جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۰:۵۳Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 6 اسفند 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 2 اسفند 1398 تیتر شهر 3 اسفند 1398 تیتر شهر 4 اسفند 1398 تیتر شهر 5 اسفند 1398 تیتر شهر 6 اسفند 1398 تیتر شهر 7 اسفند 1398 تیتر شهر 8 اسفند 1398 تیتر شهر 9 اسفند 1398 تیتر شهر 10 اسفند 1398 تیتر شهر 11 اسفند 1398 تیتر شهر 12 اسفند 1398 تیتر شهر 13 اسفند 1398 تیتر شهر 14 اسفند 1398 تیتر شهر 15 اسفند 1398 تیتر شهر 16 اسفند 1398 تیتر شهر 17 اسفند 1398 تیتر شهر 18 اسفند 1398 تیتر شهر 19 اسفند 1398 تیتر شهر 20 اسفند 1398 تیتر شهر 21 اسفند 1398 تیتر شهر 22 اسفند 1398 تیتر شهر 23 اسفند 1398 تیتر شهر 24 اسفند 1398 تیتر شهر 25 اسفند 1398 تیتر شهر 26 اسفند 1398 تیتر شهر 27 اسفند 1398 تیتر شهر 28 اسفند 1398 تیتر شهر 29 اسفند 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۷    
علیرضا علی بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه6اظهار کرد: تمامی نیروهای خدمات شهری در چند اکیپ در حال خدمات رسانی و گشت زنی از سطح منطقه ونقاط آبگیر هستند
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۱    
اثر هنری ملقب به مونالیزای روبیکی که تصویر بازسازی شده ای از تابلو نقاشی مشهور مونالیزا با استفاده از چندین مکعب روبیک است، در یک حراجی بیش از آنچه که تصور می شد، فروخته شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۵    
احمد عرب بیگی، هنرمند مجسمه ساز از آماده شدن مجسمه عباس کیارستمی برای نصب در زیر تک درخت معروف خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۰:۲۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۶    
چالش های رمز پویا این بار پس از کسب و کارهای اینترنتی، اینبار بازی سازها و کسانی که حضور در لیگ های بازی دارند را نشانه گرفته است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۰    
با تلاشهای شبانه روزی 1000 نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه 15 در بارندگی های دو شبانه روز گذشته؛ مشکل آبگرفتگی و آب ماندگی در معابر و بزرگراههای جنوب شرق تهران مشاهده نشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۲    
محمودکلهری شهردار منطقه17 از راه اندازی قرارگاه مقابله با شیوع کرونا در این منطقه خبر داد و افزود: اقدامات لازم برای اجرای دوره های آموزشی برای کلیه همکاران در ادارات و واحدها صورت گرفته و اقدام لازم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۶    
در پی بارش باران ، با اقدامات مختلف و پیشگیرانه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13 ، خوشبختانه مشکل آبگرفتگی و آب ماندگی در منطقه نداریم و رفت و آمد شهروندان به سهولت انجام می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۲    
در پی شیوع گسترده ویروس کرونا ، حراجی ساتبیز اعلام کرد حراجی های بزرگ فصل بهار هنگ کنگ را به نیویورک منتقل می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۱    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت 6 میلیون و 100 هزار تومان داد و ستد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۶    
وزارت امور خارجه آمریکا روز سه شنبه با صدور بیانیه ای مدعی شد که 13 شخص و نهاد را که از برنامه موشکی ایران حمایت کرده اند در لیست تحریم های خود قرار داده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فرماندهی مدیریت کرونا در تهران را عهده دار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۶    
پلیس کانادا در پی اقدام گروهی از معترضان در این کشور در اشغال و مسدود کردن خطوط اصلی راه آهن علیه این معترضان اقدام و تعدادی از آنها را دستگیر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۰    
شیوع ویروس جدید کرونا که تاکنون جان بیش از دو هزار و 500 نفر را در کشورهای مختلف جهان گرفته و دهها هزار نفر را مبتلا کرده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۶    
رئیس انجمن دفاتر مسافرتی کشور از وزیر میراث فرهنگی خواست تا وضعیت ویژه(فورس ماژور) برای استرداد هزینه های پرداخت شده در خصوص سفر اعلام شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۱    
مشاور محمدباقر قالیباف در پیامی درشبکه های مجازی اعلام کرد که بر خلاف شایعات به ویروس کرونا آلوده نشده، اما آنفولانزای H 1 N 1 گرفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۵    
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه به منظور شرکت در کمیسیون مشترک برجام وارد وین شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۷    
در حالی خطر سیل بار دیگر پل های تاریخی پلدختر و کشکان و قلعه فلک الافلاک در استان لرستان را تهدید می کند که میراث فرهنگی هنوز نتوانسته است اعتبار مورد نیاز برای مرمت بخش های آسیب دیده از سیل نوروز 98 ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۱    
وزیر بهداشت گفت: به قرنطینه کردن شهرها به دلیل اعتماد به آموزش و فرهنگ اعتقادی نداریم و تقاضا داریم که مردم شهرهای آلوده و شهر قم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۱    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فراوانی کالا بیش از دو برابر نیاز کشور است، گفت: مردم نباید نقدینگی خود را محبوس و کالا را به میزان فزاینده ای که نیاز به آن ندارند، خرید کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۵    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی توئیتری بر اعتراف ترامپ به حضور نیروهایی آمریکایی در سوریه برای نفت این کشور و نفرت ایران از داعش تاکید کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۶    
بعد از اینکه آنکارا سربازان و شورشیان سوری را به منظور حمایت از دولت وفاق ملی لیبی به این کشور اعزام کرد، اردوغان به کشته شدن دو سرباز ترکیه ای در لیبی اذعان کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۰    
معاون گردشگری به دنبال سرایت ویروس کرونا با اعلام شرایط خاص برای سفر، مستند به قانون اعلام کرد: کنسلی سفر مشمول جریمه نمی شود و وجوه دریافت شده باید کامل به مردم برگردانده شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۷:۴۲    
جواب آزمایش کرونا ویروس الهام فخاری عضو شورای شهر تهران منفی اعلام شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۷:۳۶    
"اما و اگر های تصویب بودجه در بهارستان" در برنامه گفت وگوی ویژه خبری امشب ششم اسفندماه بررسی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۷:۰۶    
وضعیت فروشگاه های زنجیره ای پایتخت مانند فیلمی سینمایی است که آن را روی تد زده باشند؛ می آیند و طبقه ها را خالی می کنند و می روند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۶:۰۶    
با اعلام یک سایت سعودی رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لغو نمی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۵:۰۶    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 99 با بیان اینکه این کمیسیون اصلاحاتی را در بخش معیشت، یارانه ها ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۴:۰۶    
سازمان جهانی بهداشت ضمن تاکید بر قابل مهار بودن ویروس کرونا از کشورها خواست تا با تمام توان آماده فراگیری این بیماری بوده و در عین حال مراقب بزرگنمایی آمار مرگ و میر آن باشند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۳:۰۶    
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ابتلای چهار نماینده به ویروس کرونا را رد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۲:۰۶    
وزیر دفاع دستور تولید مواد ضد عفونی کننده و ماسک های بهداشتی را به سازمان های مختلف وزارت دفاع صادر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۱:۰۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر می کنم مردم دنیا به اندازه کافی ایران را نمی شناسند؛ این موجب تأسف من است زیرا ایران تاریخ غنی دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۳۶    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کاپیتان تیم فوتبال تراکتور را سه جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا تعطیلی مدارس تا 15 فروردین صحت دارد؟ اظهار کرد: نخیر، ما در تعطیلات ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۳۶    
سناتور ایالت ورمونت آمریکا توقف فروش تسلیحات نظامی به هند را، که تنها به نفع سازندگان آمریکایی این سلاح هاست، خواستار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۶    
یک متخصص تغذیه، گفت: افرادی که خواب کافی، راحت و با کیفیت ندارند به دلیل نقص سیستم ایمنی بیش از سایرین در معرض ابتلا به انواع بیماری ها و ویروس ها هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۶    
پیر حبشی از آخرین نرخ گوشت سفید و قرمز خبر داد .
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۶    
سرمربی های سپاهان و پرسپولیس درباره مصاف لغو شده هفته بیستم رقابت های لیگ برتر توضیحاتی ارائه دادند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۶    
نخست وزیر ژاپن از شرکت های این کشور خواست تا به کارمندان خود پیشنهاد انجام کار از منزل را بدهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۱    
روز گذشته معاون عمرانی استانداری تهران، از تدوین طرح ترافیک جدید مبتنی بر منافع شهروندان خبر داد. این درحالی است که چندی پیش تنها تغییر درطرح ترافیک ، رزروی شدن آن عنوان شده بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۶    
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: با توجه به کاهش دمای هوا از امروز، لازم است تمام مشترکان نسبت به مصرف بهینه توجه داشته باشند، اما آن طور که پیش بینی می شود کاهش فشار گاز نخواهیم داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۶    
تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای دیدار مقابل شهرخودرو خراسان مصدوم و محرومی ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۶    
بخش های مختلف بیمارستان دولتی "رفیق حریری" در جنوب بیروت برای درمان مبتلایان احتمالی به ویروس کرونا در لبنان اختصاص یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۶    
بهمن ماه امسال قیمت هر متر مربع مسکن در تهران به 14 میلیون و 405 هزار تومان رسید که نسبت به ماه قبل 3.8 درصد افزایش نشان می دهد اما از سرعت رشد آن نسبت دو به ماه گذشته کاسته شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به سخنان احمد امیرآبادی، نماینده قم گفت: انتشار اخبار غیر واقعی و پنهانکاری هر دو مخل امنیت ملی و زائل کننده سرمایه اجتماعی است
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۶    
طی یک هفته گذشته قیمت خودرو ها رکورد قبلی خود را شکستند، به طوری که سراتو اتومات افزایش قیمت 65 میلیون تومانی را تجربه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۶    
یک فوق تخصص ریه، از تب، سرفه و تنگی نفس به عنوان شاه علامت بیماری کرونا ویروس نام برد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۶    
با اعلام فدراسیون بسکتبال قرار است مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال طبق زمان اعلام شده و البته بدون تماشاگر برگزار شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۶    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش شدید باران در 10 استان کشور طی امروز(6 اسفند) از کاهش تدریجی دمای هوا در برخی مناطق خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۶    
ایگوانای سبز به حیوانات تاکسیدرمی موزه اضافه شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۷    
پروژه های کوچک مقیاس در سطح محلات دوازده گانه منطقه سه تهران اجرا می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۱    
به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مددسرای امید منطقه 9 ضدعفونی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۵    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3 : با ورود سامانه بارشی باران جهت جلوگیری از بروز برخی مشکلات در سطح شهر و عمدتا در زمینه تردد شهروندان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۲    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار از لایروبی انهار سطح این منطقه همزمان با بارندگی ها خبرداد و گفت: معابر و مسیل های این منطقه به طور مستمر پاکسازی و لایروبی می شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۲    
همزمان با شروع بارش نزولات جوی در شهر تهران و با فعالیت مستمر شبانه روزی اکیپ های اجرایی خدمات شهری منطقه9 تردد در مبادی ورودی شهر تهران در غرب پایتخت حالت عادی دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۲    
سامانه 137 منطقه یک پیرو گزارش شهروندان از انجام عملیات مرمت سنگفرش واقع در سطح ناحیه یک منطقه یک در تاریخ6 اسفند ماه خبر داد .
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۷    
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طی بخشنامه ای به ادارات کل استان های کشور اعلام کرد: چنانچه از اول اسفند سالجاری تا اطلاع ثانوی، گردشگری درخواست انصراف از سفر کند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۱    
رئیس پلیس پایتخت با اعلام تشکیل قرارگاه ویژه پدافندی کروناویروس در ناجا گفت: در این خصوص دستورالعمل های لازم از سوی این قرارگاه ابلاغ شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۱    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، به تشریح شرایط پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان ها پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۵    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه مهار و کنترل اپیدمی ناشی از ویروس کرونا در دو بعد واقعیت میدانی و افکار عمومی معنا پیدا می کند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۰    
اداره کل هنرهای تجسمی از گالری ها خواست تا مراسم افتتاحیه و اختتامیه ها خود را تا اطلاع ثانوی کنسل کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۰    
مینگ-چی کو ، تحلیلگر با سابقه اپل پیش بینی کرده که اولین مک بوک مبتنی بر پردازنده ARM، نیمه نخست سال 2021 به بازار عرضه می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۵    
مقامات آمریکایی از اشرف غنی خواستند تا مراسم تحلیف ریاست جمهوری خود را به تعویق بیندازد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۲    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که تاکنون 95 نفر در کشور به طور قطعی به کرونا مبتلا شده و 15 نفر فوت کرده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۲    
در پی لغو شدن پروازهای ایران به ترکیه از سوی این کشور، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که با هماهنگی های صورت گرفته ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۰    
تحلیلگر اصولگرا درباره نحوه تعامل مجلس بعدی با دولت دوازدهم، گفت: به نظرم مجلس یازدهم به سمت سطحی از چالش با دولت خواهد رفت که می تواند بسیار خطرناک باشد؛ نه از این جهت که دولت نباید نقد شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۲    
دو فوریت طرح الزام شهرداری برای اقدامات لازم جهت تاب آوری پایتخت مقابل کرونا با اکثریت آراء به تصویب رسید و براین اساس شهرداری تهران می تواند از اعتبار 10 میلیارد تومانی در این زمینه استفاده کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۵    
طرح دو فوریتی الزام شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا در شورای شهر تهران ارائه شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۵    
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: من هم امیدواریم با توجه به افزایش 25 درصدی بودجه همه بودجه سال بعد را شهرداری بتواند محقق کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۰    
عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به حناچی به دلیل محدود نکردن ورود مسافران به پایتخت گفت: غربالگری مسافران از دروازه های شهر باید با همکاری وزارت راه و پلیس انجام گیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۷    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد من این است که طرح ترافیک حذف شود تا مردم کمتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۵    
متروی تهران در20 سال آینده چه ساختار و شکلی به خود می گیرد؟ تغییرات و توسعه مترو برای شهروندان تهرانی که تا 20 سال آینده پیش بینی شده ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۵    
طبق اعلام مرکز آمار، در بهمن امسال بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای کشور مربوط به استان قزوین با 2,2 درصد افزایش و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان اردبیل با 0.5 درصد کاهش است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۵    
استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: برای نخستین بار برنامه مدون آموزش پرستاران مخصوص دیابت از سوی وزارت بهداشت، مصوب و محتوای برنامه آن تهیه شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۶    
عضو شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت توجه ویژه به مراکز خاص نظیر سامان سراها و گرم خانه ها تاکید کرد و گفت: اقشار خاصی در این مراکز حضور دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۵    
سرپرست معاونت عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از به تاخیر افتادن زمان نام نویسی زائرانی که در ایام نوروز قصد سفر به عتبات عالیات دارند، خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۲    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با احتکار ماسک های تنفسی و مواد ضدعفونی کننده در سراسر کشور و برخورد جدی با احتکارکنندگان خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۲    
بررسی میدانی خبرنگار ایرنا از بازار خودروی پایتخت حاکی است جو روانی عجیبی که در پی بالا رفتن نرخ دلار در روزهای گذشته با افزایش قیمت ها ایجاد شده بود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۶    
رییس جمهوری در آیین افتتاح منطقه یک آزاد راه تهران- شمال گفت: منطقه یک آزادراه تهران- شمال، نمایشی از قدرت مهندسی مهندسان ایرانی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۷    
درصورتی که آلمان به ایرانی ها ویزای حضور در نمایشگاه ITB را بدهد و پرواز جایگزین نیز بتواند شرکت کنندگان را به برلین برساند، ایران در این نمایشگاه گردشگری شرکت می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۵    
شمارش معکوس تعیین دستمزد سال آینده کارگران آغاز شده است؛ سالی که هم برای جامعه کارگری به لحاظ کاهش قدرت خرید و هم برای جامعه کارفرمایی از نظر افزایش هزینه های تولید خاص بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۵    
عضو انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی ایران، گفت: آزمایشگاه های تشخیص طبی با معضل افزایش مهار گسیخته قیمت وسایل و مواد از یک سو، و کمبود تجهیزات و مواد مرغوب از سوی دیگر دست به گریبان هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۵    
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بخشنامه جدیدی در رابطه با فعالیت های جمعی تهیه شده است، از تعطیلی روز به روز مراکز خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۲    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد ضعیف نمایندگان اصلاح طلب مجلس باعث کاهش مشارکت در انتخابات شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۲    
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی از آغاز بررسی اعتراضات جاماندگان حمایت معیشتی خبر داد و گفت: در صورت مشمول بودن 10 اسفند کمک معیشت به حساب این افراد واریز می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۷    
چین به عنوان خواستگاه و منشا اصلی ویروس کرونا یا کووید 19 اقدامات موثری از جمله قرنطینه، تعطیلی ادارات و مدارس ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۱    
مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت که کاخ و باغ صفی آباد بهشهر از سوی وزارت اطلاعات به وزارت میراث فرهنگی تحویل شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۵    
مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداست، حجم نگرانی های کرونا را خیلی بیشتر از واقعیت های این ویروس دانست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۲    
امروز (سه شنبه) در نوار غربی، مرکز، دامنه های جنوبی البرز بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور ضمن ختم جلسه علنی امروز مجلس به علت رد کلیات بودجه سال 99 توسط نمایندگان مجلس، اظهار کرد: ما اکنون مطابق قانون، سکوت پیشه می کنیم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۱    
یک متخصص بیماری های عفونی به ارائه توضیحاتی در خصوص کروناویروس پرداخت و به نقش قلیان در انتقال ویروس به سایرین اشاره کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۵    
هوای پایتخت با شاخص 66 در شرایط قابل قبول قرار دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۷    
وزارت دفاع روسیه گزارش دیده بان حقوق بشر سوریه درباره حملات هوایی به دو تجمع مسکونی در ادلب را تکذیب کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۵۵    
گسترش ویروس کرونا در بیش از 30 کشور باعث شد تا پس از سقوط قابل توجه ارزش بازارهای سهام در اروپا و آمریکا شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه نیز در روز سه شنبه با کاهش شدید مواجه شود و اقتصاددانان خبر از ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۵۵    
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از مردم خواست که در بسیج عمومی پیشگیری از شیوع کرونا شرکت کرده و حتی المقدور تا کنترل بحران و اعلام وضعیت عادی از منازل شان خارج نشوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۵۲    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (ششم اسفند ماه 98) را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۳۱    
عضو کمیته کشوری کنترل کرونا ویروس، گفت: بهترین راه پیشگیری از کرونا، خودداری از دست دادن با یکدیگر و شستشوی مکرر دست ها است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۲۵    
اصرار مسئولان شورای اقتصاد به قیمت فعلی خرید تضمینی گندم و اجتناب کشاورزان در تحویل محصول، پای گندم های وارداتی را برای تامین نان مورد نیاز به کشور باز می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۷:۵۵    
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در سفر رسمی 2 روزه خود به تونس، وارد فرودگاه بین المللی قرطاج شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۷:۴۰    
به گزارش تیترشهر : شیوع ویروس کرونای جدید در کشورهای مختلف، راه های درمانی و تولید واکسن برای درمان این ویروس را چالش برانگیزتر کرده است ...
  • ۱