سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۵۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جانا ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۸:۳۴

800 حلقه چاه غیرمجاز دراستان بوشهر تخریب می شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان بوشهر گفت: با توجه به خشکسالی و کاهش چشمگیر سفره های زیرزمینی براساس مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور از 20 هزار حلقه چاه غیرمجاز که باید از سوی وزارت نیرو تخریب شود، سهم این استان 800 حلقه است. شاپور رجایی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از این تعداد چاه 683حلقه چاههای غیر مجازی است که پس از سال 85 حفر و 117 حلقه چاه نیز دارای حکم قطعی قضایی برای تخریب هستند که مشمول این طرح می شوند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)