دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۴۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۱۶

افزایش سهمیه زنان در آزمون استخدامی

به گزارش بی باک نیوز،دکتر حسین توکلی افزود: در راستای اجرای دستور رئیس جمهور مبنی بر لزوم رعایت عدالت جنسیتی در استخدام های بخش دولتی و براساس هماهنگی های صورت گرفته در خصوص تغییرات ایجاد شده در شرایط و ضوابط شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، امکان حضور بانوان در حداقل 300 فرصت شغلی جدید فراهم شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)