سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۲۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۶

سعودی ها شرورترین حکومت روی زمین هستند/ اگر حقوق های چند ده میلیونی داده ...

قدیم فقط کشورهایی مثل الجزایر با ما طرف می شد. این تحقیر بود. در برجام همه قدرت ها آمدند. کی چنین عزتی داشته ایم. ما الان با منفورترین دشمنان بشر می جنگیم.در مقایسه با اطراف از نظر ثبات سیاسی و رعایت اصول ارزشی خودش، ما سر هستیم و بسیار جلوتریم ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)