جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۲:۲۲Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 3 اسفند 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 2 اسفند 1398 تیتر شهر 3 اسفند 1398 تیتر شهر 4 اسفند 1398 تیتر شهر 5 اسفند 1398 تیتر شهر 6 اسفند 1398 تیتر شهر 7 اسفند 1398 تیتر شهر 8 اسفند 1398 تیتر شهر 9 اسفند 1398 تیتر شهر 10 اسفند 1398 تیتر شهر 11 اسفند 1398 تیتر شهر 12 اسفند 1398 تیتر شهر 13 اسفند 1398 تیتر شهر 14 اسفند 1398 تیتر شهر 15 اسفند 1398 تیتر شهر 16 اسفند 1398 تیتر شهر 17 اسفند 1398 تیتر شهر 18 اسفند 1398 تیتر شهر 19 اسفند 1398 تیتر شهر 20 اسفند 1398 تیتر شهر 21 اسفند 1398 تیتر شهر 22 اسفند 1398 تیتر شهر 23 اسفند 1398 تیتر شهر 24 اسفند 1398 تیتر شهر 25 اسفند 1398 تیتر شهر 26 اسفند 1398 تیتر شهر 27 اسفند 1398 تیتر شهر 28 اسفند 1398 تیتر شهر 29 اسفند 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۸:۵۲    
ولوو S90 و V90 و V90 کراس کانتری مدل 2021 با سیستم محرکه نیم هیبریدی و تغییراتی در طراحی بدنه و کابین رونمایی شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۵    
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه9 از پاکسازی معابر پهنه غربی پایتخت از پوسترهای تبلیغاتی بلافاصله پس از پایان ساعات رای گیری خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۶    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار از پاکسازی دیواره های شهری از پوسترها و جمع آوری بنرهای تبلیغاتی انتخابات مجلس یازدهم و خبرگان رهبری خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۲    
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای فوری اعلام کرد: باتوجه به توصیه های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۱    
نسخه ی جدید مرورگر مایکروسافت اج مبتنعی بر کرومیوم، ابزارهایی کاربردی برای حفاظت هرچه بیشتر از حریم خصوصی کاربران دارد که در این مطلب شرح می دهیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۵    
مایکروسافت سرویس مقابله با بدافزار خود را برای مشتریان سازمانی اندروید و iOS ارائه می کند که شاید در آینده ای نزدیک به دست مصرف کننده های عادی هم برسد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۲    
مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی اعلام کرد که به دنبال اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعطیلی برنامه های هنری و سینمایی در سراسر کشور ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۲    
نخستین نمایشگاه ویژه پرتره ها و خودنگاره های ونسان ون گوگ در موزه ون گوگ برگزار می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۱    
نجار گفت: با توجه به اخطاریه سازمان هواشناسی و آغاز بارش باران و برف در کشور استانداران پیش بینی های لازم را اعمال کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۶    
مدیر اداره کل موزه ها خبر داد: در حال حاضر فعالیت موزه ها و اماکن تاریخی زیر نظر وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مانند روال گذشته ادامه دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۰    
وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: سیاست این وزارتخانه تنظیم بازار شب عید است که با بهره گیری از ظرفیت عظیم اصناف اجرا می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۶    
سازمان حج و زیارت آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عراق را به دنبال شیوع کرونا اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۰    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود از افتتاح چهار اقامتگاه بوم گردی بخش بیارجمند شهرستان شاهرود در آستانه سفرهای نوروزی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۰    
مسئول کمپ بین المللی جایجاگات ضمن رساندن ندای صلح گاندی به شهر جهانی یزد، گفت: یزد نقش بسیار مهمی در هم زیستی بین ادیان داشته است و می تواند پیام صلح جهانی را به همه دنیا مخابره کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۸:۰۶    
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود همه مشکلات و هجمه هایی که دشمنان نظام بر کشور وارد کردند آمار اعلام شده درباره مشارکت در انتخابات قابل قبول است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۷:۵۱    
رئیس جمهور آلمان پس از تصمیم پارلمان برای برداشته شدن تحریم های سودان، روز پنجشنبه(27 فوریه) در سفری رسمی به خارطوم می رود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۷:۴۵    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، از برگزاری نخستین دوره آموزشی پرستار دیابت در کشور از اوایل تابستان 99 خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۷:۴۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از ثبت ملی 7 اثر ناملموس استان سمنان در فهرست آثار ملی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۷:۳۶    
نتایج انتخابات مجلس یازدهم در سراسر کشور را در این گزارش مشاهده کنید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۷:۰۶    
ماما و مشاور بهداشتی زنان با تاکید بر اینکه کرونا ویروسی است که در کمین همه افراد جامعه است، افزود: خطرپذیری ابتلا به این ویروس در زنان باردار بیشتر است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۶:۰۶    
دولت همراه بناست خدمات دستگاه های دولتی را به صورت غیرحضوری ارائه کند؛ هرچند ارائه این خدمات از طریق اپلیکیشن دولت همراه چندان مطابق میل مردم نیست ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۵:۰۶    
در دیدار وزیر خارجه آمریکا با هیثم بن طارق آل سعید، امنیت خلیج فارس و موضوع ایران بررسی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۴:۰۶    
با توجه به بی انضباطی بازیکن ایرلندی پرسپولیس به نظر می رسد مسوولان این باشگاه به زودی این مهاجم را با جریمه سنگین روبه رو خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۳:۰۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کیت تشخیص بیماری کرونا در کشور به تعداد لازم موجود است. تاکنون از 285 فرد مشکوک تست گرفته شده و فقط نتیجه 18 بیمار مثبت بوده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۲:۰۶    
کمیته داوران فدراسیون فوتبال داور دیدار استقلال و ذوب آهن تغییر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۰:۳۶    
اسامی داوران قضاوت کننده در سه دیدار پایانی هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد که مهدی سیدعلی و موعود بنیادی فر دیدارهای پرسپولیس و استقلال به ترتیب مقابل سپاهان و ذوب آهن را ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۰:۰۰    
به دنبال شیوع ویروس کرونا در برخی مناطق کشور پرسش هایی در زمینه احتمال ابتلای حیوانات خانگی به این ویروس به وجود آمده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۶    
وزیر بهداشت با تاکید بر عدم توجه به شایعات پیرامون کرونا ویروس، گفت: بررسی های بیشتر بر روی موارد مشکوک در حال انجام است و آمار جدید هر روز حدود ساعت 13 به صورت تجمیعی به مردم اعلام خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۶    
منابع خبری سوری اعلام کردند آنچه رسانه های ترکیه به نقل از مقامات این کشور درباره ضربه زدن به ارتش سوریه منتشر می کنند، توهم و خلاف واقعیت است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۶    
متقاضیان معترض به نتیجه پالایش مسکن ملی و همچنین متقاضیانی که با وجود تایید نهایی تمایل به انصراف از این طرح را دارند، می توانند تا چند روز آینده اعتراض خود را در سامانه آباد ثبت کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۶    
روسای جمهوری ترکیه و روسیه درباره بحران ادلب تلفنی صحبت کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۶    
سدسازی در ایران از سال های پایانی دهه 20 آغاز شد و تاکنون 172 سد ملی در سطح ایران به بهره برداری رسیده و اکنون جزو پنج کشور برتر سدسازی در دنیا به شمار می آید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۵    
شهردار منطقه 7 در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار کلان شهرتهران از نوسازی 51درصدی بافت فرسوده منطقه خبر داد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۶    
مردم برای در امان ماندن از ابتلا به ویروس کرونا، از تماس با حیوانات خیابانی بپرهیزند و از مصرف غذاهای خیابانی و روباز خودداری کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۶    
برخی از اخبار منتشر شده حکایت از این دارد که محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران به ویروس کرونا مبتلا شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۶    
مقام های بهداشت و درمان آمریکا اعلام کردند که خود را برای شیوع احتمالی ویروس کرونای جدید در این کشور آماده می کنند و این روند ممکن است به تعطیلی مدارس و برخی فعالیت های تجاری منجر شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۶    
سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور گفت: با افرادی که در فضای مجازی درباره بیماری کرونا شایعه سازی می کنند، برخورد می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۶    
مهاجم ایرلندی پرسپولیس باز هم بی نظمی کرد و علی رغم مرخصی یک روزه ای که از یحیی گل محمدی گرفت، هنوز به تهران برنگشته است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۶    
قیمت نفت تحت تاثیر کرونا و با تعلل اوپک پلاس در تصمیم گیری برای کاهش تولید، روز گذشته با افت قیمت همراه شد، اما این موضوع باعث نشد تا قیمت هفتگی نفت نیز رشد منفی را تجربه کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۶    
یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علی رغم وضعیت معیشتی مردم و تورم، مشارکت مردم در انتخابات نسبتا بد نبود اما انتظار بیش از این بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۶    
شیوع کروناویروس در ایران با فشردگی مسابقات باشگاهی فوتبال در ایران همراه شده است، به گونه ای که بیش از چهار هفته از مسابقات لیگ برتر تا پایان سال در اقصی نقاط ایران برگزار می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۷    
رییس جمهوری با تبریک فرا رسیدن روز ملی کشور برونئی دارالسلام اظهار امیدواری کرد در پرتو پیوندهای مشترک اسلامی، فرهنگی و سیاسی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۱    
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه 2 اسفند 1398 با رای گیری در 55 هزار شعبه اخذ رای در سراسر ایران برگزار و نتایج شمارش آرای 88 حوزه انتخابیه مشخص شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از ایمن سازی معابر اصلی و بزرگراه ها با نصب گل میخ و نیوجرسی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۵    
به منظور بررسی روند اجرایی پروژه بازگشایی و افتتاح پل غیر همسطح باقر شهر نشستی با حضور حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، علی توکلی شهردار منطقه 19و مدیران شهرداری برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 22 از راه اندازی اولین خط تاکسی در پایانه شهید جوزانی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۲    
پیام تسلیت شهردار منطقه16 به خانواده شهید سردار سهراب قلیچ پور از جانبازان هشت سال دفاع مقدس
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۲    
بازدید مشترک شهردار منطقه 16 با حضور معاونان ، مدیران و اعضای شورایاری و معتمدین محله تختی انجام شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۲    
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه 18تهران گفت : پویش بزرگ کتابخوانی ویژه مدیران شهری منطقه در راستای افزایش سرانه و ترویج فرهنگ مطالعه برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۱    
سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت از توقف سفر به عتبات عالیات خبر داد و گفت: به دنبال مشاهده کرونا در کشور تا روز یکشنبه سفر به عراق متوقف است و برای ادامه کار، دوشنبه تصمیم گیری می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۵    
شهرداری تهران در جهت سلامت شهروندان و مبارزه با شیوع ویروس کرونا اقدامات بهداشتی و مراقبتی ویژه ای را در نظر گرفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۵    
به دنبال گزارش موارد مثبت کروناویروس در کشور، شواهد حاکی از آن است که بازار برای محتکران و گران فروشان "ماسک" داغ شده ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۲    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: نتیجه صحت انتخابات در حوزه های سراسر کشور پس از بررسی و جمع بندی گزارش ها اعلام می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۱    
پیشنهاد توزیع ماسک های رایگان توسط علی اعطا، سخن گوی شورای شهر تهران ارائه شد، که مورد استقبال شهردار تهران نیز قرار گرفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۵    
به گزارش تیترشهر : پیکره های خاموش عنوان نمایشگاه گروهی به انتخاب علی تقوا بلسی است که روز جمعه دوم اسفند مااه 98 در موسسه هنری شروه به نمایش در خواهد آمد. در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۷    
چهل ودومین نمایشگاه گردشگری صربستان با عنوان گذرگاه ها زیر پا در نمایشگاه دائمی بلگراد افتتاح شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۷    
نماینده ویژه سازمان ملل در لیبی با بیان این که مذاکرات طرف های درگیر پیرامون آتش بس در لیبی در مسیر درست قرار دارد، اعلام کرد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۲    
دستورالعمل جامع خود مراقبتی و ایمنی در خصوص ویروس کرونا بر اساس بهداشت، پزشکی رایج و آموزه های طب ایرانی منتشر شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۶    
مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران گفت: درختان موجودات زنده هستند و نیاز به استراحت دارند؛ لذا نورپردازی به آنها صدمه می زند و ما با آن مخالفیم و جلوی آن را گرفته ایم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۵    
متخصص و پژوهشگر طب سنتی با اشاره به اینکه اضطراب ایمنی بدن را ضعیف می کند، گفت: مصرف دمنوش ها و سیاهدانه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۵    
محققان معتقدند، نقاشی چند ده هزار ساله ای که روی دیوار غاری در جزیره سولاوسی اندونزی قرار دارد، در خطر نابودی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۲    
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که قیمت برنج طارم اعلا و داخلی هاشمی درجه یک در دی ماه امسال نسبت به دی سال گذشته به ترتیب 47 و 45.5 درصد افزایش داشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۶    
در حالیکه شیوع ویروس کرونا در کشور نگرانی هایی را در میان مردم ایجاد کرده است، کم کم زمزمه های درخواست برای تعطیلی مدارس از سوی خانواده ها به گوش می رسد؛اما چراهمیشه اولین گزینه تعطیلی است؟
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۰    
یک کارشناس روابط بین الملل تصریح کرد: سناتورهای آمریکایی به واسطه نگرانی از اقدامات غیرقانونی و پیش بینی ناپذیرترامپ، تلاش دارند با توسل به دیپلماسی، سیاست های جنگ طلبانه او را مهار کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۱    
دبیرکل سازمان ملل خواهان آتش بس فوری در ادلب سوریه شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۰    
بررسی آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید 612 هزار دستگاه خودروی سواری از ابتدای امسال تا پایان دی ماه و افت 18.8 درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۰    
رییس مرکز تحقیقات دارو رسانی هدفمند دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس تحقیقات، زعفران در درمان افسردگی و کنترل آلزایمر و اختلالات روانی به اندازه داروهای رایج شیمیایی موثر است و یکی از اثرات ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۷    
یک تحلیلگر مسائل سیاست خارجی تاکید کرد: عربستان سعودی به دنبال مدیریت تنش ها و کاهش آن با ایران است و نباید این مسئله را حل و فصل تمامی اختلافات و تنش ها تلقی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۷    
رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: از مسئولان می خواهیم، به میزان کافی لوازم پیشگیری از ابتلا به کرونا شامل ماسک، دستکش و لباس یکبار مصرف ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۲    
وزیر بهداشت، مهم ترین مشکل کرونا ویروس را قدرت بالای سرایت آن دانست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۶    
ما به مشارکت ملی نیاز داریم و به یاد داشته باشیم که با ویروسی بی تفاوت نسبت به هر تفاوت اجتماعی و انسانی روبه رو هستیم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۶    
شرایط کنونی کشور بر رونق بخشیدن به صادرات غیرنفتی تمرکز یافته و تمامی ارکان جمهوری اسلامی نیز بر آن تاکید دارند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۵    
صفحه اسرائیل به عربی وابسته به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نوشت: پادشاه سعودی میزبان هیئتی متعدد الادیان از جمله یک خاخام یهودی بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
یک کارشناس اجتماعی گفت: بهترین واکنش جامعه این است که به شایعات بها ندهد، یک شایع می تواند موجب گرانی و نایابی نوع خاصی از دارو یا خوراک شود و صرفا زمینه افزایش درآمد عده ای سودجو را فراهم کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۶    
بی رودربایستی وضعیت اتوبوس های پایتخت از آنچه که مسئولان تصور می کنند بغرنج تر است، وضعیتی که با اصلاح قیمت بنزین چنان بدتر شد به گونه ای که گاهی باید عطای سوار شدن به اتوبوس را به لقایش بخشید و یا ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۰    
پنتاگون در بیانیه ای جدید اذعان کرده که تعداد کسانی که از حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا واقع در عراق آسیب دیده بودند به 110 نفر افزایش پیدا کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۶    
نشست دفاتر مسافرتی ایران و روسیه، حضور ایران در نمایشگاه TRAVEL و MITT و نهایی شدن روادید گروهی از جمله اتفاقاتی است که اواخر اسفند امسال در حوزه روابط گردشگری ایران و روسیه رقم می خورد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۰    
طاهری درباره سوخت گیری بنزین و اینکه آیا کم فروشی رخ می دهد یا خیر توضیحاتی داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۷    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از قطعی شدن نتایج انتخابات در 23 حوزه انتخابیه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۷    
هوای پایتخت با شاخص 89 در شرایط قابل قبول قرار دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۲    
وزیر دفاع آمریکا با بیان اینکه واشنگتن به توافق با طالبان برای کاهش خشونت در افغانستان دست یافته است، به طالبان درباره عدم پایبندی به صلح هشدار داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۰    
معاون راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیر بنا های حمل و نقل کشور از ریل گذاری 10 هزار کیلومتر راه آهن در آینده نزدیک خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۷    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از آخرین وضعیت شمارش آرا یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۲    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خواستار این شد که با آموزش درست به مردم جلوی بحرانی تر شدن شیوع کرونا در کشور گرفته شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۶    
میزان افزایش حقوق و دستمزد کارگران و مشمولان قانون کار برای سال آینده متفاوت از میزان افزایش 15 درصدی حقوق کارکنان دستگاه های اجرایی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۰    
نوری گفت: فعالیت جمعه بازار پاساژ پروانه تا انتهای سال جاری ادامه پیدا می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۷:۴۷    
طبق گفته های پیشین رئیس سازمان خصوصی سازی سود سهام عدالت از امروز (3 اسفند) به حساب افراد واریز می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۷:۳۵    
موسوی گفت: روز شنبه نتیجه اکثر حوزه های انتخابیه را اعلام کنیم.