پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۷:۱۸Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 19 اسفند 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 2 اسفند 1398 تیتر شهر 3 اسفند 1398 تیتر شهر 4 اسفند 1398 تیتر شهر 5 اسفند 1398 تیتر شهر 6 اسفند 1398 تیتر شهر 7 اسفند 1398 تیتر شهر 8 اسفند 1398 تیتر شهر 9 اسفند 1398 تیتر شهر 10 اسفند 1398 تیتر شهر 11 اسفند 1398 تیتر شهر 12 اسفند 1398 تیتر شهر 13 اسفند 1398 تیتر شهر 14 اسفند 1398 تیتر شهر 15 اسفند 1398 تیتر شهر 16 اسفند 1398 تیتر شهر 17 اسفند 1398 تیتر شهر 18 اسفند 1398 تیتر شهر 19 اسفند 1398 تیتر شهر 20 اسفند 1398 تیتر شهر 21 اسفند 1398 تیتر شهر 22 اسفند 1398 تیتر شهر 23 اسفند 1398 تیتر شهر 24 اسفند 1398 تیتر شهر 25 اسفند 1398 تیتر شهر 26 اسفند 1398 تیتر شهر 27 اسفند 1398 تیتر شهر 28 اسفند 1398 تیتر شهر 29 اسفند 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۶    
شهردار منطقه21 ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز99، به تشریح اقدامات معاونت های اجرایی و خدماتی ورودی غربی پایتخت پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۶    
شهردار منطقه 15 در سومین ملاقات مردمی غیرحضوری که پس از شیوع ویروس کرونا به صورت ارتباط تلفنی برگزار شد، به درخواست 5 شهروند رسیدگی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۷:۵۶    
وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مسئول امضای موقت موافقت نامه میان ایران و یونسکو در خصوص ادامه فعالیت مرکز مطالعاتی منطقه ای حفظ میراث فرهنگی ناملموس در تهران از سوی هیئت دولت شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۵    
سفیر ایران در لندن به نقل از رسانه های این کشور گفت، دولت انگلیس برای مقابله با پخش شایعات و اطلاعات نادرستی که رسانه ها و یا سایت ها در خصوص ویروس کورونا منتشر می کنند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حالی از ارائه 100 گیگابایت اینترنت رایگان خبر داد که این بسته ها تنها برای خطوط ثابت ارائه شده و اینترنت همراه را شامل نمی شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۵    
رییس مجلس شورای اسلامی از مصوبات جدید شورای عالی امنیت ملی مبنی بر لزوم تبعیت همه دستگاه ها از تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و نحوه همکاری بخش های مختلف کشور با این ستاد خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۵    
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش جزئی همراه است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۰    
شهردار منطقه شش از ساماندهی تقاطع های مهم ترافیکی در قلب پایتخت خبر داد و گفت: حذف زوائد فیزیکی، جمع آوری تابلوهای غیر مجاز، رنگ آمیزی جداول، رنگ آمیزی کافوها و شالترها ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۱    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه شش از بازپیرایی بوستان لاله به منظور استقبال از بهار و فرارسیدن نوروز خبر داد
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۰    
استفاده از اپلیکیشن ردیاب تندرستی برای دوچرخه سوار گران تمام شد و او را برای مدتی در پرونده ی سرقت به مظنون شماره یک تبدیل کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۲    
معاون میراث فرهنگی کشور در نامه ای به رییس چهار موزه بزرگ تهران آن ها را موظف کرد تا با وجود شیوع ویروس کرونا، مکان های تاریخی تحت مدیریت خود را در نوروز 99 فعال نگه دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۷    
سفیر ایران در روسیه با سرگئی ورشنین معاون وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه دیدار و طی آن در خصوص تحولات سوریه به ویژه ادلب، با وی تبادل نظر و گفتگو کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۲    
سخنگوی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه در پی شیوع ویروس کرونا بخش عمده ای از کسب و کارها دچار مشکل شده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۵    
با اعمال محدودیت ها از روز یکشنبه فقط ساکنان جزیره قشم می توانند از مسیر بندرعباس به اسکله شهید ذاکری قشم وارد شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۱    
مبر چوبیمسجد امام حسین(ع) با قدمتی بیش از 700 سال، واجد ارزش لازم برای ثبت در آثار ملی کشور شناخته و در شمار فهرست بلندبالای میراث فرهنگی کشورمان ثبت شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۸:۰۵    
وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه نوشت: مقامات سعودی روز یکشنبه آزادی برخی از شاهزادگان و مقامات بازداشت شده در قالب اجرای طرح امنیتی گسترده دو روزه خود را آغاز کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۷:۵۶    
دفتر کمیسیون عالی حقوق بشر در بابل از تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با خطر ابتلا به کرونا در محل اعتراضات در این استان خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۷:۵۰    
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: براساس ارزیابی های صورت گرفته سفرهای مردم با وسائل حمل و نقل عمومی طی 18 روز گذشته که ویروس کرونا در ایران شیوع پیدا کرده و به صورت رسمی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۷:۴۷    
بررسی ها نشان می دهد که شدت همه گیری کرونا ویروس یا همان کووید 19 ، تا اواخر اردیبشهت و اوایل خرداد 99 در ایران ادامه خواهد داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۷:۴۱    
با توجه به بسته شدن سامانه تصمیم ابهاماتی درباره چگونگی روند ثبت طلاق مطرح شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۷:۳۵    
بر اساس اطلاعیه دفتر رهبر معظم انقلاب؛ سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای در روز اول سال نو در حرم مطهر رضوی برگزار نخواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۷:۰۵    
تیم لوبه ایتالیا در شبی که ستاره والیبال ایران بازهم روی نیمکت این تیم نشسته بود، به صدر جدول سری آ صعود کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۵:۰۵    
سخنگوی شورای نگهبان نوشت: هر گزارش و شکایتی که با عنوان تخلف برای شورا ارسال شده، لزوماً طبق قانون تخلف نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۴:۰۵    
کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: فوتسال ایران برای بازیکنان با تجربه فعلی جایگزین خوبی ندارد چرا که در این زمینه پشتوانه سازی نشده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۳:۰۵    
بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، در دی ماه امسال تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی تهران به 13 هزار و 300 واحد رسید که نسبت به ماه قبل 24 ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۱:۵۰    
مستند رسانه آمریکایی((وایس)) از بازار سگ خوری در چین کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۱:۰۵    
فروشندگان با حضور در مغازه هایشان برای زندگی می جنگند و مشتریان با نیامدن به مغازه ها
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۰:۴۱    
آیا همه خارجی ها از برانکو و شفر تا استراماچونی و ... کلاهبردار هستند و آنقدر زیرک که می توانند به راحتی بخش حقوقی باشگاه های ما را در هنگام عقد قرارداد فریب دهند؟ یا در شل بستن قراردادها منافعی هست ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۰:۳۵    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از مردم خواست تا با مسئولان همراهی و همکاری داشته باشند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۰:۰۲    
سناتور کریس مورفی از روش رئیس جمهور آمریکا در مواجهه با بیماری کرونا انتقاد کرد و گفت او مفهوم شیوع ویروس را متوجه نمی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۵    
یک دامپزشک گفت: زیرخانواده ای از کرونا ویروس ها در مدفوع ماهی های زینتی از جمله ماهی قرمز دیده شده است اما تاکنون هیچگونه گزارش علمی مبنی بر اینکه این ماهی ها می توانند ناقل کروناویروس جدید (کووید 19 ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۷    
قالیباف و جهانگیری کرونا گرفتند؟ / طلاب چینی نقشی در شیوع کرونا در قم داشته اند؟ / گزینه پیشنهادی سلیمی نمین برای ریاست ستاد ملی مقابله با کرونا / زنگنه: با کدام پول دارو وارد کنیم؟ ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۵    
رسانه بلژیکی از عملکرد خوب کاوه رضایی در تیم فوتبال شارلوا تمجید کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۸    
رئیس اتحادیه صنف توزیع کنندگان لوازم خانگی از کاهش 70 درصدی خرید و فروش لوازم خانگی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: به همین دلیل قیمت ها تغییر چندانی نداشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۸    
گادوین منشا نیم فصل دوم فصل گذشته پس از جدایی از باشگاه پرسپولیس پیراهن استقلال را پوشید و در بازی های کمی با پیراهن آبی به میدان رفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۶    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور به کرونا مبتلا شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۶    
لژیونر فوتبال ایران در لیگ یک فرانسه نظر سرمربی تیم ملی کشورمان را جلب کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۶    
آلمان به عنوان بخشی از اقدامات برای مقابله با کرونا از جمله توقف برگزاری مراسم های عمومی، با توجه به با کاهش تقاضا در نتیجه همه گیری کرونا به صاحبان شرکت ها وعده داده از آنها حمایت خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۶    
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ از تعویق بازی های تیم ملی در فروردین و خرداد 99 خبر داد و گفت این مسابقات به طور احتمالی در شهریور و مهر برگزار می شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۶    
اخیرا برخی رسانه ها تصاویری منتشر کردند که نشان می دهد سردار اسماعیل قاآنی به سوریه سفر کرده است ، یک رسانه عربی در گزارشی به این مساله پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۹:۱۲    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران: اگر ستاد مرکزی شهرداری تهران تصمیماتی را در رابطه با پروژه های عمرانی اتخاذ کنند، قطعا ما از این تصمیم تبعیت می کنیم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۶    
رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، گفت: همه بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی مکلف به پذیرش بیماران کرونایی شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۶    
رییس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه حفظ سلامت کادر پزشکی ضروری است، گفت: مسئولان با اولویت و سرعت نسبت به جبران کاستی ها و پشتیبانی از این سربازان خط مقدم جبهه اقدام کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۶    
رییس ستاد کرونای جمعیت هلال احمر از راه اندازی نقاهتگاه برای بیماران مبتلا به ویروس کووید – 19 با همکاری ستاد ملی کرونا در سطح کشور خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۷    
ویروس کرونا بر قوت غالب مردم کشور اثرگذار بوده است؛ به طوری که این روزها مردم برای خرید نان دچار چالش شده اند و با شک و تردید نسبت به خرید آن اقدام می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۷    
معاون فنی و عمرانی منطقه 19 از آغاز عملیات اجرایی احداث دوربرگردان مسیر شرق به شرق بزرگراه علامه عسگری خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۷    
شهردار منطقه11 از اتمام بزرگترین عملیات پیرایش شهری در محلات مرکزی پایتخت خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۷    
در راستای رسیدگی به درخواست ها و رفع مشکلات شهروندان، شهردار منطقه 10 طی تماس تصویری پاسخ گوی تعدادی از شهروندان بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۱    
شهردار منطقه 18 تهران گفت : ریشه کنی ویروس کرونا مستلزم بسیج همگانی و مشارکت اقشار و نهادهای مختلف جامعه بوده تا بار دیگر شاهد بازگشت آرامش میان شهروندان باشیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۵    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 : ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی در راستای مبارزه با ویروس کرونا روز جمعه 16 اسفند ماه ساعت 22 الی 2 بامداد با همکاری بسیج منطقه 12 و هماهنگی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۵    
نوذرپور با بیان اینکه در دوسالی که مدیریت شهری بر سر کار آمده است 30 متر مربع به ازای هر نفر به فضای سبز منطقه22 اضافه شده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۲    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 13 از دو طرفه شدن خیابان سیمتری نیروی هوایی و جابجایی ایستگاه بی آر تی پیروزی در این منطقه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۲    
مراسم معارفه شهردار منطقه 10 با حضور رستمی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و هیات همراه، تمامی معاونین هشت گانه، مدیران و شهرداران نواحی سه گانه در ساختمان ستادی منطقه برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۰    
ممنوعیت ارائه خدمات به مسافران مازندران و اجاره دادن خانه های شخصی با این که به طور رسمی از سوی مسئولان اعلام شده و به نوعی یک قانون محسوب می شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۷    
معاون بهداشت وزارت بهداشت بر ضرورت در خانه ماندن و عدم سفرهای درون شهری و برون شهری با توجه به شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۷    
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر 130 بیمار بدحال مبتلا به کرونا در قم بستری هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۱    
طبق بررسی های صورت گرفته توسط یک مؤسسه بریتانیایی، در حال حاضر بیش از یک میلیارد دستگاه اندرویدی در سرتاسر جهان به علت دریافت نکردن به روزرسانی های امنیتی در برابر حملات هکری و بدافزارها آسیب پذیر ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۱    
محمدرضا راه چمنی فعال سیاسی و نماینده ادوار مجلس درگذشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۲    
دوازدهمین دوره رقابت KLPA با تمرکز بر ژانر پرتره برگزار میشود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۶    
در مواقعی که اتفاقات خوش و شادی عمومی در جامعه ایجاد می شود، افراد فارغ از هر گونه قومیت و طبقه ای از آن بهره مند می شوند اما در زمان هایی که مردم دچار بحران ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی حماس اقدام عربستان در محاکمه شخصیت های فلسطینی و اردنی مقیم این کشور را به دلیل حمایت از مساله فلسطین محکوم کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۷    
استاد ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در مورد ماندگاری ویروس کرونا در محیط، توضیحاتی ارائه داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۷    
نماشگاه بزرگ رافائل در رم که به مناسبت گرامیداشت پانصدمین سالروز درگذشت این هنرمند بزرگ رنسانس برگزار شده بود به دلیل دستور دولت ایتالیا مبنی بر بسته شدن تمامی موزه ها، تعطیل شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۱    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه فوق العاده امروز کمیسیون بهداشت برای بررسی اقدامات انجام شده جهت مقابله با ویروس کرونا گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۱    
رئیس موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی تاکید کرد که دولت ها باید در وضعیت های بحرانی چه بحران های طبیعی نظیر همین شیوع کرونا ویروس و چه بحران های مالی و سیاسی به عنوان اصلی ترین نهاد اجتماعی و سیاسی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۷    
مگر دیابت تلفات ندارد؟ یا بیماری های قلبی یا حتی کهولت سن؟ پس چرا از این ویروس که آمار مرگ و میری کمتر از آنها دارد اینقدر می ترسیم؟ اصلا ترس تا کجا منطقی و وارد است و برای رهایی از آن چه باید کرد؟ ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۲    
پاسخ وزارت کشور به تذکر مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در خصوص "لزوم اجرای قانون هوای پاک در خصوص افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری":
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۵    
در حالی که متولیان بهداشت سفر را منع کرده؛ هتل ها در شهرهای گردشگری مسافر نمی پذیرند و برخی استان ها از ورود مسافر جلوگیری می کنند و مراکز تفریحی و گردشگری بسته است، دیگر سفر معنایی ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۲    
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در اطلاعیه ای اعلام کرد که انجام تست کرونا برای بیماران بستری شده در مراکز درمانی تابع این دانشگاه به صورت رایگان انجام می شود و مردم شایعات فضای مجازی مبنی بر انجام تست ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۶    
سخنگوی دولت در یادداشتی نوشت: ویروس کرونا فقط یک بحران در نظام سلامت و حوزه بهداشت نیست. بی تردید این یک بحران اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی با عواقبی در سیاست داخلی و بین المللی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۶    
نماینده شورای شهرستان پردیس در شورای استان تهران جزئیات خط متروی پردیس - تهران را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۱    
ارتش کره جنوبی اعلام کرد، کره شمالی امروز (دوشنبه) سه پرتابه به سمت سواحل شرقی خود شلیک کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۵    
محققان توصیه می کنند مردان دارای اضافه وزن با کاهش وزن شان می توانند ریسک ابتلا به سرطان پیشرفته پروستات را کاهش دهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۵    
سازمان کل تفریح و سرگرمی عربستان از تعطیلی دو منطقه گردشگری و تفریحی ریاض، پایتخت این کشور در چارچوب تدابیر مربوط به مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۲    
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت اجتماعی شهرداری تهران گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلاء به کرونا در گرمخانه های شهرداری گزارش نشده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۲    
دومین مرحله از ثبت نام طرح ملی مسکن برای 17 استان آغاز شد که در این مرحله بر خلاف فاز نخست، میان ثبت نام کنندگانِ دارای شرایط، قرعه کشی به عمل می آید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: قبل از اینکه ایران در لیست سیاه FATF قرار بگیرد، هیچ مراوده اقتصادی بین ایران و دیگر کشورها انجام نمی شد، لذا FATF هیچ تأثیری در نظام ارزی ما ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۲    
شیوع ویروس کرونا، صنعت گردشگری آذربایجان شرقی را که در چند سال اخیر در حال اوج گیری بود، به رخوت سختی فرو برده که به لحاظ اقتصادی برای این استان لطمات جبران ناپذیری خواهد داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۶    
بودجه سال آینده این امکان را فراهم کرده تا دولت بتواند 105 هزار میلیارد تومان از بدهی ها و یا سررسید اوراق مالی اسلامی را با تحویل نفت خام تسویه کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۶    
نگرانی ها از شیوع هر چه بیشتر کروناویروس موجب شد تا مقامات عربستان سعودی تمامی مدارس را تعطیل کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۰    
خانه ماندن و بیرون نرفتن، وجه مشترک توصیه های پزشکان، کارشناسان و مسئولان کشوری و لشکری درباره پیشگیری از ویروس کرونا است که از رسانه تا فضای مجازی دیده و شنیده می شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۱    
آزمایش مثبت کرونا برای یکی از شرکت کنندگان در نشست محافظه کاران آمریکا باعث ایجاد نگرانی از احتمال ابتلا به کرونا در مقام های حاضر در این نشست از جمله ترامپ و پنس شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۱    
دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی، مجلس را نه بلندگوی جناح ها بلکه تریبون ملت دانست و گفت: مجلس یازدهم یکدست و یک رای نیست چون اختلافاتی میان اصولگرایان وجود دارد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۲    
شیوع ویروس کرونا برنامه های سفر را به چالش کشیده و موجب شده که نگرانی هایی برای سهمیه بنزین خودروها بعد از شش ماه به وجود آید که باید دید دولت چه تصمیمی برای حفظ سهمیه بنزین پس از فروردین ماه اتخاذ ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۲    
مطالعه جدید نشان می دهد قلب سالم تر در اوایل بزرگسالی به معنای بروز کمتر مشکلات فکری و حافظه در سنین بالاتر است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۶    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، ضمن تشریح اقدامات این مرکز در نظارت بر رعایت نکات بهداشتی از سوی اماکن عمومی در روزهای کرونایی، نحوه دفن بهداشتی زباله ها ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۰    
یک وکیل دادگستری گفت: همبستگی ملی نهادهای مدنی که حلقه واسط هستند به بازگشت اعتماد عمومی به جامعه می تواند کمک بسیار بزرگی کند، به شرطی که نقش نهادهای مدنی جدی گرفته شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۱    
مطالعه جدید نشان می دهد رژیم غذایی حاوی مصرف روزانه آووکادو موجب بهبود توانایی تمرکز و توجه در افراد دارای اضافه وزن یا چاق می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۱    
معاونت گردشگری کشور در نامه ای به مدیران کل میراث فرهنگی استان ها، به منظور کاهش تردد، تکریم ارباب رجوع و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دستورات جدیدی را به آن ها ابلاغ کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۵    
هوای پایتخت با شاخص 59 در شرایط قابل قبول قرار دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۲    
یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی درباره بودجه سال آینده با اشاره به ابتلاء برخی نمایندگان مجلس به ویروس کرونا و بسته بودن فضای مجلس گفت: شخصا نامه وزیر بهداشت به رئیس مجلس را خواندم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۰    
در حالی که آمارها نشان می دهد در کشورهایی مانند ایتالیا و کره جنوبی در 24 ساعت گذشته به ترتیب 1492 و 248 تن به ویروس کرونا مبتلا شده اند این رقم در چین تنها 40 نفر بوده است که 36 تن آن هم در هوبی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۱    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (نوزدهم اسفند ماه 98) را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۵    
رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی خواستار ورود سران قوا به موضوع مقابله با ویروس کرونا شد و درباره کم اهمیت جلوه دادن آن هشدار داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۸:۳۱    
بسیج ملی مبارزه با کرونا آغاز شده و بر اساس آن قرار است تیم های مراقبتی با اهداف و وظایف مشخص و در مکان های مختلف در راستای آموزش، بیماریابی و گندزدایی اقدام کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۲    
جمهوری اسلامی ایران هم اکنون یکی از کشور های طراح و سازنده تسلیحات تاکتیکی در جهان محسوب می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۲    
بر اساس قانون انتشار تصاویر مستهجن در فضای مجازی مجازاتی را به دنبال دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۷:۴۶    
این روز ها با توجه به افزایش نرخ طلا، مردم به خرید طلای دست دوم روی آورده اند که کارشناسان معتقدند به علت مشکلات قانونی در این مسیر مردم طلای کارکرده نخرند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۷:۴۶    
دانشمندان پی بردند داروی ابولا که در مقابله با برخی از کروناویروس ها موثر بوده است احتمالا در مقابله با کروناویروس جدید موسوم به COVID-19 هم موثر خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۷:۴۰    
رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار سازمان بهزیستی درباره جبران ضرر و زیان تعطیلی مهدهای کودک در پی شیوع ویروس کرونا توضیحاتی داد.
  • ۱