دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۳۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۰

شهربازی ایذه تعطیل و پلمب شد

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: کارشناسان این اداره کل، تمام وسایل و تجهیزات بازی مستقر در شهربازی ایذه را به دلیل مغایرت با استاندارد و عدم دریافت مجوز بهره برداری توقیف و این شهربازی به طور کامل تعطیل و پلمب شد. رضا دهدشتی زاده اظهار داشت: در راستای اجرای استانداردسازی وسایل و تجهیزات شهربازی، کارشناسان این اداره کل ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)