چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۰۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۵

ثبت نام 36 هزار دانش آموز در پایگاه های اوقات فراغت کهگیولیه و بویراحمد

سید بهاءالدین ملک حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به شروع برنامه های اوقات فراغت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امسال بنا داریم تا با نظارت های هر چه بیشتر برنامه های اوقات فراغت استان به صورت کیفی برگزار شود. معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: فعالیت پایگاه های اوقات فراغت استان با فعالیت بیش از 76 پایگاه آغاز شد تا بتوانیم در فصل تابستان در زمینه های مختلف آموزش های لازم را برای دانش آموزان داشته باشیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)