دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۵۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۴۵

استاندار قم پست برق شهرک صنعتی محمودآباد را افتتاح کرد

با حضور استاندار، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم و جمعی از مدیران استان، پست برق شهرک صنعتی محموداباد با ظرفیت 80 مگاولت آمپر به بهره برداری رسید. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قم؛ سید مهدی صادقی استاندار قم در مراسم افتتاح این پروژه عمرانی در شهرک صنعتی محموداباد قم طی سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: افتتاح این پست برق در استان قم ثمرات خوبی برای تأمین برق مورد نیاز شهرک صنعتی محمود آباد و شکوهیه خواهد داشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)