جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۲:۴۶Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 27 اسفند 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 2 اسفند 1398 تیتر شهر 3 اسفند 1398 تیتر شهر 4 اسفند 1398 تیتر شهر 5 اسفند 1398 تیتر شهر 6 اسفند 1398 تیتر شهر 7 اسفند 1398 تیتر شهر 8 اسفند 1398 تیتر شهر 9 اسفند 1398 تیتر شهر 10 اسفند 1398 تیتر شهر 11 اسفند 1398 تیتر شهر 12 اسفند 1398 تیتر شهر 13 اسفند 1398 تیتر شهر 14 اسفند 1398 تیتر شهر 15 اسفند 1398 تیتر شهر 16 اسفند 1398 تیتر شهر 17 اسفند 1398 تیتر شهر 18 اسفند 1398 تیتر شهر 19 اسفند 1398 تیتر شهر 20 اسفند 1398 تیتر شهر 21 اسفند 1398 تیتر شهر 22 اسفند 1398 تیتر شهر 23 اسفند 1398 تیتر شهر 24 اسفند 1398 تیتر شهر 25 اسفند 1398 تیتر شهر 26 اسفند 1398 تیتر شهر 27 اسفند 1398 تیتر شهر 28 اسفند 1398 تیتر شهر 29 اسفند 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۲    
قیمت آپارتمان در تهران با عمر بنای متوسط 8 سال را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۷    
به نظر می رسد شرکت اینستاگرام با فعال کردن تبلیغات در قسمت ویدیویی خود یا همان IGTV و تهیه یک پلن کسب وکار مخصوص برای یکپارچگی تبلیغات در این پلتفرم قصد دارد تا به سود موجود در این حوزه دست پیدا کند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تماشا کنید
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۲    
روزانه حدود 100 نیروی کارگری با لباس و تجهیزات مخصوص به بیمارستان ها می روند و پسماندهایی که به احتمال زیاد آلوده به ویروس کرونا هستند را تحویل گرفته و در همان مکان توسط اتوکلاو ضدعفونی کرده و با ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۶    
شهرداری قزوین در نظر دارد تا اولین جشن ملی را پس از شکست کرونا با حضور اقوام مختلف ایران در شهر قزوین برگزار کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۲    
یک مقام سازمان جهانی بهداشت که اخیرا به ایران سفر کرده، می گوید: دولت ایران "در بالاترین سطوح مسئله مقابله با کرونا را جدی گرفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۲    
انجمن غار و غارشناسی ایران از سازمان محیط زیست و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درخواست کرد برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، ورودی غارهای توریستی در تعطیلات نوروز بسته شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۸:۲۵    
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: به رغم نامه نگاری های متعدد همچنان برخی از ایرلاین ها از استرداد بلیط ها طفره می روند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۸:۱۶    
رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه رئیس قوه قضاییه و با توجه به ضرورت کاهش جمعیت زندانیان، با شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومان موافقت کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۸:۱۶    
ملکی درباره آخرین آمار چهارشنبه سوری امسال توضیحاتی داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۸:۰۷    
رئیس کل بانک مرکزی ضمن اعلام این که نرخ ارز امسال فقط 15درصد افزایش یافته و اکنون هم ذخایر ارزی کشور فوق العاده است، گفت: بر اساس تصمیماتی که در دولت و بانک مرکزی در خصوص آثار شیوع کرونا بود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۸:۰۱    
نماینده سازمان ملل در عراق از تعیین رسمی الزرفی به عنوان نخست وزیر مکلف این کشور استقبال کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۷:۳۷    
معاون اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: درخواست دکتر ظریف این بود؛ حداقل تا زمانی که مشکل کرونا وجود دارد تحریم ها متوقف شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۷:۰۷    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور از ابلاغ طرح آمادگی دائمی برای پاسخ به هرگونه حادثه احتمالی نوروز 99 به استانداران و روسای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سراسر کشور خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۶:۰۷    
وزارت خارجه چین از اقدام رئیس جمهور آمریکا در یاد کردن از ویروس کرونا تحت عنوان ویروس چینی به شدت انتقاد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۵:۰۷    
توئیتر لیگ قهرمانان آسیا از علیرضا بیرانوند به عنوان یکی از چهار دروازه بان پنالتی گیر آسیا نام برد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۴:۰۷    
به دنبال افزایش موارد ابتلا و جانباختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا، ایرباس از تعلیق موقت فعالیت های خود در فرانسه و اسپانیا خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۳:۰۷    
مالک باشگاه هوفنهایم آلمان اعلام کرد که به زودی واکنس ضد کرونا تحت نظر شرکت او تولید می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۲:۰۷    
ویروس مرموز کرونا این روزها در همه مکانها جا خوش کرده و مشکلات متعددی را برای شهروندان به وجود آورده است اما بسیاری سوال می کنند که سرایت ویروس کرونا از طریق آب نیز امکانپذیر نیست که خوشبختانه پاسخ ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۱:۰۷    
معاون سابق بهداشت وزارت بهداشت گفت: مدیریت بحران کرونا از توانایی وزارت بهداشت به تنهایی خارج بوده و اثر گذاری آن در صورت عدم همکاری تمام نهادها حداکثر بین 15 تا 25 درصد است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۰:۰۱    
تایوان به دلیل نزدیکی به چین یکی از اصلی ترین سرزمین هایی بود که در معرض شیوع بالقوه ویروس کرونا قرار داشت اما راهبردهایی که تایوان به اجرا گذاشت و تدابیری که اتخاذ کرد باعث شد این جزیره به رغم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۳:۳۷    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان گفت: این روزها کشور با بحران بسیار جدی روبروست و امیدوارم با تدبیر مسئولان ذی ربط و همت و همراهی مردم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۷    
رقابت های سری آ در سال های اخیر بازیکنان بزرگی را به خود دیده، با این حال رکورد برترین گلزن این لیگ هنوز در اختیار مهاجم افسانه ای این کشور در دهه 50 میلادی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۲:۳۷    
همزمان با تداوم همه گیری بیماری کووید-19 ناشی از شیوع کروناویروس جدید در سراسر جهان، دولت ها در تلاش هستند تا با اتخاذ تدابیری موثرتر ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۷    
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح بر تحقق اشتغالزایی برای سربازان در سال 99 تأکید کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۱    
در شرایط بحرانی همه ما موظف هستیم که در خانه بمانیم و حتی کارهای مهم و اساسی را کنار بگذاریم تا بتوانیم از شیوع ویروس کووید 19 پیشگیری کنیم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۰:۳۷    
سخنگوی قوه قضاییه گفت، برخلاف فضاسازی ها، نیمی از زندانیان امنیتی مرخصی هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۰:۰۷    
قبله گفت: متعهد شده ایم تا پیش از فرارسیدن سال نو 3 میلیون ماسک n95، دو میلیون لباس یکسره، 10 هزار تب سنج و 20 میلیون ماسک 3 لایه عرضه کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۷    
معاون شهردار قم از بسته شدن پارکینگ زائر و شهرداری قم خبرداد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۷    
رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای از لحاظ تمهیدات ویژه و ضدعفونی کردن محیط فروشگاهی علاوه بر رعایت بهداشت فردی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۸:۳۷    
کاخ سفید گزارش منتشر شده درباره اینکه دولت واشنگتن در حال بررسی یک منع آمد و شد سراسری به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است را رد کرد و آن را "نادرست" خواند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۷    
رییس فیفا گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باید توان و قدرت خود را به همه نشان دهیم و به خوبی از هواداران، بازیکنان، مربیان و همه کسانی که با ورزش در ارتباط هستند حمایت کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۷    
برخالف پنومونی های رد شده از لحاظ کووید-19، توزیع فراوانی موارد قطعی کروناویروس جدید به نظر غیرقرینه بوده و فراوانی بیشتری در گروه های سنی بالاتر دارد...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۷    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: جلسه دوسویه و دیجیتالی مجلس هم اکنون با حضور نمایندگان و به ریاست آقای لاریجانی در حال برگزاری است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۷    
نظر به شیوع ویروس کرونا و ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه مبنی بر کاهش و کنترل این بیماری و صیانت از همکاران شاغل در معاونت شهرسازی و معماری و مراجعین ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۲    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3 : همایون نورچه ای رییس زبیاسازی شهرداری منطقه سه از نصب و رنگ آمیزی 45 عدد تخم مرغ نوروزی در پارک ملت خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۲    
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 10 از احداث اولین پیاده راه در محله بریانک خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۶    
معاون خدمت شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار از اجرای طرحهای ایرانی به مناسبت فرارسیدن نوروز 1399 باستانی خبر داد و گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۰    
با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت موارد بهداشتی و به منظور عدم تجمع افراد؛ این شورا به همت اداره فناوری و اطلاعات منطقه سه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و مصطفی سلیمی شهردار منطقه در آن به ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۰    
به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ شهدا و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم از فرزندان معزز شهدای شاغل با حضور سرپرست شهرداری منطقه9 و مدیران شهری برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۰    
با توجه به فرا رسیدن چهارشنبه پایانی سال، شهردار منطقه 10 از ستاد مدیریت بحران بازدید کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۵    
درحالی که صنعت متضرر گردشگری در کشورمان به سختی این روزها را با کرونا به سر می برد، نماینده هسته گردشگری چین ایران در کشور چین از اشتیاق چینی ها برای کمک به مردم ایران خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۲    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، با تاکید مجدد به هموطنان برای در خانه ماندن و نرفتن به مسافرت، خواستار توجه به رعایت نکات بهداشتی برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۶    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: در خصوص اثبات جنگ بیولوژیک بودن کرونا باید تحقیقات بیشتری انجام دهیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۶    
ملکی درباره تمهیدات آتش نشانی را برای چهارشنبه سوری امسال تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۷    
ویروس کرونا نگرانی های زیادی در میان مردم ایجاد کرده. تا به امروز شاهد توسعه اپلیکیشن های زیادی برای ردیابی کرونا بوده ایم که البته تمام آن ها امن نیستند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۱    
آثار طراحی پوستر هنرمندان گرافیست مدعو و منتخب در فراخوان طراحی پوستر با موضوع آگاهی بخشی و مقابله با کرونا (covid – 19) به صورت آنلاین به نمایش درآمده است و در گالری شهری نیز نمایش داده خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۵    
فیلم تام هوپر با دریافت شش جایزه برنده/بازنده بزرگ چهلمین دوره جوایز سالانه تمشک طلایی لقب گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۱    
سفارت انگلیس در تهران، شرایط صدور ویزا را برای اتباع ایرانی محدود کرد. آنچنان که این سفارتخانه توضیح داده دلیل این محدودیت مقطعی ، تعلیق پروازها با همه گیری ویروس کرونا است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۱    
وزارت خارجه عراق با ارسال دو نامه جداگانه به سازمان ملل و شورای امنیت از حمله اخیر آمریکا به نیروهای عراقی شکایت کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۵    
عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران معتقد است نه در کشور و نه در شهرداری عزل و نصب مدیران بر اساس شایستگی نیست و بیشتر بر اساس قانون به میل مبارک است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۵    
رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در نامه ای، از رئیس جمهوری درخواست 250 میلیون یورو ارز برای درمان بیماران کرونایی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امسال هم چون سال های گذشته فرصت کافی برای بررسی بودجه شرکت های دولتی نگذاشتند و از این بخش مهم مغفول ماندند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۵    
علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با استانداران مازندران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، خوزستان و نیز در گفت و گو با مسئولان مجمع خیرین استان قم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۱    
همچنان که فرانسه به دنبال کنترل شیوع ویروس کرونا است، مقامات این کشور اعلام کردند روند مرمت و بازسازی کلیسای نوتردام را متوقف می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۲    
آزادراه همت-کرج امروز با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد و با افتتاح آن، دسترسی تهران و کرج به دو آزادراه افزایش می یابد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس جزئیات طرح دو فوریتی حمایت از کسب و کار های متضرر از اقتصاد کرونایی را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۰    
منابع محلی یمن گزارش کردند، سرویس های امنیتی این کشور کانتینرهای حاوی تجهیزات و خودروهای زرهی را در بندر جزیره سقطری توقیف کردند که از طریق یک کشتی اماراتی جهت استفاده آن برای اهداف نظامی راهی این ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان معتقد است که کاهش 25درصدی ترددها می تواند روند صعودی کروناویروس در این استان را کاهشی کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۷    
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 50 حفار غیرمجاز در سطح استان دستگیر و تحویل مراجع ذی ربط برای رسیدگی قضایی شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۱    
سرپرست جمعیت هلال احمر از آغاز طرح پایش و غربالگری کووید 19 در مبادی خروجی در استان های تهران، قزوین، خراسان رضوی، گیلان، گلستان، مازندران، قم، مرکزی، اصفهان، سمنان، همدان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۱    
در مدت گذشته و با شیوع ویروس کرونا در کنار تامین مالی بسته حمایتی سه گانه، تاکنون حدود 3610 میلیارد تومان به وزارت بهداشت بابت تأمین هزینه ها پرداخت شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۵    
رییس جمهوری با بیان اینکه روزهای سخت خواهد گذشت، گفت: با کمک مردم و همت پزشکان از این روزهای سخت عبور می کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۰    
یک روانشناس درباره راهکارهای رفع دلتنگی کودکان نسبت به همسالان و مدرسه در ایام خانه نشینی توضیحاتی داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۰    
بسته حمایتی دولت برای اقشار آسیب دیده از کرونا امشب به حساب سرپرستان خانوارها واریز می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۷    
ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار شبکه بهداشت و درمان کشور با تمام توان به میدان آمده تا به ریشه کنی ویروس کرونا کمک کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۵    
وزیر کشور فرانسه اعلام کرد که این کشور 100 هزار نیروی پلیس را به منظور اجرای تدابیر مبارزه با شیوع کروناویروس مستقر خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۲    
در پی شیوع کروناویروس و کمبود دارو در ایالات متحده آمریکا، اخیراََ قانونی در مجلس نمایندگان این کشور تدوین شده تا با توجه به مشکلات احتمالی زنجیره تأمین درمان برای بیماران کووید-19 به رفع کمبود دارو ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۶    
وزیر آموزش و پرورش گفت: پیش بینی کرده ایم که به ازای 750 دانش آموز یک مربی بهداشت نیاز است که در شرایط فعلی با این فرمول حدود 10 هزار مربی سلامت نیاز داریم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۶    
از آنجایی که حدود 57 درصد از واحدهای مسکونی روستاها نیاز به مقاوم سازی برای کاهش خطر تخریب در حوادث طبیعی دارند، افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه بهسازی و نوسازی امری ضروری است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۰    
وزیر کشور با اشاره به اهمیت ویژه مشارکت مردم در امر مدیریت بیماری کرونا گفت: در زمینه کنترل خروجی ها همه نهادها پای کار آمده اند اما موفقیت طرح مستلزم همکاری واقعی مردم است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۰    
هوای پایتخت با شاخص 50 در شرایط پاک قرار دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۵    
جو بایدن به عنوان پیروز رقابت اولیه دموکرات ها برای ریاست جمهوری در ایالت واشنگتن اعلام شد و بدین ترتیب او در پنج ایالت از شش ایالتی که سه شنبه گذشته در آن رای گیری شد، به پیروزی دست یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۶    
رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، در نامه ای به معاونین وزارت بهداشت و روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، خواستار شناسایی سریع موارد مبتلا به کرونا و مراقبت از آنها شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۱    
ستاد تنظیم بازار همچنان با دقت به رصد و تحولات بازار شب عید پرداخته و نرخ و زمان عرضه مرغ با قیمت مصوب را اعلام کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۵    
رییس ستاد راهیان نور کشور گفت: مراسم تحویل سال نو در یادمان های شهدای گمنام کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا امسال برگزار نمی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۵    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (بیست و هفتم اسفند ماه 98) را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۱    
سخنگوی کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا در وزارت بهداشت، در خصوص ممنوع شدن تجویز داروی تامی فلو برای بیماران کرونا، توضیحاتی ارائه داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۱    
معاون وزارت میراث فرهنگی و گردشگری از رییس سازمان هواپیمایی درخواست کرد به تخلفات شرکت های هواپیمایی از استرداد وجوه مردم رسیدگی کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۸:۲۵    
رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو، افزایش قیمتی در بازار نداریم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۷    
موشک های فاطر-1 یمن با رهگیری جنگنده های اف-15 سعودی، آن ها را فراری دادند و نگذاشتند هیچ یک از ماموریت های آن ها عملیاتی شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۱    
بر اساس اعلام معاونت صنایع دستی استان تهران در سال 98 بیش از 73 میلیون دلار صنایع دستی توسط هنرمندان استان تهران صادر شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۷:۵۵    
به گفته محققان، عصاره چای سبز در مقابله با نوع پیشرونده و جدی بیماری ریه امیدبخش است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۷:۴۶    
مطابق با قانون اگر کارمند دولت رشوه بگیرد، جرم مرتکب شده است و باید مجازات قانونی را طی کند.