پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۴:۵۰Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 5 اسفند 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 2 اسفند 1398 تیتر شهر 3 اسفند 1398 تیتر شهر 4 اسفند 1398 تیتر شهر 5 اسفند 1398 تیتر شهر 6 اسفند 1398 تیتر شهر 7 اسفند 1398 تیتر شهر 8 اسفند 1398 تیتر شهر 9 اسفند 1398 تیتر شهر 10 اسفند 1398 تیتر شهر 11 اسفند 1398 تیتر شهر 12 اسفند 1398 تیتر شهر 13 اسفند 1398 تیتر شهر 14 اسفند 1398 تیتر شهر 15 اسفند 1398 تیتر شهر 16 اسفند 1398 تیتر شهر 17 اسفند 1398 تیتر شهر 18 اسفند 1398 تیتر شهر 19 اسفند 1398 تیتر شهر 20 اسفند 1398 تیتر شهر 21 اسفند 1398 تیتر شهر 22 اسفند 1398 تیتر شهر 23 اسفند 1398 تیتر شهر 24 اسفند 1398 تیتر شهر 25 اسفند 1398 تیتر شهر 26 اسفند 1398 تیتر شهر 27 اسفند 1398 تیتر شهر 28 اسفند 1398 تیتر شهر 29 اسفند 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۶    
با توجه به افزایش احتمال شیوع بیماری های واگیر و مسری در محدوده ، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه تمهیداتی اتخاذ کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۵    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 : در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و بر اساس دستور العمل وزارت بهداشت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۶    
سرویس نقشه و مسیریاب بلد با انتشار خبری اعلام کرد کاربران می توانند اطلاعات مربوط به مراکز درمانی و داروخانه های ارائه دهنده ی خدمات را روی سرویس بلد دریافت کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۰    
به گزارش تیترشهر : بر اساس هماهنگی خانه هنرمندان ایران، مرکز هنرهای تجسمی و ستاد برگزاری تصویر سال، بخش نمایشگاهی هفدهمین دوره تصویر سال، همچون جشنواره فیلم تصویر، فعلا تا نهم اسفند تعطیل است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۶    
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: پیرو دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ابلاغ راهنما و چک لیست پیشگیری از کرونا به تاکسیرانی ها، تاکسی ها ضد عفونی می شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۷    
رئیس جامعه هتلداران کشور گفت: منتظریم تا هیات دولت و یا شورای امنیت اعلام کنند که در شرایط ویژه هستیم در آن صورت درباره جریمه کنسلی هتلها طبق همان شرایط عمل می کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۵    
یک استاد تمام دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی، ضمن اشاره به خوراکی های مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن برای مقابله با بیماری های عفونی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۷    
وزیر راه و شهرسازی با صدور ابلاغیه ای اعلام کرد: اگر مسافران از ترس ابتلا به ویروس کرونا، بلیت قطار یا هواپیما را لغو کنند، شرکت های ریلی و هواپیمایی حق دریافت خسارت کنسلی ندارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۱    
قطعه یک آزادراه تهران - شمال تا ساعاتی دیگر با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۵    
سامانه ضد هوایی سماوات یکی از موفق ترین سامانه های کوتاه برد ارتفاع پائین است
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۱    
سفیر ایران در گرجستان اظهار کرد: بنا بر اعلام مقامات گرجستان برای بازگشت ایرانی ها که برای سفر و یا دیدن اقوامشان به این کشور سفر کرده اند قرار است پروازهای موردی به مقصد ایران برقرار می شود .
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۳۷    
کمتر از یک ماه تا آغاز سفرهای نوروزی باقی مانده، مرزهای زمینی و هوایی کشور با سرایت ویروس کرونا به ایران، تحت تاثیر قرار گرفته؛ تا جایی که بعضا مسدود و برخی پروازهای خروجی تعلیق شده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۲۵    
علیخانی گفت: به منظور کاهش حجم تردد در ناوگان حمل و نقل عمومی پیشنهاد لغو طرح های ترافیکی به شهردار تهران ارائه شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۲۲    
لایحه بودجه 99 پس از ماه ها بررسی، امروز از سوی نمایندگان رد شد، اما باید دید که قوای مجریه و مقننه چه تصمیمی برای آن خواهند گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۰۷    
محمدی درباره آخرین وضعیت جسمانی شهردار منطقه 13 تهران توضیحاتی داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۷:۵۲    
رییس جامعه هتلدارن ایران، از ضدعفونی هتل ها خبر داد و گفت: دستوری به هتل ها برای پذیرش نکردن مسافران شهرهایی خاص داده نشده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۷:۳۱    
وزرای خارجه ایران و ترکیه عصر امروز آخرین تحولات مربوط به شیوع ویروس کرونا در منطقه را بررسی کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۷:۰۷    
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ تاکید کرد که برخی باشگاه ها ظرف یک هفته نسبت به پرداخت بدهی های خود فرصت دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۶:۰۷    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعداد تلفات بیماری کرونا در ایران به 12 و تعداد مبتلایان به 64 نفر رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۵:۰۷    
رئیس جمهور در تماس تلفنی با استانداران قم و گیلان، ضمن دریافت تازه ترین گزارش ها و اقدامات انجام شده برای کنترل و ریشه کنی بیماری کرونا در این دو استان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۴:۰۷    
قیمت نفت معاملات هفتگی خود را تحت تاثیر گسترش ویروس کرونا، تحرکات آمریکا در بازار نفت و شایعه خروج عربستان از اوپک پلاس، با 2.5 درصد کاهش آغاز کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۲:۰۷    
رییس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در 9 استان کشور گفت: شدت بارش های این سامانه تقریبا مشابه بارش هایی خواهد بود که در عید امسال تجربه کردیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۱:۰۷    
یک متخصص طب سنتی گفت: به رغم شیوع بالای ویروس کرونا، میزان کشندگی آن از آنفلوانزا و ویروس های دیگر کمتر است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۰:۳۷    
با گذشت تنها سه ساعت از کاهش تدابیر قرنطینه در شهر ووهان واقع در مرکز چین که کانون شیوع ویروس کرونا به حساب می آید ، این مجوز لغو شد و تدابیر قرنطینه به قوت خود باقی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۱    
با شیوع ویروس کرونا در ایران، انتظار می رود که سفرهای پایان سال کاهش پیدا کند؛ اما به گفته مسئولان و فعالان بازار ارز ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۷    
منابع صهیونیستی از حمله همزمان جنگنده های این رژیم به مواضع نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه و حومه شهر دمشق خبر دادند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۷    
رئیس هیات مدیره جامعه پزشکان داخلی ایران گفت :هر مایع آلوده ای حتی شیر می تواند کرونا را منتقل کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۷    
منابع آگاه از آغاز رزمایش دریایی مشترک یگان های دریایی عربستان و آمریکا در پایگاه دریایی ملک عبدالعزیز خبر دادند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۷    
مهاجم ایرلندی پرسپولیسی ها پس از حضور این تیم در دوبی برای دیدار با الشارجه در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به ایران بازنگشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۷    
همزمان با زمزمه هایی درباره امضای توافق میان آمریکا و طالبان، تازه ترین حرف های دونالد ترامپ در این خصوص حکایت از آن دارد که او شخصا اشتیاق زیادی به نشستن پای یک میز با طالبان است تا شخصا پای توافق ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۷    
جنجال بر سر بازی پرسپولیس و سپاهان در اصفهان بدون حضور هواداران، منتج به برگزار نشدن این دیدار شد چرا که سپاهانی ها در زمان مقرر در زمین حاضر نشدند و پرسپولیس ورزشگاه را ترک کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۷    
اسلامی گفت: مردم نباید نگران قیمت عوارض قطعه یک آزاد راه تهران_شمال باشند چرا که از فردا در یک مسیر امن و مطمئن سفر می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۷    
معاون اسبق وزارت آموزش و پرورش چندی پیش نسبت به موضوع فقر یادگیری ابراز نگرانی کرده و اعلام کرد که طبق تحقیقات انجام شده 36 درصد ایرانی ها پس از پایان دوره ابتدایی در خواندن یک متن به طور کامل ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۷    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سپاهان به جای حاشیه سازی و طرح مسائل کذب به فکر تقویت تیم خود باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۷    
یکی از بازیکنان ملی پوش فوتبال ایران با سرمربی تیمش دچار درگیری شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۷    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان این که کمترین وابستگی بودجه در طول تاریخ معاصر مربوط به بودجه سال 99 است ، گفت: چرا می خواهید ما را در برابر دشمن حقیر نشان دهید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۷    
سخنگوی دولت گفت: جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا فردا به ریاست رییس جمهوری برگزار می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۷    
معاون اول رئیس جمهوری بر امدادرسانی فوری و هماهنگی تمامی دستگاه ها در قم برای مقابله با انتشار ویروس کرونا تاکید کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۵    
شهردار منطقه22 از اقدامات انجام شده ترافیکی و عمرانی در محدوده بزرگراه تهران-شمال خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۲    
دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 20 از برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری مسابقه تهیه کوله نجات ویژه دانش آموزان با حضور اعضای گروه دوام این منطقه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۲    
جشنواره آتش به اختیار سازمان بسیج شهرداری تهران ، پس از عرضه نمایشگاهی دستآوردهای فرهنگی ، علمی و آموزشی ، با شناخت نفرات برتر به کار خود در پلازای میدان ولیعصر پایان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۶    
مخازن سه گانه تفکیک پسماند طرح کاپ در مجتمع ها مسکونی و اماکن پرتردد نصب شد .
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۰    
در راستای تدابیر معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران و نظر به اهمیت و اولویت بهداشت و سلامت کارکنان ، جلسه ای با حضور سرپرست اداره کل منابع انسانی شهرداری تهران ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۷    
برگزاری جلسه مشارکتهای مردمی سامانه 1888 به میزبانی شهرداری منطقه 17 با حضور مهندس گودرز رئیس اداره مشارکتهای مردمی سامانه 1888 ؛ رمضانی رئیس سامانه 1888منطقه20 ، همچنین ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۷    
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از اطلاع رسانی و ارائه آموزشهای لازم درخصوص بیماری کرونا به شهروندان این منطقه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۷    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17 : قاسم سالارمنش با اعلام این خبر افزود: نظر به اعلام وضعیت اضطراری سازمان جهانی بهداشت مبنی بر شیوع ویروس کرونا و نیز احتمال شیوع آن در تهران ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۲    
رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، در مورد نحوه استفاده از ماسک توصیه هایی را برای هموطنان مطرح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۶    
محمدی آخرین اقدام های شهرداری تهران برای کنترل ویروس کرونا را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۶    
سورنا ستاری گفت: در حال حاضر چند شرکت دانش بنیان در مورد ساخت کیت تست کرونا در حال فعالیت هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۰    
نماینده قم توضیحاتی درباره علت ترک جلسه علنی امروز مجلس ارائه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۲    
جایزه طراحی و رقابت A 'Design یک سیستم منحصر به فرد را برای طراحان فراهم می کند تا ایده های خود را به شرکت های حامی مالی بفروشند، به همین ترتیب شرکت ها می توانند برای خرید ایده های طراحی اقدام کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۲    
باتوجه به شرایط موجود و اهمیت رعایت موارد پیشگیرانه، کارگاه خلقِ رنگ و بوم به تاریخ دیگری که بر حسب بهبود شرایط اعلام خواهد شد، موکول میشود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی هدف از حمله یکشنبه شب جنگنده های این رژیم به مواضعی در حومه دمشق را ترور یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین عنوان کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۷    
وزیر بهداشت، در خصوص استعفانامه جعلی در شبکه های اجتماعی، گفت: مگر می شود در روزهای سخت، دولت و مردم را تنها گذاشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه بودجه سال 99 مخالفت کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: باید مدارس و دانشگاه ها تا پایان سال برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۱    
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که تولید انواع لوازم خانگی به جز تلویزیون در 10 ماهه امسال رشد نسبتا خوبی داشته، به طوری که بعد از سموم دفع آفات نباتی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۱    
بنابر اعلام سازمان جهانی بهداشت (WHO) رژیم غذایی ناسالم عامل اصلی بروز بسیاری از بیماری ها و مشکلات جسمی است که سلامت افراد سالمند را تحت تاثیر قرار می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۱    
با توجه به سپری شدن بخش زیادی از ساعات دانش آموزان در مدارس، لازم است تا والدین و کودکان با راهکارهای رعایت بهداشت در مدرسه آشنا شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد ملی مدیریت ملی بیماری کرونا، با توجه به ابلاغ رییس جمهوری، مدیریت کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا را به دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت محول کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۲    
بررسی ها نشان می دهد که تنها 19 درصد(55 نفر) از نمایندگان مجلس دهم به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافته اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۱    
کاخ "الحسینیه" بر لزوم تشکیل کشور مستقل فلسطین تاکید کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۵    
رئیس کمیته اطلاع رسانی قرارگاه مقابله با کروناویروس وزارت بهداشت، خروج اولین بیمار مبتلا به کرونا از بخش آی سی یو در بیمارستان مسیح دانشوری را تایید کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۵    
استاندار یزد از پیگیری برقراری پروازهای بین یزد و شیراز و دو خطه کردن مسیر ریلی یزد و کرمان به عنوان دو اقدام توسعه ای در حوزه گردشگری خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۲    
رییس قوه قضاییه گفت: مقابله با ویروس کرونا همکاری ملت و همت همگانی می طلبد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۲    
رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت ضمن تشریح فرآیند پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان ها، درباره شرایط دفن فوت شدگان ناشی از کرونا ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۷    
یک جراح دهان، فک و صورت، با اشاره به آمار قابل توجه ناهنجاری های فک و صورت در کشور، گفت: این ناهنجاری ها یا به علل مادرزادی و یا به دلیل تصادفات و تروما به وقوع می پیوندد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۱    
امروز (دوشنبه) با ورود سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب به کشور، بارش برف و باران آغاز می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۱    
با توجه به مشکلات پیش روی صادرات، تداوم قاچاق زعفران به دیگر کشور ها به ضرر ایران تمام می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور در پای صندوق های رای رکن اصلی مردم سالاری را سامان بخشیدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۵    
یک مقام کره جنوبی برای دیدار با مقامات وزارت خزانه داری آمریکا و گفتگو به منظور بهره مندی از معافیت های نسبی از تحریم های ایران عازم واشنگتن شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۲    
سخنگوی گمرک ایران گفت: کارکنان وزارت بهداشت از 15 روز پیش در مرزها مستقر شده اند و پس از معاینه، افرادی که مشکوک به کروناویروس هستند را به قرنطینه هدایت می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۶    
هوای پایتخت با شاخص 73 در شرایط قابل قبول قرار دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۶    
میزان بارش های کشور درسال آبی جاری گرچه در مقایسه با دوره بلند مدت، 16 درصد رشد یافته اما رشد منفی آن نسبت به پارسال بیانگر تداوم خطر کم آبی است که ملموس ترین نتیجه آن فرونشست های در حال ازدیاد در ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۰    
جلسه علنی امروز (دوشنبه 5 اسفند) مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۲    
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه 2 اسفند 1398 با رای گیری در 55 هزار شعبه اخذ رای در سراسر ایران در 208 حوزه انتخابیه برای انتخاب 290 نماینده مجلس با مشارکت 42 ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۱    
540 خلبان سابق رژیم صهیونیستی در نامه ای از رئیس این رژیم خواستند تا نتانیاهو را مسئول تشکیل کابینه آتی اسرائیل نکند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۵    
ویروس چینی کرونا نه تنها سلامت افراد، که اقتصاد و حتی فرهنگ را هم به خطر انداخته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۵    
در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دمای بدن نمایندگان، کارکنان و خبرنگاران در مبادی ورودی مجلس شورای اسلامی کنترل شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۲    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (پنجم اسفند ماه 98) را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۶    
کارشناس ارشد مسائل استراتژیک تاکید کرد: کسانی که مانع از تکمیل روند عضویت الحاق ایران به FATF شدند، اکنون باید مسئولیت بازگشت به لیست سیاه را پذیرفته و نسبت به فشارهای احتمالی و شرایطی که حادث می ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۵    
امسال با درج کد شناه کالا بر لوازم خانگی اعم از وارداتی و تولید داخل، امکان شناخت کالای قاچاق در بازار فراهم شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۵    
مدیرکل انتقال خون استان تهران، با اشاره به کاهش حضور مردم در مراکز اهدای خون، گفت: انتظار ما همراهی بیشتر مردم وفادار استان تهران در این روزها برای نجات جان بیماران نیازمند به خون است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۲    
درباره تعلق گرفتن عیدی به سربازان بیشتر بدانید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۸:۱۶    
براساس طرح صلح هرمز، امنیت منطقه غرب آسیا به دست کشورهای منطقه تامین می شود و نیروهای خارجی باید از غرب آسیا خارج شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۷:۴۰    
صادقی گفت: ایران جزو صدار کنندگان بنزین به عراق و پاکستان به شمار می رود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۷:۴۰    
نگرانی مردم از کرونا ویروس باعث شده تا شاهد بروز وحشت کاذبی در سطح جامعه باشیم. این در حالی است که متخصصین عفونی بر این باورند این ویروس نجیب تر از آنفلوانزای فصلی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۷:۳۷    
بر اساس قانون استفاده تجاری از ملکی که کاربرد مسکونی دارد کاری غیر قانونی است.