سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۳۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۳۳

هدف معاهده CTBT برای محدود کردن توسعه سلاح های هسته ای محقق نشده است

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس ، حمید بعیدی نژاد مدیرکل امور سیاسی و امنیت بین المللی وزارت خارجه ایران در بیستمین سالگرد معاهده منع جامع آزمایشات هسته ای (CTBT) در وین شرکت کرد. وی در گفت وگو با خبرگزاری صدا و سیما در وین گفت: اعتقاد و انتظار ما این است که سی.تی.بی.تی واقعا به عنوان یک معاهده ای برای محدود کردن توسعه سلاح های هسته ای به آن نگاه شود و نه فقط محدود کردن انفجارات هسته ای که یک هدف بسیار محدودتری هست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)