دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۵۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۴۰۴/۱۰/۱۰ - ۲۳:۰۱

نیویورک تایمز: ما آزادی بیان را از بین بردیم / گزارش یک سال سرکوب مخالفان ...

ما آزادی بیان را از بین بردیم ؛ جمله ای که دونالد ترامپ آن را در توجیه یک فرمان اجرایی بر زبان آورد، امروز به نماد سیاستی گسترده تر بدل شده است. از فشار بر رسانه ها و دانشگاه ها تا استفاده از ابزارهای قضایی و مهاجرتی برای خاموش کردن صداهای منتقد، مجموعه ای از اقدامات دولت ترامپ در یک سال گذشته تصویری نگران کننده از تضعیف تدریجی آزادی بیان و فرسایش هنجارهای دموکراتیک در ایالات متحده ترسیم می کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)