جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۷May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 22 مرداد 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 مرداد 1397 شفاف 2 مرداد 1397 شفاف 3 مرداد 1397 شفاف 4 مرداد 1397 شفاف 5 مرداد 1397 شفاف 6 مرداد 1397 شفاف 7 مرداد 1397 شفاف 8 مرداد 1397 شفاف 9 مرداد 1397 شفاف 10 مرداد 1397 شفاف 11 مرداد 1397 شفاف 12 مرداد 1397 شفاف 13 مرداد 1397 شفاف 14 مرداد 1397 شفاف 15 مرداد 1397 شفاف 16 مرداد 1397 شفاف 17 مرداد 1397 شفاف 18 مرداد 1397 شفاف 19 مرداد 1397 شفاف 20 مرداد 1397 شفاف 21 مرداد 1397 شفاف 22 مرداد 1397 شفاف 23 مرداد 1397 شفاف 24 مرداد 1397 شفاف 25 مرداد 1397 شفاف 26 مرداد 1397 شفاف 27 مرداد 1397 شفاف 28 مرداد 1397 شفاف 29 مرداد 1397 شفاف 30 مرداد 1397 شفاف 31 مرداد 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۲:۱۰    
مرکز روسی مسئول پذیرش و توزیع آوارگان سوری اعلام کرد که حدود 100 پناهجوی سوری طی 24 ساعت گذشته از لبنان به کشورشان بازگشته اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۱:۱۰    
جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری عامل زمین خواری 5 میلیارد ریالی در بجنورد خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۲۵    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : رئیس ، مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره شستا بهترین و کارآمدترین هیات مدیره ادوار شستا هستند و شفافیت و پاسخگویی شستا ضروری است و باید بیش از گذشته نهادینه شود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۰    
توسعه فن آوری و تکمیل زیرساخت های آی تی در مجموعه صنعت بیمه یک ضرورت جدی است و پیش از تکمیل این زیرساخت ها نمی توان توقع داشت که امر نظارت با دقت کامل صورت بگیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۵    
رشد قیمت اجاره مسکن و نیز هزینه های سرسام آور زندگی در کلان شهر تهران باعث شده تا بسیاری از مستأجران عطای زندگی در پایتخت را به لقایش ببخشند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۵    
در مراسمی که به مناسبت روز جهانی چپ دست ها در تهران برگزار شد ، شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران از تمبر اختصاصی روز جهانی چپ دست ها رونمایی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۵    
حیدر العبادی نخست وزیر عراق اعلام کرد هزینه روادید زائرین اربعین حسینی امسال کاهش می یابد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۰    
معاون سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد: یکی از شرکت های معروف لبنیات به علت گرانفروشی 35 میلیارد تومان از سوی شعبه بدوی جریمه شده است که در صورت قطعی شدن حکم، نام آن شرکت را به مردم اعلام خواهیم کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۵    
پیرو انتشار خبری در برخی رسانه ها با عنوان بازداشت یکی از اعضای شورای شهر تهران، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران توضیحاتی منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۱۰    
رئیس دیوان محاسبات گفت: با نظارت پیشگیرانه دیوان در بخش ریالی 13 هزار میلیارد تومان و بخش ارزی 4 میلیارد دلار شناسایی و وارد خزانه شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۱۰    
مدیر سابق دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید می گوید همسر ترامپ در رفتارهای اجتماعی خود، علناً بر ضد شعارها و سیاست های همسرش گام برمی دارد و منتظر روز تمام شدن دوره ریاست جمهوری ترامپ و تقاضای طلاق است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۳۵    
پژمان جمشیدی با انتقاد از وضعیت اخیر ورزشگاه ها و فحاشی هایی که رایج شده است، تاکید کرد اگر برای این وضع فکری نکنیم در آینده، بیشتر دچار مشکل خواهیم شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۳۰    
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با بیان اینکه چرخه مدیریت کشوری دچار ایستایی است، گفت: قانون منع استفاده از بازنشستگان در مجلس تصویب شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۳۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد سقف، محدودیت و معیار پرداخت مهریه قبلا انجام شده و امکان تغییر این مسئله وجود ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۵    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از شناسایی یک انبار احتکار میلگرد به میزان 50 هزار تن در شهرستان زرندیه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۵    
نخست وزیر عراق روز دوشنبه گفت این کشور از همه تحریم های آمریکا علیه ایران پیروی نخواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۵    
استاندار تهران در مورد قانون منع به کارگیری بازنشستگان تصریح کرد: با توجه به اینکه این قانون شامل اینجانب نیز می شود در صورت ابلاغ در اسرع وقت اجرا خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۰    
در مراسم رونمایی از سند ثبت جهانی چوگان به نام ایران در یونسکو درمجموعه چوگان قصر فیروزه تهران در حالی که مسئولان دعوت شده در جایگاه ویژه حضور داشتند قسمتی از سازه جایگاه ویژه فرو ریخت و افرادی که ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۰    
به گزارش شفاف ، یک مقام ارشد کاخ سفید از قصد دولت آمریکا برای قطع دسترسی ایران به سامانه جهانی پیام رسان بین بانکی (سوئیفت) خبر داده است. ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۵    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش بار دیگر با اظهار نظر عجیب و ناشیانه اش خبر ساز شد. داورزنی که هر چند ماه یکبار جمله ای برای یادداشت در تاریخ به زبان می راند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۰    
ترکیه دونالد ترامپ را متهم به رهبری حمله به ارز ملی خود کرده است. لیر ترکیه تقریبا 40 درصد از ارزش خود در برابر دلار آمریکا را در سال جاری از دست داده است و، به منظور کاهش نوسانات ارزی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۰    
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به طرح موضوع رسیدگی به پرونده های اقتصادی اخیر در جلسه مسئولان عالی قضایی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۰    
گرچه با باز شدن صرافی ها و شروع فعالیت ارزی تقاضای خرید دلار به سمت آنها روانه شده است؛ اما خانه دارهایی که هیچ بهانه واقعی و یا مدرکی برای خرید ارز در صرافی ندارند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۵    
به گفته مدیرعامل متروی تهران بانک شهر به تعهدات خود در زمینه کمک مالی برای تجهیز خط 6عمل نکرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۴۰    
وزیر خارجه روسیه امروز (دوشنبه) با دبیرکل سازمان ملل درخصوص حل و فصل اوضاع در سوریه گفتگو کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۲۶    
وزارت کشور ترکیه اعلام کرد که علیه صدها حساب کاربری در شبکه های اجتماعی به خاطر دامن زدن به سقوط ارزش لیر دست به اقدام حقوقی می زند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۲۰    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بیانیه ای صادر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۱۵    
اغلب بانک ها به مشتریان خود اعلام کرده اند که امکان خرید اوراق گواهی 18 درصد یک ساله فراهم شده است؛ سودی که سه درصد بالاتر از نرخ 15 درصد سپرده بانکی است و این سوال را ایجاد کرده که آیا مشتریان شبکه ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۲۰    
ایجاد صندوق های روستایی در قلعه گنج از جانب بنیاد علوی باعث توانمندسازی ساکنان محروم این مناطق شده است؛ الگوی حمایتی که می تواند برای توسعه و فقرزدایی در دیگر نواحی کشور اجرایی شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۱۵    
هموارهیکی از چالش های بزرگ پیش روی مدیران اجرایی کشور، تولید و توسعه اشتغال شهروندان از این مسیر بوده که به واسطه برخی مسائل و مشکلات حاشیه ای آنچنان که باید و شاید نمره قبولی نگرفته است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۱۱    
باشگاه المپیاکوس برای فروش مهاجم ایرانی خود خواستار حداقل 7 میلیون یورو است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۰۱    
وزیر خارجه ایران در گفتگو با شبکه الجزیره درباره تهدیدات واشنگتن ضد تهران و نیز غیرقابل گفتگو نبودن برنامه موشکی ایران به بیان مواضع پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۵۵    
رئیس قوه قضاییه با قدردانی از مقام معظم رهبری گفت: برخی تشریفات در روند رسیدگی به پرونده های اخلالگران در نظام اقتصادی حذف شده و تغییری در ماهیت رسیدگی به جرایم و مجازات ها ایجاد نشده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۰۵    
تقسیم درصد تملک پنج کشور حاشیه دریای خزر، جزو پرونده های بسیار پیچیده حقوق بین الملل طی سال های اخیر است؛ که هنوز بعد از ربع قرن مذاکره و نشست و رفت و آمد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۴۵    
محسنی اژه ای بابیان اینکه مقرر شد در مرحله ابتدایی 6 دادگاه ویژه برای رسیدگی به پرونده های اخیر اقتصادی تشکیل شود،گفت: قضات این دادگاه ها معرفی وتا عصر امروز برای همه آنها ابلاغ صادر می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۴۰    
کاربر عربستانی مشهور توئیتر از آماده باش ناگهانی در تیم پزشکی پادشاه این کشور و وجود تردیدهایی در مورد توانایی او برای استقبال از حجاج در مراسم حج خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۳۵    
در یک آزمایش میکروسکوپی، مواد بیگانه ای که تاکنون شناخته نشده بودند و اکنون به نام "اوکیتیت" شناخته می شوند، در یک تکه کوچک از یک سنگ فضایی موجود در روسیه یافت شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۵۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بخشنامه وزارت صنعت در خصوص الزام شرکت های فولادی به ارائه محصول با نرخ ارز 4200 تومانی در بورس کالا انتقاد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۵۰    
ماده 46 قانون برنامه پنجم توسعه، از سالها قبل تاکید کرده که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف است نسبت به ایجاد و توسعه شبکه ملی اطلاعات و مراکز داده داخلی امن و پایدار با پهنای باند مناسب با ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۵    
مجید فراهانی، عضو شورای شهر درباره ورود بانک مرکزی به قضیه بانک شهر و برکناری مدیرعامل آن می گوید:
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۲۰    
نسل جدید موشک های نقطه زن با نام موشک فاتح مبین دوشنبه 22 مرداد با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع رونمایی شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۵    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد لیست بدهی باشگاه استقلال باید دید مدیریت این باشگاه آن را تایید می کند یا نه اما ما بدهی مان خیلی کمتر از آنهاست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۰    
یک منبع امنیتی عراق امروز از مرگ مغزی ابوبکرالبغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش و تعیین جانشین وی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۵۵    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در یک بررسی آماری مشخص شد 76 درصد افرادی که دچار فقر شده اند در روستاها زندگی می کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۵۵    
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه بر اثر برخی بی تدبیری ها و بی توجهی ها ارز کشور دست کسانی افتاد که از آن سوءاستفاده کردند، فرمودند: این مشکل، مربوط به نحوه مدیریت و سیاست گذاری اجرایی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۵۵    
وزیر اقتصاد روسیه روز گذشته در مصاحبه با شبکه یک تلویزیون این کشورگفت: دلار دیگر ابزار قابل اعتمادی در مبادلات بین المللی نیست و روسیه احتمالا دلار را از مبادلات نفتی خود حذف می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۵۵    
سفیر امارات در آمریکا با متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم مدعی شد که جامعه بین المللی باید بگذارد که ایران نتایج و تبعات کارهایش را ببیند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۵۰    
منابع فلسطینی از سفر محرمانه یک هیات امنیتی اماراتی به ریاست 'علی محمود الشامسی' رییس سازمان امنیت این کشور به فلسطین اشغالی خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۴۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از اتمام مهلت دو ماهه مسکوت ماندن لایحه CFT خبر داد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۴۶    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر خارجه در جلسه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۴۶    
در پی کاهش متوالی ارزش لیر، ترکیه وعده داد برای حفظ ارزش این واحد پولی و آرام کردن بازارهای این کشور وارد عمل شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۱۰    
این روزها، موضوع استفاده یا عدم استفاده از کارتخوان در مطب ها، دوباره پزشکان را وارد حاشیه کرده است که البته این موضوع، موافقان و مخالفان خودش را دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۱۰    
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با بیان اینکه در آموزش و پرورش، تولی گری ساخت مدارس سبز به سازمان نوسازی مدارس سپرده شده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۵    
فیلم تنگه ابوقریب نه آن قدر ریتم تندی دارد که تماشاگر از اتفاقات آن جا بماند و نه آن قدر روند کندی دارد که حوصله مخاطب را سر ببرد فیلم خوش ریتم از آب درآمده است و لحظات نفس گیری که از ابتدا تا انتهای ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان مبنی بر شدت طوفان گرد و خاک و میزان آلودگی هوا، امروز دوشنبه ادارات 5 شهرستان زابل ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۰    
خوردن هندوانه برای رفع تشنگی و تامین آب مورد نیاز بدن، در روزهای گرم تابستان، بسیار حائز اهمیت است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۵    
مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال 97 کشور، امروز - دوشنبه - پایان می پذیرد و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۵    
معاون اجتماعی سازمان برنامه و بودجه گفت: امسال به جز گرانی 10 درصدی سالیانه که ناشی از تورم و بر اساس مصوبه جدید قیمت گذاری دارو در وزارت بهداشت است، گرانی دیگری در حوزه دارو نخواهیم داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۰    
بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر یکی از روش های مرسوم برای تبلیغات محصولات و یا کسترش فرهنگ در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۰    
در پی کاهش ارزش ریال در مقابل دلار و دینار عراقی، مرزهای غربی ایران، بیش از پیش شاهد سیل مسافرین کرد عراقی است که برای امور پزشکی، خرید و تفریح به کشور سرازیر شده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۰    
رسانه های رسمی دولت پاکستان روز دوشنبه اعلام کردند که 266 تبعه پاکستانی که بدون داشتن مدارک معتبر در ایران اقامت داشتند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۴۵    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در تشریح مفهوم " درک از خطر در رانندگی" گفت: توجه به امر رانندگی مهم ترین وظیفه هر راننده ای است و راننده باید نسبت به شرایط فنی وسیله نقلیه خود و وضعیت جاده ها ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۴۵    
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا با اشاره به اینکه از همین امروز باید برای تعیین زمین و یا زمین های آرامستان تهران چاره ای اندیشیده شود گفت: تا 5 سال آینده ظرفیت دفن اموات به پایان می رسد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۴۰    
پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا آماری از تعداد مدیران بازنشسته به دست مجلس رسیده است؟ گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۱۵    
رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران با اشاره به اینکه ارائه برگ تسویه حساب کارفرما با کارگر بدون سند پرداخت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۱۵    
رئیس کمیته مزد کانون عالی شوراهای اسلامی کار با اشاره به اینکه وزارت کار تمایلی به برگزاری کمیته دستمزد برای بررسی پیشنهاد جبران کاهش قدرت خرید ندارد گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۱۰    
مدیرعامل شرکت عمران پردیس از برنامه ملکی کردن واحدهای 99 ساله با قیمت مناسب و اقساط 5 ساله خبر داد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۱۰    
تولیدکنندگانی که از سیاست های اخیر ارزی و تجاری دولت گله دارند، معتقدند برنامه ریزی نه چندان جامع و غیرحرفه ای، از مهمترین عوامل کم اثر بودن این طرح هاست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۰    
با تجدید سقوط لیر ترکیه به پایین ترین میزان یکساله خود، تقاضا برای سرمایه های امن بالا رفت و بازارهای سهام آسیا سقوط کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۰۵    
سفیر جدید ایران در قزاقستان جلسه اخیر کنوانسیون رژیم حقوق خزر را برای ایران پرثمر دانست و گفت که در این کنوانسیون 5 مورد جدید وجود داشت که اعضا تا کنون روی آن به تفاهم نرسیده بودند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۰۵    
هیات کارشناسی اقتصادی ایران شامل کارشناسان ارشد از وزارتخانه ها به ریاست معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی وارد دمشق شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۸:۵۰    
یک استاد دانشگاه با هشدار به اینکه FATF یعنی اطلاعات فروشی به دشمن به عوض نامعلوم گفت: امکان توقیف اموال 80 درصد ملت ایران با پذیرش FATF وجود دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۵    
اطلاعات حرکت نیروی دریایی آمریکا و گفته های مقام های آمریکایی نشان می دهد این کشور بیش از پنج ماه است که در خلیج فارس ناو هواپیمابر ندارد.