پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۱۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
انرژی پرس ۱۴۰۳/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۰

بیشترین افت گروه نفتی در پالایشگاه های تهران، اصفهان و بندرعباس ثبت شد

به گزارش اختصاصی انرژی پرس ، بورس تهران که در روز معاملاتی قبل به روند نزولی خود پایان داد، امروز هم صعود خود را ادامه داد و این بار، شاخص هم وزن نیز همسو با شاخص کل، در مدار صعودی قرار گرفت. وضعیت صنعت پتروشیمی نیز بهبود یافت و بخش عمده نمادهای آن شاهد رشد قیمت بودند. با این وجود، در صنعت پالایشی، بار دیگر هیچ نمادی نتوانست رشد قیمت پایانی را تجربه کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)