چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
آفتاب نیوز ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۰۹:۳۳

هشدار درباره آلودگی آب تهران

پای "نیترات" دوباره به خبرها باز شد. با شروع فصل گرما و افزایش مصرف آب و همچنین کاهش سطح آب های زیرزمینی، نگرانی ها درباره افزایش نیترات در آب شرب بویژه در پایتخت افزایش یافته؛ موضوعی که شورای شهر تهران نیز بارها دراین خصوص هشدار داده و ابراز نگرانی کرده است. اما نظر وزارت بهداشت در این باره چیز دیگری است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط