شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۳:۲۶Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 13 اسفند 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 2 اسفند 1398 تیتر شهر 3 اسفند 1398 تیتر شهر 4 اسفند 1398 تیتر شهر 5 اسفند 1398 تیتر شهر 6 اسفند 1398 تیتر شهر 7 اسفند 1398 تیتر شهر 8 اسفند 1398 تیتر شهر 9 اسفند 1398 تیتر شهر 10 اسفند 1398 تیتر شهر 11 اسفند 1398 تیتر شهر 12 اسفند 1398 تیتر شهر 13 اسفند 1398 تیتر شهر 14 اسفند 1398 تیتر شهر 15 اسفند 1398 تیتر شهر 16 اسفند 1398 تیتر شهر 17 اسفند 1398 تیتر شهر 18 اسفند 1398 تیتر شهر 19 اسفند 1398 تیتر شهر 20 اسفند 1398 تیتر شهر 21 اسفند 1398 تیتر شهر 22 اسفند 1398 تیتر شهر 23 اسفند 1398 تیتر شهر 24 اسفند 1398 تیتر شهر 25 اسفند 1398 تیتر شهر 26 اسفند 1398 تیتر شهر 27 اسفند 1398 تیتر شهر 28 اسفند 1398 تیتر شهر 29 اسفند 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۰    
عضو هیئت مدیره انجمن شرکت های حمل و نقل ریلی گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا، روزانه 7 تا 8 هزار بلیت قطار کنسل و استرداد می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۶:۰۶    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضورش در تیم ملی همزمان با ادامه همکاری با سرخپوشان گفت: قرار نیست از پرسپولیس جدا شوم و مثل ملی پوشان در زمان هایی که تیم ملی اردو یا بازی دارد در خدمت تیم ملی خواهم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۵    
شهردار منطقه15 از بسیج تمامی امکانات در انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله با بیماری کرونا خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۲    
در اختیار قرار دادن تمام امکانات شهری جهت یاری رساندن هر چه بهتر به بیماران و کادر درمانی بیمارستان بعثت نهاجا
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۶    
تیک تاک در حال تبدیل به یکی از منابع بزرگ شایعه سازی در اینترنت است؛ به همین دلیل، سازمان جهانی بهداشت برای انتشار اطلاعات صحیح درباره ی ویروس کرونا به این شبکه ی اجتماعی پیوست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۱    
در اوج اخبار و نگرانی درباره شیوع و درمان کرونا، موزه های سراسر کشور باز هستند؛ برخی از هموطنان نیز تعطیلاتشان را به موزه ها می روند برخی از آمار حتی از بازدید صدها نفر از برخی از موزه ها حکایت دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۶    
معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی از تلاش کارکنان این نهاد برای حفظ آرامش و روال عادی امور در روزهای کرونایی گفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۱    
مهلت اعتراض به عدم تأیید شرایط ثبت نام در طرح ملی مسکن و انصراف از ثبت نام در این طرح، ساعت 24 امشب به پایان می رسد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۰    
ستاد استانی مبارزه با کرونا در مازندران برای کاهش ضریب احتمال شیوع این بیماری محدودیت های جدیدی وضع کرد که از جمله آن ممنوعیت چادرخوابی برای مسافران و گردشگران است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۱    
رییس جامعه هتلداران ایران در نامه ای به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از کمبود مواد ضدعفونی کننده در مراکز اقامتی خبر داد و درخواست اختصاص سهمیه ویژه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۸:۰۷    
پس از آنکه شیوع ویروس کرونا به خارج از چین کشیده شد، مقاصد گردشگری مهم در کنار رویدادهای بزرگی در راستای پیشگیری از ابتلا مردم به این ویروس تعطیل و لغو شدند و یا به تعویق افتادند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۸:۰۷    
نتایج یک مطالعه نشان داده است که با یک آزمایش خون در مطب پزشک می توان افرادی را که به مشکلات حافظه ای مبتلا هستند و یا در مراحل اولیه بیماری آلزایمر قرار دارند، تشخیص داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۸:۰۷    
صدراعظم آلمان در دیدار با قانوگذاران محافظه کار در پارلمان آلمان اعلام کرده با ایجاد منطقه امن در ادلب سوریه موافق است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۷:۰۷    
آمریکا به استقبال "سه شنبه بزرگ" می رود، آن هم در حالیکه با کناره گیری پیت بوتجج و سناتور ایمی کلوباچار، دو سیاستمدار میانه رو به نفع جو بایدن ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۶:۰۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: تنش های قومی و مذهبی به راه افتاده در کشور هند را به شدت محکوم می کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۵:۰۷    
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: تا این لحظه تغییر جدیدی در برنامه های لیگ برتر فوتبال صورت نگرفته و هفته بیست و سوم لغو نشده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۴:۰۷    
نایب رئیس خانه احزاب ایران گفت: متاسفانه همیشه هم عده ای سودجو هستند که تنها چیزی که برایشان مهم است سود خودشان بوده و کاری به جامعه و مردم ندارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۳:۰۷    
پنتاگون در حالی برنامه ها برای خروج اولیه نیروهای آمریکایی از افغانستان را ارائه کرد که تاکید داشت حتی پس از توافق آمریکا و طالبان بعید است ناآرامی ها و درگیری ها در افغانستان به صفر برسد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۲:۰۷    
اردکانیان در حاشیه مراسم افتتاح همزمان 41 پروژه صنعت آب و برق در خصوص تمهیدات وزارت نیرو برای هموطنان در ایام شیوع کرونا توضیح داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۱:۰۷    
ویروس کرونا به سرعت مرزها را یکی پس از دیگر درمی نوردد با پشت سر گذاشتن مرزهای وسیع، آسیا، اروپا، آمریکا، آمریکای لاتین و استرالیا ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۰:۳۷    
در حالی که قیمت تعرفه دسترسی به شبکه ملی اطلاعات در حالت عادی نیز نصف سایت ها و اپلیکیشن های خارجی بود، در روزهای خانه نشینی مردم به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۰:۰۱    
رئیس جمهور آمریکا در توئیتی نامزد های حزب دموکرات را به تدارک دیدن کودتایی علیه برنی سندرز متهم کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۷    
قدرت نمایی اوپک در بازار نفت و اعلام تصمیم این سازمان درباره کاهش بیشتر تولید نفت برای جلوگیری از سقوط قیمت ها، باعث شد تا نفت برای دومین روز متوالی با رشد قیمت همراه شود و حدود یک درصد بالا رود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۷    
جلسه دادگاه آنتونی استوکس مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۶    
زن کارگر خدماتی، سرپرست خانوار است، اجاره می دهد. خانواده هایی که در را به روی کارگران خدماتی بسته اند دچار عذاب وجدان شده ا ند اما پیروز ماجرا ترس ناشی از کرونا است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۷    
وال استریت ژورنال اعلام کرد تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در آمریکا به 106 نفر افزایش پیدا کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۷    
مسئولان باشگاه استقلال برای اینکه خطر محرومیت از نقل و انتقالات این باشگاه را تهدید نکند باید 305 هزار دلار به طلبکاران پرداخت کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۷    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از اخذ حکم حکومتی رهبری از سوی رییس مجلس در مورد بودجه 99 خبر داد و گفت: هیئت رئیسه در حال مذاکره با شورای نگهبان است تا لایحه را برای تایید به این شورا ارسال کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۵    
اعضای شورای شهر تهران نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس مترو در سال99 را مشخص کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۵    
سفر وزیر امور خارجه به مسکو هنوز نهایی نشده و طرفین در حال برنامه ریزی برای انجام این سفر هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۵    
در دویست و سومین جلسه شورای شهر تهران هاشمی برای اعضای شورا دعای عجیبی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه گفت: آنان که جان مردم و یک اپیدمی همچون کرونا را تبدیل به سلاحی سیاسی علیه ایران می کنند، خواسته یا ناخواسته از جمله جنایتکارانند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۵    
سرمربی تیم ملی ایران ارتباط خوبی با مسئولان مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۵    
ترس از کرونا و قرنطینه های خانگی در جهان، باعث ایجاد شاخص جدید بورسی به نام شاخص ماندن در خانه شده است که شرکت های آن رشد قابل توجهی داشته اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۵    
به مناسبت روز درختکاری، حضرت آیت الله خامنه ای پیش از ظهر امروز در محوطه ی دفتر رهبری دو نهال کاشتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۵    
بررسی های میدانی حاکی از آن است طی دو هفته اخیر که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده و تعداد معاملات پایین آمده، قیمت ها در بازار مسکن افزایش نیافته اما کاهش محسوسی هم نداشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۷    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 : به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و ارتقای سطح سلامت شهروندان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۷    
همزمان با اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا، سایت مرکزی برفروبی منطقه2 به پایگاه پیشگیری از کرونا در محافظت از سلامت کارگران حوزه خدمات شهری تبدیل شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۱    
سامانه 137 منطقه یک پیرو گزارش شهروندان از انجام عملیات مرمت زیر مخزنی واقع در سطح ناحیه 10 منطقه یک در تاریخ 13 اسفند ماه خبر داد .
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۱    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3 : جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی و گندزدایی بوستان های منطقه 3 به طور مستمر در حال انجام است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۵    
مدیر اداره آموزشهای شهروندی شهرداری منطقه 7 از اجرای آموزش مجازی برای کودکان سرای محلات این منطقه خبر داد
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۵    
عوامل اجرایی اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه 10 اقدام به جانمایی و استقرار مخازن سه گانه در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۲    
مدرسه ماندگار البرز یکی از خاص ترین مدارس تهران است که پنج هکتار وسعت داشته و از اهمیت بسیاری در سیستم آموزشی کشور برخوردار است
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۰    
شبکه ی اجتماعی Botnet تلاش می کند تا با لایک و کامنت های فراوان توسط ربات های هوشمند، احساس اینفلوئنسر بودن در فضای مجازی را به کاربران خود منتقل کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۷    
شرکت مومنت، سازنده ی لنزهای حرفه ای برای گوشی های هوشمند، دیگر اپلیکیشن اختصاصی خود موسوم به Pro Camera را برای اندروید توسعه نمی دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۱    
برنامه رزیدنسی D2P از هنرمندان برای حضور به مدت دو هفته در برایتون انگلستان دعوت می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۷    
معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اعلام این که گردشگری و صنایع دستی در رده نخستین گروه های دریافت کننده بسته حمایتی در بحران ویروس کرونا قرار گرفته اند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۵    
رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از رایزنی های مجلس با ستاد ملی مبارزه با کرونا برای انجام اقدامات لازم جهت جلوگیری از ابتلای سربازان به کرونا خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۶    
معاون اول قوه قضاییه بخشنامه ای مبنی بر تعویق زمان رسیدگی دادگاه ها تا پایان فروردین 99 خطاب به واحد های قضایی و اداری قوه قضاییه صادر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از ارسال مستقیم لایحه بودجه 99 به شورای نگهبان خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۷    
خدمات جدید سامانه 137 در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا روی سامانه و اپلیکیشن تهران من قرار گرفت و ثبت درخواست سرویس هایی که شهرداری تهران در ارتباط مستقیم با شهروندان در این حوزه ارائه می کند به ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۱    
امنیت ساختمان ها همواره یکی از دغدغه های مهم افراد بوده و بشر همیشه تلاش کرده از حریم مکان زندگی خود محافظت کرده و امنیت و آرامش آن را تأمین کند. درها برای حفظ امنیت شما ساخته شده اند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۲    
با شیوع ویروس کرونا در کشور تقاضا برای مصرف مواد غذایی و بعضا ذخیره سازی آن بیشتر شد و گوشت قرمز نیز که از این قاعده مستثنی نبود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۶    
سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی با اشاره به بررسی دو مرحله ای وضعیت مشمولان طرح حمایت معیشتی در خرداد و آذر هر سال، تاکید کرد که لیست مشمولان این طرح خرداد99 دستخوش تغییر خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۶    
اعضای شورای شهر تهران پیشنهاد دادند که شهرداری حدود 1500 میلیارد ریال از درآمد حاصل از اجرای طرح تحقق توسعه مبتنی بر حمل و نقل عمومی را به پل طبیعت و طرح نیلوفری اختصاص دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هوانیروز نقطه اتکا و قوتی برای نیرو های نظامی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۷    
وزارت دفاع ترکیه از کشته شدن یک سرباز ترکیه ای در اثر حملات سوریه در استان ادلب خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۱    
یک فعال تور ورودی و خروجی گفت: هزینه کنسلی تورهای گردشگری را تا آخر نوروز باید از جیب مان به مسافران بدهیم چون هتلداران و بسیاری از ایرلاین ها زیربار آن نمی روند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۵    
وزیر صنعت، معدن وتجارت اعلام کرد: تولید مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی از ابتدای اسفند ماه جاری افزایش دو برابری یافته و برای واحد هایی که امکان فعالیت داشتند، مجوز صادر شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۵    
عضو شورای شهر تهران به ضرورت ضد عفونی کردن همه بخش های فرودگاه امام خمینی اشاره کرد و گفت:ایستگاه های مترو، واگن های قطار و تاکسی های مربوط به فرودگاه امام و حتی دوربین های آن باید ضد عفونی شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۲    
منتخب مردم خمین در مجلس یازدهم گفت: اختیار نمایندگان در بررسی لایحه بودجه قابل تفویض به اعضای کمیسیون تلفیق نیست؛ لایحه بودجه باید به دولت ارجاع داده شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۲    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران، جزئیات جلسه تلفیق و هم اندیشی با شهردار تهران را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۷    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بیماری کرونا با رویکرد و نگاه اجتماعی قابل حل است، گفت: یکی از بیشترین درآمدهای شهرداری از طریق برج میلاد بود که اکنون تعطیل شده و باید فکری به حال آن کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۲    
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از آغاز عملیات عمرانی خیابان صفا در منطقه 13 خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۶    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، گفت: تمامی نسخی که موعد مراجعه مجدد بیماران خاص به ادارات کل بیمه در آن فرارسیده بود، به مدت یک ماه تمدید شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۷    
سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: حدود 400 پرونده از شنبه هفته پیش تاکنون در سراسر کشور در حوزه مبارزه با احتکار و گران فروشی و عدم عرضه اقلام بهداشتی رسیدگی شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۷    
رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پایان بحران کرونا در جامعه بصورت دقیق مشخص نیست، گفت: تهران دست کم تا پایان سال به حضور جدی عوامل شهرداری در حوزه های مختلف نیاز دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۱    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: مردم در انتخابات مجلس یازدهم نشان دادند که از عملکرد اصلاح طلبان و اعتدالیون راضی نیستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۶    
کارشناس حوزه گردشگری، بر تبدیل تهدید به فرصت تاکید کرد و گفت: ممکن است تبلیغ در حوزه گردشگری در چنین شرایط بحرانی در کوتاه مدت نتیجه ای نداشته و حتی خشم عده ای را نیز برانگیزد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۰    
ترس ابتلا به ویروس کرونا باعث وسواس برخی افراد به بهداشت دهان و استفاده بیش از اندازه از فلورایدها شده که این امر باعث افزایش سم در بدن و عارضه های جدی تر می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۷    
هوای پایتخت با شاخص 43 در شرایط پاک قرار دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۷    
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفته است که پس از شیوع ویروس کرونا میزان مصرف آب در تهران حدود 14 درصد افزایش یافته است و شهروندان باید بدانند که در شرایط فعلی باید از آب به عنوان یک ابزار ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۱    
نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی گفت: همبستگی ملی توان شکست ویروس کرونا را دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۲    
بیش از 25 هزار بلیت همزمان با شیوع ویروس کرونا کنسل شده و روزانه 7 تا 8 هزار بلیت قطار کنسل و استرداد می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۲    
شایع ترین نشانه بیماری در فرد آلوده به کروناویروس بروز مشکلات تنفسی است چرا که بخشی از اولین تماس این ویروس با اندام های بدن در ریه ها اتفاق می افتد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۶    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (سیزدهم اسفند ماه 98) را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۰    
در بحبوبه مقابله با کرونا شبکه های مجازی شاهد و ناشر برخی اظهارات و اقدامات غیرمتعارف و متوهمانه بود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۶    
محققان دریافتند رژیم غذایی سالم سرشار از میوه و سبزیجات در کاهش علائم یائسگی نقش دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۰    
متاسفانه ضعف نظام توزیع این بار با جان مردم درگیر شده و میزان قابل توجهی از تولیدات ماسک و ژل ضدعفونی کننده را درگیر کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۷    
یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، ضمن تأکید به حفظ همبستگی ملی در مقابله با ویروس کرونا گفت: مردم باید همکاری کنند تا کرونا ویروس نتواند تولید و اقتصاد را تحت الشعاع قرار دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۷    
مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: مراکز ترک اعتیاد تا حد امکان پذیرش جدید ندارند مگرآنکه مورد خاص و ویژه ای باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۵    
محققان دریافته اند ورزش با شدت متوسط نظیر پیاده روی تند، ورزش های هوازی آبی یا دوچرخه سواری دارای سودمندترین تاثیر بر عملکرد حافظه هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۲    
مطابق با قانون هک کردن اینترنت دیگران و استفاده غیر قانونی از آن جرم به حساب می آید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۲    
رئیس اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان ها گفت: مسافرانی که در تهران هستند، می توانند بدون کسر مبلغی، پول خود را از هتل ها پس بگیرند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۶    
رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا گفت: ما در تمامی ابعاد آماده هستیم تا خدمات بهداشتی برای مقابله با کرونا را به جامعه ارائه کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۱۱    
مطالعه جدید بیان می کند افرادی که در معرض ریسک بالا بیماری قلبی هستند، پایین نگه داشتن فشارخون کمتر از حد استاندارد می تواند به افزایش طول عمر کمک کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۲    
رئیس کانون بازنشستگان و کارگران تأمین اجتماعی درباره افزایش حقوق کارگران در سال 99 توضیحاتی داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۷:۵۶    
امروز پس از برگزاری انتخابات، باید به موضوعی پرداخت به نام اولویت های مجلس یازدهم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۰:۰۲    
با همه این ممنوعیت ها و ممانعت ها برای حضور دستفروشان در مترو، این افراد باز هم حضور دارند چرا که در روزهای پایانی سال بسیاری از دستفروشان از سر نان و عدم کسب درآمد به ناچار به دستفروشی در مترو که ...