دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۳۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
اسپاش ۱۴۰۳/۰۸/۰۳ - ۲۱:۲۹

سفر انسان به مریخ؟ شاید تا چهار سال دیگر

اسپیس ایکس قصد دارد طی دو سال آینده پنج حامل فضایی استارشیپ را بدون سرنشین به مریخ پرتاب کند. ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت، این خبر را در تاریخ 22 سپتامبر 2024 اعلام کرد. ماسک همچنین اشاره کرد که زمان بندی اولین ماموریت سرنشین دار به موفقیت پرتاب های پنج استارشیپ بستگی دارد. اگر ماموریت بدون سرنشین با موفقیت فرود آید، ماموریت های سرنشین دار می توانند در چهار سال آینده انجام شوند. با این حال، اگر چالش هایی پیش بیاید، ماموریت سرنشین دار به مدت دو سال دیگر به تعویق خواهد افتاد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)