چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۴۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۲:۴۸

مردم تهران سالروز تسخیر سفارت رژیم اشغالگر قدس در تهران را گرامی داشتند

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس ، شهروندان تهرانی امروز در راهپیمایی خانوادگی از جلوی لانه جاسوسی آمریکا در خیابان طالقانی تا میدان فلسطین محل استقرار سفارت فلسطین سالروز تسخیر سفارت رژیم اشغالگر قدس در تهران را گرامی داشتند. در این راهپیمایی که اقشار مختلف مردم تهران بویژه فعالان حوزه حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با صهیونیسم و برگزار کنندگان ششمین همایش بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین حضور داشتند شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی خشم و نفرت خود را ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)