چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۴۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۹

ورود 3 میلیون گردشگر به فومن

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، بابک علیزاده ظهر امروز در نشست ساماندهی مسافر کاشانه های این شهرستان با اینکه تعطیلات اخیر نمای کوچکی از ورود عظیم گردشگران به فومن بود، اظهار کرد: آلاچیق ها و مسافر کاشانه ها باید برای جلوگیری از هر جرمی ساماندهی شود. وی از ورود سه میلیون گردشگر در تعطیلات اخیر به فومن خبر داد و گفت: ورود این تعداد گردشگر در تعطیلات اخیر 13 برابر جمعیت شهر فومن بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط