دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۵۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
وزارت آموزش و پرورش ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۴۵

وزیر آموزش و پرورش گفت: سلامت دانش آموزان اولویت اول آموزش و پرورش است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ، صبح امروز دکتر فخرالدین دانش آشتیانی درآیین افتتاحیه مرحله دوم طرح ملی وارنیش فلوراید تُراپی که در دبستان پسرانه مهدی (عج) منطقه 11 تهران برگزار شد، گفت: در نظام آموزشی آنچه بیش از همه موضوعات اهمیت دارد، بحث سلامت روان، بهداشت و سلامت جسمی دانش آموزان است . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)