سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۹May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 6 مرداد 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 مرداد 1397 شفاف 2 مرداد 1397 شفاف 3 مرداد 1397 شفاف 4 مرداد 1397 شفاف 5 مرداد 1397 شفاف 6 مرداد 1397 شفاف 7 مرداد 1397 شفاف 8 مرداد 1397 شفاف 9 مرداد 1397 شفاف 10 مرداد 1397 شفاف 11 مرداد 1397 شفاف 12 مرداد 1397 شفاف 13 مرداد 1397 شفاف 14 مرداد 1397 شفاف 15 مرداد 1397 شفاف 16 مرداد 1397 شفاف 17 مرداد 1397 شفاف 18 مرداد 1397 شفاف 19 مرداد 1397 شفاف 20 مرداد 1397 شفاف 21 مرداد 1397 شفاف 22 مرداد 1397 شفاف 23 مرداد 1397 شفاف 24 مرداد 1397 شفاف 25 مرداد 1397 شفاف 26 مرداد 1397 شفاف 27 مرداد 1397 شفاف 28 مرداد 1397 شفاف 29 مرداد 1397 شفاف 30 مرداد 1397 شفاف 31 مرداد 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۰۸    
مایکل کوهن وکیل وقت ترامپ در آن زمان 130 هزار دلار هم به دنیلز داده و یک پیمان عدم افشا با او امضا کرده بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۵    
حسین ذوالفقاری رئیس ستاد اربعین در هشتمین جلسه ستاد اربعین حسینی که در محل وزارت کشور برگزار شد، اظهارداشت: قطعاً ویزای مراسم اربعین بر اساس نرخ رسمی ارز خواهد بود و اصرار بر ویزای انفرادی داریم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۵    
فاطمه ذوالقدر نماینده تهران در مجلس درباره قانون منع بکارگیری بازنشستگان می گوید: در قانون، هیچ استثنایی برای شخص شهردار تهران ذکر نشده ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۰    
سقف موزه علوم گلاسکو در انگلیس از شدت گرما آب شده، پنجاه آتش سوزی مجزا در سوئد رخ داده، الجزایر بالاترین دمای ثبت شده در تمام قاره آفریقا را ثبت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۰    
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا تاکید کرد: به منظور تعیین تکلیف وضعیت خدمتی مشمولان غایب، پیامکی از سوی سازمان وظیفه عمومی برای این دسته از مشمولان ارسال می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۶    
مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی صیادان کشورمان شایعه حضور کشتی های صیادی چینی در آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را رد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از کشف یک گلوله توپ جنگی صد ساله در محوطه باغ موزه چهلستون اصفهان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۵    
رئیس کمیته فرهنگ سازی بهداشتی اعلام کرد سالیانه حدود سه میلیون نفر در عربستان به فشار خون مبتلا می شوند و پنج هزار پا هم هر سال به خاطر فشارهای بیماری دیابت بر اساس آمارهای اتحادیه بین المللی دیابت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۰    
بلاروس امکان اقامت 30 روزه را برای اتباع بیش از 80 کشور جهان فراهم کرد. الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس (روسیه سفید) در فرمانی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۶    
اگر چه سرعت وزش بادهای 120 روزه در زابل روز شنبه نسبت به دو روز گذشته اندکی کمتر شده اما باز هم بیشینه سرعت باد به بیش از 100 کیلومتر بر ساعت رسیده است .
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۵    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: ممانعت از ورود دختران چادری به جلسه آزمون تیزهوشان در کرمان صحت ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۰    
رئیس کل سازمان مالیاتی گفت: فهرست 50 نفر اول خریدار سکه از بانک مرکزی دریافت شد که مشخص شده بالاترین خریدار سکه پادو و کارگر یک شرکت است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۰    
دولت آمریکا پس از اعلام تشکیل ائتلاف ناتوی عربی از اهداف ضد ایرانی آن پرده برداشت و یکی از این اهداف را منع گسترش نفوذ ایران در منطقه عنوان کرد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۰    
در پی مصوبه استانداری تهران و صدو اخطار کتبی به سازمان ها و ارگان های پرمصرف در سطح استان تهران برق 60 سازمان و ارگان پرمصرف که الگوی ابلاغی را رعایت نکردند به طور همزمان قطع شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۰۰    
مقامات سعودی از بازداشت یک دختر خبر داده اند که به تازگی فیلم رقص او در چالش "کیکی" منتشر شده است. اولین کسی که این شیوه رقص را انجام داد و فیلم آن را منتشر کرد خواننده مشهور جهانی "شگی" بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۰۰    
نتایج پژوهش های علمی نشان می دهد که نوشابه های رژیمی نیز به همان اندازه نوشابه های معمولی قند دارند و باید از آن ها نیز پرهیز کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۲:۰۰    
میزان بیکاری در ایران طی بهار امسال 12.1 درصد بوده که در مقایسه با بهار سال 1396 نیم درصد کاهش داشته است. ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۳۵    
برنامه فوتبالیسم به تهبه کنندگی سعید پروینی و با اجرای امیرعلی نبویان به زودی به روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۳۰    
رضا کیانیان نمایش فیلم های دیگر را در زمان اکران دلم می خواد به کارگردانی بهمن فرمان آرا را کاری بدتر از سانسور دولتی دانست و نوشت: بعضی سینماداران کل فیلم را حذف می کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۳۰    
رضا میرکریمی این روز ها مشغول پیش تولید فیلم جدیدش قصر شیرین است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۲۰    
تحلیلگر مسایل سیاسی و روزنامه نگار شناخته شده هندی گفت: هیچ قدرتی نمی تواند سیاست خارجی مستقل و منافع ملی کشور ما را به گروگان بگیرد چون دهلی نو ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۱۵    
لوکاس فیلم اعلام کرد کری فیشر بازیگر درگذشته مجموعه فیلم های جنگ ستارگان در قسمت جدید این فیلم در سال آینده حضو خواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۱۵    
شبکه آی فیلم مستند گرامافیلم را از دوشنبه 8 مرداد به نمایش می گذارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۱۵    
مرجانه گلچین بازیگر سریال شب عید گفت: تلاشم این است که در آثار مختلف نقش هایی متفاوت ایفا کنم و به طنز نیز بپردازم، زیرا معتقدم مردم این روز ها به خندیدن نیاز دارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۱۰    
ابتلا و مرگ یک دامدار از شهرستان مانه و سملقان به تب کریمه کنگو توسط معاونت بهداشتی دانشگاه تایید شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۵۵    
رامسین کبریتی بازیگر سینما که در سال 1395 به شبکه ماهواره ای جم در ترکیه پیوسته بود, گفت: در حال حاضر در کانادا زندگی می کنم و در یک شرکت توریستی برای اخذ ویزای کانادا فعالیت می کنم و مشغول به ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۵۰    
بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه، بیش از 980 هزار گردشگر ایرانی در پنج ماه نخست سال جاری میلادی به این کشور سفر کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۵۰    
در پی انتشار خبر کشته شدن هشت ببر در باغ وحش مشهد طی 10 ماه گذشته و مشکوک بودن مرگ آن ها، مدیر کل حفاظت و مدیریت صید و شکار سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه در حال حاضر 15 قلاده ببر در باغ ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۵۰    
تعداد دیدارهای مقام های مسکو و واشنگتن در شرایطی که روابط روسیه و آمریکا بر سر مسایل متعدد در نقاط مختلف جهان و تفاوت دیدگاه ها همچنان پرتنش است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۵    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور علت تأخیر در صدور کارت هوشمند ملی را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن اشاره به جریمه 45 هزار تومانی به ازای هر 24 ساعت تردد خودروهای فرسوده در سطح شهر تهران گفت: بیش از 50 درصد اتوبوس های در حال تردد در شهر تهران فرسوده هستند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۰    
نتایج گزارش مرکز پژوهشهای مجلس نشان می دهد که تعریف عرفی از حجاب بر تعریف شرعی آن پیشی گرفته و بیشتر افراد تلقی عرفی از حجاب دارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۰۰    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران یکی از دلایل اصلی دیده نشدن آفت های سفیدبالک در آسمان پایتخت را اقدامات هشت گانه مدیریت شهری عنوان کرد .
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۵۵    
همزمان با هفته هموفیلی ایران، چراغ های برج میلاد در حمایت از این بیماران امشب ششم مرداد ماه به رنگ قرمز در می آید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۰    
سرپرست باشگاه تراکتورسازی از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست محرومیت هواداران این تیم مورد بخشش قرار بگیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۰    
رئیس کمیته عالی انقلابی یمن تصریح کرد، آنچه که درخصوص فرستاده سازمان ملل به یمن در داخل هواپیمایش در روز گذشته رخ داد، نیاز به اعاده حیثیت دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۵    
یک کمپین رصدی به رهبری رصدخانه جنوبی اروپا (ESO)، سرانجام مدارکی بر اثبات اصول گرانشی اینشتین در محیط پرتنش ابرسیاهچاله ها یافتند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۸:۰۵    
در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی موانع واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی بررسی شد و مشوق های لازم اختصاص یافت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۷:۵۵    
با اجرای قانون اصلاح شده منع به کارگیری بازنشستگان، حداقل 11 مدیر ارشد نفتی در سطح معاونین وزیر و مدیران شرکتهای زیرمجموعه وزارت نفت، از این وزارتخانه خداحافظی خواهند کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۷:۵۰    
پیشنهاد وسوسه انگیز باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه به مرتضی پورعلی گنجی با پاسخ منفی مدافع تیم ملی ایران همراه بوده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۷:۰۵    
همزمان با شروع فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان و تعطیلی مدارس، تالار هنر صبح ها نیز با اجرای ویژه نمایش ها پذیرای علاقه مندان است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۵۵    
باشگاه بارسلونا به دنبال جذب هافبک تاتنهام است که وقوع این انتقال غیرممکن است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۵۰    
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: قطعاً ویزای مراسم اربعین بر اساس نرخ رسمی ارز خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۵۰    
نماینده دوچرخه سواری کشورمان در کاپ دوچرخه سواری چین در ماده کایرین هشتم شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۵    
خوآن کارلوس اوسوریو از سمت خود کناره گیری کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۰    
بر مبنای گزارش بانک مرکزی، شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی در تیر ماه سال جاری به عدد 8/ 126 رسید. این شاخص حاکی از تورم ماهانه 4/ 3 درصدی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۵    
این در حالی است که در بازار ارز قیمت دلار از حدود 9350 تومان در ابتدای روز تا حدود 9600 تومان افزایش داشته است و در سوی دیگر بانک مرکزی نرخ رسمی ارز را با افزایش حدود 4403 تومان اعلام کرد و به دنبال ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۵    
رئیس هیئت نجات غریق شهرستان تنکابن گفت: کمبود طرح های سالم سازی در نوار ساحلی عامل شنا در مناطق غیر مجاز است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۰    
نیروهای کُرد تحت حمایت آمریکا به صورت اولیه با تحویل دادن کنترل مناطق مختلف این کشور به نیروهای سوری موافقت کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۰    
در هر فصل وقتی فصل نقل و انتقالات فرا می رسد، تیم های بزرگ سراغ ستاره های بزرگ می روند و ارقام زیادی را برای ستاره ها پرداخت می کنند. در این ویدیو بر این نقل و انتقالات مروری کوتاه داریم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۵    
مدیرعامل باشگاه سایپا می گوید باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن الهیار صیادمنش قرار است این هفته نشست مشترکی را برگزار کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۰    
وزارت خارجه آمریکا در ادامه سیاست های مداخله جویانه این کشور و تلاش واشنگتن برای ایجاد تفرقه در ایران، بیانه ای در خصوص اغتشاشات دی ماه 96 صادر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۰    
سخنگوی قوه قضائیه آخرین وضعیت پرونده های اخلال در بازار سکه، ارز، خودرو و تلفن همراه را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۳۵    
بهبود امنیت در خیابان ها و جاده ها از طریق بالا بردن آگاهی رانندگان به امور راهنمایی و رانندگی، عریض کردن خیابان ها در شهر و احداث بزرگراه در جاده های برون شهری ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۳۰    
برنج تازه شالیزارهای مازندران در حالی این روزها به صورت نوبرانه وارد مراکز عمده فروشی می شود که تاکنون بی توجه به هیاهوی بازار کالاهای دیگر تن به افزایش قیمت نداده است .
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۵    
انتخابات ریاست جمهوری الجزایر قرار است بهار سال 98 برگزار شود و با اینکه هنوز حدود 9 ماه به این انتخابات مانده ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۵    
این باور خرافی که با عطسه کردن، باید برای هر کار و اقدامی صبر کرد وگرنه آن کار به فرجام نمی رسد یا خطری ما را تهدید می کند، هیچ اساس علمی یا ماورائی یا دینی ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۰    
طبق گفته مسئولان سازمان سنجش قرار است تا دوازدهم مردادماه نتایج اولیه کنکور اعلام شود و نتایج نهایی نیز نیمه دوم شهریورماه اطلاع رسانی خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۰    
حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به مسئولان فرمودند: اشراف مگر چگونه بودند؟ ما هم مترفین میشویم. والله در جامعه اسلامی هم ممکن است مترف به وجود بیاید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۰    
آمار گمرک ایران نشان می دهد که قیمت کالاهای وارداتی از روسیه با افزایش قیمت چشمگیری روبرو بوده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۵۲    
ترمیم کابینه عنوان کارتون بهرنگ جدی در نیشخط است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۴۵    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: برای جلوگیری از فروش کلیه باید فقر را ریشه کن کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۴۵    
در عکس زیر که توسط آلبرت دروس گرفته شده قله های آسیاب بادی را در شهر زندام هلند می بینید که در مه فرو رفته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۴۰    
رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: ایران در 10 ماه گذشته نسبت به شاخص های بلندمدت، بیش از یک درجه افزایش دما داشته است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۴۰    
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: ایراد اصلی در افزایش حقوق معلمان این است که برخی ردیف ها در فیش حقوقی معلمان را حذف یا کاهش داده اند و این یعنی عملاً افزایش حقوقی انجام نشده ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۴۰    
شهردار تهران در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: این قانون شامل حال من نمی شود بنابراین می توانید سوالات خود را از من پرسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۵    
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وضعیت بیکاری و محرومیت های فراوان، مردم توان پرداخت تعرفه های برق را ندارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۰    
شرکت فرودگاه ها جدیدترین آمارها از پروازهای حج انجام شده تا پایان روز جمعه 5 مرداد را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۵    
بررسی های جدید نشان می دهد بیشترین میزان خانه های میلیون دلاری آمریکا در شهرهای ساحلی شرقی و غربی این کشور قرار دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۰    
دو کمپانی هوآوی و سامسونگ در تلاش هستند تا اولین گوشی هوشمند خود را با صفحه نمایش منعطف در سال 2019 معرفی کنند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۰    
تعدادی از وکلای ملت در نامه ای خطاب به رئیس قوه قضاییه نگرانی خود را از فرار مدیران دو تابعیتی ابراز کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۰    
وزیر ارتباطات گفت: 100 هزار گوشی توقیفی در بازرسی از شرکت های متخلف و 100 هزار گوشی مانده در گمرک که با دلار 42000 تومان وارد شده اند با تصمیم مشترک چندین دستگاه از طریق شبکه آنلاین و شبکه سنتی در ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۴۰    
شهردار تهران گفت: جمع آوری متکدیان از برنامه های قبلی ماست و با برنامه ریزی های صورت گرفته تا سال آینده در شهر تهران گدا و متکدی نخواهیم داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۵    
شب گذشته طولانی ترین خسوف قرن بیست ویکم در آسمان بیشتر کشورهای جهان قابل مشاهده بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۵۵    
در مجمع عمومی عادی سالانۀ شرکت فولاد مبارکه اصفهان پس از ارائۀ گزارش عملکرد شرکت از سوی دکتر سبحانی مدیرعامل این شرکت و ارائۀ گزارش مقبول حسابرسی از صورت های مالی سال 1396 ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۰۵    
فراخوان شرکت در دوازدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت منتشر شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۰۰    
صندوق بین المللی پول هشدار داد اقتصاد اسپانیا در برابر متغیرهای خارجی بسیار آسیب پذیر است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۵۵    
دبیرکل سازمان ملل در نامه ای به کشورهای عضو از کسری بودجه 139 میلیون دلاری این نهاد بین المللی پرده برداشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۴۵    
آمریکا اعلام کرد به هیچوجه حاضر نیست نیروهای نظامی خود را از شبه جزیره کره و کره جنوبی خارج کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۳۵    
رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر از غرق شدن چهار جوان در سواحل این شهرستان خبر داد و گفت که سه نفر با ورود به آب در منطقه شناممنوع ' توساتک ' جان باختند .
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۰۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت فهرست کالاهای مشمول طرح تشدید مبارزه با احتکار و اختفا را برای انجام اقدامات لازم ابلاغ کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۰۰    
شرکت اپراتور تلفن همراه روسیه ام تی اس پس از عدم تمدید فعالیت توسط دولت ترکمنستان خواستار غرامت 750 میلیونی دلار از عشق آباد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۰۰    
یک کارشناس خانواده به دختران دم بخت پیشنهاد کرد به جای تعیین مهریه بالا به منظور تامین پشتوانه مالی از شروط ضمن عقد مناسب استفاده کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۰    
اردوی یک هفته ای تیم فوتبال بایرن مونیخ در آمریکا فردا به اتمام خواهد رسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۰    
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در 9 ماه اخیر 10 خودرو سواری بنز و بی ام دبلیو وارداتی قاچاق، دوباره صادرات شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۵    
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی به بررسی ادعاهای وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی هفته گذشته خود در جمع ایرانیان مقیم این کشور پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۵    
رهبر جریان صدر خواهان توقف سرکوب تظاهرات کنندگان عراقی در سراسر کشور شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۵    
دولت در تصمیم جدیدی قرار را بر این گذاشته تا دلار 4200 تومانی را تنها برای کالاهای اساسی و دارو اختصاص داده و واردات مواد اولیه و کالاهای واسطه ای را به بازار ثانویه موکول کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۱    
رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه نرخ جدید شیرخام و لبنیات از سوی وزیر صنعت ابلاغ شده است،گفت: نرخ شیرخام 9 درصد افزایش یافت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۱    
مدیر برنامه علیرضا جهانبخش می گوید انتقال این بازیکن به برایتون نه تنها در این تیم بلکه در کل انگلیس مثل بمب صدا کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۱    
محققان "دانشگاه تونگجی" و "دانشگاه فودان" کشور چین، با همکاری محققان هشت موسسه پزشکی ایالات متحده آمریکا و سنگاپور دریافته اند که تجمع خاصی از یک پروتئین می تواند رشد سلول های سرطانی را در کلیه ها ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۱    
رئیس جمهوری روسیه گفته است که می خواهد همتای آمریکایی اش به عنوان مهمانش در مسکو حضور یابد؛ ایده ای که واشنگتن با وجود انتقادهای فراوان نسبت به نشست فنلاند آن را مورد استقبال قرار داده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۱    
یورگن کلوپ با انتقاد دوباره از خطای سرخیو راموس بر روی محمد صلاح، این بازیکن را بازیکنی خشن و خطای او را غیر ورزشی خواند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۱    
عضو شورای سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد که این جنبش قادر است بنادر و فرودگاه های کشورهای ائتلاف عربی را به تعطیلی بکشاند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۱    
همزمان با اینکه روسای جمهور آمریکا و روسیه در حال بررسی احتمال مذاکرات جدید با یکدیگر هستند، رئیس پنتاگون اعلام کرد، در نظر دارد تا نشستی با همتای روسش برگزار کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۱    
رئیس جامعه هتلداران کشور گفت: به دنبال نوسانات، دونرخی بودن ارز و ایجاد مشکل برای گردشگران خارجی در محاسبه نرخ کرایه اتاق هتلها، تصمیم گرفته ایم که ابعاد دو نرخی شدن آن را بررسی کنیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۱    
اسناد وزارت دادگستری آمریکا نشان می دهد از زمان تحلیف رئیس جمهوری آمریکا در یک سال گذشته، مشاور امنیت ملی و وکیل وی دست کم 5 بار با گروه منافقین دیدار داشته اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۰۰    
هر سهمی معمولا دارای دو نوع قیمت یا ارزش است که به ترتیب از آن ها به عنوان ارزش اسمی و ارزش تجاری نام می بریم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۸:۵۵    
شورای پول و اعتبار در یک مصوبه مهم مقرر کرده که قیمت رسمی ارز، تنها برای کالاهای اساسی و دارو تخصیص پیدا کند.
  • ۱