آمریکایی در عراق حضور دارند که هر کدام 9 الی 8 محافظ آمریکایی به همراه دارند که حقوق تمامی آنها را دولت عراق پرداخت می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۴۹    
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بیست و هفتمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا با کسب هفت مدال طلاریال نقره و برنز به عنوان قهرمانی رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۴۹    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز دوره حرف و حرف درمانی تمام شده، ما باید در تحولات فرهنگی از معلمان نظرخواهی کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۴۶    
کمال قلیچداراوغلو رهبر حزب جمهوری خواه خلق بسیار دوست دارد تا با ایفای نقش آتاتورک در ترکیه گوی سبقت را از سایرین برباید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۹:۴۳    
در آستانه میلاد امام زمان(عج) حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) و حرم حضرت ابوالفضل(ع) گل آرایی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۱۳    
تصاویر دست بوسی اردوغان رئیس جمهور ترکیه از پسر امیر کویت احساسات مردم این کشور را برانگیخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۷    
نخست وزیر فرانسه در راستای روی کار آمدن رئیس جمهور جدید این کشور از سمت خود استعفا داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۷    
انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شمال پایتخت عراق، تا کنون 4 کشته و 8 زخمی در پی داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۴    
محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری کشورمان روز یک شنبه به اصفهان می آید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۴    
عناصر تروریستی در حومه جولان اشغالی چندین مرتبه مواضع نیروهای ارتش سوریه و هنگ جولان را در شهرک صمدانیة الشرقی هدف قرار دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۴    
دعوت پادشاه سعودی از سران 17 کشور اسلامی همزمان با سفر ترامپ به ریاض بسیار سوال برانگیز است و اولین و مهم ترین سوال اینکه دلیل این استقبال گرم از رئیس جمهوری که عمر دولتش بیش از صد روز نیست، چیست؟
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۵    
پاساژ رضوان اهواز روز پنجشنبه دچار آتش سوزی گسترده شده است. در آتش سوزی پاساژ رضوان اهواز تاکنون 2 تن از آتش نشانان مجروح شده اند.