سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۳۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری برنا ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۰

هنرمندان خراسان شمالی به جشنواره هنرهای تجسمی راه یافتند

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از راه یابی و اعزام پنج هنرمند این استان به بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان که در شهرستان سنندج برگزار می شود، خبرداد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)