شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 22 اردیبهشت 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 2 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 3 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 4 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 5 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 6 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 7 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 8 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 9 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 10 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 11 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 12 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 13 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 14 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 15 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 16 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 17 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 18 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 19 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 20 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 21 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 22 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 23 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 24 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 25 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 26 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 27 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 28 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 29 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۰    
اهواز_ پیکر پاک پدر 3 شهید کلانتر دزفولی در اهواز تشییع شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۰۲    
حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عصر یکشنبه در بیانیه ای برنامه های اقتصادی خود برای چهار سال آتی را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۴:۰۲    
مایکروساف به وعده هر 6 ماه یک آپدیت عمده از ویندوز 10 عمل کرد و نسخه جدید تحت نام Windows 10 Fall Creators Update را رونمایی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۲    
حسام ناجی مفتی داعش در مصاحبه با العربیه، درباره آغاز رابطه اش با ابوبکر البغدادی می گوید: برای نخستین بار او را در زندان آمریکایی بوکا در عراق (کمپ ششم) دیدم، سال 2004 بود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۳    
شمار غایبان و شهروندانی که در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه رای سفید یا باطل دادند یک رکورد جدید از مشارکت منفی در انتخابات این کشور را برجای گذاشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز امیدواری نسبت به فتح سنگر اقتصاد و اشتغال گفت : دشمنان به طور همزمان به دنبال تحریم و فتنه اند تا بر امنیت و مردم سالاری ما خدشه وارد کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۱    
مراسم اختتامیه سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی وزیر و رئیس نمایشگاه کتاب تهران و همچنین رایزن فرهنگی ایتالیا امروز شنبه برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۰    
وزارت ورزش و جوانان در واکنش به ادعاهای یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مورد وام ازدواج اعلام کرد: در دولت یازدهم میزان پردخت وام ازدواج چهار برابر شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۵    
رئیس سازمان بهزیستی، گفت: تمام خانوارهایی که درآمد آنها کمتر از میزان تعیین شده در قانون برنامه ششم توسعه است می توانند مستمری مددجویی دریافت کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۳    
اولین نشست کمیته مقدماتی کنفرانس 2020 بازنگری پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای (ان پی تی) پس از دو هفته بدون نتیجه ملموس پایان یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۵    
پیرانشهر- هواپیمای سمپاش جنگل های بلوط پیرانشهر و سردشت صبح امروز لحظاتی بعد از برخاستن از فرودگاه اضطراری پیرانشهر دچار سانحه شد و سقوط کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۶    
رئیسی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای روحانی اشاره می کنند که در دولت بعد فلان کار را می کنیم، چرا در همین دولت این کار را نکردید؟ 4 سال کشور را به ناحق و ناروا معطل گذاشتید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله تروریستی به کاروان مسئولان دولتی در ایالت بلوچستان پاکستان که به کشته و مجروح شدن ده ها تن انجامید را محکوم و با دولت، ملت و بازماندگان این جنایت ابراز همدردی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۰    
تبریز- رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: آثار هنرمندان ایرانی در رشته های مختلف بر تارک جهان اسلام می درخشد و این ظرفیتی بسیار عظیم برای معرفی زیبائی های ایران و اسلام می باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۹    
اهواز- مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز گفت: رعایت نکردن ضوابط ایمنی در نگهداری و انبارداری در پاساژ رضوان سبب آتش سوزی و گسترش سریع آن به همه پاساژ شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۸:۴۹    
سرمربی تیم نفت تهران به پیامهای تبریک قهرمانی تیمش واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۷:۵۸    
ساری- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور گفت: حدود 25 درصد از منابع کمیته امداد از مشارکتهای مردمی و خیران تامین می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۳:۵۰    
مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی شامگاه جمعه در باکو آذربایجان برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۰    
خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۸    
قدس/ مجید تربت زاده : یک چشم و یک گوش حاضران به سخنان جیمز کومی و چشم و گوش دیگرشان به خبر فوری تلویزیون بود. گوینده خبر گفت : رئیس جمهور ترامپ ، جیمز کومی ،رئیس اف بی آی، را برکنار کرد.. ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۸    
گروه جامعه - ترجمه:حتی اگر یک سیگاری قهار نیستید و به اصطلاح تفننی سیگار می کشید، باز هم سلامت قلب شما در معرض خطر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۵    
گروه جامعه:یکی از ارکان اصلی سلامت جامعه، پیروی از الگوی غذایی سالم است. این که چه می خوریم، چگونه و چه مقدار می خوریم بر سلامت جسم و روان ما تأثیر بسزایی دارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۹    
گروه جامعه:رئیس گروه تحقیقات بیابان مؤسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور معتقد است عامل انسانی بیشترین نقش را در ظهور و تشدید پدیده بیابانزایی در کشور ما داشته و دارد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۳    
گروه جامعه:نمی دانم بگویم عادت جهان سومی یا عادت مدیریتی در کشور ماست که وقتی فاجعه ای رخ می دهد مدیران وارد گود شده و دستور ویژه برای بررسی علت ها و پیگیری ماجرا صادر می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۳    
سومین و آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری امروز با حضور 6 کاندیدا برگزار می شود. این مناظره با موضوع اقتصادی راس ساعت 16:30 برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۰    
گروه جامعه:سه سال پس از اجرای طرح تحول سلامت حالا انتقادها از آن هر روز بیشتر از قبل می شود . منتقدان بر این باورند که طرح تحول سلامت اگرچه در گام های اول و دوم اجرایش در سال های 93 و 94 توانست ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۱    
سومین و آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری امروز با حضور 6 کاندیدا برگزار می شود. این مناظره با موضوع اقتصادی راس ساعت 16:30 برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۶    
هافبک جوان تیم فوتبال استقلال با اجازه کادر فنی این تیم مسافر جام جهانی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۰    
کرج- نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با انتقاد از نحوه رفتار برخی کاندیداها بیان کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۴    
نماینده سابق مجلس از آماده شدن فیلم کناره گیری جهانگیری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۴    
تیم فوتبال تراکتورسازی که در ابتدای فصل پرستاره ترین تیم ایران شد و از آن به عنوان شانس اول قهرمانی نام برده می شد نه تنها در لیگ بلکه در جام حذفی هم قهرمان نشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۱    
ساری- عضو شورای شهر ساری از اشتغال غیرقانونی 700 نفر در شهرداری ساری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۱    
اراک –امام جمعه اراک اظهار داشت: برخی عناصر مساله دار به دنبال اینگونه مسائل و ایجاد جنجال و دعوا هستند تا از این طریق مشهور شوند و می خواهند مرده های سیاسی را دوباره زنده کنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۸    
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با انتقاد از اینکه خانه کارگر از کارگران حق عضویت می گیرد و برای مسائل سیاسی وحمایت از یک نامزد خاص هزینه می کند گفت:کارگران وابسته به حزب و جناح خاصی نیستند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۵    
قزوین - نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین درخطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که درمسجدالنبی با حضورگسترده مردم برگزارشد اظهارداشت: انتحابات برای حل مشکلات کشور برگزار می شود و ما باید با بصیرت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۲    
زاهدان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان در خطبه های این هفته بیان کرد: مردم ما باید تلاش کنند با تحقیق درباره نامزدها و شناخت نقطه نظرات آنها، گزینه اصلح را انتخاب کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۲    
بیرجند- کارشناس مذهبی و استاد حوزه ودانشگاه گفت: دشمنان می خواهند از مسیرفحشا، بی بندو باری وبی حیایی جامعه اسلامی را نابود کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۲    
هافبک تاثیرگذار پرسپولیس احتمالا دیدار برابر لخویا را از دست خواهد داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۲    
تبریز-امام جمعه تبریز با بیان اینکه در انتخابات شوراها آنگونه که قانون مدنظر دارد، توجه نشده و از این رو در تعیین صلاحیت دقت لازم صورت نگرفته است اظهار داشت: مردم بدانند که اگر متدین ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۹    
بوشهر- امام جمعه بوشهر در تشریح طرح 20 30 یونسکو تصریح کرد: در پنتاگون یک طرح به جهت یکسان سازی آموزش و پرورش در جهان تصویب شد که تمام جهان آموزش و پرورش به سمت غرب گرایی و مدیریت جهانی امریکا پیش ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۳    
یکی از سؤالات مهم فرهنگیان این روزها این است که سرانجام تخلفات صندوق ذخیره و بانک سرمایه چه شد و چرا شفاف سازی کامل در این زمینه با ارائه مستندات صورت نمی گیرد و آموزش و پرورش در مورد تخلفات توضیح ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۷    
سومین و آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری امروز با حضور 6 کاندیدا برگزار می شود. این مناظره با موضوع اقتصادی راس ساعت 16:30 برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۴    
منیژه حکمت گفت: بدترین دوران فعالیت کاری ام دوران روحانی بود و اگر به سال 92 بازمی گشتم با توجه به شرایط کنونی طومار حمایت از روحانی را امضا نمی کردم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۱    
امام جمعه ایلام اظهار داشت: ظاهرا کسانی که در اثر ناکامی در تحقق وعده های انتخاباتی و شکست برجام و واگذاری مسوولیت ها به افراد نالایق ، حقوق های نجومی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۸    
اصفهان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: آنچه که به عنوان سند2030 شامل 17 اصل اساسی و 169 اصل فرعی مطرح است به مراتب خفت بارتر و خطرناک تر از کاپیتولاسیون و قرارداد تنباکو است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۸    
کرمان- امام جمعه موقت کرمان اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی فکر می کنند که انتخابات ایران می تواند به یک چالش تبدیل شود و همه تلاش خود را نیز به کار می برند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۵    
ستاد انتخاباتی رئیسی اعلام کرد: حجت الاسلام رئیسی برنامه مدونی برای تحول در عرصه اقتصاد آماده کرده و تیم اقتصادی ستاد وی برای هر گونه مواجهه و مناظره با نمایندگان سایر کاندیداها چه در صداوسیما و چه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۶    
سمنان- امام جمعه سمنان با بیان اینکه متاسفانه انتخابات ریاست جمهوری بازار برخی دروغ ها و شایعات را گرم کرده است بیان کرد: دروغ گویی از حرام های بزرگی است که انسان را از تقوا دور می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۳    
خطیب جمعه باخرز گفت: عده ای به بهانه رأی نیاوردن و تقلب در انتخابات، به دنبال ایجاد حوادث سال 88 در کشور هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۳    
خرم آباد- امام جمعه موقت خرم آباد بیان کرد: هدف میان مدت دشمن، شکست اقتصادی ایران و نا امید کردن مردم است و هدف بلند مدت دشمن از بین بردن نظام جمهوری اسلامی است و راه مقابله با دشمن پیروی از قانون و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۳    
همدان- امام جمعه همدان با اشاره به اینکه برخی در انتخابات کاسه داغ تر از آش می شوند اظهار داشت: تبلیغات چی ها و حامیان افراطی برخی از کاندیداها عنان گسیخته رفتار می کنند که این موضوع نیز شرعا مشکل ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۳    
اردبیل- امام جمعه اردبیل اظهار داشت: فعال کردن گسل های قومی و مذهبی، سر دادن شعارهای پوپولیستی و مطرح کردن شعارهای سیاسی و ایجاد دعوا و اختلافات جدید بین نیروهای سیاسی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۰    
یزد - امام جمعه یزد گفت: فرهنگ عاشورا و فرهنگ مهدویت دو بال متمرکز و جدا نشدنی شیعه بوده و مهدویت و انتظار ظهور امام عصر، انسان ها را در برابر توطئه های شوم دشمنان دین مصون می سازد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۰    
رشتخوار-امام جمعه رشتخوار گفت:سند 2030 یونسکو یک سند بردگی فرهنگی بود که با هوشیاری مقام معظم رهبری این سند که فرهنگ غرب را به فرهنگ ما وارد می کرد لغو شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۷    
بیرجند- امام جمعه شهرستان بیرجند بااشاره به فعالیت کاندیدای شوراهای شهر در فضای مجازی افزود: عکسهای رنگارنگ وزدن گروه ها کاری درست نمی شود، کاندیدای شورای شهر باید برنامه درستی از خود ارائه دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۷    
بیرجند- مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: از ابتدای تاسیس سازمان ثبت احوال 23 هزار و536 نفر به نام مهدی و القاب آن حضرت در خراسان جنوبی نام گذاری شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۷    
تیم فوتبال صبا با وجود این که در نیم فصل دوم نتایج قابل قبولی گرفت، اما در نهایت به دلیل شکست خانگی مقابل استقلال خوزستان از لیگ برتر سقوط کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۴    
فرزانه پیری-مسجد جمکران در شب میلاد حضرت مهدی (عج)
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۴    
جلسه ی هم اندیشی میان دو کاندیدای شورای شهر تهران، با کارشناسی دیگر کاندید شورای شهر پنجم با موضوع مسائل و مشکلات شهر تهران، برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۸    
میزبانی استقلال و پرسپولیس از حریفان آسیایی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی قطعی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۵    
مدیرعامل باشگاه سایپا به خبر توافق علی دایی با این باشگاه واکنش نشان داد و گفت: هیات مدیره باشگاه روز شنبه در این مورد تصمیم نهایی را خواهد گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۲    
کاروان ورزش ایران حضور در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی را با برتری تیم والیبال جوانان برابر عربستان آغاز کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۳    
ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با بیان اینکه از وعده های بی سند برخی افراد خسته شده ایم بیان کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۳    
ورامین- امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه امضاء سند ننگ آور 2030 توسط مسئولان کشور را به شدت محکوم می کنیم اظهار داشت: نماینده ای در مجلس فریاد می زند که طبق این سند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۳    
تربت جام امام جمعه تربت جام با تاکید مشارکت حداکثری مردم د رانتخابات گفت: مردم با حضور در انتخابات از حق خود دفاع کنند وبه مطالبات رهبری که همان مشارکت حداکثری ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۳    
قم- امام جمعه قم دغدغه مقام معظم رهبری درباره سند 2030 یونسکو را موردتوجه قرار داد و گفت: دشمنان به دنبال خارج کردن ابعاد آموزشی و فرهنگی جامعه از دستان ماست و جای تأسف دارد که عده ای این سند را امضا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۸    
تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف فرزندان به خصوص دختران نوجوان توسط والدین بسیار مهم است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۶    
مشهد- امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه آزادی جدای از استقلال نیست گفت: آن آزادی که برخی شعار می دهند آزادی ضد استقلال است و قرار است حاکمیت قطعی مردمی را از ما بگیرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۶    
بردسکن- امام جمعه بردسکن نگاه تشریفاتی به فرامین مقام معظم رهبری را یکی از آسیب های مدیریتی درکشور عنوان کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۶    
تا پایان آذرماه سال گذشته، 41 میلیون و 293 هزار و 533 نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار گرفتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۳    
مشهد – صبح جمعه و همزمان با سالروز ولادت حضرت قائم(عج) اجتماع عظیم منتظران ظهور در میدان شهدای مشهد مقدس برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۰    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ملت ایران طاغوت را بیرون کرد و از توپ و تانک نترسید، ملت ایران را از جنگ نترسانید، گفت: کاندیداها باید به مرّ قانون عمل کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۸    
هیأت تخصصی دیوان عدالت اداری درخواست ابطال تبصره چهار بند یک مصوبه شماره 32513/ت53038ه مورخ 95/3/20 هیأت وزیران را رد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۵    
رئیس سابق اتحادیه چرم ایران می گوید: 80 درصد کارخانه های چرم مصنوعی و طبیعی تعطیل شده اند و سرمایه داران ریسک نمی کنند تا در تولید ملی وارد شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۵    
کوهپایه زاده، وکیل بابک زنجانی با انتشار نامه ای انصراف خود را از نامزدی در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۲    
عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس با مطرح کردن 9 سوال از رئیس جمهور، تاکید کرد: بهتر است آقای روحانی و معاون اول ایشان به جای فرافکنی به سوالات مهمی که از عملکرد ایشان وجود دارد پاسخ دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۱    
خش بهداشت و درمان یکی از بخشهایی است که دولت در این بخش هزینه های خود را افزایش داده است. این افزایش هزینه ها علاوه بر 10 درصد منابعی است که این بخش از هدفمندی یارانه ها میگیرد و نیز مازاد بر یک ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۸    
گرگان- آیین بزرگداشت دویست وهشتاد و چهارمین سال تولد مختومقلی فراغی شاعر و عارف بزرگ ترکمن، روز جمعه در محل آرامگاه وی در آق توقای از توابع شهرستان مراوه تپه در شرق استان گلستان باحضور وزیر ارشاد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۷    
با پایان یافتن رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور رایزنی باشگاه برای انتخاب سرمربی فصل آینده شان آغاز شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۱    
مهاجمان جوان تیم فوتبال پرسپولیس به زودی راهی هلند خواهند شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۰    
تیم فوتبال استقلال خوزستان که به عنوان قهرمان لیگ پانزدهم در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرده بود در اولین دوره حضورش در این مسابقات به مرحله دوم صعود کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۷    
روانشناس بالینی و متخصص تدوین شاخص های رفتاری، گفت: افرادی که نامزد انتخابات شوراهای شهر و روستا هستند باید حداقل هایی از مهارت و قابلیت را دارا باشند و همانگونه که مبتنی بر قانون تعیین صلاحیت می ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۱    
وزیر جهاد کشاورزی دولت نهم معتقد است، اقتصاد بازار در مقابل بازار به درستی اجرا نشده، چرا که برخی مدیران دولتی در کار واردات دست دارند و بیشترین میزان گندم در سال 93 وارد شده که معلوم نیست ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۵    
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 13 درصد از جامعه هدف بنیاد شهید را سالمندان بالای 60 سال تشکیل می دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۶    
کرمانشاه- پروژه بزرگ راه کربلا در زمان سردار سازندگی و مرحوم ایت الله هاشمی رفسنجانی کلنگ آن به زمین خورد با وجود عبور از اقدامات این دولت و همچنین دولت خاتمی و احمدی نژاد حالا از دولت روحانی نیز ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۳    
قائم مقام کمیته امداد استان تهران گفت: مؤثرترین راهکار در افزایش مشارکت های مردمی، اعتمادسازی است که باید در این زمینه با برنامه ریزی صحیح، اعتماد مردم را جلب کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۷    
درفاصله یک روز مانده تا برگزاری مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی خبر تغییر سرپرست کاروان ایران منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۹    
طی یک هفته گذشته مستندات زیادی در خصوص تخلفات شرکت وزیر وارداتچی و دختر مظلوم وی منتشر شده، ولی دولت و دستگاه های مسئول ترجیح دادند، سکوت کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۶    
زاهدان- میانه دهه 1360 بود که بحث توسعه منطقه ای در ادبیات اقتصادی کشور مطرح شد هر چند از برنامه دوم توسعه به بعد همواره احکامی درباره توسعه این محور در اسناد برنامه تکرار شد اما تاکنون این توسعه بنا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۳    
یاسوج-دو تبعه کشور افغانستان به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا در رودخانه قلعه دختر از توابع بخش مرکزی این شهرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد غرق شدند و جان خود را از دست دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۱    
اتحادیه تولید کنندگان فولاد اروپا (یوروفر) اعلام کرد که انتظار دارد اتحادیه اروپا به نفع وضع تعرفه های نهایی بر فولاد وارداتی از کشورهای ایران، برزیل، روسیه، صربستان و اوکراین رای دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۲    
مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جزئیات روند هدایت تحصیلی دانش آموزان در سال جاری گفت: هدایت تحصیلی دانش آموزان از اول تیرماه آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۴    
ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی مدعی شد که صحبت هایش پیش از دیدار با سلتا به بازیکنانش انگیزه ویژه ای منتقل کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۵    
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با وجود اختلاف 14 امتیازی با چلسی مدعی شد که تیمش فاصله چندانی با صدرنشین ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۳    
هافبک فرانسوی بایرن مونیخ در تمرینات عصر روز گذشته (پنجشنبه) تیمش با آرتورو ویدال و توماس مولر به درگیری پرداخت تا آنچلوتی مجبور به مداخله شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۰    
مدافع سابق کهکشانی ها ضمن تبریک صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا خواستار سلطه رئال مادرید در رقابت های داخلی نیز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۷    
اولین صعود یونایتد به لیگ اروپا و کارنامه خوب مورینیو در فینال ها از مهم ترین بررسی آماری حضور یونایتد در نیمه نهایی لیگ اروپا محسوب می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۴    
پیتر بوسژ ابراز امیدواری کرد شاگردانش بتوانند در فینال لیگ اروپا موفق باشند و تاریخ سازی کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۰    
گرگان- مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان گفت: با مشخص شدن آزمایش های انجام شده، هویت اجساد پنج معدنچی حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر شناسایی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۰    
تبریز-رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: در ایران به زودی سالی 10 میلیون موبایل دور ریخته می شود که باید برای بازیافت این لوازم الکترونیک برای عقب نماندن از دنیا برنامه ریزی کنیم.
  • ۱