دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۵۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
آبادان نیوز ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۴

دربی فوتسال بانوان خوزستان مساوی شد

هفته اول از مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور ساعتی پیش در سالن دانشگاه علوم پزشکی اهواز با برگزاری دربی خوزستان در قالب رقابت بین دو تیم ملی حفاری ایران و پالایش نفت آبادان برگزار شد. در این دیدار شاگردان نرگس علوانی در حالی که نیمه ی اول را با نتیجه 2 بر 0 به نفع خود به پایان رسانده بود، در نیمه دوم 2 گل دریافت کرد، تا علاوه بر فرار ملی حفاری از شکست دربی خوزستان با نتیجه تساوی به پایان برسد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)