دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۴۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
فرهیختگان ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۳

وضع "آبی" 10 کلانشهر "قرمز" شد

روز گذشته با آغاز انتقال آب از سد آزاد به سد قشلاق، شهر سنندج از جمع کلانشهرهای با وضعیت قرمز تأمین آب خارج شد، اما اخیرا دو کلانشهر زنجان و بوشهر به جمع کلانشهرهای با وضعیت قرمز آبی پیوستند. به گزارش فرهیختگان آنلاین(FDN.IR)، نقاطی از کشورمان هستند که 15 سال اخیر را در وضعیت خشکسالی و کاهش مستمر میزان بارش ها سپری کرده اند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)