جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۱:۴۴Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 10 اسفند 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 2 اسفند 1398 تیتر شهر 3 اسفند 1398 تیتر شهر 4 اسفند 1398 تیتر شهر 5 اسفند 1398 تیتر شهر 6 اسفند 1398 تیتر شهر 7 اسفند 1398 تیتر شهر 8 اسفند 1398 تیتر شهر 9 اسفند 1398 تیتر شهر 10 اسفند 1398 تیتر شهر 11 اسفند 1398 تیتر شهر 12 اسفند 1398 تیتر شهر 13 اسفند 1398 تیتر شهر 14 اسفند 1398 تیتر شهر 15 اسفند 1398 تیتر شهر 16 اسفند 1398 تیتر شهر 17 اسفند 1398 تیتر شهر 18 اسفند 1398 تیتر شهر 19 اسفند 1398 تیتر شهر 20 اسفند 1398 تیتر شهر 21 اسفند 1398 تیتر شهر 22 اسفند 1398 تیتر شهر 23 اسفند 1398 تیتر شهر 24 اسفند 1398 تیتر شهر 25 اسفند 1398 تیتر شهر 26 اسفند 1398 تیتر شهر 27 اسفند 1398 تیتر شهر 28 اسفند 1398 تیتر شهر 29 اسفند 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۲    
شهردار منطقه چهار تهران از جمع آوری شهربازی غیر مجاز "لی لی پوت" خبر داد و گفت: سرانجام یکی از سوله های مدیریت بحران منطقه چهار که به شهربازی تبدیل شده بود با حکم مراجع قضایی جمع آوری شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۰    
سرپرست معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه9 از اقدامات اداره آسیب های اجتماعی در حوزه های آسیب، رفاه وکارآفرینی و توانمند سازی با هدف پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی خبر داد .
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۱    
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه سه از اجرای نگهداشت معابر در بافت های فرسوده این منطقه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۲    
اتحادیه ی کسب وکارهای اینترنتی در نامه ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار لغو پیشنهاد اخذ مالیات از تبلیغ کنندگان در سرویس گوگل شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۷    
طبق اطلاعیه شماره 20 روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل 82 بیمار مشکوک به کرونا در بابل بستری هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۷    
با تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان رفت و آمد دریایی از بندرشهید حقانی بندرعباس و بندرپل شهرستان بندرخمیر به جزیره قشم کاهش یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۲    
موزه جواهرات ملی که هفته پیش تعطیل شده بود، از امروز هم تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۶    
هوای پایتخت با شاخص 121 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۲    
سرپرست ایرانی هیئت باستان شناسی، گفت: هیات مشترک باستان شناسی ایران و آلمان در ششمین فصل از پژوهش های باستان شناسی جنوب استان کرمان به مستند نگاری تپه ها و محوطه های شناسایی شده در پنج فصل گذشته می ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۸:۴۷    
رئیس جمهور گفت: نباید اجازه دهیم شرایط ادلب به بهانه ای برای مداخله و سوء استفاده آمریکایی ها از موضوع سوریه تبدیل شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۷    
موزه هنرهای اسلامی ایران برنده سی و سومین دوره جایزه انجمن معماری جهان شد که طراحی آن را دانشجویان دانشگاه هنر انجام دادند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۵    
یک وکیل دادگستری گفت: در طول سنوات گذشته نهادهای دیگری در کنار مجلس شورای اسلامی عملاً دست به قانونگذاری زده اند در حالی که تنها مجلس شورای اسلامی است که به عنوان قوه مقننه باید دست به وضع قانون ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۷:۰۵    
سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس درحالی برای دریافت مطالبات کل فصل خود از این باشگاه شکایت کرده که اگر دستمزد نیم فصل نخست او به موقع و کامل پرداخت می شد، دیگر نمی توانست به فیفا شکایت کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۶:۰۵    
مهاجم کره ای تیم فوتبال تاتنهام پس از بازگشت به انگلیس به مدت 2 هفته در قرنطینه خانگی خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۵:۰۵    
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از تولید و عرضه 9 محصول جدید این خودروساز به بازار ظرف سه سال آینده، هم زمان با انجام تعهدات پیش فروش محصولات جاری خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۴:۰۵    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره مدرسه تلویزیونی و آموزش های مکمل که از طریق شبکه آموزش دنبال می شود گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۳:۰۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، در خصوص وضعیت پذیرش کودکان مشکوک به کرونا در مرکز طبی، توضیحاتی ارائه داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۲:۰۵    
نام سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت در فهرست برترین بازیکنان لیگ فوتبال روسیه قرار دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۱:۰۵    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرد که مردم توصیه های وزارت بهداشت در زمینه محدود کردن سفرهای درون شهری و بین شهری و لغو هر سفر غیر ضروری را جدی بگیرند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۳۸    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: با تعطیلی نمایشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، فروش آجیل فروشی ها رونق گرفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۰    
دکتر ابرازه قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم به تشریح آخرین اخبار از مراجعات مرتبط با کرونا در قم پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۵۷    
کودکان کار معمولا در خانواده های پر جمعیت بدون کوچکترین امکانات بهداشتی زندگی می کنند و از آسیب پذیرترین قشر جامعه به حساب می آیند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۶    
رییس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه در روزهای اخیر روند کاهشی فروش در تمام بخش های اصناف به خصوص مواد غذایی مشهود بوده است، گفت: پیش بینی می کنیم این روند در روزهای پیش رو نیز ادامه داشته باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر امروز (10 اسفند) سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب به کشور وارد می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۵    
مدیرعامل شرکت شهروند از عرضه گوشت گوسفندی با قیمت 93 هزار تومان برای اولین بار در شعب فروشگاه های زنجیره ای شهروند خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۳۶    
مقام های گروه طالبان امروز (شنبه) اعلام کردند، هیات 31 عضوی طالبان برای امضای توافق کاهش نیروهای آمریکایی در افغانستان که می تواند به خاتمه جنگ در این کشور منجر شود، وارد قطر شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۶    
بانک مرکزی: تسهیلات بیش از 5 میلیارد تومان به اشخاص حقیقی و حقوقی به شرط ارایه صورت های مالی حسابرسی شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۶    
رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال تاکید کرد که احتمال دارد به خاطر ویروس کرونا دیدارهای ملی در ماه مارس به تاخیر افتد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۶    
بر اساس اطلاعاتی که مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی منتشر کرده، قیمت واقعی هر لیتر بنزین سوپر فوب خلیج فارس 6 هزار و 37 تومان و قیمت واقعی هر لیتر گازوئیل فوب خلیج فارس 6 هزار و 869 تومان است که ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۶    
ویروس کرونا که از یکی دو ماه قبل از چین شایع شد اکنون مرزهایی سیاسی و جغرافیایی را در نوردیده و نزدیک به 50 کشور را درگیر کرده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۶    
شهردار تهران از تدوین دو سناریو برای برنامه های نوروزی شهرداری تهران خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۶    
وزارت امور خارجه در پی انتشار فراگیر ویروس کرونا در کره جنوبی خواستار آن شد که شهروندانی ایرانی از سفر به این کشور جدا خودداری کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۶    
پژوهشگران آمریکایی، یک مدل هوش مصنوعی ابداع کرده اند که می تواند شدت کمردرد را تشخیص دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۶    
عضو کمیته کشوری پیشگیری از کرونا گفت: تجویز و تزریق دگزامتازون برای بیماران مبتلا به کرونا توسط پزشک ممنوع است زیرا باعث مرگ می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۶    
ترکیب منتخب هفته بیستم و یکم در قرق ستاره های پرسپولیس و همچنین بازیکنان و سرمربی تیم های غول کش هفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۶    
فوق تخصص بیماری های ریوی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به نحوه افتراق عفونت ویروسی کرونا با آنفلوانزا و سرماخوردگی، تاکید کرد: عطسه و آبریزش بینی علامت کرونا نیست ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۶    
تمام نشست های خبری پیش مسابقات لیگ برتر نوزدهم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۷    
سرمایه گذاران اغلب در پروژه هایی مشارکت می کنند که در بازده زمانی کوتاه از منظر اقتصادی برای آنها سودآوری داشته باشد، اما محمدعلی شعیبی خیر منطقه 22، برخلاف این دیدگاه سرمایه گذاران ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۱    
به گزارش اداره روابط عمومی منطقه؛ با عنایت به تشکیل کارگروه پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در منطقه 14 کلیه مصوبات این کارگروه به مرحله اجرا درآمد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۱    
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان این نکته که شهرداران نواحی به عنوان نوک پیکان خدمت رسانی به شهروندان قرار دارند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۵    
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 19 از ایمن سازی بزرگراه ها و معابر این منطقه در پی بارش های اخیر خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۲    
در راستای اطلاع رسانی درخصوص پیشگیری از ویروس کرونا برنامه های آموزشی در مجموعه شهربانوی بوستان بزرگ ولایت برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۶    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17 : به منظور خدمت رسانی و بالابردن سطح آگاهی شهروندان محترم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۶    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 : مجموعه اقدامات آموزشی با موضوع پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در سطح مراکز اداری، آموزشی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۱    
ونیز که همواره با خیابان های مملو از گردشگر شناخته می شود، در پی لغو شدن سفرهای گردشگران به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا ، به شهری خالی و ساکت تبدل شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۵    
فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان تهران گفت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران ساعت کاری ادارات دولتی و دستگاههای عمومی تا اطلاع ثانونی و تغییر شرایط بیماری از ساعت 8 صبح تا 13 ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۵    
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: افراد زیر 10 سال نیز مبتلا به کرونا می شوند اما تاکنون گزارشی از مرگ و میر در این سنین نداشته ایم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۲    
رییس جمهوری تاکید کرد: امروز ویروس کرونا به یک مشکل جهانی تبدیل شده و همه ملت ها و دولت های جهان باید در کنار هم بوده و با کمک به یکدیگر هرچه زودتر از این مشکل عبور کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۰    
در پی انتشار ویروس کرونا، معاون فضای مجازی اعلام کرده است استفاده ی دستگاه ها از شبکه های اجتماعی خارجی برای آموزش مجازی ممنوع است و در برخی موارد جرم حساب می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۱    
فروش سالانه گالری شلمان، گروه اورنگ و گالری قاف تحت عنوان آخرین رویداد 98 به همت گروه هنری اورنگ و گالری شلمان از 9 الی 23 اسفندماه در گالری شلمان برگزار می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۵    
گالری هنری خط سفید نمایشگاه و فروش سالانه خود را از روز جمعه نهم اسفند ماه آغاز می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۲    
دونالد ترامپ در ادامه تجمعات انتخاباتی اش در ایالت های دموکرات، در کارولینای جنوبی تجمع انتخاباتی برگزار کرد و طی آن از سناتور این ایالت خواست قانون اساسی را تغییر دهد تا بتواند 25 سال رییس جمهور ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۷    
رییس دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت گفت: اضطراب می تواند روی سیستم ایمنی تأثیر منفی داشته و بدن را در برابر بیماری ها تضعیف کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۷    
مدیر پایگاه میراث فرهنگی ماسوله از گردشگران خواست تا اطلاع ثانوی به دیدن شهر تاریخی ماسوله نروند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۱    
ابلاغیه امروز سازمان بورس و اوراق بهادار از تغییر صدور کد معاملاتی برای مشتریان جدید در بازارسرمایه حکایت دارد و طبق آن ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۵    
وزیر آموزش و پرورش درباره ادامه تعطیلی مدارس از دوشنبه گفت: ما مجدد در روز دوشنبه وضعیت را ارزیابی می کنیم و اگر لازم باشد تعطیلی استمرار می یابد. سلامت بچه ها برای ما به اندازه آموزش مهم است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۲    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت عالم مجاهد مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی را تسلیت گفتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۷    
بازار ارز در اولین روز هفته شاهد کاهش قیمت ها بوده است. روندی که به نظر می رسد با توجه به افزایش عرضه و کاهش تقاضای کاذب در بازار رقم خورده است و حالا شاهد بازگشت شاخص ارزی به کانال چهارده هزار تومان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۱    
دستکش های یک بار مصرف پس از استفاده از سطل های زباله شهری سر در می آورد که در پی آن کودکان زباله گرد از آن به عنوان مواد پلاستیکی قابل بازیافت استفاده و در کیسه های خود می ریزند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۶    
رئیس قوه قضائیه طی بخشنامه ای به مراجع قضایی سراسر کشور، دستوراتی را در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در زندان ها صادر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۶    
مدیرکل انتقال خون استان تهران، از افت شدید اهدای خون در روزهای اخیر و به دنبال شیوع کرونا در کشور خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خوشبختانه در این دوره مجلس کارشناسان اقتصادی بیشتری به کار گرفته شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد بحران در ادلب سوریه از تمام مرزها عبور کرده و ما از جامعه جهانی می خواهیم تدابیر جدی را در قبال بحران اتخاذ کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۱    
کنفرانس سالانه توسعه دهندگان بازی های ویدئویی (GDC) که قرار بود از 26 اسفند 1398 الی 01 فروردین 1399 در شهر سان فرانسیسکو آمریکا برگزار شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۵    
دی ماه سال جاری بود که مصوبه ای تحت عنوان تقلیل مجازات حبس تعزیری در مجلس به تصویب رسید و در ماده ای از آن به موضوع کاهش مجازات های مرتبط با مواد مخدر نیز پرداخته شد که همچون بسیاری طرح ها موافقان و ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۲    
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که درباره ویروس کرونا پنهان کاری صورت نمی گیرد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۶    
یکی از فعالان گردشگری گفت: بخش نامه وزارت راه و گردشگری درباره لغو تورهای گردشگری این روزهاست ولی مردم سفرهای نوروزی را لغو می کنند بنابراین کارگزاران خارجی هزینه لغو تور را از ما می گیرند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۰    
کرونا باعث شده حجم مراجعات مردم به بیمارستان ها به شدت افزایش یابد اما بررسی ها نشان می دهد بیش از 90 درصد این مراجعات غیر ضروری است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۷    
عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با اشاره به شعارهای چالش برانگیز منتخبان اصولگرای مجلس یازدهم گفت: دولت وظایفی در حوزه سیاست خارجی و داخلی دارد که تحقق آنها نیازمند همدلی و همکاری مجلس است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۲    
عضو کمیته کشوری کرونا، گفت: مردم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از حضور در اجتماعات از جمله استادیوم های ورزشی، تئاتر، مراسمات عروسی و مهمانی های خانوادگی پرهیز کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۲    
وزیر خارجه آمریکا مدعی بازبینی گزینه ها در راستای کمک به ترکیه برای ادامه ماجراجویی در ادلب شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۶    
با توجه به افزایش 28 درصدی نقدینگی در آذر امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، یک کارشناس اقتصادی معتقد است که عملیات بازار باز بانکی به عنوان یکی از ابزارهای بانک مرکزی در صورتی می تواند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۰    
طرح اصلاح کنکور توسط انجمن ریاضی به شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است که طی این طرح، امتحان دروس عمومی از تخصصی جدا می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۷    
کشورهای اروپایی در حالی به گذشته خود همیشه افتخار می کنند که بررسی وضعیت حال حاضر آنها نشان دهنده این است که به استعمار آمریکا درآمده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۰    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: دهها میلیون ماسک خارجی از انواع مختلف طی امروز و روزهای آینده وارد کشور می شود و علاوه بر مراکز بهداشتی- درمانی در داروخانه ها نیز توزیع می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۷    
مرحله چهارم سبد حمایت معیشتی امشب (دهم اسفندماه ) به حساب 19 میلیون و 283 هزار و 245 سرپرست خانوار واریز می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که هیچ تفاوتی بین مردم و مسئولان برای استفاده از کیت های تشخیصی ویروس کرونا و انجام آزمایش آن وجود ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۵    
امروز رسالت رسانه های با مسئولیت اجتماعی این است که ضمن نقد دلسوزانه اجازه ندهند که عده ای این بحران جهانی را که در ایران نیز گسترش یافته تبدیل به بازی با امنیت روانی مردم کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۰    
شبکه خبری ان بی سی گزارش داد، دولت ترامپ نشست مجمع کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) را که قرار بود به میزبانی آمریکا در لاس وگاس برگزار شود، به دلیل نگرانی هایی از اپیدمی کرونا به تعویق انداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۱    
عزیزی گفت: تا زمانی که مالیات برعایدی سرمایه و خانه های خالی معنایی سود چندانی ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۲    
رئیس مجلس درگذشت محمدعلی رمضانی منتخب مردم شریف آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۰    
آلمان یکی از مهمترین نمایشگاه های گردشگری جهان را برای جلوگیری از شیوع گسترده تر ویروس کرونا، کنسل کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۰    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت تاکید کرد که برای پیشگیری از بیماری ها باید تنوع و تعادل را در برنامه غذایی حفظ کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۸:۵۷    
مغازه ای گفت: باتوجه به آنکه شکلات جز کالای لوکس سید خانوار به شمار می رود، از این رو کارخانه ها در شرایط فعلی اقتصاد برنامه ای برای افزایش قیمت شکلات ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۸:۵۱    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (دهم اسفند ماه 98) را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۵    
نماینده ورامین گفت:کلیات بودجه99 غیر واقعی بود و ما حق نداریم بودجه را غیر واقعی ببندیم و کشور را دچار مشکل کنیم؛ هرچه بودجه غیر واقعی تر باشد، کسری بودجه بیشتر می شود و در پی آن ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۸:۰۰    
حجت جزئیات تصمیم شورای ترافیک برای کاهش زمان اجرای طرح های ترافیکی در پایتخت را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۸:۰۰    
معترضان به مسکن ملی از امروز 10 اسفند می توانند با مراجعه به سایت طرح اقدام ملی نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.