پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۲:۱۹Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 15 اسفند 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 2 اسفند 1398 تیتر شهر 3 اسفند 1398 تیتر شهر 4 اسفند 1398 تیتر شهر 5 اسفند 1398 تیتر شهر 6 اسفند 1398 تیتر شهر 7 اسفند 1398 تیتر شهر 8 اسفند 1398 تیتر شهر 9 اسفند 1398 تیتر شهر 10 اسفند 1398 تیتر شهر 11 اسفند 1398 تیتر شهر 12 اسفند 1398 تیتر شهر 13 اسفند 1398 تیتر شهر 14 اسفند 1398 تیتر شهر 15 اسفند 1398 تیتر شهر 16 اسفند 1398 تیتر شهر 17 اسفند 1398 تیتر شهر 18 اسفند 1398 تیتر شهر 19 اسفند 1398 تیتر شهر 20 اسفند 1398 تیتر شهر 21 اسفند 1398 تیتر شهر 22 اسفند 1398 تیتر شهر 23 اسفند 1398 تیتر شهر 24 اسفند 1398 تیتر شهر 25 اسفند 1398 تیتر شهر 26 اسفند 1398 تیتر شهر 27 اسفند 1398 تیتر شهر 28 اسفند 1398 تیتر شهر 29 اسفند 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۵    
بهسازی7 هزارو 549 مترمربع از معابر نواحی هفتگانه به منظور رفع چاله های خطرآفرین، لکه گیری و روکش دستی آسفالت شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۶    
همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و روز ملی درختکاری، فرهاد افشار شهردار منطقه 20 صبح روز پنجشنبه (15 اسفند 1398) در بوستان جانبازان ناحیه 3 این منطقه و در جوار یادمان شهدای گمنام به کاشت نهال پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۲    
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور اطلاعیه ای تازه، از ادامه تعطیلی تمام مراکز فرهنگی، هنری و سینمایی به مدت یک هفته دیگر خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۶    
سرمست گفت: همه دستگاه های استان قم برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شده اند و ما از لحاظ عملکردی برای کنترل و درمان کرونا وضعیت بسیار مناسبی در سطح کشور داریم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۵    
سه تیم مدعی لیگ برتر ایران در حالی پشت سر هم در جدول قرار گرفتند که سه مهره تاثیرگذار در نتایج آنها نقش ویژه ای داشته اند. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۵    
مقامات تونس اعلام کردند که ارتباطات دریایی میان این کشور و شمال ایتالیا را به حالت تعلیق درمی آورند تا گسترش اپیدمی جدید ویروس کرونا در تونس را که تنها یک نفر تاکنون در این کشور ثبت شده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۷:۰۵    
شمخانی گفت: دروغ بزرگ‬⁩ پنهانکاری، کلیدواژه ضربه به بهداشت روانی ایرانیان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۶:۰۵    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران نوشت: نیمی از مردم تهران نگرانی از ابتلای خود و خانواده هایشان به کرونا ندارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۵:۰۵    
با پایان شمارش آرا در سرزمین های اشغالی در صورتیکه حزب اسرائیل بیتُنا به یکی از دو ائتلاف راستگرا و چپگرا نپیوندد، معضل عدم تشکیل کابینه در تل آویو ادامه خواهد یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۴:۰۵    
دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان هشدار داد: با محقق نشدن وعده مسوولان در پرداخت تسهیلات پنج هزار میلیارد تومانی قطعه سازان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۳:۰۵    
کره جنوبی با تایید آمار جدید مبتلایان کرونا در این کشور اعلام کرد که 438 نفر جدید به این ویروس مبتلا شده اند و آمار به 5766 نفر رسیده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۲:۰۵    
نایب رییس کمیسیون بهداشت، درمان وآموزش پزشکی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی در قالب سیاستگذاری، همکاری در اجرای سیاست ها و تامین مالی و نظارت در موضوع مقابله با ویروس کزونا همکاری می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۱:۰۶    
علیپور گفت: برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا تا 15 فروردین تفکیک زباله را متوقف و تعطیل کردیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۰:۳۶    
آخرین گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی از فعالیت هسته ای ایران تحت تاثیر آمریکا و سیاسی بود. این در حالی است که آمریکا و اروپا که بازیکنان اصلی مذاکره هسته ای بوده به تعهداتشان پایبند نبودند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۰    
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اعلام علنی ابتلای مسئولان به کرونا پیام خوبی را به جامعه نمی دهد چرا که فرد مسئول باید در رعایت اصول بهداشتی پیشگام بوده و به مردم امید دهد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۶    
فرهاد مجیدی قصد دارد با جذب یک بازیکن آسیایی، در ادامه رقابت ها از هر 4 سهمیه خارجی تیمش استفاده کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۶    
از زمان اجرای طرح سهمیه بندی بنزین تاکنون تقاضا برای کارت سوخت افزایش یافت اما هنوز خودروهایی وجود دارند که فاقد کارت سوخت هستند که صاحبان آنها به راحتی می توانند با مراجعه به پلیس +10 و ثبت درخواست ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۰    
فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به تصویب تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان تهران تا پایان سال جاری ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۱    
رئیس کل بانک مرکزی از جان باختن شش کارمند نظام بانکی کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر داد. به گزارش تیترشهر ، عبدالناصر همتی در صفحه خود در اینستاگرام نوشت: ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۶    
مدیرعامل پیشین ذوب آهن با انتقاد شدید از وضعیت فوتبال ایران می گوید برخی پای فیفا را وسط کشیدند تا در انتخابات فدراسیون فوتبال یک نفر را از آستین شان بیرون بیاورند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۶    
دبیرکل جهانی هولوکاست گفت: هرکس اقلام مورد نیازِ امروزِ مردم را احتکار یا قاچاق کند، خائن و جنایتکار است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۰    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در پیامی به مناسبت 15 اسفند روز درختکاری ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۶    
معاون تربیت بدنی و سلامت اظهار کرد: سناریوهای مختلف آموزشی برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا تا پایان سال تحصیلی بررسی خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۶    
پیشکسوت فوتسال اظهار داشت: تماشاگران به ورزش روح می دهند و اگر تماشاگران نباشند، فوتسال هیچ ارزشی ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۶    
هراس از همه گیر شدن کرونا در نیم کره غربی، آمریکایی ها را به تکاپو انداخته است تا از طریق تزریق پول به نهادهای بهداشتی و اتخاذ تدابیر ویژه و اضطراری، سدی در مقابل این ویروس ایجاد کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۶    
نماینده تهران با قدردانی از نیروهای خدمت رسان شهرداری تهران برای ضدعفونی کردن مناطق مختلف گفت که قطع زنجیره انتقال مؤثرترین راه برای مقابله با کرونا است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۶    
کریم باقری ضمن دیدار و گفتگو با اسکوچیچ رسما به عنوان مربی تیم ملی فوتبال ایران کارش را آغاز کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۶    
نخستین مورد فوت بیمار مبتلا به کرونا در ایالت کالیفرنیای آمریکا، وضعیت این ایالت فوق العاده اعلام شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا از امروز در مناطقی که آلودگی بیشتری دارند آغاز می شود و در روزهای آینده در استانهای دیگر نیز اجرا خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۵    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3 : شستشو و گندزدایی پایانه تاکسیرانی میدان ونک برای مقابله با ویروس کرونا توسط شهرداری منطقه سه انجام شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۵    
چهل و سومین جلسه ملاقات مردمی شهردار منطقه 12 با شهروندان قلب تهران به صورت غیر حضوری و روزانه برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۲    
معاون حمل و نقل ترافیک منطقه9 از اجرای بیش از 40 پروژه ترافیکی در پهنه غربی پایتخت از ابتدای سال 98 تاکنون خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۶    
ملاقات مردمی شهروندان با سید حمید موسوی شهردار منطقه یک تهران و معاونان ایشان –دوشنبه 12 اسفند ماه –غیر حضوری برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۶    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 1 : بمنظور پیشگیری و اطلاع رسانی در خصوص علایم بیماری و نحوه پیشگیری ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۰    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، به ارائه آمار کرونا در کشور تا روز پنج شنبه 15 اسفند 98 پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۰    
بخش خصوصی با بخشنامه وزارت میراث فرهنگی درباره برگشت هزینه سفرهای لغو شده مشکل دارند چون مسافران تفاوت جریمه و خسارت لغو سفر را نمی دانند و در بخشنامه هم توضیحی درباره آن داده نشده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۷    
زدا درباره آخرین وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی توضیحاتی داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۷    
به دنبال اعلام نتایج سه شنبه بزرگ شاخص های بورسی صعود کم سابقه ای را تجربه کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۱    
اجرای اندروید روی آیفون شاید کاربرد زیادی نداشته باشد، اما امتحان کردن آن با استفاده از یک ابزار موقت، خالی از لطف نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۱    
منتخب یازدهمین دوره مجلس گفت: بعد از معیشت مردم، مهمترین مسئله ای که باید به آن پرداخته شود، کارآفرین بودن مجلس است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۵    
فیسبوک درصدد است تا از طریق انتشار رایگان تبلیغات سازمان جهانی بهداشت با گسترش محتوای دروغین در مورد کرونا مقابله کند و آگاهی کاربرانش را در این زمینه افزایش دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۱    
رئیس جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی در اجلاس قانونگذاری ائتلاف لاتین تأکید کرد که دولتش در حال برنامه ریزی اقداماتی برای ونزوئلاست اما جزئیات این اقدام را فاش نکرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۵    
پس از ایجاد تمهیداتی برای امنیت کارکنان موزه لوور در مقابل ویروس کرونا، این موزه پس از 3 روز تعطیلی دوباره فعالیت خود را آغاز کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۲    
با توجه به اینکه بعضی از واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در تهرانسر به پیشرفت حدود 30 درصد رسیده بعد از اجرای 20 درصد دیگر احتمالاً این واحدها برای واگذاری به متقاضیان، فراخوان می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۲    
قائم مقام علوم پزشکی استان قم از آغاز به کار رزمایش گندزایی در شهر خبرداد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۶    
وزیر بهداشت از تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان سال و به تعویق افتادن زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۰    
رییس قوه قضاییه با بیان این که بسیاری از اراضی ملی از زمین خواران پس گرفته و به بیت المال بازگردانده شده گفت که دستگاه قضایی در آینده نیز این مسیر را قاطعانه ادامه می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۶    
با شیوع کرونا ویروس و جهت جلوگیری از انتشار آن، درب های مسجد جامع شهر تاریخی زواره اصفهان که اولین مسجد چهار ایوانی ایران محسوب می شود، بسته شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۰    
براساس نتایج یک نظر سنجی که شهرداری تهران انجام داده است، بیشترین احساس امنیت از سوی ساکنان مناطق 12، 20، 10 و 11 ابراز شده است و مشخص شده روشنایی در طول شب یکی از عوامل مهم است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۰    
طبق اطلاعیه شماره 26 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل از قدردانی "کادر درمان" به صورت حضوری پرهیز کنید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: اذن رهبر انقلاب مبنی بر اینکه مصوبه مجلس در مورد بودجه مستقیما به شورای نگهبان ارسال شود کشور را از بن بست خارج کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۶    
سرپرست تیم کاوش در بازار حضرتی تهران با اشاره به اعلامِ نتایج سالیابی نمونه های آزمایشگاهی کاوش باستان شناسی در این محوطه ی تاریخی معتقد است که با رسیدن به این نتایج به نظر می رسد جدول گاهنگاری ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۶    
هم زمان با افزایش تعداد افرادی که در آمریکا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند، مجلس نمایندگان این کشور در اقدامی فراجناحی یک بسته کمک اضطراری 8 میلیارد دلاری برای مبارزه با شیوع این ویروس را ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۷    
رییس مجلس شورای اسلامی، حوادث و تنش های اخیر در هند را با روح فرهنگ و تمدن دیرین این کشور ناسازگار خواند و از دولت هند خواست تا از تمامی ظرفیت ها ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۷    
پس از افزایش تلفات جهانی ویروس کرونا و نرخ مرگ و میر کووید-19، اکنون تصور می شود که میزان کشندگی این ویروس 3.4 درصد است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۲    
پرهیز از سفر، تردد داخل شهر و دوری از محل کار ممکن است خیلی از افراد را به این فکر وادارد که کارهایی که هیچ وقت زمانی برایشان نداشتند حالا با یک خودقرنطینگی داوطلبانه قابل انجام است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۰    
احتکار اقلام سلامت محور در روزهای اخیر نشات گرفته از عدم انجام سلسله اقداماتی است که پیش تر می بایست از سوی دستگاه های ذی ربط انجام می شد اما این اتفاق نیفتاد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۱    
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس دهم دولت ساخته بود و حدود 170 تا 180 نماینده مجلس کاملا دولتی بودند، گفت: مجلس یازدهم باید ریل گذاری های دولت را تغییر دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۰    
رئیس جمهوری آمریکا در جلسه ای در کاخ سفید گفت، چندین هفته است که از ترس ویروس کرونا، سعی کرده صورتش را لمس نکند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۷    
صنعت هوایی با ویروس کرونا زمین گیر شده است، تایوان و هنگ کنگ بیشترین زیان را در میان تمام کشورها داشته اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۷    
فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از ادامه تعطیلی ها تا پایان سال به دنبال شیوع کرونا خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۱    
رییس کمیته روان شناسی سیاسی انجمن علوم سیاسی ایران، سم پاشی رسانه های بیگانه در موضوع کرونا را اقدامی علیه سلامت روانی ایرانیان عنوان کرد و گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۱    
در شرایطی که شیوع کرونا فراگیر شده و تمام نظام پزشکی کشور درگیر این ویروس خطرناک است، جا دارد با تکیه بر اخبار و روایات درست و صحیح از بار استرس و وحشت بوجود آمده از ابتلای به آن کاست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۶    
به گفته محققان یک معادله خطرناک وجود دارد: بدخوابی موجب داشتن رژیم غذایی بد می شود و هر دو اینها می توانند عامل افزایش ریسک چاقی و بیماری قلبی در زنان باشند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۰    
بهترین راه پیشگیری از گرد و غبار، فرسایش خاک و بیابانی شدن کشور، توسعه نهال کاری و تقویت پوشش گیاهی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۶    
مقامات اسپانیا نخستین مورد مرگ ناشی از ابتلا به کروناویروس را گزارش کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۷    
دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت: اولویت مجلس باید همراه شدن با رویه مبارزه و مقابله با فساد باشد
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۷    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (پانزدهم اسفند ماه 98) را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۸:۱۲    
با فوت اشخاص حقیقی و حقوقی روابط بانک ها و مشتریان به پایان می رسد و هیچ عملیات بانکی انجام نمی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مردم اگر کار ضروری ندارند از منزل خارج نشوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۷:۴۲    
مطالعه جدید نشان می دهد افراد مبتلا به HIV با نرخ بالاتر ابتلا به بیماری مزمن انسداد ریه (COPD) مواجه هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۷:۳۶    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره سرنوشت ماسک ها و تجهیزات پزشکی کشف شده توضیحاتی داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۷:۳۶    
ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از روز شنبه 17 اسفند در 5 استان کشور آغاز و تاپایان سال ادامه دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۶:۴۲    
موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 نشان می دهد که این ویروس تا چه از چین به نقاط مختلف دنیا سرایت کرده و کشورهای سراسر جهان را درگیر خود کرده است. ...