سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۱۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۳

باید حساسیت استفاده صحیح از منابع تجدیدناپذیر افزایش یابد

استاندار قم با اشاره به اهمیت استفاده صحیح از منابع تجدیدناپذیر، اهتمام بیش از پیش مسئولان و دستگاه های فرهنگی به افزایش حساسیت های عمومی جامعه نسبت به این مهم را خواستار شد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش امروز(شنبه) در همایش آموزشی مدیران انرژی ادارات استان قم طی سخنانی به بیان نکاتی در ضرورت صرفه جویی در مصرف انرژی و پرهیز از اسراف پرداخت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)