سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۴۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۱

سامانه سامد پل ارتباطی مردم و دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد شریعتمداری صبح امروز در مراسم افتتاح رسمی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری که در محل دائمی نمایشگاه های استان قم برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترین دلیل ایجاد سامانه ارتباط مردم با دولت سامد ، رساندن پیام و مشکلات مردم به مقام عالی دولت و هیئت دولت است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)