دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۰۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تدبیر و امید ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۴:۲۸

صدا و سیما، ترس از شکست انحصار یا نگران از شفافیت؟

افسوس ما برای سرمایه ی مردم است که بر باد می رود، رسانه ی ملی با این همه هزینه که از جیب مردم خرج می کند باید چشم و گوش مردم باشد، باید آنچه را که مردم امکانش را ندارند ببینند به آن ها نشان دهد، باید با به کارگیری بهترین تحلیل گران واقعیت را شفاف تر نماید نه اینکه تصور کند با سرگرم کردن مردم به فوتبال اروپایی و بسکتبال آمریکایی می تواند ذهن ها را منحرف و مردم را راضی نماید. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط