پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۹:۴۵Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 25 اسفند 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 2 اسفند 1398 تیتر شهر 3 اسفند 1398 تیتر شهر 4 اسفند 1398 تیتر شهر 5 اسفند 1398 تیتر شهر 6 اسفند 1398 تیتر شهر 7 اسفند 1398 تیتر شهر 8 اسفند 1398 تیتر شهر 9 اسفند 1398 تیتر شهر 10 اسفند 1398 تیتر شهر 11 اسفند 1398 تیتر شهر 12 اسفند 1398 تیتر شهر 13 اسفند 1398 تیتر شهر 14 اسفند 1398 تیتر شهر 15 اسفند 1398 تیتر شهر 16 اسفند 1398 تیتر شهر 17 اسفند 1398 تیتر شهر 18 اسفند 1398 تیتر شهر 19 اسفند 1398 تیتر شهر 20 اسفند 1398 تیتر شهر 21 اسفند 1398 تیتر شهر 22 اسفند 1398 تیتر شهر 23 اسفند 1398 تیتر شهر 24 اسفند 1398 تیتر شهر 25 اسفند 1398 تیتر شهر 26 اسفند 1398 تیتر شهر 27 اسفند 1398 تیتر شهر 28 اسفند 1398 تیتر شهر 29 اسفند 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۱:۰۶    
رئیس مرکز تحقیقات سل بالینی و اپیدمیولوژی بیمارستان مسیح دانشوری، در مورد انتقال ویروس کرونا از طریق هوا، توضیحاتی ارائه داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۵    
طبق اطلاعیه روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل هفتمین نوزاد از مادر باردار مشکوک به کرونا در این شهرستان بدنیا آمد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۰:۳۷    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، در نامه ای اجرای طرح بسیج بهداشت حرفه ای برای مقابله با کووید 19 را ابلاغ کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۷    
تأمین اجتماعی اعلام کرد: در راستای افزایش سرعت عمل در تشخیص و ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی، پزشکان عمومی می توانند سی تی اسکن ریه درخواست کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۰    
علی محمد سعادتی شهردار منطقه دوازده به همراه جمعی از معاونین و مدیران شهری از اصلاح هندسی تردد وسایل نقلیه در محدوده شمال میدان و همچنین اختصاص این معبر به محل تردد عابر پیاده بازدید کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۱    
پرهام جانفشان گفت:بیش از 73 میلیون دلار صنایع دستی توسط هنرمندان استان تهران در سال 98 صادر شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۱    
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان این که ستاد خدمات سفر با حداقل نیرو و شیفتی در نوروز 99 فعال خواهد بود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۷    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اجرای طرح گام بانک مرکزی برای تأسیسات گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز تولید صنایع دستی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۸:۰۷    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به آغاز رزمایش پیشگیری و پایش شیوع کرونا در ارتش گفت: در آستانه ورودی مراکز استان های هدف، پست های غربالگری ایجاد می کنیم تا کسانی که قصد ورود به استان را دارند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۸:۰۷    
مسئول کمیته گردشگری پایدار استان یزد توزیع اعتبارات راهیان نور و استفاده از ظرفیت های گردشگری مذهبی و گردشگری دفاع مقدس را موثر در احیای صنعت گردشگری پس از عبور کشور از بحران کرونا دانست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۷:۵۵    
نظر رسمی شورای نگهبان قانون اساسی، در قالب ایرادات شرعی، قانون اساسی و برخی ابهامات به مجلس شورای اسلامی در 9 صفحه و 19 بند اعلام شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۷:۰۷    
بنابر اعلام دیده بان حقوق بشر سوریه در طول سال های جنگ در این کشور دستکم 384 هزار نفر از جمله بیش از 116 هزار غیرنظامی جان خود را از دست داده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۶:۰۷    
رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با معاون آموزشی وزارت بهداشت بر ضرورت پاسخگویی جامعه علمی به پرسش ها درباره کرونا و لزوم داده کاوی و تحقیقات روشمند برای تحلیل تحولات کرونا به منظور پیش بینی و پیشگیری ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۵:۰۷    
با توجه به آسیب اقتصادی شیوع ویروس کرونا و رکود بسیاری از کسب وکارها، جمعی از کارشناسان اقتصادی برای خروج از این وضعیت و جبران خسارات، پیشنهاداتی همچون پرداخت هزینه های برق، آب، گاز ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۴:۰۷    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: کمک های نیروی انتظامی به وزارت بهداشت ادامه دارد و در این راستا 30 دستگاه آمبولانس، سه دستگاه آب پاش 6 هزار لیتری در اختیار این وزارتخانه قرار می دهیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۳:۰۷    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: عرضه مرغ و گوشت قرمز در بازار بیشتر از تقاضا است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۲:۰۷    
دستورالعمل کادرسازی مدیریتی در قوه قضاییه در 27 ماده و 12 تبصره از سوی رئیس قوه قضاییه ابلاغ شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۱:۰۷    
دلیل استعفای فتح الله زاده از سرپرستی باشگاه استقلال مشخص شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۰:۳۷    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برخی شایعات مبنی بر بیکار شدن و برخورد با معلم آستارایی که واژه "آنلاین" را "آیلان" تلفظ کرده بود، گفت: شایعات درباره برخورد با معلم مهربان آستارایی صحت ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۱    
روزهای سخت مالی پرسپولیس درحالی از راه رسیده است که این باشگاه برای دریافت پول از کارگزار رسمی خود، باید چک ضمانت ارائه کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۷    
رئیس انجمن داروسازان ایران با بیان اینکه هنوز هیچ برنامه ای برای توزیع ماسک و دستکش در داروخانه ها جهت عرضه به بازار وجود ندارد، گفت: در این شرایط که حجم تقاضا برای داروهای ضدویروسی افزایش یافته ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۷    
روابط عمومی سازمان ملل اعلام کرد، پس از مثبت شدن تست کرونای یکی از کارمندان دفتر سازمان ملل در ژنو، این دفتر به صورت موقت تعطیل شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۷    
رییس پیشین ستاد افغانستان وزارت امور خارجه راهبرد آمریکا را حضور طولانی مدت در افغانستان عنوان کرد و گفت: تداوم شرایط فعلی افغانستان، ایران، کشورهای آسیای مرکزی، پاکستان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۷    
مقامات فرانسوی نسبت به مصرف داروهای ضد التهابی و تشدید بیماری کووید-19 هشدار دادند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۷    
رئیس جمهور آمریکا به دنبال سقوط شدید ارزش سهام در ایالات متحده، دستور داد ذخایر اضطراری نفت پر شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۷    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص یک دیدار از هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال صادر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۷    
فوق ستاره دنیای فوتبال برای بیماران مبتلا به کرونا اقدام به یک کار خیر خواهانه کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۷    
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر انتظار دارید مردم در خیابان ها حضور پیدا نکنند باید زمینه نیاز به حضور آنها کاهش پیدا کند که از جمله این کارها تعطیلی ادارات است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۷    
این روزها که اپیدمی کرونا کشور را فراگرفته، مراجعات افراد به پزشکان به علت مشکل نابویایی نیز افزایش یافته، هنوز میزان شیوع این اختلال مشخص نیست ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۷    
مهاجم ایرانی تیم زنیت از هت تریک و درخشش برابر اورال ابراز خوشحالی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۵    
یک فعال صنفی حوزه سلامت، با اشاره به روزهای پایانی سال، نسبت به پرداخت نشدن مطالبات معوق پرستاران در برخی استان ها گلایه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۸:۰۵    
رییس سازمان برنامه و بودجه از کمک بلاعوض 200 تا 600 هزار تومانی خانوارهای کم بضاعت در چهار مرحله خبر داد که نخستین این کمک ها سه شنبه هفته جاری انجام می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۵    
شاخص بورس امروز (یکشنبه) در نخستین دقایق معاملات با بیش از 9 هزار و 462 واحد افت به کانال 493 هزار و 276 واحدی رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۵    
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر همچنان روند صعودی شیوع ویروس کرونا در سطح کشور تا پایان تعطیلات عید نوروز ادامه داشته باشد باید مدارس و دانشگاه ها تا ابتدای اردیبهشت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۲    
فرمانده حوزه بسیج منطقه 10 از ارائه خدمات شایسته و بهینه به خانواده معظم شهدا خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۶    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 : به منظور رعایت نکات بهداشتی و مقابله با بیماری کرونا در محلات، شهرداری منطقه9 نسبت به ضدعفونی کوچه های؛ حیدریان، محمد خانی، کابلی، امیری ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۶    
حدود پنج هزار متر مربع از معابر منطقه 6 با بهسازی چاله های خطر افرین و لکه گیری آسفالت؛ ایمن سازی شد
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۶    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار گفت: با همکاری و مشارکت شهروندان منطقه چهار تجهیزات شهری و المان های بوستانی ضد عفونی و شست و شو شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۰    
اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری ناحیه پنج از تقدیر ا ز فرماندهان بسیج محلات جهت کمک به ضد عفونی کردن محلات ناحیه خبرداد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۷    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از اجرای عملیات اصلاح هندسی و مناسب سازی معابر در این منطقه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۷    
به درخواست شهروندان قلب پایتخت و با توجه به گذشت زمان و فرسوده شدن مخازن زباله، طرح تعویض و نوسازی مخازن زباله در بلوار کشاورز در دستور کار معاونت خدمات شهری این منطقه و شهرداری ناحیه2 قرار گرفته است
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۱    
نشست هماهنگی پروژه های در دست احداث منطقه 10 با حضور مدیران شهری در ساختمان ستادی منطقه برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۱    
مدیر اداره ورزش و سلامت شهرداری منطقه7 از اجرای اقدامات ویژه برای افراد دارای نیازهای خاص در خصوص بیماری کرونا در سطح این منطقه خبر داد .
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۶    
رئیس انجمن ویروس شناسی ایران، از عطسه به عنوان مهم ترین راه انتشار ویروس کرونا نام برد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۶    
شورای بین المللی موزه ها (ایکوم) شعار سال 2020 میلادی خود را به مناسبت 18 می (روز جهانی موزه ها) اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۰    
همتی از آغاز تولید 1 میلیون گان پزشکی و 10 هزار ماسک در هلال احمر خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۷    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور بر اطلاع رسانی و تبلیغات همه جانبه برای ضرورت ماندن مردم در خانه تاکید کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۱    
نقشه و مسیریاب نشان در اقدامی جدید از ارائه لایه ویژه نمایش نواحی پر تردد عابران پیاده، برای کمک به پیشگیری عمومی از کرونا خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۱    
واتساپ به عنوان یکی از پرطرفدارترین برنامه های پیام رسان در جهان به شمار می رود، اما عموما ویژگی های جدید را به کندی به برنامه خود اضافه می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۵    
سال 98 با رویدادهای داخلی و خارجی فراوانی در حوزه هنرهای تجسمی همراه بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۷    
گردان های حزب الله عراق بر مقابله با نقض حریم هوایی این کشور و پایان دادن به تجاوزات آمریکا تأکید کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۱    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون 13 هزار و 938 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، 724 نفر فوت کرده و 4 هزار و 590 نفر نیز بهبود یافته اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۱    
شرکت هواپیمایی آمریکن ایرلاین تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و افت شدید تقاضای سفرهای هوایی، اعلام کرده که قصد دارد 75 درصد از پروازهای بین المللی خود را کاهش دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۵    
رئیس سازمان بهزیستی کشور از آغاز طرح پیشگیری از ابتلا به کرونا در افراد بی خانمان و کارتن خواب ها خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۶    
رئیس جمهور اعلام کرد که چیزی به نام قرنطینه نداریم؛ خدمات دولت به طور معمول به مردم خواهد رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۲    
شهردار تهران با اشاره به تعقیب و تحلیل تردد بیماران مبتلا به کرونا با همکاری وزارت ارتباطات گفت: این موضوع سبب شناسایی موارد آلوده و غربالگری بهتر شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۱    
شهردار تهران گفت: از شهروندان تهرانی درخواست دارم همکاری لازم را با مدیران شهری در خصوص چهارشنبه آخر سال داشته باشند و با حضور در شهر کار مسوولان شهری در این حوزه را دشوارتر نکنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۵    
به گفته محققان، زنانی که در اواخر دهه 50 و اوایل دهه 60 زندگی شان حداقل دو وعده در هفته گردو مصرف می کنند با روند سالم تر افزایش سن روبرو هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۲    
شهردار تهران با گلایه از اقدام بانک آینده درعدم پرداخت پول فروش اوراق مشارکت گفت: بانک آینده شش ماه است که 910 میلیارد تومان شهرداری تهران را نگه داشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۲    
بانک مرکزی مصادیق بخش ها و رسته های کسب و کارهایی که به طور مستقیم از بیماری کرونا دچار بیشترین آسیب شده اند را اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۶    
رزمایش پیشگیری و پایش شروع کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با فرمان فرمانده کل ارتش در مرکز نوسازی و بهینه سازی شهید زرهرن نیروی زمینی آغاز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۶    
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در نامه ای به مدیران کل حفاظت محیط زیست استان ها به علت شیوع ویروس کرونا خواستار تعطیلی فوری غارها شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۱    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شهردار تهران می خواهم جوانان را در اولویت انتصابات خود قرار دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۵    
پزشک کاخ سفید اعلام کرد، جواب آزمایش کرونای رئیس جمهوری آمریکا منفی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از ثبت پنج اثر ناملموس شهرستان سرخه در فهرست آثار ملی کشور خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۶    
مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، به ارائه گزارشی از وضعیت داروهای بیماران مبتلا به کرونا در کشور پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۰    
جلسه امروز هیئت دولت به صورت ویژه به معضلات صنوف و فعالان اقتصادی خواهد پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۱    
سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس در تاریخ 21 شهریور خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۱    
عضو شورای شهر تهران از موافقت سیدحسن خمینی جهت استفاده از مرقد امام خمینی (ره) برای نگهداشت بهبودیافتگان کرونا و نیازهای ضروری در این زمینه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۵    
به توجه به شیوع همه گیری بیماری نوظهور کرونا ویروس جدید در ایران و جهان و با توجه به آسیب پذیری بالای گروه سنی سالمندان در مقابل این ویروس نسبت به سایر افراد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۲    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور همزمان با آغاز توزیع بسته های بهداشتی بین کودکان کار و خیابان تاکید کرد که سازمان بهزیستی به هیچ عنوان سیاست جمع آوری این کودکان در مراکز را دنبال نمی کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۲    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از مسؤولین سازمان بهشت زهرا می خواهم تا ورودی و خروجی های این مجموعه را ببندند و فقط برای امورات ضروری اجازه تردد به شهروندان بدهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۶    
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که شرایط مناسبی است که با رایزنی های بین المللی برای کنار زدن تحریم های حوزه درمانی و بهداشتی از موضع قدرت اقدام شود و جمهوری اسلامی نیز آمادگی خود را ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۱    
شیوع بیماری همه گیر کرونا و حملات اخیر به پایگاه التاجی عراق، محور گفتگوی تلفنی سران آمریکا و انگلیس بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۱    
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باید برای موضوع قرنطینه تعریف مشخصی ارائه شود، گفت: قرنطینه در حد درجه کم شاید برای پایتخت مثبت باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۵    
مجلس،وزارت میراث فرهنگی، هیات دولت و وزارت بهداشت درصدد هستند تا با اختصاص تسهیلاتی مانند بنزین و مرخصی سفر در ماه تیر یا مرداد انجام سفرهای نوروزی را به بعد از پایان بحران کرونا موکول کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۲    
شیوع ویروس کرونا در کشور، فعالیت صنوف مختلفی را تحت تاثیر قرار داده و نوساناتی در بازار شب عید ایجاد کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۲    
مدیرعامل شرکت هلدینگ آوا پزشک وابسته به هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، از راه اندازی بزرگ ترین خط تولید ماسک های سه لایه و N95 فیلتردار در کشور ظرف دو هفته آینده خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۶    
بر اساس نقشه های هواشناسی، امروز (یکشنبه) برای شمال غرب و سواحل شمالی کشور بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۰    
ویروس کووید 19 در حال جهانی شدن است، میهمان ناخوانده ای که حجم گسترده ای از اخبار و اطلاعات را همراه خود به هر کشوری که قدم می گذارد به ارمغان آورده، اما شایعه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۶    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: کووید 19 ویروس بسیار چموش است و قدرت سرایت پذیری بالایی دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۰    
رییس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با معاون بیمارستان کامکار و روسای بیمارستان های نکویی، شهیدبهشتی، شهدا، کودکان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۰    
هوای پایتخت با شاخص 63 در شرایط قابل قبول قرار دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۵    
مدیرکل میراث فرهنگی سمنان گفت: در سال 98 و با هدف ارتقای اشتغال زایی و گردشگری، 30 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان تاسیسات گردشگری در استان پرداخت شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۵    
پس از آنکه یک خبرنگار آمریکایی اندکی تب داشت، از ورود او به نشست خبری کاخ سفید ممانعت به عمل آمد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۲    
این روزها کرونا به مسئله اساسی دنیا و به تبع آن کشور ما تبدیل شده است و اگر توصیه های کارشناسان بهداشتی و متخصصان امر جدی گرفته نشود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۸:۵۶    
سخنگوی وزارت کشور گفت: همه اقدامات قرارگاه تشکیل شده ستاد کل نیروهای مسلح باید با هماهنگی کمیته اجتماعی، امنیتی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا دنبال شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۸:۳۵    
کارشناسان نسبت به نحوه پاسخگویی و میزان آمادگی ایالات متحده آمریکا نسبت به شیوع کروناویروس در این کشور از تاخیر در تست های کرونا گرفته تا کمبود منابع و کارکنان مراقبت های بهداشتی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۸:۳۲    
مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: با تدابیر در نظر گرفته شده، جای نگرانی برای بارش های اخیر نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۶    
در این روزهایی که کودکان مجبور به خانه نشینی هستند و برای جلوگیری از شیوع این ویروس نباید از خانه خارج شوند بهتر است در خانه محیطی مفرح و هیجان انگیز برای آنها درنظر بگیریم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۰    
شهید مهدی باکری یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس است که در طول این دوران رشادت های بسیاری از خود نشان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۰    
شایعه قرنطینه شهرهای بزرگ کشور به منظور مقابله با ویروس کرونا این روزها خود عامل ایجاد تجمع ها و گسترش ویروس است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۰    
معاون اجرایی مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، هدف از غربالگری را مراجعه نکردن هموطنان به مراکز درمانی عنوان کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۷:۴۱    
بر اساس قانون هر فردی که اقدام به احتکار هر وسیله و کالایی کند، مجرم به حساب می آید و باید مجازات قانونی را طی کند.