دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۲۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۶

سهمیه ورزشکاران تهرانی در المپیک 2020 توکیو 30 درصد افزایش می یابد

تهران - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به 11 سهمیه المپیکی و 13 سهمیه پارالمپیکی کسب شده از سوی ورزشکاران استان تهران در سال 2016، گفت: تعهد می کنم ظرفیت مدال آوری و ورزشکار اعزامی از استان تهران به المپیک 2020 توکیو 30 درصد افزایش یابد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط