جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 9 آذر 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 آذر 1397 خبر گزاری رسا 2 آذر 1397 خبر گزاری رسا 3 آذر 1397 خبر گزاری رسا 4 آذر 1397 خبر گزاری رسا 5 آذر 1397 خبر گزاری رسا 6 آذر 1397 خبر گزاری رسا 7 آذر 1397 خبر گزاری رسا 8 آذر 1397 خبر گزاری رسا 9 آذر 1397 خبر گزاری رسا 10 آذر 1397 خبر گزاری رسا 11 آذر 1397 خبر گزاری رسا 12 آذر 1397 خبر گزاری رسا 13 آذر 1397 خبر گزاری رسا 14 آذر 1397 خبر گزاری رسا 15 آذر 1397 خبر گزاری رسا 16 آذر 1397 خبر گزاری رسا 17 آذر 1397 خبر گزاری رسا 18 آذر 1397 خبر گزاری رسا 19 آذر 1397 خبر گزاری رسا 20 آذر 1397 خبر گزاری رسا 21 آذر 1397 خبر گزاری رسا 22 آذر 1397 خبر گزاری رسا 23 آذر 1397 خبر گزاری رسا 24 آذر 1397 خبر گزاری رسا 25 آذر 1397 خبر گزاری رسا 26 آذر 1397 خبر گزاری رسا 27 آذر 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 29 آذر 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۲:۰۲    
جمعیت الوفاق طی بیانیه ای به مناسبت روز جهانی حقوق بشر، قوانین رژیم آل خلیفه در جهت نقض حقوق اولیه شهروندان بحرینی را به شدت محکوم کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۰۹    
در بخش فراخوان های مردمی نهمین جشنواره عمار، اهالی محله "ده ونک" تهران، جایزه ای با عنوان جایزه مردمی ده ونک را برای بهترین اثر این جشنواره درباره "قانون دانان قانون شکنان زورمند" اعلام کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۲    
مراسم رونمایی از سایت اسلام پلاس به همت مؤسسه بین المللی ائمة الهدی در مجتمع امین قم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۰:۳۶    
دومین گردهمایی نقشه راه انقلاب اسلامی در آستانه هجدهمین سالگرد بیانات مقام معظم رهبری در 12 آذرماه سال 79 در شهر مقدس قم برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۴۸    
عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان گفت: با تمام توان به مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه می دهیم و از هیچ اقدامی کوتاهی نمی کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۳    
کارشناس دینی گفت: اگر مداحان ما در مورد وقایع کوفه و کربلا وقت بگذارند و بیشتر کار کنند تاثیر زیادی را در بین مردم ایجاد می کنند و خیلی از زوایای این واقعه تاریخی روشن می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۶    
فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت از الحاق ناوشکن پیشرفته و جدید سهند خبر داد و گفت: این ناوشکن قدرت و قابلیتی بالاتر از ناوشکن های جماران و دماوند دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۶:۵۹    
مراسم رونمایی از کتاب سیری در قلمرو شعر نبوی به همراه شب شعر رسول مهربانی با حضور اساتید و شاعران برجسته شیعه و اهل سنت در قم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۶:۵۶    
این نشست به میزبانی سید مهدی شجاعی و با حضور: مصطفی مستور و فرخنده حق شنو و داستان خوانی نیما رییسی روز یکشنبه 11 آذر ماه. ساعت 17 در فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۳:۳۸    
آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه نماینده انقلابی چه در نطق و چه در عمل هرگز منافع شخصی و جناحی را مقدم بر مسائل نظام و مردم در نظر نمی گیرد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۳:۲۹    
آیت الله علم الهدی گفت: مسؤولان ما نباید به لبخند اروپایی ها راضی شوند و به نشست دور میز آن ها دل خوش کنند، چون اروپا هم دستیار آمریکا است .
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۳:۲۳    
امام جمعه موقت کاشان به برخی از ویژگی های انسان های خردمند اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی ها و علائم انسانهای خردمند این است که از حساب روز قیامت خوف و خشیت دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۹:۵۵    
امیر حسنی مقدم تأکید کرد: امروز نیروی دریایی ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و حور محور ولایت مأموریت های خود را انجام داده و از منافع ملی دفاع می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۶    
نماینده حضرت آیت الله سیستانی ثروت انسان را عقل او دانست و بیان داشت: دشمن عاقل بهتر از دوست جاهل است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۰    
جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با اشاره به عدم مشروعیت نتایج انتخابات پارلمانی این کشور، خواستار تحریم دور دوم انتخابات شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۲    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب با بیان این که در برابر نمی توان در برابر ظلم بی تفاوت بود، گفت: برخی از انسان های جاهل می گویند به اهل سنت نباید کاری داشت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۸    
امام جمعه نجف گفت: حضرت آیت الله سیستانی نقشه راه خروج عراق از مشکلات موجود و بهبود وضعیت این کشور را ترسیم کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۱    
نائب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نسبت به آغاز فتنه مذهبی و سیاسی و تهدید ثبات و امنیت داخلی در این کشور هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۱    
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به این که نسل انقلاب اکنون در سرپنجه ها هستند و انگشتانشان بر روی ماشه قرار دارد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۸    
امام جمعه بیروت خاطرنشان کرد: ایران دشمن عربستان نیست بلکه دشمن آن کسانی است که عظمت جهان اسلام را به اندازه یک گاو شیرده پایین آورده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۰    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سیاسی بازی در مجلس تراز انقلاب اسلامی جایگاهی ندارد، گفت: جناح گرایی و منفعت طلبی مهمترین آسیب پیش روی امروز نمایندگان مجلس است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۵    
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اوضاع ناخوشایند کارگران گروه ملی فولاد و نیشکر هفت تپه، گفت: این حوادث تلخ نتیجه بی تدبیری در واگذاری ها، دخالت های ناروا، تزریق نیروی انسانی مازاد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۹    
نماینده ولی فقیه در کاشان اشاره به اینکه هرجایی که اسلام بر دل و جان مردم مسلط شده استکبار سیلی خورده است، گفت: ما معتقدیم استکبار باردیگر در منطقه سیلی خواهد خورد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۳    
مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی با بیان این که در حوزه های علمیه خواهران استان حدود دو هزار نفر مشغول به تحصیل هستند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۷    
امام جمعه همدان گفت: با رهبری های پیامبرگونه مقام معظم رهبری ایران تا به حال به هیچ کشوری باج نداده و دارای عزتی جهانی است اما آل سعود که همه نوع باج به دیگر کشورها می دهد روز به روز ذلیل تر می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۱    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: ثبات بازار ارز در شرایطی است که دور جدید تحریم ها به صورت یکجانبه و غیرقانونی علیه ایران آغاز شده و همه منتظر شوک جدید اقتصادی در کشور بودند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۵    
امام جمعه بیرجند با بیان این که متاسفانه برخی ها به اسم اسلام و انقلاب وعده های دروغ می دهند، گفت: دزدی ها و خیانت ها به اسلام ربطی ندارد و مردم با این بازی ها فریب نمی خورند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۲    
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان، از دستور ویژه رییس جمهور برای رسیدگی به وضعیت کارگران استان خوزستان بعد از نامه نمایندگان خبرگان این استان به رییس جمهور خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۲    
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: امیدوارم در کشور همه درک کنند که ارتباط با آمریکا هیچ سودی برای ما نخواهد داشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۹    
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که مسؤولان به دنبال تولید داخلی در کشور باشند، گفت: حمایت از تولید داخلی مهم ترین کار مسؤولان در کشور شناخته می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۶    
امام جمعه بجنورد گفت: روز دانشجو روزی است که دانشجویان برای اعتراض به ورود آمریکایی ها هزینه های بسیاری دادند و امروز نباید روحیه جهادی و انقلابی دانشجویان گرفته شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۰    
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تأکید بر این که دشمن توان مقابله با نیروهای مسلح را ندارد، گفت: دریادلان ارتش نقش عمده ای در ارتقای امنیت کشور ایفا می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۰    
امام جمعه چالدران در جریان بازدید از فعالیت های تبلیغی روحانیان مستقر این شهر، گفت: وجود مبلغان دینی در شهرها و روستاها موجب تقویت اعتقادات دینی مردم می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۵    
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این که نهضت یمن کل منطقه را تحت تأثیر قرار خواهد داد، گفت: همه تظاهرات ها علیه استکبار و مزدوران آن ها مانند بن سلمان در تونس ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۱۶    
امام جمعه قم با بیان این که بودجه باید متکی بر ظرفیت های داخلی باشد نه امید به خارج مرزها، از دولت و مجلس خواست که بودجه 98 را واقعی ببینند و حمایت از اقشار ضعیف جامعه را مد نظر داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۳    
امام جمعه موقت تهران با انتقاد از تراکم فروشی شهرداری تهران گفت: شهردار تهران باید با تکیه بر نظر رهبر انقلاب درباره استفاده از صاحبان فکر و علم، زمینه حضور دانشگاه در مدیریت تهران را فراهم آورد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۶    
سردار شادمانی تشکیل هسته های مقاومت را خنثی سازی و برملا شدن توطئه های دشمن عنوان کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش بودند تا با تجزیه و نابودی کشورهای منطقه در حجمی گسترده تر منطقه را غارت کنند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۰    
آیت الله مهدوی با استناد به روایات مختلف ویژگی های کلام قبیح مورد بررسی قرار داد و گفت: کلام با توجه به خواستگاهش زیباترین و زشت ترین مخلوق خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۷    
مشاور نظامی فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور زمینی با بیان اینکه کسی که انقلابی نیست خود را طلبکار انقلاب می داند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۴    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سلامت جنسی به معنای حفظ کردن کودک در برابر ابتلا به گناهان جنسی است و عفت و حیا مربوط به روحیه است که باید به صورت یک عادت در وجود کودک نهادینه شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۲    
امام جمعه موقت تهران با تأکید بر این که اسلام با سازش و سکوت همخوانی ندارد، گفت: اسلام اهل سازش با دشمن نبوده و آن اسلامی که با کفر سازش کند را نمی توان اسلام نامید.