سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
هفته نامه نخست ۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۱۴:۰۲

بایدها و نبایدهای بارداری در زنان باردار

یک پزشک متخصص زنان و زایمان گفت: اگر روزه گرفتن باعث افت قند در فرد باردار شود، باید از روزه داری اجتناب کند. به گزارش نخست نیوز و به نقل از ایسنا، دکتر لیدا حیدری در این خصوص اظهار کرد: اگر زنان باردار از لحاظ جسمانی در شرایط مناسبی قرار داشته و توان روزه گرفتن را دارند، می توانند با احتیاط و با توجه به شرایط خود، روزه بگیرند. وی افزود: روزه گرفتن در ماه های اول به زن باردار ضرر نمی رساند اما در ماه های آخر فرد باید با دقت و با توجه به شرایط جسمانی و توانایی خود روزه بگیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)