شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۵May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 1 آذر 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 آذر 1397 خبر گزاری رسا 2 آذر 1397 خبر گزاری رسا 3 آذر 1397 خبر گزاری رسا 4 آذر 1397 خبر گزاری رسا 5 آذر 1397 خبر گزاری رسا 6 آذر 1397 خبر گزاری رسا 7 آذر 1397 خبر گزاری رسا 8 آذر 1397 خبر گزاری رسا 9 آذر 1397 خبر گزاری رسا 10 آذر 1397 خبر گزاری رسا 11 آذر 1397 خبر گزاری رسا 12 آذر 1397 خبر گزاری رسا 13 آذر 1397 خبر گزاری رسا 14 آذر 1397 خبر گزاری رسا 15 آذر 1397 خبر گزاری رسا 16 آذر 1397 خبر گزاری رسا 17 آذر 1397 خبر گزاری رسا 18 آذر 1397 خبر گزاری رسا 19 آذر 1397 خبر گزاری رسا 20 آذر 1397 خبر گزاری رسا 21 آذر 1397 خبر گزاری رسا 22 آذر 1397 خبر گزاری رسا 23 آذر 1397 خبر گزاری رسا 24 آذر 1397 خبر گزاری رسا 25 آذر 1397 خبر گزاری رسا 26 آذر 1397 خبر گزاری رسا 27 آذر 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 29 آذر 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۰:۵۸    
نوزدهمین دوره مسابقات سراسری حفظ و تلاوت قرآن کریم به مناسبت هفته وحدت در دهلی، پایتخت هند افتتاح شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۱    
در جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری وضعیت فعلی فضای مجازی و راهکارهای کاهش آسیب های آن مورد بررسی قرار گرفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۲    
حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به خسارات ناشی از تفرقه امت اسلامی در سال های گذشته تأکید کرد که گفت وگو زیربنای وحدت و مقدمه ای برای رسیدن به اصول مشترک تقریبی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۰:۱۴    
تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب ره نمای طریق آیت الله جاودان منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۵۳    
رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی گفت: اگر تاریخ و گفتمان حاکم را ثبت و ماندگار نکنیم، در بستر آثار ماندگار تاریخ را برای ما می نویسند و تحریف می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۴۷    
همزمان با هفته بسیج یادواره هفت شهید طلبه مدرسه علمیه مصطفی خان ساری ساری با حضور علما، روحانیان، اساتید و طلاب در این مدرسه علمیه برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۴۴    
رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان لبنان، گفت: با وحدت در برابر توطئه های دشمن پیروز می شویم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۲    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیج به معنای تسلیم شدن در برابر اراده خدا و ولی خدا است، گفت: بسیج یک حرکت هیجانی و شعاری نیست بلکه بسیج فرهنگ علوی، زهرایی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۶    
مدیر حوزه علمیه حجت ابن الحسن(ع) بزرگ نمایی اختلافات را حربه دشمن برای تفرقه افکنی بین مسلمانان دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۳    
حضرت آیت الله جوادی آملی با تأکید بر این که کینه توزی، دو دستگی و اختلاف دین را می زداید، گفت: دامن زدن به اختلافات، بدگویی و فحاشی کردن جز داعش پروری نتیجه ای دیگری ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۶    
نسخه الکترونیکی کتاب جمع میان احکام ظاهری و واقعی به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۰    
آیین رونمایی از کتاب آسمان نزدیک است با حضور معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۸    
دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی با بیان این که ایجاد تفرقه پروژه استکبار است، گفت: دشمن در برابر عظمت ایران عاجز مانده است و به حربه جنگ مذهبی و تفرقه روی آورده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۲    
حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: نهضتی برای ترجمه خاطراتی که از حضور روحانیت در دفاع مقدس روایت شده، راه اندازی شود و اگر تدوین این آثار با تأخیر شروع شده، ترجمه آن به تأخیر نیفتد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۳    
آیت الله رشاد با بیان این که حضرت آیت الله سبحانی صدرالمتکلمین معاصر است، گفت: در حقیقت آمار و آثار استاد سبحانی تفسیر برکت عمر و برکت داشتن علم مفید و برکت مند بودن خدمات علمی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۷    
حجت الاسلام مقیمی حاجی با اشاره به رابطه علم کلام با فقه و اصول فقه تأکید کرد که قرآن و سنت و عقل واجماع ابتدا باید به وسیله گزاره های کلامی ثابت و در ادامه مورد استناد قرار بگیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۱    
دبیر علمی همایشه فلسفه کلام پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی را پیشگام گسترش فلسفه های مضاف و اندیشه های کلامی در حوزه علوم انسانی اسلامی برشمرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۸    
حجت الاسلام طارمی با اشاره به تأثیرگذاری و تأثیرپذیری متقابل علم کلام و تاریخ تأکید کرد که خیلی از اوقات مسائل مسلم دینی و عقلی از تاریخ استفاده می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۲    
حجت الاسلام والمسلمین ربانی گلپایگانی فلسفه علم کلام را پژوهشی فیلسوفانه در مورد علم کلام دانست و گفت: در واقع علم کلام را باید مدافع و پاسخگوی به شبهات در حوزه عقاید دینی برشمرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۹    
همایش ملی فلسفه کلام همزمان با روز جهانی فلسفه از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در قم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۵    
حجت الاسلام لائینی با بیان این که امروز رسانه های غربی به صورت شبانه روزی علیه انقلاب و دستاوردهای آن سیاه نمایی می کنند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۲    
مدیر مؤسسه فلسفه حوزه علمیه استان خوزستان با اشاره به ناکارآمدی حوزه تک بعدی و مشغول به فقه و اصول، تقویت مباحث عقلی از سوی طلاب را ضروری دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۹    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اهداف همه ما یکی است و باید جامعه اسلامی نیز نقش خود را ایفا کند، گفت: باید برای رسیدن به مساجد در تراز انقلاب اسلامی تلاش کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۶    
حجت الاسلام منصوری گفت: نگاه علامه طباطبایی به فلسفه متفاوت با سایر نگاه ها است؛ از این رو شاهد رویکرد متفاوت بوده و در عین حال از چندین عنصر به طور همزمان بهره می برد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۳    
مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان از فعالیت بیش از 6 هزار و 500 مسجد در سطح استان خراسان بزرگ خبر داد و گفت: امام جماعت هر مسجدی نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی منطقه خود دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۷    
حجت الاسلام فرجام با بیان این که خدامحوری سبب می شود تا در برابر کید دشمن مصون بمانیم، گفت: در پرتو اتحاد و انسجام ملی و مذهبی از توطئه و مکرهای دشمنان عبور می کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۱    
رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: حکام سعودی عزت درو نمی کنند؛ بلکه حقارت و ذلت ابدی را برای خودشان خریده اند و هیچ کسی در عالم رفتار آن ها را تایید نمی کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۸    
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به آیه إِنَّک لَعَلی خُلُقٍ عَظِیمٍ ، گفت: بر اساس این آیه وجود رسول گرامی اسلام برای تمام هستی سراسر برکت و رحمت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن به مراتب ضعیف تر و ما از هر نظر قدرتمندتر شده ایم و جهانی شدن اسلام نقطه نهایی مقابله با استکبار جهانی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۶    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه استعمارگران و مستکبران بیشترین آسیب را از اتحاد مسلمانان می بینند، گفت: در زمان حاضر مانع اصلی هر نوع اتحادی در بین مسلمانان صهیونیست ها و استکبار جهانی هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۳    
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امروز حوزه علمیه در اوج قرار دارد، گفت: اوج گرفتن حوزه های علمیه از برکات انقلاب اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۰    
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که طلاب باید قدر خود را بدانند و صبر و استقامت داشته باشند، گفت: هیچ شغل و پستی بالاتر از طلبگی نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۷    
مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به تلبس 20 طلبه در استان به لباس روحانیت، گفت: طلاب باید شأن و حرمت این لباس را حفظ کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۱    
استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان گفت: فعالیت های اجتماعی، جهادی و خدماتی طلاب، برکتی برای تحصیل دینی و حوزوی است؛ ازاین رو این فضا باید در حوزه های علمیه تقویت شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۳    
شیخ الازهر با بیان آنکه قرآن و سنت نبوی از منابع استنباط احکام شرعی است، ترویج انحصار ادله اجتهاد در قرآن کریم را خطرناک توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۳    
حجت الاسلام بهرام پور با بیان جایگاه علامه طباطبایی در حوزه، گفت: حوزه جمع بین عقلانیت و وحیانیت را بر عهده دارد و جمهوری اسلامی محصول چنین تجمعی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۷    
همایش محمد، بشیر وحدت با حضور روحانیان شیعه و سنی خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در مشهد برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۷    
رای الیوم ضمن تاکید بر مشارکت حزب الله در تقویت نیروی موشکی حماس، تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه یحیی السنوار ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۴    
القدس العربی نوشت: افتضاحی که موسسه مؤمنون بلا حدود و رئیس آن در اردن به بار آوردند، رسوایی تازه ای برای امارات در جایگاه بنیانگذار و پشتیبان اصلی این موسسه به ظاهر پژوهشی شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۴    
عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن اعلام کرد: امریکا هر بار خواستار توقف حمله به یمن می شود باید منتظر حمله شدیدتری باشیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری رویترز امروز پنج شنبه از گزارش خود درباره تلاش و تکاپوی خاندان سلطنتی عربستان برای تغییر روند ولایت عهدی در عربستان و جلوگیری از به سلطنت رسیدن بن سلمان دفاع کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۱    
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با صدور رأیی اعلام کرد 700 فلسطینی باید منازل خود در یک منطقه از قدس شرقی را تخلیه کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۸    
رییس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم گفت: با عنایت به لزوم پاسخگویی به سؤالات و رفع شبهات اعتقادی، اخلاقی و مذهبی در بین جوانان و نوجوانان، برنامه گفتمان دانش آموزی در مدارس برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۵    
رییس جریان حکمت ملی عراق در دیدار با رییس جمهور این کشور بر ضرورت تعامل سازنده با کشورهای مختلف تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۴۶    
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی شکست عربستان و حامیانش را در جنگ یمن قطعی دانست و گفت: مقاومت مردم یمن در برابر مستکبران و ظالمان نصرت الهی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۴۰    
حضرت آیت الله جوادی آملی با آرزوی وحدت هر چه بیشتر میان مسلمانان، تأکید کرد: هرگز نباید اختلافات علمی به اختلافات عملی منجر شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۷    
کارگاه تربیت مبلغ رسانه ویژه طلاب و مبلغان کاشان به همت خبرگزاری رسا و مرکز مدیریت حوزه علمیه کاشان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۸    
آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری جامعه المصطفی فردا جمعه دوم آذرماه در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۲    
مدیر حوزه علمیه لرستان بر ضرورت وحدت بین مسلمانان جهان تأکید کرد و گفت: دشمن از هر ابزاری برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان استفاده می کند تا بتواند به اهداف خود برسد و اما در سایه وحدت و همدلی توطئه های ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۵    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم یمن با روحیه مقاومت دشمنان را شکست خواهند داد، گفت: جمهوری اسلامی ایران حمایت معنوی خود را از مردم مظلوم و مقاوم یمن به صورت آشکار و علنی اعلام می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۳    
کنفرانس دو روزه رحمة للعالمین پاکستان که به مناسبت میلاد مبارک پیامبر و هفته وحدت برگزار شد به کار خود پایان داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۳    
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران، وضعیت امروز دنیای اسلام را نتیجه اختلاف و تفرقه میان مسلمانان دانست و گفت: دشمن با هدف سلطه بر مسلمانان بذر نفاق و تفرقه را در میان کشورهای اسلامی می کارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۷    
تولیت مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تفرقه افکنی بین شیعه و سنی را از حربه های دشمن برای ضربه زدن به اصل اسلام دانست و گفت: در طول تاریخ اسلام دشمنان همواره به دنبال اختلاف افکنی و تشتت بین مذاهب بودند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۷    
نماینده حضرت آیت الله سیستانی در کربلا خواستار احترام به فرهنگ جوامع مختلف شد و بیان داشت: همزیستی مسالمت آمیز فرهنگی اساس یک جامعه است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۹    
تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) اتحاد و انسجام جوامع اسلامی را نه تنها ضروری بلکه عامل حیات اسلام دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۴    
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید بر این که در برابر زورگویی های استکبار جز استقامت و مقاومت چیزی معنا ندارد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۵۸    
حجت الاسلام قطبی با اشاره به لزوم ایجاد تغییرات و نوآوری در مدل های منبر، رعایت اقتضای حال مخاطب در نوع تفکر و پارادایم فرهنگی به منظور پیام رسانی صحیح را از ضروریات تبلیغ دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۵۲    
دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفت: طلبه ای که بینش سیاسی دقیق نداشته باشد نمی تواند عهده دار رسالت تبیین مسائل دین در جامعه باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۵    
حجت الاسلام لائینی با بیان این که اختلاف نظرهای علمی میان علما و بزرگان مذاهب اسلامی منافاتی با وحدت و همبستگی میان مسلمانان ندارد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۲    
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که وحدت امت اسلامی سبب مصون ماندن دین و اسلام ناب در برابر توطئه دشمنان خواهد شد، گفت: جامعه اسلامی برای حفظ و حراست از دین باید در مسیر وحدت قرار گیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۴    
سرلشکر جعفری مسؤولان سیاست خارجی را به پیروی از مواضع امام راحل در مواجهه با استکبار جهانی توصیه کرد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۱    
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه ناکامی نظامی عربستان در یمن در حقیقت شکست آمریکا است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۹    
امام جمعه قرچک با بیان اینکه استکبار نمی تواند پیشرفت انقلاب اسلامی را ببیند، گفت: امروز تنها راه برون رفت از مشکلات برگشت به روحیه بسیجی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۴    
در اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی خراسان جنوبی از دو کتاب جامع شهدای روحانی به نویسندگی مهدیه باقری و عمامه های خونین به نویسندگی سیده زینب شکربی با همکاری مدیریت حوزه علمیه استان و بسیج طلاب رونمایی شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۱    
عضو شورای عالی افتاء کردستان از عشق و علاقه اهل سنت این منطقه به اهل بیت(ع)و نظام اسلامی سخن گفت و تاکید کرد که پای عهدی که با انقلاب و امام بسته ایم، هستیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۸    
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: امروز حوزه علمیه در مقابل جنایت های استکبار جهانی ساکت نخواهد ماند و آل یهود و آل سعود و جریان های غیردینی بدانند اگر روزی در مقابل دین مردم بایستید ما مقابل ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۶    
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه بسیاری از علما و فرهیختگان در کشور سکاندار علوم شیعه هستند، گفت: تشیع، مذهب، دین و اسلام ما در برابر جبهه ابلیس قرار دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۰    
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان این که مهم ترین کار آستان قدس رضوی، خدمت فرهنگی است، گفت: دشمن به دنبال دور کردن جوانان از دین اسلام است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۰    
یکی از شاخص ترین واحدهای تأسیس شده در مدیریت حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، مرکز دانش آموختگان است که جزء فعال ترین مراکز استانی در کشور به حساب می آید و سال گذشته فعالیت های این مرکز به ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۸    
معاون دبیرکل حزب الله بار دیگر تأکید کرد تشکیل دولت جدید لبنان بدون حضور سنی های مستقل از جریان المستقبل ابداً امکان پذیر نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۸    
فرمانده سپاه پاکدشت با یادآوری اینکه در ابتدای ظهور اسلام، مسجد پایگاه اصلی دین انتخاب شد، گفت: امروز هم باید به همان دوران برگردیم و مسجد باید مأوا و مأمن مردم باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۲    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه هفته وحدت، سمبل وحدت و یکپارچگی میان مسلمانان است، گفت: وحدت و یکپارچگی امت اسلامی سدی در برابر زیاده خواهی و یکه تازی آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۰    
با نزدیک شدن به زمان انتخابات و علنی شدن این واقعیت که دیگر زمان خواندن انشاء نیست و باید حساب پس داد مدعیان اصلاحات در تلاش هستند که حساب خود را از دولت که ناکارآمدی آن در حوزه های اقتصادی مشکلات ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۰    
نماینده خبرگان با اشاره به پیش بینی تاریخی امام راحل درباره فروپاشی شوروی تأکید کرد که پیش بینی امروز رهبر انقلاب درباره آمریکا نیز حتما محقق خواهد شد و علائم آن هویدا شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۹    
آیت الله اعرافی برگزاری دروس فلسفه و کلام در تراز دروس خارج را ضروری خواند و تأکید کرد که مجمع عالی حکمت اسلامی در تدوین متونی کلامی و فلسفی پیشگام باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۷    
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این که سند الگوی پیشرفت در رویارویی با دشمن بسیار مؤثر است، گفت: حوزه و نهادهای علمی باید با در جلسات علمی رهنمودهای رهبری در این زمینه را بررسی کرده و در جهت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۴    
نماینده خبرگان با تأکید بر تقویت عملی وحدت در امت اسلام گفت: اگر وحدت میان مسلمانان تقویت شود وعده ای که رهبر معظم انقلاب در رابطه با زوال رژیم غاصب صهیونیستی فرموده اند محقق خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۵    
حضرت آیت الله جوادی آملی با اشاره به لزوم تقویت و گسترش عقلانیت وحیانی در حوزه تأکید کرد که فلسفه تنها علم فهم صفات ذات و فعل خدا است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۲    
نماینده خبرگان با اشاره به این که تحلیل گران تاریخ ابتدا باید عظمت واقعه کربلا را درک کنند و سپس به تحلیل بپردازند، گفت: باید دانست فعل امام معصوم(ع) به ویژه فعلی همچون عاشورا معطوف به کل تاریخ است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۹    
رییس مجمع عالی حکمت اسلامی با اشاره به این که عقل تنها به قوه مدرکه خلاصه نمی شود، تأکید کرد که عقل در روایات به معنای فعال شدن فطرت الله در وجود انسان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۳    
حجت الاسلام والمسلمین معلمی کار اساتید علوم عقلی را حساس برشمرد و گفت: اگر فلسفه درست تدریس نشود تنفر و دور شدن طلاب از آن بیشتر است و خیلی از اوقات طلبه را به طور کلی نسبت به علوم عقلی ناامید می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۰    
حضرت آ یت الله جوادی آملی گفت: کمال در آزادی انسان است تا آزادانه راه خود را انتخاب کند اما معنای "لا اکراه بی فی الدین" اباحی گری نیست که هرکه هر کاری خواست بکند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۷    
نهمین گردهمایی اساتید علوم عقلی با پخش پیام تصویری حضرت آیت الله جوادی آملی و سخنرانی مدیر حوزه های علمیه برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۱    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی ضمن توصیه اکید مسلمانان به تکیه بر مشترکات و کنار گذاشتن اختلافات جزیی، تاکید کرد: تا مادامی که متحد هستیم تحریم و تهدید هیچ کدام اثرگذار نخواهد بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۶:۵۲    
مراسم بزرگداشت دائره المعارف قرآن کریم و رونمایی از جلد 15 آن به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۶:۴۹    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نشر شاهد از سال 1368 تاکنون تعداد یک هزار و 685 عنوان کتاب را در قالب چاپ نخست یا چاپ مجدد به جامعه ادبی و فرهنگی کشور عرضه کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۶:۴۶    
مدیر گروه دایرةالمعارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: مراکز پژوهشی باید پروژه هایی را انجام دهند که افراد به شکل موردی و شخصی به تنهایی نمی توانند آنها را انجام دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۶:۴۰    
مدیر علمی دانشنامه جهان اسلام گفت: در جهان با زیان فارسی نمی توانیم دائره المعارف قرآن کریم را منتقل کنیم و باید این مجموعه با استانداردهایی به زبان انگلیسی ترجمه شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۱:۱۸    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با تبیین رابطه ازدواج جوانان با مسؤولیت پذیری در زندگی فردی و اجتماعی شعار فرزند کمتر زندگی بهتر را نادرست و بر خلاف مبانی دینی و مصالح کلان جامعه ارزیابی کرد.
  • ۱