پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۲۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
عیار آنلاین ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۶

دیپلماسی علمی با جذب دانشجویان خارجی

پس از توافق هسته یی نه تنها بازارهای ایران می رود تا پذیرای سرمایه گذاری و حضور شرکت های خارجی باشد بلکه دانشگاه های کشور نیز گویا قرار است از دوران پسابرجام بی نصیب نمانند. در همین رابطه هم از سوی شخص وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و هم از سوی بزرگ ترین نهاد متولی آموزش خصوصی در کشور یعنی دانشگاه آزاد صحبت هایی مبنی بر عزم دانشگاه های کشور برای جذب دانشجویان خارجی به ویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی شده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)