جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۹:۳۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 23 آذر 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 آذر 1397 خبر گزاری رسا 2 آذر 1397 خبر گزاری رسا 3 آذر 1397 خبر گزاری رسا 4 آذر 1397 خبر گزاری رسا 5 آذر 1397 خبر گزاری رسا 6 آذر 1397 خبر گزاری رسا 7 آذر 1397 خبر گزاری رسا 8 آذر 1397 خبر گزاری رسا 9 آذر 1397 خبر گزاری رسا 10 آذر 1397 خبر گزاری رسا 11 آذر 1397 خبر گزاری رسا 12 آذر 1397 خبر گزاری رسا 13 آذر 1397 خبر گزاری رسا 14 آذر 1397 خبر گزاری رسا 15 آذر 1397 خبر گزاری رسا 16 آذر 1397 خبر گزاری رسا 17 آذر 1397 خبر گزاری رسا 18 آذر 1397 خبر گزاری رسا 19 آذر 1397 خبر گزاری رسا 20 آذر 1397 خبر گزاری رسا 21 آذر 1397 خبر گزاری رسا 22 آذر 1397 خبر گزاری رسا 23 آذر 1397 خبر گزاری رسا 24 آذر 1397 خبر گزاری رسا 25 آذر 1397 خبر گزاری رسا 26 آذر 1397 خبر گزاری رسا 27 آذر 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 29 آذر 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۵۷    
وزیر اطلاعات کشور پس از دیدار با رییس جمهور آذربایجان گفت: سرویس های امنیتی و اطلاعاتی دو کشور ایران و جمهوری آذریجان پیش نویس قراردادی را در خصوص تحکیم روابط امنیتی دو کشور تدوین کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۳۹    
آمریکایی ها روی یک عاملی هم حساب کرده بودند و آن اینکه مردمی که همیشه به عنوان اصلی ترین پشتوانه های نظام روبه روی آن ها می ایستادند، به دلیل تحریم ها و فشارهای وارده بر زندگی شان ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۶:۳۱    
آیین رونمایی از آثار مرکز پژوهشی دائرةالمعارف علوم عقلی اسلامی در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۶:۳۱    
نرم افزار مجموعه آثار آیت الله محمد یزدی در مرکز تحقیقات کامپیوتری نور تولید و منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۶:۲۸    
نیکنام حسینی پور در بازدید از کتابخانه دیجیتالی گویا با اعلام حمایت از تولید کتاب های گویا برای نابینایان ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۶:۲۸    
حجت الاسلام علی اصغر رضوانی در کتاب آداب گفت وگو و مناظره از دیدگاه قرآن و روایات به تبیین مفهوم گفت وگو در ادبیات قرآنی و حدیثی پرداخته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۴۳    
قطعاً منتقدان دلسوز دولت از اینکه دولتمردان را که خود به گوشه رینگ رفته اند، سرزنش و تخطئه کنند، راضی نیستند، اما هیچ چیز مثل پذیرش خطا در این روز ها به دولت برای عبور از مشکلات جاری کمک نمی کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۱۲    
امروز سعودی های اشداء علی الیمن والبحرین که دون کیشوت وار و با خیال پردازی قرار بود کار یمن را سه روزه یکسره کنند خود در تله مقاومت یمنی ها گرفتار شده و با بر انگیخته شدن خشم الهی نظاره گر نابودی و ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۰۹    
اگر برجام نباشد چه می شود؟ این سؤال از آن جهت مهم است که بسیاری از مسائل ریز و درشت کشور به این ماجرا پیوند خورده و تحت تاثیر آن است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۴    
امام جمعه کرج گفت: هشدارهایی که رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته دادند مطالب بسیار مهمی بود که هم مردم و هم مسؤولان باید به آن توجه کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۴    
یازدهمین دوره مسابقات ملی حفظ و تلاوت قرآن نخبگان عراق، 29 آذر تا 2 دی ماه سال جاری در مسجد کوفه برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۱    
رییس جمهوری سوریه بر مقابله با سیاست های برخی کشورهای غربی برای در هم شکستن اراده ملت های آزاده تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۱    
پارلمان اندونزی در واکنش به شکنجه و آزار و اذیت مسلمانان اویغور از سوی دولت چین، تحرک جدی دولت اندونزی به عنوان پرجمعیت ترین کشور مسلمان برای پایان دادن به این وضعیت را خواستار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۱    
رییس انجمن بین المللی اسلامی ترکیه اعلام کرد که سومین نمایشگاه بین المللی مجامع بهداشتی اسلامی با هدف افزایش همکاری اقتصادی میان ترکیه و کشورهای اسلامی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۳:۳۱    
رییس دفتر رییس جمهور روابط و همکاری های ایران و ترکیه را مثبت و روبه گسترش دانست و بر ضرورت تلاش در راستای توسعه، تقویت و ارتقا سطح مناسبات دوجانبه، منطقه ای و بین المللی تهران-آنکارا تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۳:۰۷    
دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: نصیری، زندانی زندان لنگرود که به جرم توهین به مقدسات در فضای مجازی در حال گذراندن محکومیت حبس خود بوده ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۷    
آیت الله حیدری با بیان اینکه ارتباط داعشی ها با نوچه های داخلی شان از طریق فضای مجازی صورت می گیرد، گفت: وزارت ارتباطات برای حفظ امنیت همه جانبه کشور مرزبانی فضای مجازی را جدی بگیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۴    
جبهه العمل اسلامی لبنان از عملیات شهادت طلبانه فلسطینی ها علیه نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی تمجید و قدردانی کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۹    
نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: مردم، جوانان و مسؤولان در مقابل توطئه های استکبار و در رأس آن آمریکا بیدار و هوشیار باشند و برای تقویت اقتصاد کشور و تولید ملی تلاش مضاعف داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۳    
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: زیر سؤال بردن توان موشکی، از بین بردن عناصر وحدت و ضربه زدن به دستاوردهای انقلاب از اهداف دشمن است و در سایه بصیرت و وحدت این دسیسه ها خنثی می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۴:۴۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دشمن با تهدید و تحریم علیه یک ملتی قدرت خود را نشان نمی دهد بلکه این اقدامات آن ها نشان دهنده ضعف استکبار جهانی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۴:۴۴    
حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه مسؤولان با بی تدبیری زمینه سوءاستفاده دشمنان را فراهم نکنند، گفت: مسؤولان گاهی مواقع با بی تدبیری های خود و جهادی کار نکردن در زمین دشمن بازی می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۴:۴۴    
امام جمعه قم وحدت حوزه ودانشگاه را لازمه پیشبرد آرمان های انقلاب دانست و گفت: حوزه برای هرگونه همکاری، همدلی و همگرایی با دانشجویان عزیز سینه گشاده دارد و آماده هرگونه تعامل و همکاری است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۴:۴۱    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به این که کشور نیازمند مسؤولانی دلسوز، مردمی و به دور از اشرافی گری است، گفت: دشمن به دنبال ایجاد موج نارضایتی میان مردم است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۸    
امام جمعه رشت با بیان این که امروز یکی از اهداف مهم دشمن دور کردن ما از نقاط قوت و ظرفیت های بالای کشور است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در اوج قدرت انقلاب اسلامی، خطر خیانت خواص در کمین کشور نشسته است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۴:۱۴    
امام جمعه موقت تهران با انتقاد صریح از عملکرد دولت در زمینه FATF، خطاب به دولتمردان گفت: برجام را دوباره با FATF تجربه نکنید، زیرا این کنوانسیون مایه خودتحریمی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۵    
امام جمعه ساری با انتقاد از عدم شایسته سالاری در ارادت و نهادها و جایگزین شدن رابطه و پارتی بازی به جای ضابطه و قانون،گفت: این بساطی که امروز در ادارات کشور می بینیم به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۹    
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که نخستین نقشه استکبار جهانی، هدف گرفتن اقتصاد ایران است، گفت: دشمنان با هدف گرفتن معیشت مردم، به دنبال فتنه جدیدی علیه ملت ایران هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۳    
معاون پژوهش مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) تهران با تأکید بر اینکه موضوعات پژوهش باید کاربردی شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۰    
حزب الله لبنان ضمن تمجید نسبت به عملیات های استشهادی علیه اشغالگران خاطرنشان کرد: عملیات استشهادی علیه رژیم صهیونیستی نشان دهنده آمادگی بالای مقاومت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۳:۴۷    
رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با بیان این که امروز لشکر فاطمیون یک یگان با قدرت و با استقامت است، گفت: نام لشکر فاطمیون دشمن را به وحشت انداخته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۳:۳۸    
نخستین یادواره شهدای روحانی مدافع حرم با عنوان منذران صادق در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۳:۳۵    
معاون پژوهش مدرسه علمیه معصومیه قرچک با بیان اینکه متأسفانه دولت در حوزه پژوهشگری حمایت چندانی از پژوهشگران نداشته است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۳:۳۲    
معاون پژوهش مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) تهران سطح پایین دانش برخی از طلاب را آسیبی بر سر راه تولید علوم دینی دانست و گفت: لازمه پیشرفت اسلام و ترویج دین، کسب دانایی در علوم پیشرفته روز است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۳:۲۹    
آیت الله اعرافی با اذعان به درخشندگی حوزه های علمیه در طول تاریخ، گفت: هرچند روحانیت هم از امکان انجام کار خطا مبرا نیست اما روحانیت جریانی است که در سخت ترین شرایط ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۳:۲۳    
معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) پاکدشت با بیان اینکه ثمره علم در پژوهش است، گفت: وقتی پژوهشگری ضعیف باشد نمی توان قدمی برای نیازهای کشور برداشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۳:۲۰    
حجت الاسلام والمسلمین الله وردی با بیان این که مرکز مدیریت قم زمینه هجرت طلاب از قم را فراهم کند، گفت: تقویت کردن درس خارج و وجود مدارس تخصصی در شهرستان ها زمینه را برای هجرت طلاب از قم فراهم می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۳:۱۷    
حجت الاسلام فلاحی با توجه به این که دشمن به دنبال نفوذ در کشور است، گفت: نفوذ در مسؤولان و تفرقه بین مردم از اهداف دشمن در کشور است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۳:۰۵    
آیت الله مهدوی گفت: سینه طالب علم استعداد بیشتری برای پذیرش علوم مختلف نسبت به دیگران دارد؛ این استعداد که در علم فلسفه به عنوان قوه از آن یاد می شود به معنای توانایی بالقوه شخص برای دریافت علوم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۳:۰۲    
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب چراغ راهی برای همه مسؤولان و مردم است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خانواد های ایرانی کوچکتر و کوچکتر شده اند و طبیعی است که کوچکتر شدن خانواده دارای عوارض است و آسیب هایی را برای جامعه به همراه دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۳    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ولایت پذیر و مطیع اهل بیت(ع) بودند، گفت: حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) محدثی والامقام و از دانشمندان و عالمان زمان خویش بودند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۳    
یکی از مراجع تقلید نجف اشرف گفت: اراده الهی موجب پیروزی ملت عراق بر جریان تروریستی داعش شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با استناد به روایات معصومین(ع) و با بیان این که انسان کینه توز در طول زندگی اش ناراحت است، گفت: ملازمت نفس در کسب حلم سبب دور شدن کینه از دل می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۲:۴۱    
رییس ائتلاف الفتح عراق اعلام کرد که مراجع تقلید این کشور بر آزادی رای عادل عبدالمهدی در تشکیل کابینه عراق تاکید وافری انجام داده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۲:۲۶    
یکی از مراجع تقلید نجف اشرف حفظ و احترام به نظم و قانون را واجب اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۲:۰۸    
کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل از رییس مرکز گفت وگو و تسامح بحرین به خاطر فعالیت های حقوقی در دفاع از مردم این کشور تجلیل کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۲:۰۵    
رژیم آل خلیفه یکی دیگر از علمای بحرین را به اتهامات واهی بازداشت و دستگان قضایی این رژیم، مدت بازداشت وی را 15 روز دیگر تمدید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۲:۰۲    
مرکز حقوق بشر بحرین اعلام کرد که نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه طی هفته گذشته، شش شهروند بحرینی را به اتهام مشارکت در تظاهرات مسالمت آمیز، بازداشت کرده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۱:۵۹    
مجلس سنای آمریکا شب گذشته دو قطعنامه را علیه عربستان سعودی در ارتباط با جنگ یمن و ترور روزنامه نگار منتقد سعودی به تصویب رساند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۱:۵۶    
سخنگوی جنبش انصار الله و رییس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی در مذاکرات سوئد با اشاره به اهمیت آتش بس در الحدیده، این مسأله را پیروزی برای شهروندان یمنی به شمار آورد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۱:۲۰    
نسخه الکترونیکی ترجمه کتاب اصول کافی به قلم استاد انصاریان به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۱:۰۹    
نخستین حوزه مجازی تولید محتوای کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان کاشان افتتاح شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۱:۰۰    
نشست علمی تخصصی بررسی مفهوم ترور با سخنرانی قاضی زاده هاشمی و موسی زاده به همت بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۹    
نشست علمی و مهارتی إقراء با حضور شیخ محمد عصفور و جمعی از اساتید، حافظان و قاریان جامعه قرآن ایران اسلامی در سالن امام خامنه ای حرم مطهر برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه سیالیت و روح زنده هر شهری به فرهنگ و هنر پویای آن است، گفت: کتاب ماناترین، قدیمی ترین، نافذترین و موثرترین رسانه است.