سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۲۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شوشان ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۶:۱۵

آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی 12 واحدی در اهواز مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت : آتش سوزی بر اثر انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی 12 واحدی در منطقه کیان آباد اهواز مهار و از سرایت حریق به دیگر واحدهای مسکونی جلوگیری شد. ابراهیم قنبری اظهار داشت : این حادثه در ساعت 14.21 دقیقه یکشنبه در منطقه کیان آباد خیابان 28 رخ داد و نیروهای عملیاتی بلا فاصله به محل حادثه اعزام شدند. وی ادامه داد : واحد مسکونی در طبقه چهارم مجتمع 12 واحدی کاملا تخریب شده و طی این حادثه 33 نفر از ساکنین این مجتمع از ساختمان خارج شدند . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)