جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 10 آذر 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 آذر 1397 خبر گزاری رسا 2 آذر 1397 خبر گزاری رسا 3 آذر 1397 خبر گزاری رسا 4 آذر 1397 خبر گزاری رسا 5 آذر 1397 خبر گزاری رسا 6 آذر 1397 خبر گزاری رسا 7 آذر 1397 خبر گزاری رسا 8 آذر 1397 خبر گزاری رسا 9 آذر 1397 خبر گزاری رسا 10 آذر 1397 خبر گزاری رسا 11 آذر 1397 خبر گزاری رسا 12 آذر 1397 خبر گزاری رسا 13 آذر 1397 خبر گزاری رسا 14 آذر 1397 خبر گزاری رسا 15 آذر 1397 خبر گزاری رسا 16 آذر 1397 خبر گزاری رسا 17 آذر 1397 خبر گزاری رسا 18 آذر 1397 خبر گزاری رسا 19 آذر 1397 خبر گزاری رسا 20 آذر 1397 خبر گزاری رسا 21 آذر 1397 خبر گزاری رسا 22 آذر 1397 خبر گزاری رسا 23 آذر 1397 خبر گزاری رسا 24 آذر 1397 خبر گزاری رسا 25 آذر 1397 خبر گزاری رسا 26 آذر 1397 خبر گزاری رسا 27 آذر 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 29 آذر 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۰۳    
حجت الاسلام مطهری اصل با بیان این که 18 مدرسه علمیه برادران در سطح استان فعالیت دارد، گفت: دو مرکز تخصصی حوزه علمیه نیز در شهرهای تبریز و بناب فعالیت دارد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۴    
حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق گفت: امام خمینی(ره) بسیار شیفته شخصیت شهید مدرس بودند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۸    
آیت الله استادی گفت: شهید مدرس شخصیتی جامع الاطراف بود به طوری که از لحاظ علمی، فقاهت، عرفان و عبادی هم ردیف مراجع زمان خود بود و در بین آحاد مردم نیز دارای جایگاه والایی بوده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۵    
نجفی قدسی با اشاره به مبارزات شهید مدرس با توطئه های استعمار انگلیس، گفت: مخالفت های شدید آیت الله مدرس با قرارداد ننگین واگذاری خاک ایران به کشورهای روس و انگلیس و بیانات افشاگرانه و روشنگرانه این ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۴۴    
مسؤول فرهنگی مرکز عصر ظهور اهواز از برگزاری سلسله نشست های نخبگانی چلچراغ با حضور شخصیت های مطرح کشوری و بین المللی پیرامون چهل سالگی انقلاب اسلامی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۸    
نماینده عضو فراکسیون امید طی سخنانی در یک همایش حجاب اسلامی را زیر سؤال برده و محجبه بودن را دلیل بیماری خود خواند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۲    
حجت الاسلام حجر رسولی: آستان امامزاده روح الله میدان امام خمینی(ره) تهران روزانه میزبان بسیاری از مردم در اوقات مختلف است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۲    
معاون آموزش حوزه علمیه خراسان با اشاره به تصویب رویکرد جدید در مدارس تخصصی سطح 3 گفت: پیگیر آن هستیم که رشته های تخصصی در این حوزه افزایش یابد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۵    
کتاب دانشگاه ایرانی در سپهر بین المللی در کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی نقد و بررسی می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۲    
عضو هیأت علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی در یادداشتی درباره کتاب پل تا جزیره: تاملاتی جامعه شناختی در موقعیت پساانقلابی روحانیت معتقد است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۲    
جشنواره کتاب سال سبک زندگی در سال دوم به کتاب های کودک و نوجوان می پردازد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۲    
آنچه مسلم است اینکه به جز عکس های یادگاری و حواشی خبری جالب توجهی که در نشست گروه 20 در بوئنوس آیرس شاهد ان بودیم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۲    
شهید آیت الله سیدحسن مدرس که با درخشش در یکی از فراز های مهم تاریخ معاصر کشورمان، در قامت یک شخصیت سیاسی برجسته و چند بعدی ظاهر شد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۹    
داغ شدن موضوعی مانند قدرت تیز در محافل سیاسی و عملیاتی آمریکا نشان می دهد جنگ نرم وارد مرحله تازه ای شده است و آمریکا تنها بازیگر فعال این میدان نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۹    
موضوع نرخ واقعی دلار به یکی از اساسی ترین چالش های اقتصادی کشور بدل شده، از طرفی این نرخ در بازار آزاد طی یک سال اخیر سه برابر شده و از طرف دیگر تبعات تورمی آن در حال آشکار شدن می باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۳    
آیا میتوان گفت که غرب درصدد عبور از بن سلمان و کنار گذاشتن او است و بن سلمان نیز با درک این مسأله به سمت روسیه و چین آمده و این دو نیز برای بر هم زدن قاعده بازی آمریکا و همچنین سوق دادن عربستان سعودی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۰    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هم افزایی سپاه و ارتش اقدامات ناامن کنندگان منطقه را خنثی کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۳    
امام جمعه قزوین گفت: امروز ما با اهداف اصلی مسجد فاصله بسیاری داریم، زمان جنگ مساجد برای جبهه های دفاع مقدس یارگیری می کرد، امروز نیز باید به پایگاهی برای حل مشکلات تبدیل شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۵    
امام جمعه بوشهر با اشاره به فعالیت 2 هزار و 800 روحانی در استان بوشهر در امر تبلیغ، گفت: یک هزار و 100 روحانی از حوزه علمیه برادران و یک هزار و 700 مبلغه از حوزه علمیه خواهران برای امر تبلیغ به نقاط ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۲:۲۴    
حجت الاسلام پژمان فر گفت: مردم مهمترین پشتوانه برای نظام هستند و اگر بخواهیم از این گردنه ها عبور کنیم، باید به مردم اتکا داشته باشیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۱۴    
انتشارات روایت فتح چهار مجلد تازه از مجموعه کتاب های مدافعان حرم را روانۀ بازار کتاب کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۴:۱۶    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر تقویت نقش و جایگاه مساجد در مقابله با آسیب هاس فرهنگی و اجتماعی گفت: روحانیان مساجد را پایگاه فعالیت های تبلیغی خود قرار دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۱۶    
جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) با حضور مهمانان مسلمان و مسیحی، در کلیسای اسکندریه برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۱۶    
دوره های حفظ قرآن ویژه کودکان و جوانان در شهر بنت جبیل از توابع استان النبطیه لبنان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۱۳    
نمایشگاه خوشنویسی مناجات نامه حضرت علی(ع) و اشعار عرفانی به همراه کارگاه خوشنویسی نستعلیق در کالج وابسته به معبد بودایی های فیلیپین برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۵۴    
نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: تولید کالای ایرانی باید به گونه ای باشد که در آینده نزدیک در نمایشگاه های بین المللی بتوانیم با محصولات مشابه خارجی رقابت سخت و تنگاتنگی داشته باشیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۴۵    
مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به اینکه دشمن به دنبال لبریز کردن صبر و تحمل ملت ایران است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۴۲    
آیت الله مهدوی گفت: یکی از مسائلی که سبب تقویت ایمان می شود پذیرش لسانی و قلبی ولایت الله و به دنبال آن ولایت رسولان الهی و اوصیای ایشان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۳۶    
حجت الاسلام احمدی با تأکید بر این که همه دغدغه نمایندگان مجلس باید پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم باشد، گفت: تضارب آراء و سلایق مختلف سیاسی در مجلس باید روند خدمت رسانی به مردم را تسهیل کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۳۹    
گرامیداشت یاد 200 شهید فردوس، 50 یادواره برای شهدای قاینات و راهیابی 3 مستند از خراسان جنوبی به جشنواره های بین المللی عناوین برخی از اخبار کوتاه این استان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۳۶    
یادواره شهدای شهرک رزمندگان اهواز با حضور معاون فرهنگی حشد الشعبی عراق برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۳۳    
حجت الاسلام سواری از حضور 20 طلبه از مدارس سفیران علی بن ابی طالب کوی علوی و امام خامنه ای در طرح دو روزه پاکسازی و لایروبی خیابان آزادی کوی علوی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۳۰    
معاون تبلیغ مدرسه المهدی(عج) اهواز از برگزاری مراسم عمامه گذاری 13 طلبه به دستان آیت الله موسوی جزایری خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۲۷    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با رد کردن نظریه ای که قائل به وجود اسباب ظاهری در وقوع معجزات است، گفت: برای به فعلیت رسیدن اراده خداوند در معجزات هیچ نیازی به اسباب نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۲۴    
امام جمعه فاروج گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به تأسی از شهید مدرس ضمن شناخت برنامه های دشمن، در راستای اعتلای ارزش های اسلامی و انقلابی گام بردارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۱۸    
امام جمعه موقت تهران گفت: بدن ما مرکب ما است پس باید به این مرکب برای رسیدن به خدا و خدمت در راه خدا رسیدگی کنیم؛ سلامتی، نشاط و اقتدار بدن، جزء مقدمات واجبات است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۱۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر تسهیل شرایط ازدواج جوانان و ترویج ازدواج آسان، گفت: تأخیر در ازدواج ناشی از ضعف آگاهی دینی و اجتماعی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۱۲    
حجت الاسلام کرامتی ضمن بیان برنامه های پژوهشی دبیرخانه شورای عالی از نخستین حضور و اهداف این نهاد برای شرکت در نمایشگاه هفته پژوهش خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۰۹    
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که دشمنان و بدخواهان دین همه توان خود را برای کمرنگ کردن ارزش های الهی در جامعه اسلامی به کار گرفته اند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۰۶    
مدیر مدرسه علمیه دارالسلام گفت: انسان در تعاملات باید مراقب باشد با چه کسی ارتباط دارد؛ اگر جبهه عقل و نورانیت را تقویت کنیم، خود به جنگ ظلمت خواهد رفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۲:۰۰    
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: یکی از مشکلاتی که جوان امروز درگیر آن است این است که از همان اول به دنبال یگانه شدن هستند اما به دلیل برداشت اشتباه و انتظارات زیاد از یگانگی به بیگانگی می رسند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۱:۲۱    
این کتاب با هدف معرفی بیشتر گردان کمیل از لشکر 27 محمدرسول الله (ص) در سال های دفاع مقدس نوشته شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۳۰    
مهدی لطفی پناه در یادداشتی به ارائه راه کارهایی پرداخته است که سبب می شود بدون اینکه از بچه ها بخواهیم درس بخوانند یا به کتابخوانی بپردازند، خود شروع به مطالعه کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۲۱    
صدها نفر از مردم موریتانی با برگزاری تظاهراتی، مخالفت خود را با سفر محمد بن سلمان ولی عهد سعودی به کشورشان اعلام کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۱۸    
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان اعلام کرد هیأت فلسطینی حاضر در لاهه تلاش آمریکا برای لغو عضویت فلسطین در سازمان منع گسترش سلاح های شیمیایی را بی نتیجه گذاشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۱۵    
امیر قطر امروز بر اهمیت دستیابی به راه حل عادلانه، فراگیر و پایداری آرمان فلسطین و نیز پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی بر اراضی عربی تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۹    
چهارمین همایش بین المللی زبان و ادبیات عرب از سوی آستان مقدس عباسی در شهر مقدس کربلا برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۰۶    
حجت الاسلام محققی مقاله ارسالی خود به همایش اخلاق و رسانه با موضوع کارکردها و کژکارکردهای اخلاقی طنز در رسانه را در پیش نشست این همایش ارائه کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۵۷    
نماینده مجلس با تأکید بر این که لوایح FATF برای مردم دردسرساز است، گفت: با تصویب این لایحه اطلاعات مالی کشور برای دشمن شفاف خواهد شد و نه تنها اقتصاد کشور بهبود نخواهد یافت بلکه وضعیت بدتر خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۵۴    
مقابله با روحانیت و محدود کردن حوزه عمل و نظر آنان و در نهایت، مذهب زدایی از حوزه های سیاست و حکومت و مبارزه با مظاهر و مجامع مذهبی در عرصه اجتماع، یکی از اهداف دائمی دوره پهلوی اول و دوم بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۴۲    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان این که وحدت امت اسلام زمینه ساز پیشرفت و اقتدار مسلمانان است، گفت: وحدت امت اسلامی خنثی کننده توطئه دشمنان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۴۲    
استاد عابدی گفت: ادیانی مثل بودا، اصلا معلوم نیست که بودا کیست؛ دو نفرند یا یک نفر و احتمال قوی دو نفرند و با هم اشتباه شده اند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۶    
پس از اینکه مأمورین حکومت عباسی در ساوه جلوی کاروان حضرت معصومه را گرفتند حدود 23 نفر از آن ها کشته شدند گروهی اسیر و گروهی نیز متواری گردیدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۰    
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توجه دین اسلام به ارتباطات جهانی، گفت: با توجه به عنصرهایی همچون فرهنگ، ارتباطات، هویت و تکنولوژی می توان ارتباطات جهانی را تقویت کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۲۷    
مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی به ارائه پاسخ های مخاطبان درباره موضوع "ظهور و قیامت " پرداخته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۱۵    
مدیر حوزه علمیه لرستان بر ضرورت حضور و حمایت خیران برای توسعه و تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه استان تأکید کرد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۷    
کودکان با آن طراوت و پاک فطری خود به دور از هر نوع بازی سیاسی، مدام قربانی انیمیشن هایی با کیفیت فول اچ دی و جذابِ گمراه کننده غربی ها می شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۱    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه موضوعات مرتبط با کلیات منابع و مصارف بودجه سال 1398 کل کشور را با تاکید بر توجه به نیازهای مردم به ویژه اقشار کم درآمد بررسی کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۴۶    
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز بر ضرورت برگزاری یادواره شهدا تأکید کرد و گفت: برگزاری این یادواره ها مصداق بارز کار فرهنگی است و ضرورتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۴۶    
نماینده مجلس با تاکید بر اینکه شناسایی مراکز اقتصادی کشور یکی از اهداف سیاسی دشمن است، تصویب CFT را به معنای میدان دادن به دشمن برای فشار اقتصادی بیشتر به مردم دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۴۳    
یکی از مراجع تقلید نجف اشرف خواستار آموزش و معرفی عقاید اسلامی و امور دینی به نسل جدید شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۱    
دوره آموزشی معارف انقلاب اسلامی به همت مؤسسه میقات جوانان انقلاب اسلامی ویژه طلاب برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۵    
گروهی از زنان ایزدی قربانی جنایات داعش در عراق، از یک شرکت فرانسوی به اتهام تأمین مالی گروهک تکفیری تروریستی داعش شکایت می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۲    
سازمان عفو بین الملل سلب تابعیت 32 شهروند بحرین در پی برگزاری دور اول انتخابات در این کشور را محکوم کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۲    
جامعه مسلمانان منطقه لائویس در استان لاینستر جمهوری ایرلند، قصد دارند از امروز درهای مسجد خود را به روی مردم باز کنند تا افراد مختلف بتوانند با محل عبادت آنها آشنا شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۲    
وزیر اوقاف مصر با بیان لزوم درک صحیح آموزه های اسلام، تحقق عدالت اجتماعی در جامعه اسلامی را در گرو نهادینه سازی فرهنگ خیرخواهی همگانی دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۶    
در نشست ائمه جمعه، جماعات و مبلغان شهر دهلی، پایتخت هند از فضای مجازی یاد و از آن به عنوان فرصتی طلایی برای علما عنوان شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۳    
دور دوم انتخابات پارلمانی بحرین نیز با وجود تحریم این انتخابات از سوی مخالفان این کشور، صبح امروز آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۳    
سازمان پزشکان بدون مرز اوضاع خدمات درمانی در نوار غزه را نامناسب خواند و از احتمال معلولیت دائمی حدود هزار مجروح راهپیمایی های بازگشت خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۳    
مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز گذشته6 قطعنامه در حمایت از فلسطین و علیه رژیم صهیونیستی به تصویب رساند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۰    
حجت الاسلام شیخ الاسلامی با اشاره به اهمیت شناخت، ساخت و مدیریت پیام فرهنگی، خلاقیت در شناخت پیام و نوآوری در تولید محتوای مورد نیاز جامعه را از وظایف حوزویان دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۰۴    
حجت الاسلام والمسلمین ساجدی با اشاره به مؤلفه های سلامت معنوی گفت: بدیل های کاذبی در زندگی وجود دارد که اگر به درستی در حوزه سلامت معنوی حرکت نکنیم و جامعه ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۴۶    
الازهر مصر در فتوایی تاکید کرد که عدم طهارت در فرضی که وضو یا تیمم میسّر نباشد، رافع وجوب نماز نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۴۳    
دولت ترکیه در اقدامی نمادین نام خیابانی که قرار است سفارت جدید آمریکا در آن ساخته شود را به مالکوم ایکس تغییر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۴۳    
به همت مجمع پژوهش های اسلامی الازهر اولین دوره تربیت مبلغان دینی با حضور 60 طلبه نخبه دینی از سراسر جهان اسلام برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۴۰    
دوره تخصصی تربیت مربی سواد رسانه ویژه طلاب و مبلغان از سوی مؤسسه رسانه دین گستر ماندگار با همکاری پژوهشکده باقرالعلوم(ع) برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۷    
رییس دانشکده اصول الدین الازهر با تاکید بر لزوم رجوع جامعه اسلامی به سنت نبوی، پیامبر اکرم(ص) را سفیر هدایت برای جهانیان عنوان کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۴    
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که روحانیت اگر می خواهد رهبری جامعه را به دست گیرد در مرحله نخست باید بر خودش رهبری کند، اظهار کرد: با خودسازی می توان جامعه و مردم را ساخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۴    
یک کارشناس بین المللی، ضمن انتقاد از کشتار غیر نظامیان در افغانستان، دلیل حضور نیروهای آمریکایی در این کشور را تقویت و تشکیل حکومتی دست نشانده توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۱    
یک فعال حقوق بشر، صدور حکم اعدام و ا جرای آنها علیه شهروندان بحرینی به خاطر فعالیت در حوزه آزادی بیان را بی عدالتی و غیرقانونی عنوان کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۱    
بحرینی ها طرحی ملی اجرا کرده اند که از طریق آن درصدد هستند تا با تلاش سران عرب حوزه خلیج فارس در ارتباط با معامله قرن درباره فلسطین مقابله کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ایران اسلامی ظرفیت رسیدن به توسعه و پیشرفت بیشتری دارد، گفت: در مقابل تفکر بسیجی نیز یک تفکر دیگر به نام تفکر مادی گرایی وجود دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۹    
حجت الاسلام و المسلمین جلالی با بیان این که قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی با سرعت در حال حرکت است، گفت: هیچ قدرتی نمی تواند مانع از پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: یکی از اهداف جشنواره ملی ترانه و شعر سپید رضوی، اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی بوده است و باید به دنبال ترویج فرهنگ رضوی باشیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۶    
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که در آستانه دهه چهارم انقلاب تلاش ها باید در جهت معرفی خدمات نظام اسلامی بیشتر شود، گفت: تبلیغ صحیح دستاوردهای انقلاب سبب خنثی شدن توطئه دشمنان خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۳    
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که روحیه ایستادگی و مقاومت باید بیشتر در میان مسؤولان کشور تقویت شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۰    
نماینده خبرگان با اشاره به بیداری در سراسر جهان و نقش انقلاب اسلامی در گسترش آن گفت: امروز در جهان یک بیداری فراگیر آغاز شده که در این جهت نقش انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و تفکر و اندیشه انقلابی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۷    
آیت الله طبرسی با اشاره به این که انقلاب اسلامی سبب رشد فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه شده است، گفت: تا پیش از پیروزی انقلاب ارزش های دینی و قرآنی تنها در مسائل فردی خلاصه می شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۱    
حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با بیان این که شورای عالی زمینه های برگزاری کرسی های آزاد اندیشی را فراهم کند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۱    
استاد حوزه علمیه با تاکید براینکه یأس و ناامیدی در مکتب اهل بیت(ع) بی معنا است، گفت: اینکه امروز رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط بحرانی موجود می فرمایند ما در هیچ زمینه ای بن بست نداریم نشأت گرفته ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۳    
آیت الله زنجانی در همایش بزرگداشت علامه امینی در تبریز گفت: بررسی حالات بزرگان موجب رویش رحمت الهی می شود، چرا که این عالمان ربانی بر گردن تمام شیعیان حق دادند.
  • ۱