سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۳۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۷

سرمربی مکزیک: شکست خوردیم!

به گزارش خبرگزاری فارس ، بامداد امروز و در جریان دور سوم از مرحله گروهی کوپا آمریکا 2015، در گروه نخست این مسابقات، مکزیک برابر تیم ته جدولی اکوادور قرار گرفت که در نهایت با دو گل شکست خورد. با این نتیجه، مکزیک که از مدعیان به شمار می رفت، با دو گل ناشی از دو تساوی در انتهای جدول قرار گرفت و از دور مسابقات حذف شد. میگوئل هره را سرمربی تیم ملی مکزیک پس از این دیدار، در نشست خبری، بر پذیرش شکست تیمش تاکید کرد و از راه جبران این شکست در آینده. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)